Gå til innhold

Serumtråd 2012 :-)


Diddi72

Anbefalte innlegg

Ivf koster 3000 euro pluss medisiner.

Når jeg har reist har det kostet mellom 2500 og 3500 kroner.

 

Når det gjelder medisiner er det best å ta kontakt med klinikken.

 

Hva er årsaken til at du vil gjøre IVF på Serum? De fleste som drar dit gjør det for at det trenger dobbel donor- Både egg og sæd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årsaken er at jeg er single, over 40 og med lav AMH(1,1), sÅ da mÅ jeg ha donor og IVF, for inseminasjon vil ikke ha noe for seg. Serum tenker jeg kun pÅ fordi at det snakkes sÅ varmt om den, og suksess raten er høy. CFC virker jo ogsÅ som en grei plass, kanskje blir det billigere Å gjøre det der, og det er jo nærmere, men nÅr jeg leser innlegg om det sÅ er det ikke alle som føler seg like godt ivaretatt der.

 

Det er ikke snakk om ED eller EA, skal jeg ha eller prøve sÅ skal jeg bruke mine egne egg. Men hvis det er derfor de reiser ned dit sÅ kan det jo være en grei ting Å sjekke mer mot Danmark da.

 

Men pÅ prislistene som ligger ute sÅ er det jo enkel forsøk og pakker, men sÅ kommer det jo en liste lengre enn lang om andre kostnader, er dette noe som skal plusses pÅ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som reiser til serum er for EA, siden det ikke er lov for single i danmark.

 

IVF derimot kan du få utført på alle klinikkene i danmark.

 

Har ikke sett de prisene du snakker om, men medisiner, gyn undersøkelser og reiser kommer alltid i tillegg.

 

Lykke til videre med prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, her ser det ut til at det er mange og fornøyde Serum-jenter... Jeg er mest på ønskebarnforumet under samme nick og har time hos Instut Marques neste uke, men nå har jeg begynt å tvile litt på om vi har valgt riktig klinikk... Spania virket liksom litt mindre eksotisk for oss enn Russland, Riga og Hellas ettersom vi har vært en del i Spania de siste årene. Regner med at vi reiser til IM uansett nå for samtale ettersom alt allerede er booket inn osv, men jeg lurer på hva deres erfaringer er, hvordan og hvorfor dere kom til å velge Serum (forum eller anbefalinger osv) og kanskje noen av dere har erfaringer med begge klinikkene... gruble gruble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...