Gå til innhold

~ IKM uke 10 ~ (ny 22.feb)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte btw annen sort kaffe i kveld :)

 

Jeg skal ta kveld med guttene mine nå :) Har vaska kåpa og høyhalsagenseren til litjen vår som jeg skal henge opp til tørk først, kniiiiiiis <3 Knøttet har ikke stort med pels så han må ha vinterjakker på <3

 

Sov godt vakringer :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

Håper alle har det fint, og at spirene våre sitter!!!!

 

Jeg er 5 dpo i dag, så en evt spire bør ha gravd seg ned nå. I går opplevde jeg skikkelig mageknip, menssmerter, i ca 30 min. Men det kom rett etter lunsj, så skyldtes nok maten jeg spiste.

Magepinen gikk hvertfall over og føler ingenting i dag.

 

Håper virkelig spiren sitter, men har samtidig en magefølelse som sier at mensen vil komme som vanlig.

Jeg hater virkelig denne dpo tiden. Prøver å ikke tenke, kjenne og føle på meg selv, men gjør det likevel. Syns disse to ukene går så vanvittig sakte, hehe, selvom tiden raser avsted.

 

Hvordan går det med dere andre da jenter, noen som føler noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha lillefie barna kan jo ikke får rundt i møkkete klær ;) hvordan smakte kaffen da??

Julestrømpa her er det heller ingen symtomer er vel 8 dpo og merker ingenting :) jupp dpo land er kjedelig men vi får finne på litt så dagene går :)

I dag skal jeg rydde og kaste klær i walk in closet :) det blir bra og i morgen reiser jeg på vinterferie :) gleder meg :)

Kose på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det var nedgravd spire som du kjente Julestrømpa :)

 

Har dere btw vært inne og lest på IKM uke 9?? Herregud der er mange gravide der og uka dems har knapt starta! Skikkelig lykketråd! Håper denne blir sånn og :)

 

Jeg kjenner ingenting annet enn når jeg tisser av og til. Får de samme gamle og velkjente mens-stikkene nedentil, her er løpet definitivt kjørt. Har ikke vonde pupper engang. Man får det pga. progesteron økning har jeg lest, så nei. Enten har jeg tette eggledere eller mannen har døde svømmere. Dette går ikke. Kan umulig skylde på at jeg ikke slipper egg nå! Wræææææææææl så frustrerendeeeeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha lillefie barna kan jo ikke får rundt i møkkete klær ;) hvordan smakte kaffen da??

Julestrømpa her er det heller ingen symtomer er vel 8 dpo og merker ingenting :) jupp dpo land er kjedelig men vi får finne på litt så dagene går :)

I dag skal jeg rydde og kaste klær i walk in closet :) det blir bra og i morgen reiser jeg på vinterferie :) gleder meg :)

Kose på :)

 

Hihi nei, han skal være fin og ha det godt han tjokkebærta mi :P Skal sjekke ut kaffen etterpå :) Hørtes digg ut med vinterferie, hvor skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, slenger meg med her jeg. Tror ikm er søndag 11 mars. Syklusen min har plutselig blitt litt kortere. Har hatt 28 dager som ei klokke i flere år, men nå siste 2 mnd 26 dager. Er vel min gamle kropp som speeder opp tempoet for å få brukt opp resten av egga...hehe. Veldig spent denne mnd altså(som alle mnd;). Vet nesten ikke hvordan jeg skal holde ut til det er mulig å teste,som i alle mnd, det og...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med flere magica satser på denne pp ;)

Lillefie jeg skal på hytta i Valdres ;)er meldt sol og vår vær så gleder meg masse ;) bare jeg og mamma som drar så gleder meg til å ha litt alene tid med henne ;)

Ja hva skjer med mange posetive tester?? Både uke8 og 9 har jo vært helt sinnsyke ;) håper det gjelder uke 10 også :)

Æsj nei får vel rydde videre :)

Kose på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu ladyes:)

Hørtes deilig ut å dra på hytta thohei:)

 

Det var en dag jeg plutselig fikk skikkelig jernsmak i munnen, aldri opplevd før:) ellers er jeg trøtt hele tiden og har bare lyst å sove, men det har nok noe med at jeg jobbet ekstremt mye natt forrige uke:) ellers ingen symptomer som vonde pupper el murringer:(

 

Nå skal jeg prøve å komme meg opp av sengen og få vasket og ryddet leiligheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå det hørtes skikkelig nice ut Tjo hei :D Jeg liker også alenetid med mamma, men hun prækar og prækar og prækar så er deilig å dra hjem igjen og, heheehe ;)

 

Det er plass til fler her magica! Håper det blir mange pos tester for uka vår og :) Kanskje du blir ''lykketrollet'' vårt for jeg vet du har mange arvinger fra før ;) 5 fra før og prøver på nr 6 hvis jeg ikke husker feil? Ååååhh hvis jeg bare hadde vært like fruktbar! Hihi :)

 

Kaffen var btw deeeeeilig i dag! Mmmm! Kjøpte kremfløte i går som jeg har oppi. Jeg må ha hvitt i kaffe :D

 

Mannen min ligger og sover middagslur nå. Ble orientalsk gryte med kjøttdeig og pølser + hvitløksbbrød til middag her. Lurer på å sette en kanelsnurrdeig og overraske med når han står opp, men det er så haaaat med hvetemel når jeg prøver å holde meg til mest mulig lavkarb. Han kan evt. Ta de med på jobb i morgen da :)

 

Ellers ble jeg litt irritert på han i dag, eller, jævlig irritert. Han har sagt i et par uker at han har kontaktet lege for å få sjekket svømmerne, men har enda ikke fått time, så tror han bare sier at han venter på time. Han ble spak da jeg spurte om han hadde ringt og purret på time i dag da.. Så han har ikke gjort det han sier han har gjort. Jeg lurer på hvorfor. Jeg tror det er fordi det er flaut, men hva må jeg igjennom for oss da?? Først skrevende og blottlagt på gu med innvendig ul, og så steinhard hormonkur. Jeg sa klart ifra at jeg nekter å ta pergo neste pp når det er null innsats med svømmersjekk hos han. Totalt bortkastet å proppe i meg hormoner hvis det viser seg å være han som er problemet. Det er ærlig talt bare en sædtest som han kan utføre hjemme! Grrrrrrrrr!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Ligger for det meste i senga med feber på over 39.4 :(

Virker som det koker innvendig ikke en deilig følelse.

Har vært en time på jobb idag men imorra har jeg ingen timer siden klassen svømmer de 3 første timene og jeg er ikke med på svømminga. Spurte rektor om jeg da kunne være hjemme imorra og pleie formen, så da slipper jeg å dra meg på jobb pga møtetida *juhu* Jeg har høy smerteterskel for jeg går på jobb sjøl om jeg burde holde senga :) Dumt jeg veit, men blir så mye etterjobb på meg når klassen har vikar *blæ* er mer slitsom det enn å være dårlig :P

 

Ungene begynner å bli bedre :) De hadde jo vett til å bli dårlig likt og ikke spre all denne elendigheta over flere uker :P :P

 

Fiesnupp, skjønner deg veldig godt at du blir irritert på mannen din. Han må få sjekka seg også, de skal da bare sprute i en kopp. Er ikke noe det sammenlignet med alt det vi må igjennom ;)

 

Nå skal jeg sove en liten dupp :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. God bedring Dossa! ;)

 

Idag har jeg hatt stikking i magen. Aner ikke hva det kan være.

 

Ja, enig LilleFie, mannen får virkelig gjøre sitt han også! It takes two to tango...

 

Så er det bare vente en uke til før jeg kan test. Herrrliiga, som jeg er spent. Skulle gjerne ha testet mye før, men testene jeg har er altfor dyre. Kjøpte forresten ny pakke med CB eggløsningstester. 366 kroner!! Fytti grisen. De vet å ta seg betalt disse apotekene! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Skrev tidligere i dag at jeg ikke følte noe, men så.... På trening under løpinga, fikk jeg noen sterke tak i magen, aldri opplevd det, mulig det skjedde fordi jeg trente på tom mage, men det har jo gått greit før.

Det er helt sikkert ikke ett tegn, bare tilfeldig alt sammen, men likevel må jeg bare skrive det ned her, he he.

 

God bedring dossa! Noe dritt å være syk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blææh, god bedring Dossami :D Skulle ha vært der og lagd litt suppe og pleiet deg litt hvis jeg kunne!

 

Håper stikkingen deres betyr frøøø frø frø! Det er hittil 8 gravide på uke 9 så dere kan ikke være noe dårligere!! Jeg er overbevist om at det ikke har skjedd noe hos meg så nå er det dere det står på :D

 

Ble kanellsnurrer! Mannen tar de med på jobb i morgen så da blir jeg kvitt dem. De frister, men bikinikropp planene mine setter punktum for siklingen min!

 

Jeg klippet håret mitt nettopp, åååååh guuuuri så undervurdert det er å klippe seg! Tok av noen cm og håret ble så sykt deilig. Heheh. Det er mersom slitt og ødelagt.

 

Anyways! Sov godt og drøm søtt damer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillefie og alle dere andre! Ja, er gjerne Lykketroll,jeg;)-ser kanskje mer ut som et skautroll,menmen. Ja, jeg er fruktbar. Om det blir noe nå, blir det nr 7 faktisk! Men kan jo faktisk være at jeg har gått ut på dato. Men da er det helt greit liksom..... Men om jeg er like fruktbar som for 1 år siden, så sender jeg herved litt støv til alle som vil ha....

Idag er jeg hjemme med hele huset for meg selv,-deilig! Koser meg selvom det nok blir mest rydderydderydde...

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Sov til kl 11 idag *digg* men er ikke bedre *blæææææ* Har bare 38.6 men veit at den kommer til å stige :(

Vesla og gullet er bedre så de skal i barnehage og på skolen imorra. Må holde snuppa hjemme for ho har feber ennå :(

 

Takk for god bedring ønsker jenter, det varmer godt :D

 

Magica, du er ikke gått ut på dato ;) I løpet av de neste månedene så sitter spiren :D

Må være så herlig med en stor ungeflokk *smiler* Synes dere er tøffe og sterke :) :)

 

Fiesnupp, ååååååå jaaaaaa det hadde vært så koselig om du hadde vært min gode nabo som kunne komme over og dulle med meg :wub: Alltid digg å klippe håret. Jeg elsker å sitte i frisør stolen :) bli dulla litt med :)

De kanelsnurrene høres kjempe gode ut *yummi*

Lyst til å dele oppskrift søta? ;)

 

Mannen tok med seg vesla på butikken.

Vi andre sitter som slakt i stua :P

 

Sola skinner og kjenner det hadde vært utrolig deilig å gå en tur men det kan jeg bare glemme. Blir andpusten av å gå opp trappa til soverommet jo :P kommer ikke på noen lang tur da gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

****IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Marend

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

-Betta prøver igjen, dobbel pergo..

**********

Lørdag, 10.03

-Athina 35 pp

-Guroen

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

 

************************

Inn i en ny PP

-Gutt04+Gutt10+2012?

 

Da har TR anmeldt sin ankomst hele 7 dager før den skulle komme. Dette forklarer hvorfor jeg ikke har fått eggløsning denne pp, sikkert fordi TR har blitt uregelmessig

ønsker dere lykke til alle sammen og håper at det blir mange positive resultater denne gangen.

Endret av Gutt04+Gutt10+2012?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt04, så trist at du fikk besøk av denne ekle tanta :( Ho klarer ikke å holde seg borte *grrrrr*

Håper syklusen din ikke kommer til å tulle for mye med deg og at du får EL i neste runde søta :D

Neste gang sitter spiren :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt Gutt04!

Men så rart at syklusen din plutselig endrer seg, kanskje du bør ta en tur til legen for undersøkelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1330512357' post='144039863]

Hei jenter :)

 

Sov til kl 11 idag *digg* men er ikke bedre *blæææææ* Har bare 38.6 men veit at den kommer til å stige :(

Vesla og gullet er bedre så de skal i barnehage og på skolen imorra. Må holde snuppa hjemme for ho har feber ennå :(

 

Takk for god bedring ønsker jenter, det varmer godt :D

 

Magica, du er ikke gått ut på dato ;) I løpet av de neste månedene så sitter spiren :D

Må være så herlig med en stor ungeflokk *smiler* Synes dere er tøffe og sterke :) :)

 

Fiesnupp, ååååååå jaaaaaa det hadde vært så koselig om du hadde vært min gode nabo som kunne komme over og dulle med meg :wub: Alltid digg å klippe håret. Jeg elsker å sitte i frisør stolen :) bli dulla litt med :)

De kanelsnurrene høres kjempe gode ut *yummi*

Lyst til å dele oppskrift søta? ;)

 

Mannen tok med seg vesla på butikken.

Vi andre sitter som slakt i stua :P

 

Sola skinner og kjenner det hadde vært utrolig deilig å gå en tur men det kan jeg bare glemme. Blir andpusten av å gå opp trappa til soverommet jo :P kommer ikke på noen lang tur da gitt :P

 

Tusen takk, kjære Dossa!!! -Og god bedring til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt Gutt04!

Men så rart at syklusen din plutselig endrer seg, kanskje du bør ta en tur til legen for undersøkelse?

 

 

Jeg har vært hos legen i forrgie uke fordi jeg ikke hadde fått positiv EL test de siste 2 mnd. Fikk resept på pergotime, men er usikker om jeg skal begynne med det eller ikke. Tror jeg venter med å ta det til neste pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skautroll ;) Det tror jeg ikke noe på :) Wæææoo, nummer 7! Ohooi så gøy! Den kommer nok til å sitte den og skal du se!

 

Dossamiiii :wub: Ja de ble gode! Fant oppskrift på en blogg som jeg må lete opp før jeg kan poste oppskriften, men da må jeg over på pc'n. Fikser det etterpå ;)

 

Ååååh at det går an?? Mensen kan holde seg til helvette vekk, og så ei uke før ikm da! Kjenner jeg blir sint på dine vegne!

 

Her kjennes det ut som hu kan komme når som helst og. Er så leeeiiii! Brystene er fremdeles helt vanlige her. I dag er jeg på samme dag som da melkebilen kom fforrige syklus, så spent på om det blir samme styret denne gang og.

 

Ellers må jeg bare si jeg blir provosert når folk ligger med fødsel igang nå i dag og omtrendt krysser beina og kniper igjen for å ikke få skuddårsbarn! Hva er greia? Enn å ha det så lett og se på et svangerskap som en så stor selvfølge at de ligger og er selektive med fødselsdato!! En jævla dato??? For stakkars barn som har bbursdag bare hvert 4 år ja.. Jises christ! Hva med å feire et nytt leveår den 28 feb eller 1 mars og så ha en skikkelig spesiell burdag skuddåret da? Folk har for få problemer.. Ååååhh dagens frustrasjonsutbrudd fra en ufrivillig barnløs som kunne ha fødd ti unger på skuddårsdagen eller julaften bare jeg kunne fått den æren av å bli mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør, hør lillefie! helt enig m deg ang. skuddår og baby.

 

Så kjedelig Gutt04:( håper og krysser alt her for deg neste måned. Da Må du da få el!!

 

Håper stikninger her betyr noe bra ja. Hmm.. så du fikk noe av det samme Julestrømpa?! hmm.. kanskje vi er så heldige begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn btw: http://www.nrk.no/ny...dland/1.8015490

 

DET skal godt gjøres a! Men de smiler gjør de ikke??

 

Dossami: http://evasplass.blo...nelsnurrer.html

 

Jeg og lille sitter i sofaen nå. Jeg holder på med ærend på pc og han ligger i rosapleddet sitt. Dere skulle sett han på morgenturen, hahah! Det pissregner i Trondheim og det er flomfare. Hadde på han nyvaska kåpe og regnfrakk over. Han går gjerne når det er gjørmete og vått og løper i sølepyttene, men han haaater at det regner. Det ble derfor en "tur" på 50 meter tur/retur. Han tisset leeeenge flere ganger til det var tomt og gjorde nummer 2. Hehe, snakk om å skyndte seg for så å løpe hjem.

post-819244-0-05719000-1330524336_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Fiesnupp for oppskrifta :) den skal prøves ut når jeg blir frisk att :D Næmen såååå søt han er der han koser teppet sitt :) :) :)

Skjønner godt at han ikke vil være ute i møkkavær :P bedre å kose seg hjemme da gitt ;)

 

Feberen stiger på ungene igjen så alle må bli hjemme imorra.

Gullet var bekymret for at han ikke skulle bli bra til fredag, da er det nemlig karneval på skolen :)

Jeg har ikke gjort annet enn å sove idag :) det verker godt i hele kroppen :( Og det føles som jeg koker innvendig. Kan sikkert legge et egg på ryggen også blir det stekt :P *hahaha*

 

Mannen må på jobb imorra men tror jeg skal spørre om mamma kan komme og hjelpe meg med å passe på ungene :)

Utrolig greit å ha foreldre og svigers som kan hjelpe til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...