Mammapudding Skrevet 18. november 2011 #76 Skrevet 18. november 2011 Uff, hønny-bunny..håper det ordner seg! Sender en klem Nå har jeg og samboern vært å handlet før han dro på jobb, og jeg er akkurat ferdig med 1 times s.w.a.t-trening..tungt og merkes i flere dager etterpå..så da kan jeg leve på det i hele helga Skal få i meg litt mat og så skal jeg hoppe i dusjen:)
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 18. november 2011 #77 Skrevet 18. november 2011 Hei hei jenter! Beklager at jeg har vært fraværende de siste dagene. Det har vært en tøff uke med kraftig tantebesøk og ellers litt "grums" i familien når det gjelder planlegging av julefeiring. Har klart å skrape meg opp igjen fra gulvet nå, og er i gang med neste pp, uten de store forhåpningene. Har ingen tester i huset denne pp, og skal prøve og ikke tenke så mye på prøving. Lettere sagt enn gjort, ihvertfall når du har en svigermor som ønsker seg barnebarn til jul ¤%¤%¤. . Leah: Det var synd at du fikk avslag på jobbtilbudet, hvilke jobber er det du søker på ? S.W.A.T. trening hørtes heftig ut, så flink du er! TigerLise: Jeg synes absolutt at du skal kontakte lege når du har hatt blødninger så lenge. Jeg mener at jeg blødde i ca. 1 uke etter SA, men jeg var vel bare rundt syv uker på vei. Sikkert veldig individuelt også. HønnyBønny: Uff, det var leit å høre at det er knute på tråden på hjemmebane. Håper dere får brukt helgen til å løse litt opp på floken Nå har vi akkurat spist hjemmelaget pizza mens vi ser "De utrolige" sammen med snuppa. Det har vært planleggingsdag i barnehagen idag, og jeg fikk innvilget velferdsperm med lønn, så vi har kost oss masse hjemme og på juleshopping idag. Snart blir det Gullrekka og noe godt i glasset for mor og far Hva er deres planer for helgen da?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 18. november 2011 #78 Skrevet 18. november 2011 Godt å høre fra deg, verpesyk. Blir jo nesten bekymra når det er så lite aktivitet i bollen... Kjipt med tanta, men bra at du har mobilisert kreftene igjen. Kanskje blir det en liten julegave :-) Leah, godt at vi har deg ellers hadde jo tråden dødd helt ut... Så flink du er å trene! Har egentlig ingen store planer for kvelden og helga, men blir snart Idol og sashimi nå (og kanskje et liiite glass rødt etterpå...). Kanskje vi begynner å pusle litt til jul i helga - lage smågaver osv. Eller kanskje en tur i bassenget? Anton var med på 2 kurs babysvømming da han var liten, men har ikke vært i bassenget siden august i fjor. Lurer på hvordan han takler det nå? Må nesten bare prøve og se. Ha en flott kveld alle sammen :-))
Ming82 Skrevet 18. november 2011 #79 Skrevet 18. november 2011 Hei jenter Da er det endelig fredag Jeg har virkelig gledet meg til å ha fi, denne uke her har vært lang! Hønny-bønny: Håper det ordner seg for dere. Verpesyk: Godt å høre fra deg:) Det har vært veldig stille her siste dagene. Det er mange av oss som har vært nedi kjelleren i det siste..huff Nå må vi vel gå mot lysere tider. Tigerlise: Hvordan går det med deg? Fortsatt æsj som kommer? Leah: Fredag uten Grey's blir ikke helt det samme Seriene tar vel snart juleferie!? Jeg tror jeg har hatt el, tempen min har steget. Men det betyr at jeg har gått glipp av den Vi kunne ikke ha hatt sex likevel siden mannen måtte spare seg til sædprøven. Jaja...neste pp da. Nå er det idol Snakkes jenter og ha fortsatt en fin kveld
*lille blomst* Skrevet 18. november 2011 Forfatter #80 Skrevet 18. november 2011 hei snupper! Jeg prøver å følge med litt jeg også... Innom stort sett en gang om dagen iallefall:) har fått første skikkelige glimt av tanta nå right on time, og det ser ut til at hun setter igang med det samme, så det er egentlig bra:) Håper hun blir max 9 dager denne gangen! Cornflake: Så bra at mannens svømmere var i form (leste jeg ikke det da?) kjedelig om dere gikk glipp av el, men kanskje det hjelper å bare slappe av også? så slipper du iallefall å få en sånn super lang syklus igjen! Tok ett supert dykk ned i bollen, så dere andre får jeg bare sende en klem så lenge, til deg også cornflake;) i morgen skal jeg og snuppa ut av huset, playdate;) Det blir kos! Ellers blir det kosehelg og om å gjøre å se mest mulig til paps når han er hjemme mellom skifta:)
Roselilly Skrevet 18. november 2011 #81 Skrevet 18. november 2011 Leah - you're not alone! ....jeg er her også... på sidelinjen i hvert fall... Håper det ordner seg på hjemmebane, Hønny-bunny!!! Er det noe som dere får ordnet opp i? Tigerlise: enig med de andre, ta en telefon og hør hva du skal gjøre. Greit at kroppen som regel kan ordne opp selv, men kanskje den trenger litt hjelp nå likevel. Bedre å sjekke en gang for mye. Hm... ja hvor er Dossa? Til og med jeg som ikke gir mye lyd fra meg lurer på det! Jeg har vært sååå forkjølet siste uken, ikke særlig passende med tanke på at jeg ideelt sett burde vært ferdig med det meste av pakkingen.... Måtte til og med holde meg hjemme tirsdag pga feber natt til tirsdag - og jeg er jo nesten aldri borte fra jobb! På formen kjennes det som jeg bør ta en rooolig helg, men må vel stå med hodet inni skap og esker her.... urgh! Ikke noe nytt fra meg egentlig. Ha en fin kveld, jenter! En liten down-periode for flere av oss, men det er bare fordi vi lader opp til mange gode nyheter utover vinteren, ikke sant?!?!? ))
Ming82 Skrevet 18. november 2011 #82 Skrevet 18. november 2011 Yeeyyyy...endelig flere på tråden Jeg har virkelig savnet skravlingene våre Tusen takk lilleblomst, klemmen varmer Joda, svømmerne til min kjære er veldig bra. Han var så stolt Så vi håper at det holdt med sex kun en gang dagen etter el (hvis den har vært) Håper den ekle mensen snart forsvinne, så dere snart kan begynne å prøve igjen. Dere skulle ta pause fram til jul ikke sant? Stakkar Roselilly...håper du snart føle deg bedre. Spis appelsin, masse c-vitaminer
Marianne_87+2små Skrevet 18. november 2011 #83 Skrevet 18. november 2011 Stikker innom en kort tur for å ønske alle en god helg ;-) Her er det taco, snop, idol og senkveld som står på planen :-) Har jobbet så mye i det siste så har ikke fått lest igjennom og oppdatert meg på alt her inne men skal gjøre det i løpet av helga ;-) Hvor i syklusen er alle nå? Her skal EL være rett rundt hjørnet, enten lørdag eller søndag. Så blir vel litt sengekos i løpet av helga tenker jeg ;-)
Roselilly Skrevet 18. november 2011 #84 Skrevet 18. november 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, tar pergo denne runden også IKM 11-12 desember Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur ) Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Venter på tantebesøk, laaaang syklus igjen:( Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
Roselilly Skrevet 18. november 2011 #85 Skrevet 18. november 2011 Var så lenge siden listen var oppdatert... Om alt hadde klaffet så vil jeg faktisk ha ikm ca på bursdagen min i desember! Håpe-håpe-håpe... )) Cornflake: takk! Har kjøpt inn mandariner (eller klementiner, husker aldri forskjellen) og har tatt megadoser C-vit siste dager. Tenker at jeg har en utrensning før jeg flytter - bli kvitt alt gammelt rusk herfra Ikke helt med i hodet... gikk på butikken fordi jeg hadde lyst på en eneste ting, nemlig potetgull. Kom hjem uten.... er det mulig??? Marianne: selv om du har tre fra før så er det på en på en måte som om du starter med første også
Dossa :) Skrevet 18. november 2011 #86 Skrevet 18. november 2011 Hei jenter :-) Jeg beklager at det har vært stille fra min kant. Har stått litt på sidelinja, fulgt med litt på dere men må lese en gang til *smiler* Trengte bare ei lita pause, men nå måtte jeg tilbake til dere skjønne jenter *smiler* Så koselig at dere spørr etter de som blir litt stille på tråden, meg denne gangen :-) Håper det er bra med dere jenter <3 Leah, trist at du fikk avslag på jobben du søkte. Bare vent den rette jobben dukker snart opp skal du se *smiler* Tigerlise, huff jeg vil at du skal få en legetime. Ikke gå og blø så lenge som du har gjort. Håper det gir seg snart snuppa :-) Roselilly, masse god bedring <3 Nå datt jeg rett oppi bollen vår *plask* Vi har de siste dagene sett på pirates filmene. Har nå kommet til den tredje filmen, skal se resten imorra :-) Jeg får besøk av ei venninne imorra som skal bli til søndag. Det blir koselig, da blir det god mat, film og masse snop *ler* En skikkelig lørdagskveld :-) Gullet skal spille håndballcup imorra. Blir vel jeg som skal være med, så får mannen være hjemme med jentene og handle og rydde hus. Passer meg fint *gliser* Imorra tar jeg siste pergo pilla, så er det å vente på EL og håpe at denne runden med pergo gjør susen *smiler* Glad for å være tilbake, lover å ikke forlate dere igjen *smask*
Dossa :) Skrevet 18. november 2011 #87 Skrevet 18. november 2011 Cornflake, er du sikker på at dere gikk glipp av EL denne runden? Jeg håper ikke det, for du og jeg skal sammen rope ut at vi har fått en positiv test *smiler* Så deilig at svømmerne til mannen din er i tipp topp stand. Og du er snart ferdig med å ta blodprøver. Nå er det din tur å komme med gode nyheter snuppa, jeg unner deg virkelig en positiv test så fort som mulig :-):-):-)
Ming82 Skrevet 18. november 2011 #88 Skrevet 18. november 2011 Doooossssaaaaa, du er tilbake Godt å høre fra deg igjen. Håper du har det bra vennen Nei..jeg er ikke sikker om jeg har hatt el, kroppen min har vært litt på bærtur siste syklusene. Men jeg kjenner jeg har eggløsningssmerter nå, så den er kanskje rett rundt hjørne. Spent på temp i morgen, hvis den fortsette å stige så har el vært her. Du har vel snart el du også Dossa? Da kommer vi kanskje til å ha ikm rundt samme tida
Dossa :) Skrevet 18. november 2011 #89 Skrevet 18. november 2011 Så søt du er Cornflake <3<3 EL hos meg er nok ikke ventet før i begynnelsen av uke 48, så har litt over ei uke att å vente *smiler* Regner med at IKM er ca 11/12 desember. Hadde vært en fin julegave om jeg fikk en positiv test *smiler* Når har du IKM snuppa? Jeg krysser fingra for at dere traff eller treffer EL slik at gullegget ditt blir befrukta Cornflake :-):-) Det er på tide at vi får mange gode nyheter om positive tester i bollen vår <3 Vi har hatt vår del med uflaks synes jeg, det må da snart snu seg :-) Jeg må hoppe til sengs, trøtt jeg *knis* God natt mine søte gullfisker <3<3<3
Mammapudding Skrevet 18. november 2011 #90 Skrevet 18. november 2011 NÅ var det litt mer liv i bollen ja, hurra Er på tur i seng nå jeg, men måtte bare innom og si at jeg er så glad for at dere er tilbake:) Jeg har ikm samtidig som deg Dossa:) Kommer sikkert til å ta en test på søndag eller mandag, for jeg har så merkelige stikkinger og murringer i magen..men det er sikkert bare el eller ingenting..Men tar jeg ikke den testen så går jeg jo bare å lurer på det hele tiden Litt teit også siden jeg bare har en test igjen..men når den er tatt så kan jeg jo ikke ta flere, så sikkert like greit God natt jenter
Mammapudding Skrevet 19. november 2011 #91 Skrevet 19. november 2011 God morgen jenter:) verpesyk: Jeg har bachelor i økonomi og ledelse, så søker på alt av jobber som faller under det Ikke så mange jobber akkurat nå, men det dukker nå opp en og annen jeg kan søke på med jevne mellomrom:) Godt å høre at du har skrapt deg opp fra gulvet nå Vet at det ikke er så enkelt å ikke tenke på prøving, for meg er det umulig..tenker på det hver dag! Tigerlise: Får håpe Anton vil trives i basseng:) Leah hadde aldri vært i basseng da vi dro til Tyrkia i sommer, og hun var litt skeptisk og forsiktig til og begynne med, men ble fort en liten fisk i vannet Cornflake: Ja, nå tar vel seriene juleferie snart..det var rart uten greys i går, men heldigvis var det jo dobbel private practice:) Men det virket som om det var siste episoden før jul..så neste fredag blir det trist Håper ikke dere gikk glipp av el denne pp, er så kjipt å gå glipp av en pp:/ lille blomst: Får håpe du slipper så langt tantebesøk denne gangen:) 9 dager burde absolutt være max ja! Kos dere masse med papsn i helga:) Roselilly: Godt du er her du også Så kjipt med forkjølelse, håper du føler deg mye bedre i løpet av helga:) Ikke så gøy å drive å pakke og styre når man ikke er helt i form, du får sette av kveldene til kos og avslapping i alle fall:) Håper du har rett i at vi bare lader opp til masse gode nyheter i bollen Det hadde jo vært den ultimate bursdagsgaven hvis du fikk en positiv test på bursdagen din, krysser figre og tær for at dere får til et møte i riktig tid Marianne: Du får bruke helga på å lese igjennom gullfiskbollen;) Her ventes el i slutten av mnd..men har så mye rare murringer og stikkinger at jeg håper at den kanskje kommer litt før:p Dossa: Godt du er tilbake, ble bekymret når du ble borte:) Men skjønner at du trengte en liten pause, det har vi vel alle følt innimellom..Men så¨lenge vi kommer tilbake igjen så er det greit Det blir nå spennende å følge deg i dpo løypa denne gangen, tror vi kommer til å være ganske så likt, og da skal vi få positiv test!!! I dag vet jeg ikke hva vi skal finne på, har lyst til å dra en tur til byen eller noe..men har vel ca 100 kr igjen, så får ikke kjøpt noe julegaver uansett Men det går jo ann å vindushoppe litt Ha en super lørdag alle sammen
Dossa :) Skrevet 19. november 2011 #92 Skrevet 19. november 2011 God morgen jenter :-) Jeg fikk sove lenge idag, helt til kl 0830 *smiler* Gullet våknet inatt av kvalme *off* Og det endte med at han kastet opp, krysser fingra for at vi andre ikke blir smitta, men det er vel stor fare for det *æsj og off* Værste jeg veit er å spy :-( Ble ikke håndballcup på gullet idag, han ligger rett ut på sofaen *søte gutten min* Lå på senga og skrev måtte ta ei lita pause fra skrivinga, jeg ble overfalt av mannen *knis* Nå skal jeg ut og handle litt. Seinere idag kommer venninna mi *gleder meg* Ha en fin lørdag snupper <3
Ming82 Skrevet 19. november 2011 #93 Skrevet 19. november 2011 Stakkar gutten din Dossa Spy er det verste jeg vet også. Jeg har visst ikke hatt el likevel, tempen min sank til det normale nivå i dag Så nå må vi bare kjøre på I dag skal jeg på kino og ser den nye Twilight filmen, gleder meg masse Min kjære skal på konsert da, så da blir det jentedate med venninnen min. Mmmmm kino poppkorn og dispense brus.
snuppo Skrevet 19. november 2011 #94 Skrevet 19. november 2011 hvordan går det jenter??? har ikke vært så veldig aktiv i det siste, følte det ble litt mye. er igang med behandling for prøverør. begynte med sprøyter igår. så nå håper jeg jaggu det er min tur..
*lille blomst* Skrevet 19. november 2011 Forfatter #95 Skrevet 19. november 2011 God kveld alle sammen:) Hei snuppo! Så spennende med prøverør! Masse lykke til! krysser fingrene for deg! Cornflake: jeg hadde prøvepause, var også en hel masse andre restriksjoner i livet mitt, kosthold, og andre måtte-måtte, burde-burde, ikke sånn og ikke sånn. Byttet aku etter jeg ble sykemeldt og har derfor (delvis på anbefalingene til nye aku) lagt alle sånne ting på hylla, dvs også prøvepausen, og prøvingen - vi har rett og slett bare sex for morroskyld - uten prevensjon! gikk berserk med tester for noen uker siden pga mange symptomer og liksom ikm,og fant iallefall eggløsning, uten at dette stemte med tempingen, men testene var sikre:) selv om vi fikk inn aksjer så har tanta kommet nå, men det er egentlig helt greit:) Jubel og glede egentlig med tantebesøk, ikke en dag for tidlig og ikke noe spotting eller tull. for en gangskyld er hun skikkelig på plass i løpet av dag 2, så jeg er spent på hvor lenge hun blir! regner med at aku setter bra nåler for å hjelpe på dette på mandag:) Jeg har egentlig fått beskjed om å prøve å ikke tenke syklus også, og det gjør jeg jo mest når jeg er her inne og leser og skravler, men jeg klarer ikke holde meg helt borte:/ Veldig vanskelig å IKKE tenke på syklus, graviditet eller babyer!
*lille blomst* Skrevet 19. november 2011 Forfatter #96 Skrevet 19. november 2011 Har forresten skikkelig forkjølelse jeg også, og skjønner i likhet med roselilly ikke hvordan jeg skal bli kvitt den! i tillegg har jeg ikke tid til å være forkjøla! Har nok med å være sykemeldt! hehe I dag har mini og jeg kost oss skikkelig! Kafétur til frokost, playdate etterpå og da vi kom hjem bakte vi hjemmelaget pizza:) kost oss med lørdagsgodt og is i tillegg! kjempe kosedag!
Dossa :) Skrevet 19. november 2011 #97 Skrevet 19. november 2011 God kveld snupper ;-) Snuppo, så spennende tid du har foran deg. Krysser fingra for at det snart sitter en spire hos deg *smiler* Masse lykke til :-) Cornflake, håper du koser deg på kino ikveld med venninna di :-) Kino og popkorn det er digg :-) Lilleblomst, god bedring vennen. Håper det ikke drøyer for lenge før du er kvitt forkjølelsen. Høres ut som dere har hatt en knall fin dag *smiler* Kos deg resten av kvelden! Skjønne det ikke er lett å ikke tenke på syklus og baby. Jeg prøver å ikke tenke for mye på det, bare slappe av og kose meg i tida frem til jul. Veit at det skal bli min tur en gang :-) Må jeg vente ja så får det bare gå, gi opp gjør jeg i hvert fall ikke :-) Nå har vi spist hjemme laga lasagne og det var kjempe godt *nam* På tide å legge ungene også er det film og snop i stua sammen med mann og venninna mi *smiler*
*lille blomst* Skrevet 19. november 2011 Forfatter #98 Skrevet 19. november 2011 Takk dossa:) jeg har det så bra akkurat nå at jeg blåser i forkjølelsen i kveld:) Har kost meg noe helt utrolig med jentungen i dag og forresten i mange dager:) Ser at jeg er kommet langt i forhold til å være mer lykkelig i "nået" de siste ukene:) Puster inn litt positivitet i dag:) håper noen har glede av det:) klems <3
Trultetryne Skrevet 19. november 2011 #99 Skrevet 19. november 2011 Tenkte jeg måtte oppdatere lista litt. Jenta mi er 2 år i dag Tenk at det har gått 2 år! Det er helt utrolig! Vi har hatt familieselskap her i dag, med masse kake MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, tar pergo denne runden også IKM 11-12 desember Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur ) Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Venter på tantebesøk, laaaang syklus igjen:( Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 19. november 2011 #100 Skrevet 19. november 2011 Gratulerer med 2-åring, Rina :-)) Happy, hvordan går det med deg? Alle dere andre, så bra at tråden har fått mer liv igjen *smiler*. LIKER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå