Gå til innhold

Kan noen vaksinere meg med tvang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sHa_popcorn.gif

 

hahahaha!!! Jeg dævver av latter!! Hvordan i alle dager lager du det tegnet?? Fantastisk!! :P

 

Enkelt og uærlig stjålet fra kvinneguiden med copy/paste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du legger bort trangen til å sette fast andre og ha rett heletiden, så skjønner du nok at jeg mener kjemiske stoffer som er laget på labratorium som ikke har noe i menneskekroppen å gjøre.. eller?

 

Jeg er absolutt i mot cellegift ja, det hadde ikke vært førstevalget mitt om jeg trengte behandling. Det som er synd er at vi ikke får så mange alternativer bortsett fra det og tror at det er det eneste som virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på kroppen og naturen og at vi er selvhelbredende. Vi trenger ikke masse kjemiske stoffer i kroppen vår for å overleve, det var ikke slik vi ble skapt.

 

Haha, så du tror det du?

Ja, for historien har jo ikke vist og viser fremdeles at folk dør av sykdommer som vi i Norge er så heldige å få vaksiner mot. Det er sikkert helt grunnløst av hjelpeorganisasjoner som Røde Kors og Leger uten grenser å skrike etter vaksiner til fattige land der småbarn stryker med av sykdommer som i dag nesten er utryddet i land der vi vaksinerer barna våre.

 

La oss bare slutte å gi syke personer i Norge "kjemiske stoffer" for å overleve. Vi er jo selvhelbredende. Skjønner meg ikke på disse legene som etterspør bedre utstyr og bedre medisiner på sykehusene altså. Hva skal vi med det? Kroppen vår ordner opp med sykdommene våre helt på egen hånd. Går så fint atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker ikke om kun barnevaksiner, vi snakker om vaksiner generelt

 

OK

Da er det greit å ta vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet. Hvilke vaksiner er det da du er redd for og hvofor?

 

synes ikke alle barnevaksiner er greit heller, men er redd for legemedisin generelt. Svineinfluensavaksinen er et godt eksempel selv om mange sier at "ånei, men det var jo bare en engangshendelse"

 

Jeg tror på kroppen og naturen og at vi er selvhelbredende. Vi trenger ikke masse kjemiske stoffer i kroppen vår for å overleve, det var ikke slik vi ble skapt.

 

OK, lykke til den dagen du eller barna dine blir alvorlig syke. Du har fått med deg at mennesker dør og at de bestandig har gjort det?

Ut fra din logikk skulle du ikke behøve et plaster en gang i oppveksten. Vi er jo selvhelbredende må vite. Personlig synes jeg det er bedre å gi kroppen den hjelp den kan få enn å satse på at alt ordner seg av seg selv.

 

Jepp, helt riktig. Sår gror mye bedre og fortere uten plaster :)

 

selvsagt hadde jeg ikke latt mine barn være syke uten behandling, det er bare veldig mange andre alternativer man kan prøve først!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#52: "Hvis du legger bort trangen til å sette fast andre og ha rett heletiden, så skjønner du nok at jeg mener kjemiske stoffer som er laget på labratorium som ikke har noe i menneskekroppen å gjøre.. eller?"

 

Nei, jeg tror egentlig ikke jeg skjønner det, for jeg tror, nei, jeg vet, at du ikke aner hva du prater om. Jeg tipper f.eks. du er skeptisk til formaldehyd i vaksiner, og ikke har peiling på at det finnes naturlig i kroppen. Eller at MME/MM inneholder mer aluminium enn vaksiner.

 

Og beklager, altså, min trang til å ha rett hele tiden blir ekstra sterk konfrontert med påståelig uvitenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du legger bort trangen til å sette fast andre og ha rett heletiden, så skjønner du nok at jeg mener kjemiske stoffer som er laget på labratorium som ikke har noe i menneskekroppen å gjøre.. eller?

 

Jeg er absolutt i mot cellegift ja, det hadde ikke vært førstevalget mitt om jeg trengte behandling. Det som er synd er at vi ikke får så mange alternativer bortsett fra det og tror at det er det eneste som virker.

 

Hvilke alternative behandlinger mot kreft ville du ha valgt da, som du mener virker like bra eller bedre enn cellegift?

Hvis du sitter på noe lurt noe, så burde du dele kunnskapen din med alle forskere og leger som jobber med kreft. De blir sikkert kjempeglade for å få vite om dine alternative behandlingsmetoder.

 

Eller nei forresten. Kreftforskere er jo noen korrupte jævler som egentlig er pengegriske aksjeholdere i selskapene som lager cellegift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror på kroppen og naturen og at vi er selvhelbredende. Vi trenger ikke masse kjemiske stoffer i kroppen vår for å overleve, det var ikke slik vi ble skapt.

 

Haha, så du tror det du?

Ja, for historien har jo ikke vist og viser fremdeles at folk dør av sykdommer som vi i Norge er så heldige å få vaksiner mot. Det er sikkert helt grunnløst av hjelpeorganisasjoner som Røde Kors og Leger uten grenser å skrike etter vaksiner til fattige land der småbarn stryker med av sykdommer som i dag nesten er utryddet i land der vi vaksinerer barna våre.

 

La oss bare slutte å gi syke personer i Norge "kjemiske stoffer" for å overleve. Vi er jo selvhelbredende. Skjønner meg ikke på disse legene som etterspør bedre utstyr og bedre medisiner på sykehusene altså. Hva skal vi med det? Kroppen vår ordner opp med sykdommene våre helt på egen hånd. Går så fint atte.

 

Du er klar over at flere av disse sykdommene er menneskeskapt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg tror på kroppen og naturen og at vi er selvhelbredende. Vi trenger ikke masse kjemiske stoffer i kroppen vår for å overleve, det var ikke slik vi ble skapt."

 

Milde himmel, dette var gode nyhende! Eg skal gje beskjed på jobben, slik at me kan spare massse pengar på medisinar. Eller, då treng jo strengt tatt ikkje pasienane å vere på sjukehus heller.... - tenk for ei innsparing på statsbudsjettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du legger bort trangen til å sette fast andre og ha rett heletiden, så skjønner du nok at jeg mener kjemiske stoffer som er laget på labratorium som ikke har noe i menneskekroppen å gjøre.. eller?

 

Jeg er absolutt i mot cellegift ja, det hadde ikke vært førstevalget mitt om jeg trengte behandling. Det som er synd er at vi ikke får så mange alternativer bortsett fra det og tror at det er det eneste som virker.

 

Hvilke alternative behandlinger mot kreft ville du ha valgt da, som du mener virker like bra eller bedre enn cellegift?

Hvis du sitter på noe lurt noe, så burde du dele kunnskapen din med alle forskere og leger som jobber med kreft. De blir sikkert kjempeglade for å få vite om dine alternative behandlingsmetoder.

 

Eller nei forresten. Kreftforskere er jo noen korrupte jævler som egentlig er pengegriske aksjeholdere i selskapene som lager cellegift.

 

Amygdalin f.eks. Utrolig mange som har blitt helbredet av det.

 

Og cellegift er en multimilliard industri JA det har du helt rett i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Amygdalin f.eks. Utrolig mange som har blitt helbredet av det."

 

 

Aaaah! Ja, nettopp. Du har ikke dokumentasjon for dette, eller? Sist jeg sjekket var det nemlig ingen studier som viste at dette hadde effekt, snarere var det en systematisk oppsummering som viste null effekt og masse forgiftninger. Ja, for amygdalin inneholder jo cyanid.

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/14651858.CD005476.pub3/abstract

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg tror på kroppen og naturen og at vi er selvhelbredende. Vi trenger ikke masse kjemiske stoffer i kroppen vår for å overleve, det var ikke slik vi ble skapt."

 

Milde himmel, dette var gode nyhende! Eg skal gje beskjed på jobben, slik at me kan spare massse pengar på medisinar. Eller, då treng jo strengt tatt ikkje pasienane å vere på sjukehus heller.... - tenk for ei innsparing på statsbudsjettet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du legger bort trangen til å sette fast andre og ha rett heletiden, så skjønner du nok at jeg mener kjemiske stoffer som er laget på labratorium som ikke har noe i menneskekroppen å gjøre.. eller?

 

Jeg er absolutt i mot cellegift ja, det hadde ikke vært førstevalget mitt om jeg trengte behandling. Det som er synd er at vi ikke får så mange alternativer bortsett fra det og tror at det er det eneste som virker.

 

Hvilke alternative behandlinger mot kreft ville du ha valgt da, som du mener virker like bra eller bedre enn cellegift?

Hvis du sitter på noe lurt noe, så burde du dele kunnskapen din med alle forskere og leger som jobber med kreft. De blir sikkert kjempeglade for å få vite om dine alternative behandlingsmetoder.

 

Eller nei forresten. Kreftforskere er jo noen korrupte jævler som egentlig er pengegriske aksjeholdere i selskapene som lager cellegift.

 

Amygdalin f.eks. Utrolig mange som har blitt helbredet av det.

 

Og cellegift er en multimilliard industri JA det har du helt rett i

 

Ehh!

Er du sikker på at noen har blitt helbredet av Amygdalin? Så vidt jeg vet er det ganske grundig tilbakevist at det skal ha noen kurativ virknig på kreft. Derimot kan det så vidt jeg vet føre til cyanidfogftning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Amygdalin f.eks. Utrolig mange som har blitt helbredet av det."

 

 

Aaaah! Ja, nettopp. Du har ikke dokumentasjon for dette, eller? Sist jeg sjekket var det nemlig ingen studier som viste at dette hadde effekt, snarere var det en systematisk oppsummering som viste null effekt og masse forgiftninger. Ja, for amygdalin inneholder jo cyanid.

http://onlinelibrary...6.pub3/abstract

 

Cynaid utløses kun når den treffer på en kreftcelle, det er et stoff i kreftcellen som løser det ut og dreper kun kreftcellen. Genialt spør du meg! Ikke som cellegift som dreper alle friske celler i kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Amygdalin f.eks. Utrolig mange som har blitt helbredet av det."

 

 

Aaaah! Ja, nettopp. Du har ikke dokumentasjon for dette, eller? Sist jeg sjekket var det nemlig ingen studier som viste at dette hadde effekt, snarere var det en systematisk oppsummering som viste null effekt og masse forgiftninger. Ja, for amygdalin inneholder jo cyanid.

http://onlinelibrary...6.pub3/abstract

 

Cynaid utløses kun når den treffer på en kreftcelle, det er et stoff i kreftcellen som løser det ut og dreper kun kreftcellen. Genialt spør du meg! Ikke som cellegift som dreper alle friske celler i kroppen din.

 

Det er teorien, ja, bare så synd at det ikke fungerer. Det er blitt gjort seriøse studier av dette, men ingen som kan vise til positiv effekt (nnet enn på lommeboka til produsentene), derimot har en del mennesker som har forsøkt dette, også i Norge, måttet legges inn på sykhus for behandling v blåsyre (cyanid) forgiftning. Av alle "alternative" kreftbehandlinger er vell dette en av dem det advares sterkest mot på grunn av farlige bivirkninger og ingen virkning mot kreften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cochrane Collaboration har laget en oppsummering av laetrile/amygdalin-forskning og sier:

 

"After a best case series in 1978, the NCI conducted a phase I and phase II trial. Their results suggested that oral ingestion of laetrile or amygdalin raises the risk of cyanide poisoning and that the number of patients who showed a tumor response after the application of amygdalin was minimal: one out of 175 evaluable patients met the criteria for a tumor response"

 

og ikke minst:

 

There is no evidence from RCTs or quasi-RCTs that support the use of laetrile or preparations containing amygdalin in cancer patients. Due to the risk of cyanide poisoning, the use of laetrile or amygdalin should be discouraged.

 

Herfra: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/14651858.CD005476.pub3/full

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det ingen som har dødd av blåsyreforgiftning i norge, derimot er det MANGE som har dødd av cellegift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

" er redd for legemedisin generelt. [...]

 

Jeg tror på kroppen og naturen og at vi er selvhelbredende. Vi trenger ikke masse kjemiske stoffer i kroppen vår for å overleve, det var ikke slik vi ble skapt."

 

Haha, du er kostelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er svada. Myten om Hunzafolket er tilbakevist for lengesiden.

Amygdalin er heller ikke et vitamin selv om produsentene kaller det vitamin B17.

 

 

http://www.biblelife.org/hunza.htm

 

 

b17 er ikke et GODKJENT vitamin i norge nei, men det er uansett et vitamin som man finner i kjernen på mange frukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vitamin er et stoff som trengs for ay stoffskiftet skal gå normalt. B17 er ikke et slikt stoff. Dermed er det heller ikke noe vitamin. Det er klart det er et kjemisk stoff, men ikke et vitamin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det ingen som har dødd av blåsyreforgiftning i norge, derimot er det MANGE som har dødd av cellegift

 

Har du tall og statistikker som viser hvor mange det er som har dødd av cellegift i Norge?

Ta gjerne med tall på hvor mange som er blitt helbredet av kreft grunnet cellegiftbehandling også. Og hvor mange kreftpasienter man antar ville ha dødd av kreft uten cellegiftbehandling.

Og ikke minst hvor mange kreftpasineter man antar vil helbredes av Amygdalin.

 

Alle disse tallene må nemlig sammenlignes for å se hvilken behandlingsmetode som er lurest ser du.

 

Tror du virkelig helt seriøst at du vet disse tingene bedre enn høyt utdannede mennesker som har jobbet åresvis innen kreftforskning? Er du virkelig så til de grader arrogant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier det seg selv at cellegift er farlig. Det er ingen nyhet.

 

Synd at mennesker ikke klarer å tenke litt selv og stoler blindt på majoritet og autoriteter. Det er ikke lenge siden de samme menneskene sa at jorden var flat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier det seg selv at cellegift er farlig. Det er ingen nyhet.

Vel, det er vel kreft også. Og da er det vel bedre å bruke cellegift enn å dø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...