Gå til innhold

4mnd....


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Startet med det tredje måltidet- kveldsmat, for to dager siden. 100 ml vann blandet med 2 store ss med hipp risgrøt og ca 1/3 moset banan i. Dette var det store for henne...elsket det:) sov hele natten fra 19-7:) men i går natt våknet hun kl 4 men far gikk inn og gråt litt videre og så sov til 7:)

Spent i natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Så flink jente du har Neen :)

 

Her er jeg veldig sliten.. Har lange våken perioder på natt, og maange oppvåkninger.. Sover rundt 3-4 timer pr natt.. Heldigvis har samboeren fri i helgen og tatt seg fri noen dager til uka, så jeg skal få sove litt..

 

Håper dere har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en vrien jente jeg også men når hun var nesten 4 mnd fikk jeg nok. Så ja jeg må la henne gråte litt,ikke bysses etc.

Har lest litt ulike baby sove bøker (låne på bibloteket) og plukker opp små tips i dem.

 

Startet en kveld og bare satt i en stol i ca 1 1/2 time av og på gråting,kveld to gikk inn ny og ne,dag tre tok det 30 min før hun sovnet. Så mindre og bedre fra dag til dag. Innen ca 7-10 dager ingen pip fra henne på kvelden. Nevnt det før MEN dette forumet her er mega lang nå:) men jeg hadde en telefonsamtale med sovekarin og alt er bra etter det. De kr 500 er verdt alle pengene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat leggingen går bra til oss, han sovner av seg selv.. Men han våkner maaange ganger i løpet av natten og da roer han seg ikke før det har gått ca en halvtime.. I det siste har han også begynt å skulle stå opp kl 04, noe som er litt tidlig.. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neen: Flink jente du har :) Jeg har erfart at mye mat på dagtid hjelper på nattesøvnen :)

 

Prinsen og mammen, uff uff trasig med slike netter, en skal jo fungere på dagtid også... Bra samboeren din har fri i helgen og kan ta han fra morgenen av da :) Hvor mye fast føde får han?

Jeg startet med ett måltid hvetegrøt til prinsen mandag, og etter det har han sovet fra 1930-05-06 før han har villet hatt mat..

 

I går dro vi til min mor, jeg var såå sliten av alt det styret rundt innsovningen til prinsen.. Men det verste var at jeg la han i sengen kl 19,fikk flaska og han lå bare og pratet å koste seg etterpå, sovnet 1930 :D så det gikk bra i går :)

Ikveld gikk det like greit :) JIPPI, føler meg såå flink nå :) hehe

Så det var vell bare en periode med at han ikke vil ligge alene og sovne... ;)

 

Hvordan har dagen deres vert?

 

Vi har hatt masse besøk og vert på besøk :)

 

Nå er det taco her :) Håper på en rolig natt hos oss alle Damer :)

 

Zazzy hvordan går det ?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har natten vert super :) Sovnet 1930 og sov til 0430 mat og var litt urolig da,men sovnet til slutt :) Sov til 0730 :)

Idag skal vi bare slappe av :)

her har jeg en sur og gretten sambo, han har sovet så dårlig inatt.. :P jeg sa bare at det har jeg gjort mye de siste 5mnd, men prøver og være i litt godt humør fordi :P han sa ingenting da :P

 

Hvordan har natten deres vert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) hehe, gni det i han ;)

Natten her har vært god :) Prinsen sov til 03, fikk smokk, sovnet og sov til 04, fikk smokk og sov til 05, fikk da mat og sov til 06.30 da var det morgen :)

 

Han får grøt morgen og kveld, så får han frukt og middag midt på dagen.. Han har fått havre grøt i det siste.. Kanskje jeg må se etter hvete grøt..

Hvor mye mat får din prins?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo en grei natt da prinsen og mammaen :)

 

Han får melk når vi står opp, grøtx3, litt middagsmat og frukt :) Men han er veldig glad i mat da ;) tenkte egentlig og kutte ut ene måltidet med grøt men nå som han sover så godt blir det ikke ;) hehe

 

Planer for dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, i natt har vi fått sovet alle mann :) Så nå er vi førnøyde :) idag har han sovet 3 dupper allerede, den første på 90 minutter, en på 40 minutter og en på 20 minutter, så kanskje har vi fått en sovebaby ? ;) Ellers så har han bare en god dag ;)

 

Er en matglad gutt jeg og har, dvs, han er ikke så glad i ny mat, men den maten han liker kunne han spist og spist av ;)

 

Vi har vært ute å trillet i det fine været vi har, så nå skal vi bare kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen var bra i solen:) hun våknet 1 gang i natt men samboer gikk inn så vet ikke hvor lenge hun har holdt på å gråte.

På dagtid så grynter hun mye...noen sier hun prater men det høres ikke slikt ut. Kan hun ha vondt i magen? Uff.. De sier fra 6 mnd så er de ikke like beskyttet av vår morsmelk og min lille har kun vært litt forskjølet 1 gang...sykdommer er skremmende:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsen og mammaen det må da være supert å få en sovebaby ;) hehe det er det mange som hadde blitt glad for :) Her har vi trillet i over en time i ettermiddag, nydlig vær :) Ellers har vi lekt oss og kost oss inne :) Nå har han lakt seg,men ikke sovnet ennå...

Neen jeg har gitt min sønn flaske (MME) siden han var 1mnd og han har ikke vert syk mer enn en gang, lett forkjølet :) Så de trenger ikke bli mer syke :) Men sykdommer er skremmende ja :(

Hun kan jo ha vondt i magen, men er hun hard over magen da??

 

Hvordan har kvelden deres vert??

 

Håper vi alle får en fantastisk natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov å håpe på en sovebaby, men har lært meg det at om en natt er veldig god, trenger definitivt ikke neste å være det ;) Herlig med godt vær, man blir så lettere til sinns da :)

 

Kvelden her har vært god, han har sovnet i senga si nå.. Så nå skal jeg og kjæresten ha kosekveld, vi har faktisk klart å vært litt kjærester i det siste.. :)

 

Håper alle har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia dere :) deilig at du har hatt en god natt da Prinsen og mamman, krysser fingrene for at det er en trend som fortsetter. Kos dere med kjærestekveld, skal se film og kose oss vi :)

 

Her har det vært fint i helgen, men i dag greide vi å glemme at hun skulle legges til siste duppen, hun pleier å legge seg halv fire og sove til fire, men halv fem så kom jeg på at hun måtte jo legge seg, og da hadde hun sutret lenge, og sovnet med en gang hodet traff puta, stakkar lita, hehe, men likevel la hun seg til samme tid kl 19 i kveld enda våkentiden ble kortere, kanskje rytmen begynner å sette seg :)

 

Nå er vi tilbake til tre halvtimesdupper igjen, hun får bare styre det selv :P Hun sover bra på natta og får mat bare en gang mellom 19 og 7 så det er jo kjempebra.

 

Ha en flott uke alle mann! Damer mente jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer :)

Natten i natt var ikke fult så god, var våken 3 ganger, og sto opp kl 06.. Men for all del, den var god nok :)

Så bra at det ikke ble krasj, så det kan nok hende at rutinen hennes er der :) Er hun kun våken en gang pr natt?

 

En flott uke ønskes tilbake :)

Har natten deres vært bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer :)

Bra og høre fra deg Zazzy :) Har savnet deg :) Skal se at det er i boks nå zazzy :) Husk det er alltids lov og håpe :) Her prøver vi også og få han til og sove siste dupp tidlig ;)

Prinsen og mammaen håper dere koste dere i går kveld :) Viktig med litt kjæreste tid.. lett og glemme av det, når man er sliten og har sovet lite...

 

I går sovnet han 1930,sov til 05 mat og sov til 07 :) Så skal ikke klage :) Er veldig fornøyd nå, men det endrer seg jo plutselig...

Ja man blir ganske takknemmelig får noen timers søvn når man vet det kan være værre :P

 

ønsker dere en flott uke :)

Nå fikk jeg han til og sovne av seg selv :) JIPPI.. Masse sang, hehe :)

Her ruller han over alt nå og åler seg framover :) Gjør deres det? Prinsen min sitter ikke noe stødig ennå, vil bare opp i stående når jeg setter han :P hehe

Planer for dagen damer??

vi skal bare kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at han sover så lenge av gangen :) Trodde ikke man kunne bli så takknemmlig for noen timers sammenhengende søvn.. :P

 

Her i huset rulles det over alt, snurrer rundt i ring, og åler seg bakover.. Din har kommet langt når han åler seg fremover og, blir vel krabbing snart :)

 

Han sitter litt stødig selv, men han setter seg ikke opp selv så han får ikke sitte så mye...

 

Vi bare koser oss om dagen og gleder oss på sol og sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld damer :) Hvordan har dagen vert??

Her har vi kost oss med masse besøk :) :) Og i ettermiddag har vi vert på trilletur :) Godt og koslig :) Prinsen har vert flink til og sove idag, og vert i godt humør :) Sovnet nå :) Håper natten blir super :)

 

Ja skal se han begynner og krype snart ja :) Han er jo fra A-B ganske kjapt nå også :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer :) Håper det er greit for dere og starte ett nytt innlegg??? Vist ikke fortsetter vi her :) Savner dere... har vert så stille idag...

Nå er det natta her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset så er vi trøtte, uansett om vi har en god eller dårlig natt.. I går sovna jeg kl 21.. Har rimelig gode netter i disse dager og, men man bagynner vel å merke mangelen på søvn tenker jeg..

 

Håper dere har det bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott og høre fra deg prinsen og mammaen :) tror vi må beholde denne tråden jeg :) så vi som har skrevet masse sammen,så greit og kan se tilbake ;) Uff det er slitsomt og ha mangel på søvn ja.. det henger i en lang periode... Her sov han til 04 fikk mat og sov til 06, han ville stå opp da,men vi lå til kl 07 ;) Nå er det første dupp :) sovnet av seg selv.. Her er det dritt vær idag så vi blir inne.. skal på babysang i ettermiddag :)

Hvordan går det på eget rom for prinsen da??

Håpe du får en fin dag selv om du er Trøtt... Synd prinsen din ikke sover flere timer sammenhengende ved dupp, da kunne du ha slengt deg nepå også ;)

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi kan ikke blande oss for mye med de andre ;)

Sovner han med en gang etter han har fått mat? Virker som han har funnet en god rytme for natten nå :)

Drittvær her og, regner og blåser.. ååå, babysang høres så arti ut :)

Det går bra med eget rom ja, han sover godt når han sover i værtfall :)

en dag skal jeg sove mye ;)

 

Ha en fin dag du og, kos deg på babysang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somregel sovner han med en gang ja :) men hender han ligger og prater en god stund før han sovner :) Ja det virker slik føreløbig :P hehe

 

Kos deg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det holder seg slik :)

Her har vi hatt en god dag, virker som prinsen har begynt å like middagsmat nå, både gulrot mos og potetmos har han spist, og middagsglass :) Så nå har jeg lagd litt selv igjen :)

 

Nå ligger han i senga si å syns mest synd på seg selv siden han må ligge der alene ;)

 

Håper dere får en god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...