Gå til innhold

Gullfiskbollen, for alle som liker å skravle;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...glemte å si at jeg satt og skrev på et innlegg her på fredagskvelden, men før jeg fikk lagret gikk strømmen... Berit var på ferde :-) Hadde en koselig kveld med masse stearinlys og brettspill. Nesten synd at ikke strømmen går oftere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå står sjokoladekaka i ovnen og det lukter så godt i hele huset *smiler*

Blir en feiring av mannen seinere ikveld etter at vi kommer hjem fra turn juleavslutninga. Da blir det pølser og kake *nam*

Vesla er oppe og leker med nabojenta mens snuppa ville gå bort til nabojenta og leke der. Gullet er hos svigers og leker med fetteren sin :-)

Vi fikk lagt inn noen aksjet tidligere idag, få inn en dose imorra også så håper jeg at jeg får en positiv test om to ukers tid *smiler*

Leah, er jenta di frisk att?

Tigerlise, høres ut som en super fin feiring :-)

Ikke gøy å være sår i stumpen, godt han er bedre :-)

Jeg får støvsuge 1 etg mens unga er vekkke *ler*

Skrevet

hørtes godbit med sjokoladekake :) Elsker når det lukter kake i hele huset :)

Leah: Hvordan går med med lille jenta di? Har hun blitt frisk?

Tigerlise: Hørtes ut som dere har hatt en fin feiring :)

Jeg testet positiv på el i dag også, hm....4 dager med pos.test. Er kroppen min helt på bærtur igjen?? Fortsatt ikke noe temp.stigning heller...ggggrrrr...jeg blir gal!

Skrevet

Hei jenter:)

Her har jeg hatt fult å gjøre med 2 tøysejenter både i går og i dag :P De sovnet ikke før over 22 i går og var oppe igjen 5.30!! Vi tok oss en dupp alle 3 i formiddag da når minste skulle sove, det var koselig :) Etter at hun var hentet så dro jeg og Leah til noen venner og bakte pepperkaker, og etter det en tur innom mormor og morfar:) Nå spiser vi en veldig sen middag og jeg håper å få badet henne før hun skal sove.

Hun er bedre nå, hadde feber i går også, men ikke i dag..bare veldig forkjølet og enda litt rar på øynene. Men det blir nok barnehagen i morgen om ikke febern kommer tilbake i løpet av natta :)

Tigerlise: Gratulerer med 2-åringen :) Så bra at han hadde en så fin dag:)

Dossa: Gratulerer med mannen i huset, kos dere :)

Cornflake: Håper egget ditt slipper snart, pussig med 4 positive el-tester på rad. Du er sikker på at ikke el har vært? Jeg får ikke se tempingen din lenger, det står at jeg må være vip for å få se :/

Skrevet

Hehe, kan tenke meg det var litt utfordring med to småjenter, ja, Leah :-) Men koselig at lille-Leah hadde det fint med venninnebesøk. Sikkert stor stas. Håper hun er helt frisk igjen i morgen.

Dossa, gratulerer med mannen! Sjokoladekake høres vanligvis godt ut, men nå er jeg så kake-mett at det tyter ut av øra på meg... :-/

Cornflake, bra at du har tatt blodprøver nå, da får du sikkert mer svar på dette med EL. Du tok vel siste blodprøve etter at testene ble positive, ikke sant?

Hvor er det blitt av alle de andre gullfiskene? Vi savner dere :-)

Skrevet

Leah: Jeg er sikker på at jeg har hatt el, er vel på 1 eller 2 dpo i dag. Trodde jo at testen skulle være negativ å, den har jo alltid gjort det :( Jeg har vip-konto jeg da, liker de ekstra greine som følger med :)

Tigerlise: Jeg tok blodprøve på fredag, da sa jeg fra at jeg trodde eggløsning var da. På en rekvisisjonen så skulle de sjekke progresteron og østradiol. Jeg skal ta min siste blodprøve på tirsdag. Da jeg var der så spurte jeg dette her med AMH, normalverdi er mellom 3-60 pmol/l. Min var på 8,5pmol/l. Så den er jo innenfor normalområde, men er jo da mot den nedre grense.

Nå har jeg baket sjokoladepinne :) MMmmm lukter godt her nå :)

Hvordan går det med dere andre gullfisker?

Skrevet

God kveld snupper.

Da har vi vært på turn avslutning og partiet til snuppa var flinke *smiler*

Var så stolt da de hadde oppvisning *flinke jenta mi* ;-)

Var salg av kaker og brus, ble en koselig dag.

Da vi kom hjem att hadde vi familiefeiring av mannen.

Tusen takk til dere som gratulerte *smiler*

Bror og dama ble att og har nettopp reist hjem att.

Ungene ville ha tante til å lese for dem, ungene forguder dem :-)

Vi spiste sjokoladekake og så filmen hodejegerne.

Bra film :-)

Nå er jeg stapp mett. Ikke mer mat før imorra tidlig *ler*

Cornflake, baksten din hørtes godt ut.

Du er så flink til å bake, mannen din er nok super fornøyd hver gang du baker *smiler*

Nå skal jeg se litt grøss og gru før senga roper på meg :-)

Skrevet

God morgen jenter:)

Først var vi oppe litt før 6 fordi Leah var så tett i nesen og ikke fikk sove..så vi gikk ned og hun fikk frokost..men så gikk vi opp igjen rundt 7, og da sov vi helt til 10..deilig :)

Hun skal få være hjemme i dag siden hun fortsatt er så forkjølet, hun ville helst det..Så får vi se i morgen da:)

Har ikke så mange planer i dag, skal skrive en søknad på en jobb som ble lagt ut på nav på fredag..vaske litt klær og ta meg av Leah:) Blir vel ikke lagt noen aksjer i dag, men tror kanskje jeg er 1 dpo i dag uansett, så nå er det bare å håpe at noen av aksjene som allerede er lagt fant fram:)

Ha en super mandag jenter :)

Skrevet

God morgen jenter :)

Ny uke og vi nærmer oss jula med storm skritt *ler*

Leah, masse god bedring til snuppa di *smiler*

Håper ho blir rask frisk att :)

Du har kommet deg i DPO land du også :) Det er jeg også, er 1DPO idag *juhu* Så nå blir det noen lange dager frem til IKM.

Hadde vært stas med en positiv test, for en julegave det hadde vært for oss jenter :))

Skrevet

GRATULERER Murmelina <3<3<3<3<3<3<3

Jeg er så glad på dine vegne snuppa, endelig ble det din tur *smiler*

Skrevet

Tuuuuuuusen takk Dossa <3

Er bare innom for å fortelle glad-nyheten min - positiv testER idag :)))

Har ikke fått oppdatert meg på hva som skjer her inne for tiden dessverre :(

(sorry ego...)

Ønsker ihvertfall alle en spire i magen før jul <3 <3 <3 <3 <3 <3

Krysser armer, bein, fingre og tær for dere alle :D

Skrevet

Slike gode nyheter trenger vi i bollen :) Er så glad på dine vegne, gratulerer så utrolig masse :)

Skrevet

Arbeidsdagen er over, godt å komme hjem att :)

Strofe ligger på fanget mitt og maler så nydelig *hehe*

Vil ikke ut, prøvde å dytte han ut men hang på terrassedøra med en gang *ler*

Er virkelig på tide med gode nyheter i bollen vår *smiler*

Tenker du svever på en rosa sky Murmelina ;))

Håper Cornflake, Lurifax, Lillefie og Metti blir neste par ut, unner dere den første spiren :)) Håper det ikke blir lenge til dere kan juble jenter *smiler*

OGSÅ selvfølgelig håper jeg at vi andre får vår store drøm oppfylt :))

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:)

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des.

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april.

Er i DPO land, tatt pergo denne runden også :)

IKM 11-12 desember

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur :))

Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag :)

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Blir det verdens beste julegave i år tro?

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-))

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september

*HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; )

27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12

Skrevet

Haha, lille Strofe liker ikke at det er blitt kaldt vel..tenk å dytte han ut, Dossa da! ;) Hihi, Poffi står kun på 3 bein ute, alltid et oppe..og så slikker han på snøen som kom i går:p

I dag har vi dusjet Poffi..han ser sååå teit ut når han er våt, blir så bitteliten <3 Og så har vi vært hos svigermor å fått henne til å hjelpe meg å holde ham så jeg kunne klippe klørne:) Og Leah fikk boller og saft:)

OG så har jeg sendt TO jobbsøknader i dag..så kryss fingrene for meg:)

Skrevet

Så bra Leah at du har sendt avgårde to jobb søknader :-)

Krysser fingra for at du får napp snuppa *smiler*

Men ikke bekymre deg for mye for jeg veit at drømme jobben snart dukker opp vennen og da vil du juble høyt :-)

Poffi høres søt ut :-)

Hehe....går på 3 bein ute *ler* Synes jeg ser han for meg :-)

Nå ville Strofe ut og leke. Han fikk øye på broren sin :-)

De leker så godt sammen, er herlig å se på :-)

Jeg må begynne på middagen.....mmmm.....hva skal jeg diske opp med....hva skal dere ha jenter?

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg gikk hjem tidlig fra jobb i dag, så nå har vi nettopp sett ferdig Bee movie :)

Flink du er Leah, håper på positiv svar fra de jobbene snart :) Hvilken rase er Poffi? Jeg har også lyst på hund.

Jeg er på 3 dpo i dag i følge FF, kjenner at jeg har vondt i puppene allerede. Nå er det bare å vente til ikm :)

Skrevet

Dossa: Så koselig at strofe kan leke med broren sin enda:) Her hadde vi rømmegrøt i dag:)

Cornflake: Poffi er en pomeranian, blir ca 2 kg når han er fullvoksen, og så har han masse myk og god pels:) Jeg har også lyst å se Bee movie, må få sett den en dag:) Jeg tror jeg er 1 dpo i dag, men får se om ff er enig om et par dager:) Livmortappen er i alle fall ganske lukket allerede, og det betyr at el kom 2 dager før forventet, jippi :)

Nå har jeg og Leah spist middag, og samboern er på jobb. Vi har tent stearinlys og laget det litt koselig:) Fikk en søt lilla engel hos svigermor i dag, så den måtte vi jo finne en fin plass til:) Resten av dagen tror jeg vi kommer til å se på tv, leke litt og bare ta livet med ro:) Håper Leah blir kvitt denne forkjølelsen snart, hun høres fortsatt ganske tett ut og plages jo litt av tett nese om natta..er minst 2 uker siden hun ble forkjølet, så nå er det nok! Men hun kunne fint vært i barnehagen i dag, for energinivået er normalt:) Men det er nok deilig med rolige dager hjemme innimellom også:)

Skrevet

Leah: Jeg har lyst på Bichon frise, men den koster jo 14000,- Min kjære er ikke så glad i hund, så jeg tror neppe han går med på det. Han lovte meg en da til neste jul hvis vi fortsatt ikke har fått barn eller er gravid.

Dossa: Lurer på en liten ting :) Du har jo vanlig eggløsning av deg selv ikke sant? Hva var grunnen til at legen ga deg pergo? Jeg har prøvd å søke litt rundt, og mange sier at pergo gis kun til kvinner som ikke har eggløsning av seg selv. Hm....men så sier noen andre at hvis du har prøvd å bli gravid i over ett år så vil legen gi deg pergo. Men...hvordan kan det hjelpe??

I dag blir det pasta med skinke i fløtesaus :) Nam nam..

Skrevet

Jeg hadde også hørt det du sier Cornflake.

Når jeg var hos gyn så spurte jeg ikke etter pergo, fikk det fordi han håper det vil gi eggstokkene en ekstra dytt *ler*

Pergo kan jo føre til at det slippes flere gode egg og siden jeg hadde prøvd så pass lenge, min alder og at jeg har en eggleder så ville han gi pergo et forsøk :-)

Håper denne runden er nok og at spiren nå sitter *smiler*

Hadde vært en fin julegave :-):-)

Skrevet

Cornflake, ja jeg får eggløsning av meg selv og har en stabil syklus som ligger et sted mellom 29-31 dager.

En slik hund skal ei venninne av meg få seg. Valpen er straks leveringsklar:-)

Det ble lapskaus til middag idag :-)

Skrevet

Takk for svar søte Dossa =) Det har liksom aldri falt meg inn at Pergo kunne være noe for meg siden jeg får eggløsning av meg selv. Hm..kanskje jeg skal tenke på det når jeg skal inn til legen. I morgen skal jeg da ta siste blodprøve. Jeg skulle ønske at det er mulig å få time før, vil bare ha det overstått. Føler jeg står litt sånn på vent nå...huff huff...det skal jammen meg ikke være lett å bli gravid.

Siden jeg gikk hjem tidlig fra jobb i dag så har jeg da tatt med meg jobb hjem...så det er på tida å begynne..kommer nok innom her oftere enn jeg burde utover kvelden =)

Skrevet

Søte deg Cornflake :-)

Spør legen din, det kan jo ikke gjøre noe skade å forhøre seg litt når det gjelder pergo *smiler*

Skjønner du vil blu ferdig med blodprøver. Hva slags svar kan du få av de prøvene? Jeg håper alt er som det skal være, ikke noe problem og at du snart sitter med en positiv test i hånda *smiler*

Du får jobbe litt da Cornflake, men titt innom også da ;-)

Nå skal jeg legge vesla, og når alle unga sover har mannen lovet meg massasje og noe att åt *gliser* ;-);-)

Skrevet

<3 TUUUUSEN TAKK GULLFISKENE MINE <3

Venter spent på at gubben skal bli ferdig på jobb så jeg kan dele den herlige nyheten med han, og ikke bare bikkja... ikke helt den store tilbakemeldingen derfra... god å snakke med da, veldig forståelsesfull ;) <3 <3

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:)

27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des.

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april.

IKM 11-12 desember

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Blir det verdens beste julegave i år tro?

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-))

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september

Skrevet

Jeg er så glad på din vegne Murmelina =) Dryss masse babystøv på resten av oss =) Du er da flink som ennå ikke har fortalt det til mannen. Jeg hadde aldri klart å holde meg hele dagen =)

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3

IKM 11-12 desember

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des.

Skrevet

Gratulerer en gang til, Murmelina! Er såå godt å få en gladnyhet i bolla :-)) Tror også jeg har glemt å gratulere *HåperPåBabyIMagenEnDag*. Gratulerer så mye til deg også :-) Dere gir oss håp <3

IKM 11-12 desember

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des.

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf over jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...