Ming82 Skrevet 24. november 2011 #151 Skrevet 24. november 2011 Jaaaaaaaa, positiv test i dag Jeg skal til Medicus og tar min tredje blodprøve i morgen, da skal de sjekke progrsteron nivået. Så får jeg nok svar på min forrige prøve, håper den er normal
Dossa :) Skrevet 24. november 2011 #152 Skrevet 24. november 2011 Hurra hurra hurra for klassen min *smiler* Må få lov til å skryte litt synes jeg ) Det gikk så utrolig bra ikveld, alt satt som det skulle og publikum lo og koste seg. Jeg har sagt til elevene mine før at de synger som de skulle være et kor på 30 mennesker og de er kun 14 stykker *stolt* Fikk så masse ros og skryt fra foreldrene og det satte jeg stor pris på for det er lagt ned myyyyyye arbeid på denne forestillinga Nå er det over for denne gang *juhu* Og det var koselig på juleavslutninga også. Fikk en nydelig blomst, som skal få heder plassen på kjøkkenet *smiler* Jeg er så sliten kjenner jeg *phu* Det skal bli godt å komme seg hjem Cornflake, juhu juhu, så bra at testen endelig ble positiv. Regner med at dere har hoppa til sengs *knis* Denne gangen er det din tur snuppa *smiler* Jeg er helt alene på jobb nå, og må slukke alle lys før jeg går. Er mørkeredd så får prate litt med meg sjøl mens jeg går i gangene *ler* bare jeg ikke skremmer meg sjøl enda mer så *gliser*
MammaMø med to små Skrevet 24. november 2011 #153 Skrevet 24. november 2011 Hei jenter:-) Jeg har ikke rukket å lese så mye i det siste, men er nå innom å titter innimellom:-) Her går nå dagan... Jeg er 22 uker i morgen og tida har flydd av gårde! Skjønner ikke hvor tida har blitt av! Imorgen skal jeg til fysioterapeut også Det gleder jeg meg veldig til, for har slitt veldig med bekkenet i det siste. Har bekkenløsning fra helvete, skjønner ikke hvordan det skal gå, i 16-18 uker til! Ellers trives jeg fortsatt veldig veldig godt i den nye jobben min:) Kjenner jeg gleder meg til å ha en jobb å komme tilbake til som jeg trives så godt i:) Ellers er det masse liv og spark i magen hver dag:) Kjenner jeg begynner å lure veldig på om det er gutt eller jente i magen:) Navnene er klare uansett:) Gutt blir nok Sebastian eller Aleksander og jente blir nok Malin eller Mie Amalie:) (Amalie etter min mormor). Skal tilbake på vekstkontroll 13.desember, og jordmor skulle se etter kjønn da også gleder meg veldig, håper hun kan se det da:) Og at alt er i skjønneste orden selvfølgelig:-) Hvordan går det med dere jenter?? :)
Mammapudding Skrevet 24. november 2011 #154 Skrevet 24. november 2011 Juhu, Cornflake..da er det bare å legge seg da Får håpe prøvensvarene er bra i morgen Dossa: Gratulerer med vel overstått forestilling:) Sikkert godt å være ferdig også, kos dere i morgen med Julenatt på Blåfjell MammaMø: Uff, bekkenløsning er ikke noe særlig:( Jeg var veldig plaget med det tidlig i svangerskapet, men gikk noen ganger til manuell terapaut og så var det bare milde smerter etter det Håper du slipper å pines de siste mnd! Det blir spennende å høre når du har vært på ul da, om de ser hva det blir Fine navn alle sammen, spesielt Sebastian og Mie Amalie Nå sitter jeg å hører på julemusikk..har gått helt bananas bare fordi jeg har fått lilla duk liksom I morgen skal jeg og Leah og mamma til byen å gå i fakkeltog ned til torvet hvor julegrana skal tennes..og julenissen kommer og deler ut godteposer Og så på lørdag skal tantesnuppa komme hit å sove, så det blir gøy:) Må bare passe på å få lagt aksjer i morgen da..for på lørdag blir det vel neppe tid, sambo skal jobbe hele natta også. Sist tantesnuppa sov her så tøyset hun å Leah sånn at de ikke sovnet før det var seeeeeeent..og så var de våkne og tøyset midt på natta også Nei, nå tror jeg at jeg skal finne senga og boka mi
MammaMø med to små Skrevet 24. november 2011 #155 Skrevet 24. november 2011 Takk Leah:) Mest sannsynlig blir det nettopp de to navnene vi står igjen med:)
*MammaTStjerneskudd<3 1.8.12* Skrevet 24. november 2011 #156 Skrevet 24. november 2011 aha ja, lette etter denne tråden - visste bare ikke at den hadde skiftet navn ; ) MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, tar pergo denne runden også IKM 11-12 desember Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur ) Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Blir det verdens beste julegave i år tro? Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september *HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; ) 27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12
Dossa :) Skrevet 25. november 2011 #157 Skrevet 25. november 2011 God morgen jenter :-) Det er helg *juhu* Skal bli godt med noen dager fri :-) Mammamø, så leit at du sliter med bekkenet. Håper det løser seg og at du blir noe bedre. Såå fine navn :-) Jeg likte Sebastian og Mie veldig godt *smiler* Spennende når du skal på UL, hadde vært gøy om spiren vil vise hva den er *smiler* God bedring. Leah, så koselig med overnattingsbesøk. Bare få lagt inn de nødvendigste aksjene da *knis* Litt lilla i huset og jeg kommer også i julestemning :-) Jeg har allerede hengt opp røde gardiner i stua og på kjøkkenet. Stakene *fnis* er også på plass. I løpet av helga skal jeg sette sammen et peppekakehus også skal ungene få pynte det med snop. Går vel en del inn i munnene deres også tenker jeg *ler* Idag skal vi se julenatt i blåfjell og kose oss med litt snop :-) Har ikke sett filmen sjøl så jeg gleder meg. Ikveld skal jeg på julekonsert. Blir gøy, komme i julestemning jeg da *smiler* Nå roper jobben på meg. Ha en fin dag jenter :-)
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 25. november 2011 #158 Skrevet 25. november 2011 God morgen, jenter! TGIF! Igår fikk jeg også tatt frem den berømte adventSTAKEN (den store staken skal jeg finne frem etter helga, *fnis*) og litt andre adventsting. Fant en adventskalender fra i fjor også, en stor nisse med små lommer for hver dag frem til jul. Nissen har et stort bomullsskjegg, og pus gikk helt bananas og endte opp med å "voldta" den stakkars nissen. Snuppa sto ved siden av og ropte "Nei, du har ikke lov!! Miin nisse!" Han pleier å gjøre det samme når jeg tar frem påskekyllinger med fjær og dun til påske. Dumme katten, hehe.. Kjekt å høre fra deg, MammaMø! Jeg likte veldig godt Mie Amalie. Ikke kjekt med bekkenløsning Får håpe at det ihvertfall ikke blir verre! Dossa: Så kjekt at det gikk bra i går Du er flink! Nå må du ikke glemme å finne frem staken i helgen du også, hihi! Min syklus varierer litt, og jeg lurer på om det kan være avhengig av hvilken eggstokk som slipper egget. Noen som vet? De siste syklusene har vært 34-29-29-33, så blir spennende å se hvor lang denne blir. Tenkte å starte aksjelegging på CD 14 eller 15, tenker at EL kommer tidligst på CD 16 og senest på CD 20, så får vi se Cornflake; Så bra at EL-testen endelig ble positiv! Dette må være gullegget
Dossa :) Skrevet 25. november 2011 #159 Skrevet 25. november 2011 HAHAHA......så søt fortelling om katta deres *ler* Synes jeg ser den for meg *knis* Dyr er rare, men så gode og søte også da STAKEN skal tas frem i helga og neste uke, og da skal den brukes flittig *fnis* Denne gangen er det vår tur også Verpesjuk Søt du som synes jeg er flink *rødmer* Det med eggstokkene veit jeg faktisk ikke, har ikke tenkt på det heller. Trodde ikke det hadde noen betydning, men for alt jeg veit så kan det jo ha det Du får bare bruke STAKEN vettu ))) SÅ skal du se at dette er gullegget *smiler* Nå har vi hatt bursdagsfeiring i klassen, hatt inneleker og vært ute og hatt slå ball. Nå skal vi ha ha med samling, og etter storefri skal vi se film og spise snop *smiler* Jeg er på CD 14 idag, svir av den første EL testen imorra tenker jeg. Vil anta at EL kommer på CD 16-18 Nå er det ei lita pause, må spise litt
Mammapudding Skrevet 25. november 2011 #160 Skrevet 25. november 2011 Hei jenter:) Leah fikk øyekatarr i natt, så har vært mye våken og skylt øynene hennes med saltvannsdråper..Heldigvis ser det ut til å virke, så håper vi slipper antibiotika! Er spent på om jeg også får det, hun har ligget tett inntil meg store deler av natta..så må vel bare regne med at jeg også får det :/ Snakket med legekontoret, og de mente at det ville nok gå over med saltvannsdråper siden det var såpass stor forbedring etter at jeg begynte å la henne vaske øynene med det..så vi krysser fingrene Hun er jo hjemme i dag da, så vi ikke smitter noen. Så vi har alle 3 vært å handlet..og så har min pappa kjøpt henne ski, staver og skisko..mangler bare snø da Blir dårlig med stake nå på formiddagen..men håper sambo kan komme innom en tur i kveld Cornflake: Ingen serier i dag Jeg må laste ned en film å se i stedet da..noen tips? Tenkte litt på The Help..Men er åpen for forslag
Dossa :) Skrevet 25. november 2011 #161 Skrevet 25. november 2011 Huff da Leah, det høres ikke godt ut. Masse god bedring til jenta di :-) Bare håpe at ho ikke smitter deg og mannen. Du må huske å bruke STAKEN i løpet av helga du også snuppa *fnis* ;-) Er endelig kommet hjem att. Ligger rett ut på sofaen og bare hviler meg. Skal snart hente jentene. Jeg får alltid beskjed om at jeg henter de for tidlig, så da drøye jeg å hente dem til kl 16 :-) Så får de lekt litt etter frukten. Hvilke planer for helga har dere jenter? Mannen har bursdag på søndag, har dere forslag til gave?
Ming82 Skrevet 25. november 2011 #162 Skrevet 25. november 2011 Hei jenter Jeg har nettopp kommet hjem etter en kjempehyggelig middag ute med jobben Nå skal jeg kose meg med idol Jeg har vært på Medicus og tatt blodprøve, men for første gang på lenge så gjorde det så vondt at jeg nesten svimte Dossa og Verpesyk: Hver gang jeg tenker på lyseSTAKE så kommer jeg til å tenke koffert...tjihi...men ja..her skal STAKE også frem Leah: Ingen serie i dag Hva skal jeg se da?? Jeg tror jeg skal se alle de tre Twilight filmene igjen Ha en fin kveld jenter Her har Berit kommet for fullt!
Ming82 Skrevet 25. november 2011 #163 Skrevet 25. november 2011 Gave til mannen ja...hm...min kjære foreslår iPad Men det koster kanskje litt vel mye rett før jul..hm...hjemmelaget kort/gavekort Gavekort på hjemmelaget middag eller kinotur
Mammapudding Skrevet 26. november 2011 #164 Skrevet 26. november 2011 God morgen jenter:) Leah våknet 22 i går kveld med 40 i feber :/ Så sovnet hun igjen rundt 2 og sov godt til 8. Nå er det ikke mye feber, men fortsatt forkjølet og øyekatarr..så febern stiger vel igjen i kveld. Får se hvordan det går å være barnevakt da, mulig vi må avlyse Vi var og gikk i fakkeltog i byen i går, og så på julegrantenningen og fikk en liten pose godteri hos julenissen, det var stas:) Men det ble visst litt mye for Leah siden hun fikk feber Så i dag tror jeg vi tar livet helt med ro Når vi sto opp så spurte Leah om ikke vi kunne danse zumba..og med vi så mente hun meg, så jeg ble satt i trening mens hun så på Så nå kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig klar for frokost! Hva skal dere gjøre i dag? Ha en super lørdag <3
Ming82 Skrevet 26. november 2011 #165 Skrevet 26. november 2011 Stakkar lille Leah Håper hun føle seg bedre snart. I dag har jeg ingen planer, ligger på sofa og ser på tv I går var teststreken el-testen min enda sterkere enn dagen før...hm...kanskje det er i dag gullegget blir sluppet Hvordan går det med dere jenter? Husker at det er flere av oss som skal ha el denne helgen.
Mammapudding Skrevet 26. november 2011 #166 Skrevet 26. november 2011 Leah er litt bedre, hun har lekt og danset masse i dag:) Men febern er på lur og hun er ganske forkjølet enda..pluss litt øyekatarr fortsatt..Men så lenge hun føler seg ok så er det ikke så farlig Her er el rett rundt hjørnet tror jeg, har litt stikking på høyre side nede i magen...og livmortappen virker litt mer åpen..så tror den er i rute:) Får bare håpe vi får lagt noen aksjer i dag da:) Jeg har ryddet i lekene som lå i stua, har kastet masse, men enda så flyter det av leker..har bært opp masse leker til rommet hennes, så nå er det litt mer ryddig nede i stua, og enda mer rot på rommet hennes Helt utrolig hvor mye leker man får etterhvert! Nå slapper vi bare av foran tv, og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til taco senere..begynner å bli litt sulten..Men må høre med søster om vi skal være barnevakt i dag før jeg lager mat:) Hva driver dere andre med i dag? Cornflake sin lørdag høres deilig ut Og så regner jeg med at det blir litt aksjelegging hos deg i dag
Dossa :) Skrevet 26. november 2011 #167 Skrevet 26. november 2011 Hei jenter :-) Masse god bedring til jenta di Leah. Håper feberen ikke stiger for høyt, synes det er litt små ekkelt når de små får høy feber. Jeg regner med at dere får lagt inn noen aksjer, til felle EL er rundt neste sving ;-);-) Cornflake, din dag høres deilig ut snuppa :-) Legg deg flat og la mannen ta deg *knis* gullegget skal befruktes nå *smiler* Vi har vært ute i hele dag. Shoppa og lekt ute :-) Om en time får vi besøk av et vennepar og deres unger. Blir fajitas til mat og seinere blir det is og snop :-):-) Er lørdag så da unner vi oss det *ler* Kjøpte sorel støvle til mannen imorra. Av ungene får han et ps3 spill og en god krimbok :-) Så får håpe han blir fornøyd *smiler* Vi skal ut og spise og på kino en dag også, del av gaven :-) Men den får jo jeg nytte av også *ler* Jeg får begynne å rydde litt i heimen. Prates seinere ikveld snupper <3
Ming82 Skrevet 26. november 2011 #168 Skrevet 26. november 2011 Min kjære komnettopp hjem med Bodyshop-julekalender Jeg er så heldig som har en så snill kjæreste
Dossa :) Skrevet 26. november 2011 #169 Skrevet 26. november 2011 Cornflake, så snill og søt mann du har *smiler* Hva består den kalenderen av? Hørtes kjempe spennende ut :-) Nå har gjestene dratt og ungene er lagt. Da er det kos med mannen ;-) Indiana Jones er på tv ikveld, tror vi skal se den. Liker slike filmer jeg og med litt snop att åt og i armkroken til mannen så kan det ikke bli bedre *smiler* Dere gjør ikveld da jenter?
Ming82 Skrevet 26. november 2011 #170 Skrevet 26. november 2011 Jeg tror det er fuktighetskremer og såper Vet ikke, har aldri fått en sånn kalender før Jeg har nettopp sett Cars2, veldig morsom film Jeg har fryktelig vondt i magen min En rar følelse egentlig, blanding av eggløsningssmerter og følelse av å ha spist noe dårlig Æsj, håper det gå fort over. Har du fått el Dossa? I helgen må vel dere også legge inn aksjer? Ha en fin kveld jenter
Dossa :) Skrevet 26. november 2011 #171 Skrevet 26. november 2011 Cars2 syntes jeg var en god film også. Jeg så den på kno i 3D med ungene og vi stor koste oss *smiler* Høres ut som en deilig kalender Cornflake :-) Jeg er bare CD 15 idag og har ikke hatt EL ennå. Regner med at den kommer nå i løpet av de neste 4 dagene. Merker jeg har sååå lyst på en positiv test. Det er virkelig på tide med noen gode nyheter i bollen vår *smiler* Skal dere se film ikveld Cornflake? Sitter og ser litt på Harry Potter før Indiana filmen begynner. Mannen er oppe og spiller på ps3, men kommer ned til film start :-) Lenge siden vi har hørt fra flere av dere søte jenter. Jeg håper det er bra med dere alle sammen :-)
Ming82 Skrevet 26. november 2011 #172 Skrevet 26. november 2011 Vi bar nettopp sett på shark tale Jeg har sett den før, men min kjære har ikke det. Veldig mange bra skuespiller Kos dere Dossa
Ming82 Skrevet 26. november 2011 #173 Skrevet 26. november 2011 Vi bar nettopp sett på shark tale Jeg har sett den før, men min kjære har ikke det. Veldig mange bra skuespiller Kos dere Dossa
Dossa :) Skrevet 27. november 2011 #174 Skrevet 27. november 2011 God morgen snupper :-) Jentene våknet for en halv time og da var det bare å så opp. Gullet sover ennå og siden mannen har bursdag idag så fikk han sove litt lenger idag :-) Er på CD 16 og jeg har EL *juhu* Aksjene skal legges inn kl 10 idag *gliser* Jo for da skal ungene til svigers og vi har huset for oss sjøl *glis* svigermor skal ha adventstund med ungene :-) Håper det e min tur denne gangen. Blir noen laaange dager frem til IKM, men tida kommer sikkert til å gå fort, desember og kos det hjelper det *smiler* Idag skal vi alle sammen på juleavslutningen for turninga til snuppa. Ungene gleder seg til nissen skal komme :-) Så søtt at gullet fremdeles tror på julenissen *smiler* Jentene og jeg ligger på sofaen og ser på tv, koser oss :-) Ha en super fin advent <3
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. november 2011 #175 Skrevet 27. november 2011 Hei, alle flotte fiskene mine :-) Beklager at jeg har vært så fraværende i det siste. Onsdag ettermiddag måtte jeg hente Anton i barnehagen. Han hadde fått diare og var så sår i stumpen, stakkar :-( Var hjemme med ham på torsdag, og fredag var det planleggingsdag. I går feiret vi bursdagen hans. Tenk, det har allerede gått 2 år... Vi var 25 stk hjemme hos oss, så det var fullt liv kan man si *ler*. Anton storkoste seg og glemte til og med duppen. Hadde det så gøy at han ikke ville kaste bort tiden på soving. Etterpå ble han med søstra mi hjem og vi dro videre på 50-årsdag. Hadde er veldig morsom kveld, men kjenner det litt på kroppen i dag, hehe. Hvordan går det med lille-Leah? Håper hun er feberfri og frisk igjen! Lykke til med akjeinnlegging alle som har EL :-) Mulig jeg har det jeg også, men vi prøver ikke aktivt denne mnd. Og der falt jeg rett i vannet... *blubb-blubb*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå