Gå til innhold

Gullfiskbollen :)

Anbefalte innlegg

Nyttårsaften hos oss blir med mamma og pappa, lillebror, lillesøster og svigerbror + 2 andre familier. Middagen ihvertfall, så skal gubben på jobb kl 21.00 og jeg på jobb 22.45!!

GODT NYTTåR!!! :)

Fortsetter under...

Nyttårsaften blir sammen med min svoger og hans familie og svigers :) men vi skal ikke være hos oss *juhu*

Det blir hos svoger, og det som er deilig er at de bare bor 5 min unna så vi kan gå hjem når rakettene er fyrt opp :)

Vil tro at de eldste klarer å holde seg våken, verre med ho minste. Blir vel jeg som må hjem for å legge ho dersom ho er lalleklar :)

Sitter og ser på en julefortelling om scrooge :)

Potetmiddag med brun saus er godt :) blir lei julematen og da smaker alt annet veldig godt :)

Heldige dere som kan leke i snøen :) ungene spør hele tida om det snart ikke skal komme noe snø. Jada snart sier jeg ;)

Hvem er det som er i DPO land, hvem venter på EL og hvem nærmer seg IKM?

Ikke like lett å følge med på hverandres sykluser nå som vi ikke har lista vår *smiler*

Nyttårsaften blir sammen med min svoger og hans familie og svigers :) men vi skal ikke være hos oss *juhu*

Det blir hos svoger, og det som er deilig er at de bare bor 5 min unna så vi kan gå hjem når rakettene er fyrt opp :)

Vil tro at de eldste klarer å holde seg våken, verre med ho minste. Blir vel jeg som må hjem for å legge ho dersom ho er lalleklar :)

Sitter og ser på en julefortelling om scrooge :)

Potetmiddag med brun saus er godt :) blir lei julematen og da smaker alt annet veldig godt :)

Heldige dere som kan leke i snøen :) ungene spør hele tida om det snart ikke skal komme noe snø. Jada snart sier jeg ;)

Hvem er det som er i DPO land, hvem venter på EL og hvem nærmer seg IKM?

Ikke like lett å følge med på hverandres sykluser nå som vi ikke har lista vår *smiler*

Annonse

DPO = Days past ovulation

Jeg TROR jeg har EL idag - pga EL-slim igår og en del murringer + hodepine (en indikasjon på EL hos meg). Men vi fikk lagt inn aksjer - just in case.

Vi skal jo på hytte imorgen, og da er svigers der òg, så det blir ikke så mye aksjelegging der i helgen. Så jeg håper inderlig at EL er idag. Men vi får se imorgen ;)

Har registrert syklusene mine de siste 4 periodene, da den har vært ustabil siden april/mai i år. De har ligg på 45 dager, 38, 33 og 45 igjen. Men jeg ble jo gravid på den siste perioden, og fikk mensen etter en tidlig SA, så jeg vet ikke helt jeg.. :) Vanskelig.

Koselig med hyttetur da Hali :) Ligger ca likt an vi da med tanke på EL og IKM, spennende. Vi la inn aksjer igår, så får vi se om det blir flere etterpå :) Har aldri hatt så mye sex før som vi har nå, og gubben er strålende fornøyd, selvom han sier jeg utnytter han! HAHA!

Vi har ikke hatt så mye sex som i forrige pp. Mest annenhverdag.

Trodde jo at EL kom til vanlig tid (dag 18/19), men tydeligvis ikke (er på dag 20). Vi hadde sex på dag 14,16, 17 og 20.

Så jeg frykter for lite sex men men det får gå for denne gangen.

Neste pp satser vi alt ;) EL-tester og hele pakken.

Hali, så gøy å dra på hyttetur :)

Skjønner det kan bli lite eller ikke noe aksjer mens dere er der med familien *haha* setter en liten demper :P

Men du veit det vettu Hali :) at du har EL nå og de aksjene dere har lagt så har du store muligheter for å få en positiv test :) :)

Ser på tv, jeg fant filmen dirty dancing :) :)

Synes det er en god og søt film. Bra musikk er det også ;)

Renate, mannen føler at du utnytter han *gliser* men tenker han er stor fornøyd med all sengekosen ;)

Annonse

HAHA!! Kom jo på etter på at DagerPåOvertid går for det samme som IKM ;)

Men takk for forklaring. Jeg bruker ikke å ha noen tegn på EL heller, så vanskelig og si. Har IKM 12./13. januar, og tar nok en test da, og er den negativ venter jeg bare en uke og sjekker da, om ikke mensen er kommet. Har vært lur å bestille strimler på nettet nå så det ikke blir så alt for dyrt, svidde jo av nesten 1000 kr sist, bare for å få bekreftet at jeg var gravid (5 positive tester), siden de sa på UL at jeg IKKE var gravid... Hadde allerede mistet, men testet positivt allikevel enda.

Dossa, det er klart han er fornøyd. Han sa allerede istad at han håpet at det tok litt tid før jeg ble gravid, så han kunne utnytte seg litt av dette også.. Haha!!

Hvilken kanal går Dirty Dancing på?? Den er fiin :)

Jeg må innrømme selv etter snart 4pp er jeg ekstrem utålmodig.

Men dessverre ikke så mye jeg kan gjøre enn å vente på at det skal skje en dag.

Kjenner at jeg gruer meg til å begynne på skolen. For da begynner all snakket om baby (har to venninner som er gravide, ca 15/16 uker begge). Og jeg er ennå bitter over SA'en. Hadde vært like langt på vei hvis ikke.. Jeg er glad på deres vegne men jeg blir dessverre påminnet på den SA'en (som jeg prøver så godt å glemme) hver gang jeg ser dem - og snart vil det vises på de òg.

Huff, jeg hater virkelig å føle sånn (men slik er realiteten hos meg) og unner de virkelig den graviditeten. Unner INGEN å miste i SA/MA!!

Håper sammen med deg Dossa at du også slipper det :) XXX

Hali, jeg fikk mensen igjen 16. desember, men det var da jeg trodde at jeg hadde mistet. Var på UL den 15. og gynokologen kunne ikke se noe. Legen mente jeg hadde mistet den dagen jeg hadde testet meg 1. gangen. Jeg testet meg da jeg hadde en brunlig blødning lørdag 10. desember, og trodde mensen skulle komme (skulle vært en uke før det, men den er så ustabil så tenkte ikke noe over det) Da det kun var den lille blødningen, ingenting på søndag eller mandag tok jeg testen som lyste gravid... Tenkte da det var en festningsblødning.

Var ikke så langt på vei. 5 uker ca.

Hali, jeg skjønner godt at du føler det sånn. Jeg føler det samme selv. Jeg fortalte noen jenter jeg kjenner på et forum at jeg var gravid, og da fortalte også ei annen at ho også var det, 3 uker lenger enn det jeg var. Morro det, men nå etter at jeg mistet har jeg holdt meg litt tilbake ved henne, selvom jeg unner henne det så blir jeg påmint at jeg mistet. Håper du også blir gravid snart igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...