Gå til innhold

~ IKM uke 10 ~ (ny 22.feb)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Mine stikninger er også borte, grrrrr! Julestrømpa og ønsker, enig i det med festesmerter, eller for min del; sikkert bare endometriosedritt som herjer:( Men har fortsatt litt ømme bryster (noe jeg aldri har under pms), så av den grunn er håpet der fortsatt. Har aldri testet før ikm, og skal ikke det nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter! Noen her inne som har fått andre "symptomer" enn stiklinger? Er inne og leser på de andre ikm sidene, og det virker som om alle der har hatt så mange "symptomer" før positiv testing...

 

Det er jo tross alt tid for testing snart, om ikke tr dukker opp i tide/før tiden...

Begynner dessverre å miste troen her, da mine stiklinger og dårlig mage minner mer om tr tegn :(

Fikk ømme pupper og ble kjempe trøtt sist (endte med sa i des.) men denne pp er det ingen ting!

 

Er fristet til å teste tidlig, er så utålmodig nå!!! Og hvis ikke det er noe, så vil jeg bare at neste pp skal begynne fooort:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marend.. ingen andre symptomer her nei. Sant?.. at inne på andre ikm så var det flere symptomer på de som testet positivt?:(

Jaja.. får ikke gjort noe med det fra eller til nå. El er over for denne gang, og nå får vi bare se.

Men snart, veldig snart er uken VåR ivertfall, så vi vet mer;)

 

Jeg lurer selv på om jeg skal teste imorgen tidlig. Det KAN vises fire dager før ikm...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm håper at vi fortsetter trenden fra uke 9 med mange gravide ;)

Jeg begynte aldri å blø skikkelig å nå har jeg sluttet og spotte også!! Hva skjer?? Hjelpes meg dette blir man jo gal av ;) kansje det er et godt tegn?? Når begynner folk å teste?? Jeg er fristet til å ta en test i morgen hvis el testen var riktig så er jeg vel 13 dpo hvis jeg regner fra den dagen jeg fikk posetiv test?? Eller?? Hmm

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker: det er i alle fall mer snakk om forskjellige symptomer der, og mange ped positive tester. Men tror nok også jeg legger ekstra merke til alle andre som ar symptomer, siden jeg "leter" etter de selv :)

Sitter her og kjenner etter, og trykker meg på puppene for å kjenne om det er "vondt" hehe...

 

Men skal si jeg har lest om de som ikke merker NOE før lenge etter ikm :)

 

Tjohei: vi får tro og håpe at det er et godt tegn!!! Jeg tenker å teste i morgen tidlig!? Vi ligger vel likt i løypa :) så det burde jo være testbart nå! Men har brent meg på for tidlig testing før, så har ikke helt betemt meg. Men klarer nok ikke la være når jeg først har kommet på tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopierte lista vår jeg dere.

Husker ikke når alle har, og blar og blar meg gjennom sidene når tråden blir så lang. Men her er den ivertfall:)

 

 

****IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Marend

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

-Betta prøver igjen, dobbel pergo..

**********

Lørdag, 10.03

-Athina 35 pp

-Guroen

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

 

************************

Inn i en ny PP

-Gutt04+Gutt10+2012?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleFie og Kattungen.. har dere ikke lagt dere til på ikm-lista denne pp??

.. eller har jeg kopiert opp en for tidlig liste mon tro.. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! Hadde falt ut;)

 

****IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Marend

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

-Betta prøver igjen, dobbel pergo..

-Kattungen (prøver på nr 3)

**********

Lørdag, 10.03

-Athina 35 pp

-Guroen

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

 

************************

Inn i en ny PP

-Gutt04+Gutt10+2012?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter:)

Lenge siden jeg har skrevet noe her inne. Hater å være i dpo land, er så ekstra følsom da. Er så lei nå, har nå prøvd i 12 mnd, dvs jeg har kjent på symptomer og trodd at jeg har vært gravid hver pp. Hater at det ikke skjer noe snart!!

Litt ego innlegg, digg å få ut litt frustrasjon:)

 

Tjo hei og Dossa: jeg tror dere har festeblødning:) tihii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker: jeg har sluttet å føre meg opp på IKM listen. Er bare med i gruppa med samme ikm datoer som jeg har mensendatoer :) Jeg får mensen tirsdag eller onsdag btw :) Er så lei av at det aldri klaffer og jeg skulle hatt en egen tr-liste, så klarer ikke å skrive meg opp på en liste jeg vet jeg ikke hører hjemme på.

 

Jeg har fått min berømte flerdagers fordøyelses shut-down igjen nå. Er alltid 2-3 dager før mens kommer at jeg ikke trenger å gå på do. Hvis det er noen trøst for dere som har mista stikking osv. så er jeg er med dere, blir storhandel av grønn o.b på maandag før helvetespergoblødningen kommer :)

 

Har det supert hos svigermor! Tenkte bare å gi lyd her, er så dyrt å surfe med mobilen ;) Krysser fortsatt fingrene for dere!

 

Takk for svar Metti <3

 

Stor klem til alle vakringene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kan bare komme btw, mannen min har legetime på torsdag ;) Deilig å ikke føle at bare jeg feiler noe og at det faktisk kan være han i tillegg og! Og det skal vi finne ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh lillefie håpet er ikke ute før tanta kommer :)

Krysser fingrene litt ekstra for deg og Dossa denne pp :)

Men uansett så flott at mannen din har fått time på torsdag :) men satser på at han slipper å at tanta ikke kommer :)

Dossa hvordan går det med deg?? Kom det noe mer i går??

Her er håpet ute denne pp :( nå er jeg helt sikker har fått tanta IGJEN :( !!

I dag skal jeg på baby besøk til kusinen min ;) hun har fått en liten jente ;) jeg skal være fadder for den lille og går under kalle navne tante grusom ;) knis ;) vi skaø dra til besteforeldrene våre på middag sammen ;) skikkelig kose dag :)

Håper alle har en fin søndag morgen :)

Kose mose overdose :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig dag Tjohei :) du får suge til deg baby støv for neste pp blir din ;)

Har ikke kommet noe mer blod på papiret *phu* Men tanta kommer vel med et smell på onsdag hvis jeg tenker rett *blææ*

Jeg er innstilt på at det ikke gikk bra denne gangen heller, gjør meg mentalt klart til neste pp :)

 

Er det ellers bra med dere søtinger?

 

Deilig med rolige søndager :)

Jentene bader og leker. Gullet skal i bursdag idag og seinere idag skal vi i bursdag til svigerinna mi :) Mat og kaker *nam*

 

Ha en fin dag snupper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaada, her er det fint:) huset er shinet, ungene sitter og spiser bursdagskake, og jeg skal lage taco etterpå. Mmmm.. deilig:)

 

Akkurat nå venter jeg bare på at en maskin med klær skal bli ferdig, og da strikker jeg litt på en jakke til vesla til neste vinter. Like greit å starte tidlig, selv om det går raskt unna likevel merker jeg nå;)

 

Snøsmelting på høyt plan her ute i hagen. Deiligere blir det ikke.

Vi er forsåvidt mange syke, men kan kose oss inne likevel.

Jeg tror vesla må være hjemme ivertfall noen dager uti neste uke også.. hun hoster stygt og har feber sånn omtrent annenhver dag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten mens-murringer litt her før idag. Borte nå, men kommer vel igjen tenker jeg;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei symptomjaktere:) Jeg har fortsatt litt ømme bryster, men ingen murring lenger. Dere soom har barn fra før, har dere også sluttet å ha ømme bryster som pms-tegn? Var veldig plaget av dette før nr 1, men har ikke hatt det siden, ikke da jeg var gravis med nr 2 heller. Egentlig ikke hatt det før nå?!?, men veldig svakt. Får litt håp, men kan jo også være at kroppen kommer tilbake til gamle takter etter p-piller og fødsler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen, håper dere har hatt en fin helg!

Fikk overtalt gubben til å legge fram en test til meg i dag tidlig, skulle ikke så mye til da, for han er jo like spent som meg, he he. Men testet negativt som vanlig. Og føler selv jeg burde testet positivt i dag hvis jeg er gravid. Falt egentlig litt i kjelleren i dag. Føler at dette barnet aldri vil komme. Har en magefølelse som sier det og den tar sjeldent feil. Det burde jo ikke være så vanskelig liksom! Ha litt sex rundt el så skal den jo sitte!? Alle andre blir jo gravide i hytt og vær så hvorfor ikke oss? Jeg har en gutt fra før av og vet samboeren ønsker ett felles barn, men det skal visst ikke skje her i familien.

Mitt syte innlegg i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hører egentlig med til ikm uke 9 men mensen har ikke dukket opp enda men testene er negative:-(

Håper å kunne holde følge med dere litt siden de fleste fra "min" uke har testet positivt eller fått mensen alt.. Noen her som har testet allerede? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i stuggu!

Jeg testet i dag... Negativ :(

Har også hatt mensenmurringer og vært dårlig i magen i dag, typisk mensen tegn hos meg. Så da venter jeg besøk av tr i løpet av de neste dagene!

 

Håper det blir bare positivt for dere andre her!!! Skal følge med :)

Jeg må nok smøre meg med tolmodighet, og komme sterk tilbake senere i vår/sommer, for samboer har nettopp vært inne og operert for testikkelkreft, så vi må vente til alt er normalt igjen der nede!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter :D

 

Da er vi hjemme etter en fantastisk deilig helg hos svigermor. Lille har kosa seg hos farmor han og, hihi! Har gått lange deilige turer og sett på naturen. Jeg fikk imidlertid voldsom hodepine i dag og slukna på sofaen etter to Ibux. Like før det utviklet seg til migrene, men greide å adverge det heldigvis! Det henger igjen enda. Jeg har fått skikkelig intense mensmurringer nå. Gikk på do nettopp, men ikke rosa papir enda. Det føles ut som det er rett før, så håper ikke pergoen har forkorta syklusen nå da!! Det river i hele kroppen der nede.

 

Ser til bords med fienden nå.. Sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg besøk atter en gang av TR i går, en dag før IKM :( Er vel ikke noe annet å gjøre enn å forberede seg på enda en PP...

 

Lykke til alle sammen! Krysser fingrer for mange positive tester denne uken :)

 

 

****IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Marend

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

-Betta prøver igjen, dobbel pergo..

-Kattungen (prøver på nr 3)

**********

Lørdag, 10.03

-Athina 35 pp

-Guroen

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

 

************************

Inn i en ny PP

-Gutt04+Gutt10+2012?

-Amedillo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amedillo, sender deg en god klem :) Så kjipt av denne tanta å besøke deg, det var jo overhodet ikke planen vår!

Neste pp blir din ;) mange som får det til når man går mot lysere tider og vår *smiler*

 

Jeg har en følelse av at jeg kommer til å følge etter deg til IKM uke 14 :( Men enn så lenge så lever jeg i håpet :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til denne uken jenter, håper på å lese at mange har fått positive tester!

Jeg brukte ikke EL-tester i EL uka, så aner ikke når EL var. Men vi la aksjer hver kveld den uka, så håper spiren sitter!:)

 

Stor klem til dere søte jentene her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...