Gå til innhold

Gullfiskbollen, for alle som liker å skravle;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg høvla over mannen *knis* ;-)

Fikk inn en dose ladning og håper at all jobbinga vår vil føre med seg frukter *ler*

Jobber og sliter med denne babylaginga *gliser* synes det snart må gi noen resultater ;-)

Nå skal mannen spille ps3 oppe på tv'n der, så da skal jeg se en film på tv'n nede i stua :-)

Må finne en film som frister først kanskje :-)

Du jobber og står på Cornflake :-)

Må huske å ta pauser også da.

Verpesjuk, er det bra med deg snuppa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cornflake: Måtte google den, og den var jo kjempe søt :) Poffi kostet 15 000 kr, noe jeg syns er alt for mye og jeg har prøvd å nekte på å få hund, men når vi først skulle få en så ville jeg bestemme type..og den var selvsagt dyr :/ Klarer ikke helt å bli kjempeglad i Poffi enda, sørger fortsatt etter tapet av katten vår..og så blir jeg så jævlig forbanna når jeg må gjøre absolutt ALT som har med bikkja å gjøre..og jeg klarer ikke å engasjere meg nok til å oppdra han rett tydeligvis, så han driter og tisser inne, biter og hopper enda!! Liten avsporing her, men bare måtte få det ut kjente jeg :P Heldig for Poffi at han er så liten å søt ;)

Dossa: Så bra at dere har fått inn aksjer i dag:) Her ble det ikke aksjer i dag heller, så da er vel denne pp ferdig og jeg får bare håpe at det holdt med de aksjene vi har lagt. Jeg hadde lastet ned Did you hear about the Morgans og på nedlastninga så sto det bare DYHATM og samboern spurte meg hva jeg hadde lastet ned..jeg klarte ikke å komme på tittelen og svarte bare Nei, det er bare en film. Så kom det fra han, heter den Do you hate men? Hahaha, syns det var så morsomt siden jeg hadde vært litt nebbete mot han i dag :P

Men nå har jeg sett den og den var ganske grei:) Nå er det natt for meg, tenkte å ligge å lese litt før jeg sovner:) God natt jenter <3

Skrevet

God morgen jenter :-)

Hvilken dag er det idag, er det tirsdag. Ja *ler*

Ny dag og vi nærmer oss desember *juhu*

Gradestokken viser + 6 grader. Her er det ikke noe som minner om at det snart er desember og vinter *ler*

Skulle tro vi var midt i september jo.

Jeg håper det snart kommer litt snø. Må ha en hvit jul synes jeg *smiler*

Ungene spør om det ikke snart skal komme snø. Har så lyst til å ake og lage snømann :-)

Leah, jeg krysser fingra for at de aksjene dere har lagt skal holde til mål ;-)

Vi har jo IKM nesten likt, spennende.

Jeg e vel 2 DPO idag og IKM den 11-12 desember.

Næmen har du vært bitte lite nebbete mot mannen *ler* Bra att idag vel snuppa ;-)

Må reise på jobb.

HA en fin tirsdag snuppene mine <3

Skrevet

God morgen!

Kjekt å bli etterlyst her inne :) Jeg har hatt besøk fra fredag til i går, og derfor vært litt fraværende. Har også hatt humørsvingninger fra H&%%¤ de siste ukene, og det er slitsomt! Fikk sanket inn en god del babystøv fra venninnen min i helgen. Men jeg må innrømme at tårene også sitter ganske løst, og at det er litt vondt å ha tre nære venninner som er gravide akkurat nå. Men to av dem har blitt gravide gjennom prøverør og den siste opplevde MA i sommer, så de har jammen meg fortjent spira si alle tre. Skulle bare ønske at vi kunne produsert en lekekamerat snart..sukk.Kjære nisse, tar du imot sånne ønsker?

Idag er jeg på CD15, og fikk lagt inn aksjer i går. Merker at sexlysten har økt de siste dagene, og tappen kjennes åpen. Ikke noe EL-slim enda, men jeg har trukket endel hostesaft og håper det hjelper på. FertilityFriend hevder at jeg er fruktbar akkurat nå, så får håpe at EL er rett rundt hjørnet.

Leah og Cornflake: Kunne jeg lagt dere til i FF? Brukernavnet mitt er Nr210.

Snuppa har halsbetennelse idag, og jeg har hjemmekontor. Imorgen skal de store ungene på liten avd. ut i skogen og hogge juletrær, og jeg håper at hun blir frisk igjen til det! De får servert varm saft og pepperkaker, så tror det hadde vært veldig kjekt for henne å være med.

Måtte dette egget falle ned snart! Cornflake, Leah og Dossa: Ser ut som at vi alle fire har IKM før julaften. Vi får sende en felles ønskeliste til nissen!

Skrevet

God morgen jenter:)

Dossa: Her har vi fått et tynt lag med snø, men de sa det skulle regne bort i dag..håper ikke det for julestemningen kom snikende da det ble hvitt ute:) Jeg har jo også ikm 11-12.desember, og da syns jeg vi begge skal få en fin førjulsgave:)

verpesyk: Jeg skal se om jeg får lagt deg til, men tror kanskje ikke jeg får det nå når prøvetiden på vip-kontoen er over. Jeg får i alle fall ikke gå inn å se på de jeg allerede har lagt til enda :/ Men jeg skal prøve:) Når har du ikm tror du? Du er vel like bak oss og skal selvsagt også få en fin førjulsgave om et par uker :) Og Cornflake får gaven et par dager før oss andre:) Julenissen er jo glad i barn, så han burde jo kunne ta imot slike ønsker :)

Leah er hjemme i dag også, hun er hes og forkjølet enda og ba så pent om å få være hjemme. Håper det gir seg snart, for nå er det jo så masse koselig som skjer i barnehagen som jeg er sikker på hun vil like å få med seg!

Jeg gleder meg også masse til jul, og til å kunne henge opp adventskalenderen i morgen:) Gruer litt til vi skal sende smokken til julenissen i morgen, Leah gråter når vi snakker om det, så tror ikke det kommer til å bli enkelt:( Men hun får jo 24 pakker i bytte, så får håpe det går lettere fra torsdag av! Vi er jo nødt å gjøre det, hun er tross alt 4 år og skulle vært sluttet for lengst!

Og så gleder jeg meg til vi skal å henge opp adventskalender hos svigermor, hun kommer til å bli såååå overrasket og glad :D Og så vet jeg at jeg og sambo får hos henne, for det får vi hvert år :P

Jeg sitter å venter på at Leah skal spise ferdig nå, så må vi dra ut og poste et brev med attester og vitnemål til den ene jobben jeg søkte på i går..og så skal jeg innom mamma på jobb og få scannet det inn på en minnepenn sånn at jeg kan sende alt elektronisk neste gang:) Og så skal vi levere ønskeliste til jul til mamma også, for det har hun etterlyst :)

Ha en vakker dag alle sammen <3

Skrevet

Hei jenter :)

Verpesyk: Jeg vet ikke hvordan jeg legger til venner på FF. Hvis du legger ut link til grafen din, så får jeg det til :)

Leah: Håper lille jenta di snart bli frisk. Jeg gleder meg også til jeg kan åpne min første pakke :) Må fikse noen gaver til mannen i morgen.

I dag er en av de dagene jeg har lyst å bare hyle! Det begynte med at hun dame på Medicus ikke traff blodåre, men fortsatt å stikke meg. Ble helt blå der jeg satt. Så kom jeg på jobb, ei av mine bestevenninne fortalte at hun var gravid. Jeg ble jo gladpå hennes vegne, men det var liksom det at hun sa at det var uhell og at hun ikke ønsket det! Jeg trodde jeg skulle begynne å grine. På vei hjem så var det noen som nesten kjørte på oss, og da min kjære skulle parkere så klarte han å kjøre rett inn i veggen!! Heldigvis ikke noe skade på bilen. Huff...for en dag. Sorry...lang ego innlegg her :( Håper dere andre har hatt en finere dag.

Skrevet

Håper jenta di snart blir bedre Leah *smiler*

Det er ikke gøy når de små er sjuke.

Masse god bedring :-)

Cornflake, for en dag du har hatt. Du trenger en god klem *klemme på søta* ;-) Når jeg skal ta blodprøver så sliter damene. Er vanskelig å finne blodårer hos meg og jeg som hater sprøyter, det gjør ikke ting bedre *ler*.

Ungene er lagt og jeg koser meg foran tv :-)

Mannen skal bort til sin bror etterpå.

Det er liverpool kamp på tv også skal de spise rakfisk med noe att åt :-)

Deilig å være alene inni mellom også :-)

Skrevet

Takk søte Dossa :) Klemmen varmer.

Du er vel 2 dpo i dag? Når har du ikm? Jeg tror nemlig jeg har ikm 2 dager før deg. Krysser alt jeg har at denne mnd er vår tur :)

Skrevet

Stemmer søta at jeg er 2 DPO idag.

Tror IKM blir et sted mellom 10-12 desember :-)

Hadde vært utrolig gøy om vi kunne få en positiv test om to ukers tid *smiler* Da har vi nesten IKM likt snuppa :-):-):-)

Skrevet

Cornflake: Uff, for en møkkadag du har hatt! Sender deg en klem jeg også:) Morgendagen blir nok mye bedre:)

Dossa: Samboern skulle nok også gjerne sett liverpool i kveld, men han er på jobb. Jeg syns det er veldig deilig å være alene, og bra er det siden jeg er det ganske mye :P

Jeg håper vi alle får positive tester om et par uker, er også 2 dpo i dag tror jeg, så nå er det bare å krysse fingrene og gjøre livmora innbydende ;)

Jeg har sett Gossip girl nå og fått en kjappis av sambo da han kjørte forbi før han hastet videre på jobb :P Nå sitter jeg og koser meg her og hører på julemusikk:) Gleder meg til vi får lønn så vi kan kjøpe de siste julegavene:)

Leah skrev brev(jeg skrev, hun dikterte) til julenissen i dag og er klar til å sende smokken i morgen, er så spent på hvordan dette blir å gå..men har masse fokus på adventspakkene i stedet, og de gleder hun seg veldig til :)

Hun er fortsatt forkjølet, men sa i dag at hun vil i barnehagen i morgen siden de skal ha mørketidsfrokost ute i gapahuken:) Da må vi nok stå opp litt tidligere enn vi gjorde i dag og i går, så har vekkeklokka på og gruer meg til den ringer :P Burde kanskje bare gå å legge meg nå allerede ;)

Skrevet

Takk for klemmen Leah :) Føler meg litt bedre nå. Gruer meg litt til å treffe hun venninnen igjen. Jeg håper ikke at jeg er i ferd med å bli en bitter og sur kjerring som ikke klarer å glede seg over andre sine lykke. Huff :(

Mange av de spådamene sier at jeg kommer til å bli gravid til våre, føler som evigheter til...men jada...det var det med å holde positiviteten oppe da.

Skrevet

God morgen jenter:)

Cornflake: Jeg tror du blir gravid lenge før våren jeg:)

I går var Leah helt klar for å dra i barnehage og på mørketidsfrokost i gapahuken..men det var helt til vekkeklokka ringte :P Hun var så trøtt og oooooorket ikke å stå opp! Fikk henne opp til slutt og kom oss avgårde noen minutter senere enn vi burde..Kom i barnehagen og oppdaget at de hadde avlyst utefrokosten pga alt regnet :P Men de hadde kun levende lys inne og hørte på julemusikk og hadde det skikkelig koselig, så hun er sikkert glad for å ha fått med seg det uansett:) Og så skal vi hente henne tidlig sånn at hun får være med å henge opp kalender til svigermor og selvsagt få sende brevet til nissen :) Sambo begynner på jobb 16, så må få det gjort før den tid:)

Ellers så vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på i dag..akkurat nå sitter jeg med en kopp te og har tent stearinlys og hører på julemusikk <3 Kanskje lete fram kalenderen til Leah og gjøre den klar til å henges opp i kveld:) Og muligens pakke inn julegavene som allerede er kjøpt..

Håper dere får en strålende dag:)

Skrevet

Huff Cornflake, det var litt av en dag :( Du trenger ikke flere slike!

Signerer også på redselen om å bli en bitter og sur kjerring som ikke klarer å glede seg over andre sine lykke. Huff :(

Jeg venter og venter på EL. Idag kjentes tappen lukket ut igjen, så nå forstår jeg ingenting. Håper ikke denne syklusen også drar ut, vil bare ha det overstått!

Legger ved grafen min fra FF. Jeg måler med en desimal, og jeg leste nettopp at jeg burde ha to desimaler. Det er ikke sikkert det funker denne måneden da:

http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?redirect=/ttc/index.php&

Hva tenker dere tempere?

Rina: Lykke til idag!

Skrevet

Rina, er så spent på hvordan det gikk idag?

Verpesjuk, er det bra med deg? Krysser fingra for at kroppen din ikke er på bærtur :-) Du skal sammen med meg, Cornflake og Leah få en positiv test snart, så EL må komme og dosen må legges *smiler*

Har vært på kurs idag. Skulle holde på til kl 17 men måtte gå før for jeg måtte hente jentene i barnehagen.

4 timers kurs etter en arbeidsdag, det tar på. Var ofte jeg holdt på å sovne *gliser* Godt å komme seg hjem att :-)

3 DPO idag. Merker ikke noe men det er jo ikke så rart heller da *ler* er ennå tidlig *knis*

Er litt kvalm men det kommet sikkert av kakene vi fikk på kurset. Mektige kaker *ler* så ikke noe tegn ennå :-)

Idag blir det hjemmelaga pizza til middag nå gullet kommer hjem fra treninga. Før det hadde det vært godt med en dupp men det kan jeg vel bare drømme om *ler*

Skrevet

Cornflake, har du hatt en bedre dag i dag? Huff, skjønner godt at du ble litt nedfor. Jeg var akkurat innom FB og så at dattra til søskenbarnet er gravid... Selvfølgelig kjempeglad på hennes vegne, men kjenner det stikker litt. Hun er 18 år, og alle i den familien får barn i bøtter og spann. Skifter partner og får nye kull all mass... De fleste av morens 5 (!) søsken har 4-5 barn hver (+ bonusbarn)... Jaja, bare å brette opp arma og gå på med nytt mot :) Om et par mnd kan det jo være min mage som har en liten spire igjen :-)

Hmm, nok et ego-innlegg *ler*

Skrevet

Hei jenter :)

Takk for forståelse dere :) Jeg fikk jo litt dårligsamvittighet i går, skulle ønske at jeg kunne være genuin glad for at hun er gravid. Og dagen ble ikke bedre, jeg fikk nettopp vite at en annen kolleger er gravid!! Er litt frustrert ja!!

Hvordan går det med dere jenter? Mange av oss som er i dpo-land nå :) Om en uke jenter, da får vi positive tester!!

Tigerlise: Fått tr eller el? Når blir det dere skal til St.Olavs?

Verpesyk: Du linker jo til hjemmeside til FF :) Her er linken min

http://www.fertilityfriend.com/home/356a5e Øverst på venstre hjørne er det en knapp som heter "Add to friend", så da kan du legge til meg :) Jeg vil anbefale at du bruke termometer med to desimaler :)

Skrevet

Hei dere :)

Det gikk veldig bra på ul i dag. Alt så fint ut og h*n vinket til oss :D

Lille luringen lå med navlestrengen mellom beina så det var vanskelig å se kjønnet. Legen så hun trodde kanskje det var en gutt, men hun var veldig usikker. Venter litt med å handle blått ihvertfall :) Jeg skal tilbake på sykehuset for kontroll i uke 28 pga av bmi. Vet ikke om de tar ul da også, turte ikke å spørre om det.. hehe. Vi får vente å se :)

Vi skal til Bergen på julehandel i morgen, og det spørs nok om dt ikke blir et babyplagg eller to med hjem ;)

Skrevet

Såå herlig, Rina :-)) For en fantastisk jul det blir for dere <3 Må jo shoppe litt babyplagg i morgen, ja *knis*. Hvordan er formen ellers?

Cornflake, det er lov å bli litt lei seg for at andre blir gravide. Regner med hun (de) ikke merker det likevel, og da er jo ingen skade skjedd :)

Jeg er veldig i tenkeboksen nå, og trenger råd fra dere... Har hatt masse slim i snart ei uke nå. Først tykt og seigt (orker ikke unnskylde detaljene en gang, vet dere tåler det *ler*), så gradvis tynnere. Tenkte egentlig å la være prøvinga denne pp både fordi gyn anbefalte det og fordi det snart er jul. Men nå merker jeg at slimet er skikkelig EL-aktig - tynt og tøyelig. Dessuten stikker det i eggstokkene. Hmmm, skal vi legge inn et par aksjer likevel? Ble plutselig veldig babysyk igjen, hehe. Hva tror dere? Go for it?

Skrevet

Og nå fikk jeg melding av en anen venninne at hun også er gravid! Det var 3 stk på to dager.....

Rina: Så bilde av babyen din på FB :) Så herlig :)

Tigerlise: Go for it :) Hvis du føler deg klar og kroppen er klar, så Go Go :)

Har et lite spørsmål til dere...har noen av dere fått el lignende slim etter eggløsning? Jeg er 5 dpo og fikk blank eggehviteslim i dag...hm...men tempen er jo høy så det er ikke tvil om at el har vært hos meg.

Skrevet

Rina, så bra at det gikk bra på ul idag. En liten luring du har i magen som ikke ville vise seg skikkelig frem *ler*

Stas å se den lille idag tenke jeg :-)

Formen er ellers bra?

Tigerlise, go for it snuppa <3

Du får forføre mannen litt ikveld, be om massasje og noe att åt *blunker* Du skal se at du sitter med en positiv test når dere skal igang med ivf *smiler*

Du må gjøre det du føler er riktig for dere snuppa :-)

Cornflake, jeg skjønner du blir frustrert og litt lei deg når det føles som om alle rundt deg blir gravide og ikke du.

Men jeg har stor tro på at du om ikke så lenge vil ha en spire i magen din *smiler* Din store drøm vil bli oppfylt ;-)

Skrevet

Formen er sånn passe. Jeg har hosta i flere uker. Skikkelig fæl hoste, og hoster til jeg spyr omtrent. Jeg var hos legen på onsdag, men det han fant ut at det ikke feilte meg noe. Jeg fikk resept på Cosylan, så jeg har brukt det de to siste nettene for å få sove. Syns kanskje jeg begynner å bli litt bedre. Håper det forsvinner helt snart for jeg begynner å bli sliten av det.

Tigerlise: Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være å prøve :P

Skrevet

Hehe, tror jeg hører på dere, jenter :) Spurte mannen også. Han mente først at vi skulle vente på ivf, men klarte kjapt å overtale ham... *knis*. Så nå blir det nok litt tango i sengehalmen snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...