Gå til innhold

Serumtråd 2012 :-)


Diddi72

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Serumtråden havnet visst under assistert befruktning, men tenkte vi kanskje best hører til her inne så jeg starter en ny tråd og håper på respons :-)

 

Velkommen skal dere i alle fall være alle som tenker på, håper, tror, ønsker eller har brukt Serum i Athen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen.

Legger igjen en julehilsen.

Håper alt er bra med dere alle,og at 2012 blir et godt og fruktbart år for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du rydder opp Diddi72 - ikke bare forbedringer i det nye grensesnittet, litt merkelig opprydding.... Men, men Krysser fingrene for at det blir positiv test for deg om noen dager - hold motet oppe! :-)

 

Klar39: støtter MissTaurus sitt forslag om å høre med gyn her hjemme om vannscanning på "instruks" fra Penny. Håper det ser bra ut nå :-)

 

God jul og fruktbart nytt år alle sammen!

 

LA: venter i spenning hver dag som går nå om gutta boys sin snarlig nedkomst Lykke til med fødselen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg visst fått tidenes julegave!!! Testa Positivt i dag :-))))

 

Har ikke hatt noen "symtpomer" enda, men formen har vært bra og denne gangen har jeg ikke hatt bivirkninger av medisinene. Har hatt litt småblødninger de siste dagene og var bekymret. Penny mente dette var postivt og et tegn på tidlig graviditet. Så hun ba meg teste i dag, på rugedag 10, og jammen hadde hun ikke rett!!

 

God jul til dere alle. Hilsen en litt sjokkert Diddi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul alle sammen - og spesielt til deg Diddi72:)))) Gratulerer m positiv test!

 

Pippi9: Her går det bra, litt tungt, men pytt! Er så glad og fornøyd at bivirkninger tas med et smil:) Guttaboys har det godt inni magen og blir det til over nyttår. Det blir keisersnitt siden de ligger som de gjør. Og det er helt greit for meg.

 

Gleder meg til flere gode nyheter fra dere her i

løpet av året som kommer!

 

Jeg skal holde dere oppdatert om viktige begivenheter i januar:)

 

LA

Endret av lykkeligalene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !

Har opprettet en gruppe på facebook for oss serum farere.

Gruppen er selvfølgelig kun tilgjengelig for oss som hører til der,og derfor ikke synlig for andre.Noen er allerede lagt til i gruppen.

Om der er flere som ønsker å være med send meg en pm.

 

Fortsatt god jul alle sammen !

 

Gleder meg til nyheter i fra din kant LA...

Ikke lenge til Januar nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL ALLE SAMMEN:-)

Hurra, Diddi!!! Skikkelig julegave dette:-) Hadde også blødninger et par dager før testdato, og testet på dag 10 kun for å bekrefte at det var negativt, men streken kom med en gang!

 

LA: Så spennende! Med keisersnitt er det ikke lenge igjen til du får se gutta dine:-) Ligger de på tvers?

 

Her vokser magen, og den er blitt ganske stor allerede. 17 uker i morgen. Fikk se tvillingene i full vigør på ultralyd hos fastlegen på lillejulaften. Ikke lenge igjen til ordinær ultralyd, og gleder meg veldig til det. Håper å finne ut hvem som bor der inne. Har ikke kjent noe bevegelser enda. Kvalmen kommer og går. Spyr stort sett hver morgen. Men magen er da tom så det er bare skum og magesyre som kommer opp. Kjennes ut som hele magen holder på å vrenges. I går spydde jeg 3 ganger før jeg fikk i meg noe mat. Måtte melde avbud på en middag jeg ver bedt i. Julaften var jeg heldigvis ikke kvalm, så pinnekjøttet fikk jeg nyte.

 

Jeg fortalte klassen min(3.kl) for 2 uker siden hvorfor jeg var sykemeldt, og det var veldig morsomt! Ei av jentene kommenterte: Men du sa jo at du ikke hadde noen mann, så det går jo ikke an!! Hvorpå en av klassens allvitere sa: å joda!!! Vi lo godt! De var veldig søte. Har også fått veldig mye oppmerksomhet fra andre folk. En del mannlige kollegaer stod nesten i kø for å snakke med meg på julebordet. Har bare fått positive kommentarer på dette, og alle gleder seg med meg. Veldig artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle nye og gamle kjente! Kom ikke inn på profilen min etter omleggingen her og for å gjøre en lang historie kort så har Elin hos Egmont i dag fikset det for meg. Veldig god service når jeg først tok personlig kontakt! Står fremdeles "ruger nok en gang" etter nicket mitt men det er feil, skal endre det når jeg bare får tilgang til det.

 

Spennende å lese om hvordan det har gått her de tre siste ukene! (ingen nevnt, ingen glemt) Desverre intet nytt under solen herfra; 6. IVF i desember ble negativt og i går skulle jeg vært hos CFC og lagt opp et par eskimoer men ingen av dem overlevde opptiningen så da "slapp" jeg å dra den 10. gangen. Nå er det ED/EA som er neste steg.Har ikke klart å bestemme meg for klinikk enda. Har gitt meg selv en uke eller to på det. Står akkurat nå mellom Zlin og St. Petersburg.

 

Fortsatt god jul til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for alle lykkeønskninger....de trengs visst ;-)

 

Noen som har noen erfaringer med injeksjoner av progesteron...eller hvordan øke nivået?

Jeg har jo testa postivt og svaret jeg fikk på HCG i dag var bra!!!Men progesteron nivået var på bare 16,9. Må nå øke inntaket oralt, men Penny vurderte også om jeg skulle ha injeksjoner. Hun lurte på om hun skulle sende resept eller lege her kunne skrive ut. Men i følge apotek føres dette ikke i Norge. Ikke tar de greske resepter heller her. Ny blodprøve i morgen, som jeg førstes vil få svar på på fredag. Penny svarte ikke på den siste mailen min i dag....og kjenner nå litt på den vonde stressfølelsen jeg ikke har hatt på lenge.

 

Men må jo være lov å håpe at dette går veien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med positiv test Diddi72!!! *HURRA*

Nå ble jeg veldig glad på dine vegne :-D

 

Jeg tok daglige progesteron injeksjoner (intramuskulært), nærmere bestemt "Gestone 50mg". Kjøpte noen esker på Serum og da jeg gikk tom (Penny hadde bare 3 esker liggende), skrev gynekologen min her hjemme ut "resept/rekvisisjon for legemiddel uten markedsføringstilatelse" for Gestone.

Litt leveringsproblemer fra levrandøren, men apoteket klarte å skaffe de restrerende eskene jeg trengte. Koster 1100,- pr eske med 10 ampuller i hver, så ikke akkurat billige nei :-/

 

Sender deg en liten PM på ønskebarn også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpefull38: Herlig å lese at det går bra med deg og tvillingene dine (sett bort fra kvalmen da). Gleder meg til å høre hvordan det går på den ordinære UL'en din:-)

 

Vilsågjerne: Gratulerer med graviditeten!! Helt fantastisk :-) Sender deg en liten PM...

 

Måne66: Leit å lese at det ble negativt forsøk og at eskimoene dine ikke overlevde! Lykke til med valg av klinikk :-)

 

Ha en flott kveld alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering ; Ny måling av hcg i dag viste fin økning :-)

og progresteron også!! Fra 16,9 til 74,4. Så Penny var strålende fornøyd og satser nå på at den nye høyere dose, både vaginalt og oralt, vil gjøre susen....

Happy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enna: Hvordan går det med deg og den lille? Ei uke igjen til du skal på ultralyd:-) Har lenge sagt at jeg tror jeg får en av hver, men de siste ukene har jeg hatt en følelse av at det er to gutter. Blir spennende om de ligger sånn til at det kan sees;-)

 

Diddi: Dette høres helt supert ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til diddy72!

Her går d bra m tvillingene, uke 18+2 og venter sannsynligvis to jenter. Littegrann usikkert ang kjønn på ordinær ul, men d viktigste er selvfølgelig at alt så bra ut. Vet ikke om de er enegget eller toegget da det starta m trillinger. Men risikomessig er det heldigvis som toeggede tvillinger.

Godt nyttår og lykke til alle sammen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til diddy72!

Her går d bra m tvillingene, uke 18+2 og venter sannsynligvis to jenter. Littegrann usikkert ang kjønn på ordinær ul, men d viktigste er selvfølgelig at alt så bra ut. Vet ikke om de er enegget eller toegget da det starta m trillinger. Men risikomessig er det heldigvis som toeggede tvillinger.

Godt nyttår og lykke til alle sammen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode nyheter her :-)

Selv har jeg fått klarsignal fra Penny om oppstart på ED program i morgen, så da satser jeg rett fra hoppkanten i det nye året. Juhu - plutselig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Diddi.

Håpeull: blir spennende å høre om hvordan det går på UL. Så bra at det går greit med deg og magen :) håper kvalmen gir seg etterhvert.

Pippi: lykke til, nå krysser jeg fingre for deg i 2012.

 

Her går det greit. Lille teddy vokser og klarer seg veldig fint. Sover som regel fint om natten, ikke så dumt med et opphold på barneklinikken at det ikke er godt for noe.Den store lykkefølelsen har uteblitt, jeg er visst ikke skapt med sånt, men jeg har en liten gutt som trenger meg og det liker jeg - å bety noe litt ekstra for et annet menneske. Er uendelig glad i han. ønsker alle dere andre lykke til og håper at dere får oppleve å bli mor i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skrev et innlegg her om dagen som nå er blitt borte. Prøver igjen:

Gratulerer til de siste som har testet positivt!

Med meg og tvillingene går det bra, vært på ordinær ul før jul og sett at det antagelig blir to jenter:-). Men viktigere å få vite at alt så bra ut selvfølgelig. Kjenner ikke liv ennå da begge morkakene ligger fortil, men håper å kjenne det ila et par uker eller noe sånt. Bikker straks 19 uker. Litt tungt, men går bra hvis jeg får nok hvile, kaster nok inn håndkleet på jobb snart.

Krysser fingrene for dere som er i gang m nytt forsøk eller snart skal.

Godt nyttår!:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...