MammaMø med to små Skrevet 15. november 2011 #51 Skrevet 15. november 2011 Hallo i luken jenter:-) Titter innom for å si at alt står bra til med meg:-) Hyggelig at du spør Dossa:-) Sender en varm klem til Lurifax og verpesyk <3 Gratulerer Happy masse igjen og er så glad på dine vegne <3 Jeg har rukket å blir 20+4 uker gravid og tiden flyr av sted! Masse herlige spark hver dag og ikke mange ukene/dagene igjen til ny ultralyd:) Kan tro jeg gleder meg masse:) Trives veldig godt i den nye jobben og alt er bare fryd om dagen:-) Nå skal jeg slenge beina opp i sofaen og slappe av etter en lang arbeidsdag:-) Smask smask mine vakre <3
magica fra tryll Skrevet 15. november 2011 #52 Skrevet 15. november 2011 Heihei. Nei, har ikke prøvd lenge i det hele tatt. Faktisk første pp;) Jada, har litt av hvert av erfaring med barn i alle aldre....Snart har jeg vel bestemorerfaring også..hehe. Lykke til alle dere som har strevd lenge!
Metti er håpefull Skrevet 15. november 2011 #53 Skrevet 15. november 2011 Velkommen magica Cornflake hva var verdien din ? Jeg har 85 og det sa de var greit. Men har forstått at det er to måter å måle verdiene. Håper virkelig ikke at du har dårlig eggreserve. Dersom de sa det var ok så er det vel ikkje så gale som du tror kanskje
Ming82 Skrevet 15. november 2011 #54 Skrevet 15. november 2011 Metti: Min var på 8,8 pmol/l, det tilsvarer da 1,19 ng/ml. Snufs :,(
Metti er håpefull Skrevet 15. november 2011 #56 Skrevet 15. november 2011 Eg trodde at mer en 0,4 var bra eg men vet ikke noe om det egentlig. Vet bare at min var 85 og det får jeg jo ikke til å stemme noen plass
*lille blomst* Skrevet 16. november 2011 Forfatter #57 Skrevet 16. november 2011 Kos dere med denne jenter:) dukket opp på face i dag og jeg var bare nødt til å legge den på skravlesiden, selv om den kanskje hørte hjemme på anonym? En far og hans lille sønn går tur i fjellet. Plutselig snubler sønnen og får vondt i foten. Han skriker “aaaah”. Overrasket hører han en stemme som kommer fra fjellet: Aaaah! Fylt av nysgjerrighet roper han: Hvem er du? Men det eneste svaret han får er: “Hvem er du”. Dette gjør ham sint, så han skriker ut: Du er en feiging! Stemmen svarer tilbake: “Du er en feiging”. Han ser på sin fa......r og sp...ør usikkert: “Pappa, hva er det som skjer?” “Min sønn”, svarer faren rolig, “Følg med nå”. Så roper han: Jeg beundrer deg! Stemmen svarer: “Jeg beundrer deg”. Faren roper nok en gang: Du er fantastisk!, og stemmen svarer: “Du er fantastisk”. Den lille gutten skjønner lite og er fortsatt usikker. Da forklarer faren. “Folk kaller dette ekko, men egentlig er det et bilde på livet. Livet gir alltid tilbake det du gir ut. Livet er et speilbilde av dine handlinger. Hvis du ønsker mer kjærlighet, gi mer kjærlighet. Hvis du ønsker mer godhet, gi mer godhet. Hvis du vil ha forståelse og respekt, gi forståelse og respekt! Hvis du vil ha positivitet, vær mer positiv! Hvis du vil at folk skal være tålmodig og høflig overfor deg, vær tålmodig og høflig! Denne regelen gjelder for alle sider av livet. Det gir deg alltid tilbake det du sender ut. Livet ditt er ikke en tilfeldighet, men et resultat av dine egne gjerninger”
magica fra tryll Skrevet 16. november 2011 #58 Skrevet 16. november 2011 Denne likte jeg kjempegodt:) Tusen takk lille blomst! Ha en fin dag...
Mammapudding Skrevet 16. november 2011 #59 Skrevet 16. november 2011 God morgen jenter:) lilleblomst: Så også den der på fb i går, den var fin Cornflake: Håper det stemmer som du fikk beskjed om først, at alt er helt normalt Jeg har en så rar følelse nederst i magen, kjennes så tungt ut på en måte, spesielt når jeg må tisse..noe jeg må ganske ofte. Er sulten hele tiden også, men vet jo at jeg ikke kan være gravid. Ikke har jeg ømme pupper heller, så det er jo nesten helt umulig! Får håpe jeg ikke begynner å få uvi eller noe sånt lurt! Skal til legen på mandag, så kan jo nevne det til han hvis det fortsetter. Har bare 1 billigtest igjen, så har liksom ikke lyst til å kaste den bort på tull..men kanskje jeg bruker den på mandag før jeg skal til legen hvis den følelsen i magen ikke slutter å plage meg..det pleier å være effektivt med en negativ test for å bli kvitt innbildning I dag er Leah snørrete og hes..så hun får være hjemme å slappe av Så da lå vi og sov helt til 8.30 og så bare å koste til nesten 9 før vi sto opp:) Og nå er det barnetv og deilig frokost i sofan..null stress <3 Det var kjempekoselig på kino i går, og filmen var ikke så værst..den første filmen jeg har sett i 3D så det var gøy:) Og jeg tror ungene mine koste seg også..det virket sånn <3 Da jeg leverte jenta tilbake til mamman så fikk jeg 2 stappfulle poser med klær til Leah..herlig:) Hun har arvet masse derfra helt fra hun ble født, og det er alltid masse fint..rene julaften å gå igjennom posene da jeg kom hjem Så i dag skal jeg stryke navn på alle klærne hun fikk Håper dere får en superfin dag i dag <3
Mammapudding Skrevet 16. november 2011 #60 Skrevet 16. november 2011 Er jeg helt alene her i dag? Hvordan har deres dag vært? Jeg og Leah har gjort litt husarbeid og slappet av:) Hun er fortsatt ganske forkjølet og hes, men i god form:) Regner med det blir barnehagen i morgen, da skulle politiet komme å snakke om refleksbruk..så det har hun nok lyst til å få med seg:) Jeg klarte faktisk å innbille meg ømme brystvorter da jeg dusjet i dag..men merker ingenting nå og har heller ikke merket så mye til tyngden i magen heller, så da er det bare å vente¨på el
magica fra tryll Skrevet 16. november 2011 #61 Skrevet 16. november 2011 Neida, jeg er her. -Og jeg er utålmodig etter å teste allerede...hehe. Hvordan skal dette gå?? Føler faktisk at jeg er gravid, men det føler jeg jo alltid om jeg vil det nok;)
Mammapudding Skrevet 16. november 2011 #62 Skrevet 16. november 2011 Det var da enda godt at du er her magica..begynte å føle meg ensom og forlatt Ja..jeg føler jo også at jeg er gravid, enda det bare er 1 uke siden jeg hadde mensen Men, ikke særlig sannsynlig da..må nok bare holde ut til neste ikm og håpe på positiv test da:) Er det noen av dere som merker klokkestillingen på barna? Hver jævla gang klokka stilles så får vi flere uker med masse tull på kvelden. Nå er hun fortsatt våken oppe, måtte sende pappan opp til henne så jeg fikk meg en pause..holder på å klikke på ungen når hun gjør alt annet enn å sove Så holder jeg på å sulte i hjel her også og samboern skal fikse litt mat til oss
Fiemamma Skrevet 16. november 2011 #63 Skrevet 16. november 2011 Blubb blubb blubb! Ser ut som dere har det bra jenter:) Her er jeg straks 4 dager over IKM, og skal teste på nytt i morgen tidlig. Har testet før IKM og på IKM, men fått negativt (dvs jeg kastet testene rett i søpla idet jeg så fukten komme over kontrollstreken, og ventet ikke som jeg skulle). Trodde det skulle vises med en gang, så en evt. positiv test kan ligge på skrothaugen og gått meg hus forbi.. Har hatt en helt weird pp denne gang, med totalt fravær av de vanlige pms-symptomene og heller fått rare magesmerter og ubehag som ikke låter som de klassiske symptomene.. Nå skal vi se Sex og Singelliv film nr.1, jeg og mannen;) Han er skjønn! Sender alle en klem, sorry for at jeg ikke gir så mye lyd for tiden <3
Mammapudding Skrevet 17. november 2011 #64 Skrevet 17. november 2011 God morgen jenter:) Hva sier testen i dag LilleFie? Håper du får en fin positiv test i dag:) Her er Leah hjemme i dag også, hun er fortsatt forkjølt så hun fikk velge selv om hun ville gå i barnehagen eller være hjemme å hjelpe meg med husvasken Spørs nå hvor mye hjelp jeg får da:p Jeg har fortsatt denne rare følelsen i magen, men merker ingenting i puppene..så det er kanskje bare kroppen som forbereder el da Håper dere alle får en kjempeflott dag i dag:)
Mammapudding Skrevet 17. november 2011 #65 Skrevet 17. november 2011 Nå blir jeg nesten bekymret her..hvor er alle sammen? :-O Jeg og Leah har vasket huset nå, og koser oss med deilig lunsj nå..så kommer farmora hennes på besøk snart:) Leah ble akutt mye dårligere da jeg ba henne rydde lekene sine Men hun kviknet til igjen da jeg hadde ryddet lekene..og tilbydde seg å vaske vinduene!! Hun fikk ei tue og kjøkkensprayen og satte i gang Hun vasket alle bordene og vinduskarmer, noen vegger, stoler og trappa faktisk, så hun var til god hjelp lille søta mi i dag <3 Skal gå å skifte fra pysjamas før besøket kommer nå Så håper jeg at det er flere innlegg her når jeg kommer tilbake..ikke noe gøy å snakke med seg selv
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 17. november 2011 #66 Skrevet 17. november 2011 Snille Leah, beklager at jeg har vært fraværende... Først av alt, så bra at økonomien ser lysere ut :-) Alt blir så mye enklere om man slipper å snu på hver en krone. Penger er jo langtfra alt, men du verden som man merker det når man har for lite :-( Så flink lilleLeah var til å hjelpe deg i dag. Hun var sikkert stolt selv også *ler* Ellers er jeg i full gullfiskmodus og husker nesten ingenting, men krysser fingrene for LilleFie (var det ikke du som skulle teste igjen i dag?). Testene mine har ikke slått ut før det har gått et par minutter rundt IKM, så håper det er det som skjer hos deg også Her er det fremdeles spotting, og i dag er det 4 uker siden SA'en. Grr, kan ikke kroppen gjøre seg ferdig med det snart da? Nei, nå må det jobbes igjen. Har store hauger på pulten min, måtte bare sniiike meg til ørlitegranne BIM... Siste uke med 50% sykmelding, så fra mandag av skal jeg være kjempeflink og ikke titte innom på jobb... :-/
Ming82 Skrevet 17. november 2011 #67 Skrevet 17. november 2011 Hei Leah Hm...hvor er alle sammen? Hvor er Dossa?? Jeg har da fått roet meg ned ang de tallene jeg fikk for min første blodprøve. Min kjære har også fått svar for sin prøve, og den var kjempebra. Så da er det bare to blodprøver til jeg skal ta, og da blir vi nok litt klokere. Huff Tigerlise Du har blødd lenge nå, kanskje du skal ringe legen? Nå skal jeg se litt på tv og spiser middag
Mammapudding Skrevet 17. november 2011 #68 Skrevet 17. november 2011 Ah, slipper å snakke med meg selv i kveld også, puh Tigerlise: Syns også du burde høre med legen om alt er som det skal..er jo lenge å blø enda? Syns forresten ikke du trenger å være så flink å holde deg unna bim i arbeidstiden Cornflake: Når skal du ta de 2 siste blodprøvene? Håper det ikke tar så lang tid før du får mer svar:) Nå sover puddingen og jeg sitter å venter på at samboern skal komme hjem så vi kan spise litt kvelds sammen:) Jeg og Leah var en tur hos mamma og pappa i ettermiddag mens sambo jobber et par timer ekstra..det var koselig:) Nå har sambo fått bekreftet at alt går etter planen i forhold til jobben..så om 2 uker begynner han å jobbe 2 uker natt og 1 uke fri Dette blir bra:) Men jeg fikk avslag på en jobb i går, kjipt..men men..bare å lete etter flere jobber å søke på! Ha en super kveld jenter:) Lurer også på hvor det er blitt av Dossa??
magica fra tryll Skrevet 17. november 2011 #69 Skrevet 17. november 2011 Hei! Idag er jeg trøtt som en dupp. Har hatt 2 barn hjemme med omgangssyke idag, ene spydde i hele natt:( Men nå sover alle 3 og jeg skal ta meg en kaffekopp før jeg legger meg i stillheten. Mannen har dratt for å hente 15-åringen på trening...4-5 dpo idag og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut spenningen frem til jeg kan teste...hehe. Er selvfølgelig helt klar over at det kan ta litt tid, men rart med det...
Ming82 Skrevet 17. november 2011 #70 Skrevet 17. november 2011 Leah: Kjipt at du fikk avslag Du får fortsette å søke, det ordner seg for snille jente Jeg skal ta blodprøve igjen neste fredag og den siste blir mandag den 29. Da er vi ferdig med alle prøvene som skal taes, så er det å vente til gyn.undersøkelse. Magica: Omgangssyke er fæl altså! Håper resten av familien slipper det. Nå sitter jeg og ser på fødeavdelingen....skrekk og gru...aaaauuuuauuuu Dossa!!! Vi savner deg!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 17. november 2011 #71 Skrevet 17. november 2011 Leah, så synd med avslag. Men kanskje det bare er meningen at du skal ha en annen jobb som dukker opp snart og som er myyye bedre :-)) Magica, huff stakkars søte små... Ikke grei denne omganssyka! Håper den går fort over igjen Cornflake, er spennende tider foran dere nå... Håper alt er på stell og at spiren flytter inn snarest Synes dere at jeg skal kontakte lege altså? Er jo ikke ordentlige blødninger, bare sånn brunt utflodsgrums *æsj*. Var helt uten i noen få dager for ei ukes tid tilbake, men så starta det på igjen i helga. Hmm, kanskje jeg ringer neste uke om det ikke gir seg. Vil liksom ikke "plage" dem med småting...
Ming82 Skrevet 17. november 2011 #72 Skrevet 17. november 2011 Ja Tigerlise, syns absolutt du skal ta kontakt med legen neste uke hvis det ikke slutter å blø Blir bekymret for deg. Og du...du plager de jo ikke
Mammapudding Skrevet 18. november 2011 #73 Skrevet 18. november 2011 God morgen jenter:) Endelig fredag Magica: håper dere er friske i dag, omganssyke er noe av det værste :/ Tigerlise: Skjønner hva du mener med at du ikke vil "plage" de, men du gjør jo ikke det Ta kontakt i neste uke i alle fall hvis det ikke gir seg ok? I dag skal puddingen i barnehagen, så nå hiver vi i oss frokost før jeg skal kjøre henne:) Vi sov ganske lenge i dag, litt over 8..så da får vi det bittelitt travelt
hønny-bunny Skrevet 18. november 2011 #74 Skrevet 18. november 2011 hei på alle gullfisker Leah: synd med avslag,men ikke gi opp Tigerlise:legebesøk høres smart ut;-) Her er det litt knute på tråden i heimen,så jeg har vært litt fraværende:-((( God helg
Mammapudding Skrevet 18. november 2011 #75 Skrevet 18. november 2011 Uff, hønny-bunny..håper det ordner seg! Sender en klem Nå har jeg og samboern vært å handlet før han dro på jobb, og jeg er akkurat ferdig med 1 times s.w.a.t-trening..tungt og merkes i flere dager etterpå..så da kan jeg leve på det i hele helga Skal få i meg litt mat og så skal jeg hoppe i dusjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå