Gå til innhold

Gullfiskbollen, for alle som liker å skravle;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ute og spist med mine kusiner, så koselig. Skravla har gått i ett *gliser* Og jeg fikk kjøpt noen flere julegaver *jippi*

Er ikke mange vi har att og det er deilig :-)

Tigerlise, jeg har bretta opp arma og klar for en ny runde *smiler*

Det går ikke an å legge seg ned og bryte sammen, må bare stå på og til slutt så går det min vei også *smiler*

Magica, du har nok å henge fingra i skjønner jeg med 3 små gutter :-)

Har dere prøvd lenge på den siste i flokken?

Du er ei erfaren mamma, med tenåringer i hus, kan spørre deg til råda da *smiler* ;-)

Cornflake, hvordan ligger du an nå, snart EL på deg vel :-)

Dette må bli vår måned, synes vi er en flott gjeng med jenter som fortjener vår etterlengta spire *smiler*

Jeg fikk henta pergotime idag, så imorra tar jeg første pille :-)

Har att en enkel runde med pergo men håper jo at jeg slippe å bruke den.

Nå er det lalletid på meg, god natt herlige jenter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra Dossa at du har kommet deg og er klar til neste runde :) El er forventet om 4 -5 dager.

Tigerlise: Jeg har fått time den 22. des, en liten stund til. Men jeg må da bli ferdig med alle blodprøvene til da. Min kjære fikk hetta i dag, han skulle etter planen levere sædprøve i morgen, men nå sier han at han ikke er klar likevel. Sukk....

Magica: Så deilig med stor familie :) Jeg har alltid ønske å gifte meg inn i stor familie, men vel, min sambo har bare en bror. Og de vil ikke ha barn :(

Nå er det Pretty Woman på tv :) Elsker filmen :)

Skrevet

Cornflake, spennende at EL nærmer seg :)

Denne gangen er det ditt gullegg som skal befruktes *smiler*

Det er deilig å være i kamp humør igjen *ler*

Har tatt den første pilla idag, og må ta de neste 4 dagene også :)

Jeg tenker som så jeg atte den første runden med pergo bare var en oppvarmingsrunde, og at det er denne runden som gjelder *smiler*

Jeg kan da håpe og det gjør jeg av hele mitt hjerte <3

Brrrrrr.....og fysj.......det var kaldt her idag minus 7 grader *off*

Kjenner at vinteren er på vei, håper bare at snøen ikke kommer riktig ennå *ler*

HA en fin dag jenter :)

Skrevet

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:)

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des.

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april.

Venter på EL, tar pergo denne runden også :)

IKM 11-12 desember

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur :))

Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag :)

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Venter på tantebesøk, laaaang syklus igjen:(

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-))

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september

Skrevet

God morgen jenter:)

Magica: Høres supert ut med så mange barn:) Jeg ønsker meg 3 eller 4, men samboern er egentlig fornøyd med 1..så tror ikke det blir fler enn 2..hvis vi nå bare får det til :P

I går var jeg og Leah på Plantasjen sammen med mamma og skulle kjøpe adventstake:) Endte med at mamma betalte for både den og et par andre småting, beste mamman <3

Etterpå var jeg og Leah ute å lekte i snøen til det egentlig var leggetid, men hun hadde det såååå gøy:) Ble sen kvelds og sent i seng, og i natt har hun vært våken maaaange ganger for å tisse eller gråte eller drikke (og mer tissing)..så jeg er i alle fall trøtt! Sov til 8, men kunne godt tenkt meg et par timer til :P

I dag skal vi med bilen på verksted, blir noen tusenlapper som vi helst skulle hatt til julegaver:/ Mens bilen er der skal vi vente hos svigermor..går ut i fra at det meste av dagen går til venting på bilen.

Skrevet

God morgen jenter!

Og grattis med ny adventstake, Leah! Takket være deg kommer jeg til å tenker koffert hver gang jeg hører ordet adventstake *fniser*.

Dossa: Godt å være i gang med en ny runde med pergo, og flott og høre at du er så positiv! Beundrer for at du alltid klarer det..

Magica: Velkommen til oss! Du er virkelig heldig som har så stor barneflokk. Jeg kunne tenkte meg tre barn jeg, og håper at min drøm går i oppfyllelse en gang *smiler*

Rina: Så fantastisk å høre hjertelyd! Tenk at du får se din lille spire snart :) Kanskje vi også kan få se bilde?

Og takk for alle "sympatierklæringene" i forhold til min svigermor. Tror nok ikke hun mente det ondskapsfullt, men jeg synes allikvel at hun burde visst bedre. Mannen min sier bare at jeg ikke må bry meg, men det er jo lettere sagt enn gjort..sukk.. CD 34 idag, og ingen ting skjer. Våknet i natt av at jeg måtte på do og kjente murringer i magen, og tok en Apotek 1-test (samme som ble blendahvit på lørdag), men fremdeles ikke noe utslag. Gråt en liten skvett av fortvielse til morgenen idag, og min herligere lille snuppe så på meg og sa "Mamma lei seg, mamma har fine øredobber" :) Smelt!

Murringene har gått vekk igjen nå, og nå kjenner jeg at jeg bare vil ha dette overstått på en eller annen måte. Tydelig at EL har være minst fire dager forsinket denne måneden, så jeg får vel bare smøre meg meg tålmodighet.

Er det forresten noen av dere andre som har erfaring med Apotek1 sin graviditetstest? Det står at den skal slå ut en dag etter forventet mens. Kaaanskje jeg har testet for tidlig?

Skrevet

Leah, det er noe dritt når bilen må på verksted, for da veit man jo at penga flyr ut av vinduet *off* Kjedelig å måtte betale masse som man kunne ha brukt til julegaver, men samtidig så er det kjekt å ha tilgang på en bil *smiler*

STAKE......*fniser* er enig med Verpesjuk, hadde virkelig likt å hatt deg som nabo ;))

Verpesjuk, nå synes jeg kroppen din kan bestemme seg for enten å gi deg en positiv test eller la tanta komme slik at du kommer igang med en ny runde. Det beste er jo det første alternativet *håper på det*

Så søt jenta di er *smelt*

Det varmer mammahjerte tenker jeg ;)

Jeg har hatt ansvar for 3. klasse i de to første timene i tillegg til min egen klasse. Vi skal ha forestilling neste uke, så vi har øvd på scenen i gymsalen.

Rektor ringte meg i går og spurte om jeg kunne ta ansvar for 3. kl siden læreren var syk, og fordi læreren mente jeg er flink til å ha kontroll på elevene og er bestemt så var det det beste for hennes klasse.

Tar det som ros *rødme*

Nå må vi øve mer, skuespillet må sitte skikkelig :))

Men nå har jeg bare min egen klasse :)

Skrevet

Sniker meg innom en tur igjen :)

Har lest, men det eneste som sitter i skrivende stund er at kanskje Verpesyk burde putte kløpulver i undertøysskuffa til svigermor.... ;))

Flytting om to uker her - på tide å pakke mer enn de to eskene som er pakket til nå? ;) Fremdeles usikkerhet ift jobb, men har funnet nytt sted jeg har stor tro på!! :))) Prøver å si til meg selv at jeg er optimist.... ;)

Begynner å få den kjekke litt mer på gli igjen også, men blir nok ikke noe møte før i desember på oss. Skulle egentlig møte ham i helgen da jeg var i området på besøk hos en venninne, men så fikk barnet hans magesjau...

Nå har jeg tatt en fridag med halsvondt og bihulebetennelse. Har null tålmodighet med det - terapeuter er noen sabla dårlige pasienter ;))

Åh, stemmer - jeg var hos gyn fredag og alt var akkurat slik det skulle være, jeg hadde visst "perfekte" slimhinner, "perfekte" follikelanlegg, "perfekt" størrelse på livmor (?) og etter først å ha vært skeptisk til at jeg kunne vite hvilken side jeg hadde el på så måtte han bekrefte at det var den siden jeg sa! ;) Han så ingen grunn til at jeg ikke skulle kunne bli gravid :))) Kjekt å vite at man tilsynelatende er perfekt innvendig der nede... he-he! ;)

Nå blir det siesta på sofaen og stevnemøte med papirrullen.

Følger med på dere, jenter. Ha en fin dag og ei fin uke videre! :))

Ps... velkommen Magica :))

Skrevet

Hei alle!

DER kom drittmensen. Unnskyld språket, men jeg er så sur som en sokk. Fire dager på overtid, med masse lurespotting hele veien. Jeg rakk faktisk å begynne å håpe på noe, for i natt og dag tidlig hadde alt avtatt helt. Avtalte med mannen at vi skulle teste på nytt i morgen dersom mensen ikke kom, og det var som å trykke på en knapp, 5min etterpå var den der.

Leste akkurat et annet innlegg om at andre har opplevd å spotte og likevel være gravid, så da kan det jo faktisk skje meg også. Har liksom begynt å bekymre meg en del for denne spottinga mi.. kanskje det korter ned lutealfasen min så mye at ingenting rekker å skje? Noen som vet om spotting har noe med det å gjøre?

Verpesjuk: skjønner godt at du reagerte på kommentaren til svigermor, selv om du tenker at hun sikkert ikke mente det slik som det hørtes ut. Det er rett og slett ikke alle som er like fintfølende, og det er ikke spesielt lett når det gjelder svigermor.

Dossa: du er så flink og staut. Jeg depper og sutrer som en unge, mens du stabler deg opp på null komma niks etter at mensen banker på. Det er veldig inspirerende og til stor hjelp!

Cornflake: hvordan går det med deg? Og hva skjer med mannen som ikke er klar for sædprøve?

Magica: velkommen til oss! :) :) :)

Tigerlise: Hvordan forbereder du deg på ivf? Spent/redd/glede?

Lilleblomst: det kan aldri bli for mange innlegg fra deg! :)

Ah, wops, der slo gullfiskhukommelsen inn!

<3 til alle!

Skrevet

Da har jeg begynt å spotte..sukk...

Uff, tårene bare renner nå. Har absolutt ikke noe motivert til å gå gjennom en ny prøveperiode. Synes bare det er noe herk! Hvorfor skal det være så himla vanskelig å lage en baby da?

Får prøve å holde ut noen timer til på jobb, men kjenner at det kan bli tungt :( :(

Skrevet

Enkelte familiemedlemmer kjenner ikke sin besøkelsestid, Lurifax... tr er noe dritt, ja!!! Men rett deg opp igjen, for i dag er faktisk første dag i den perioden dere kan lykkes!!! :) *trøsteklem* Mener å huske at Metti vet noe om for mye spotting, så spør henne du.

Takk for fine ord i en annen tråd forresten, Lurifax :)

Skrevet

Uff, ikke slik det skal gå, Verpesyk - men det mååå jo ikke gå galt selv om du spotter, så ikke avskriv det helt enda.... *trøsteklem til deg også*

Skrevet

<3 vær så god, ordene er deg vel unt!

Takk for trøst og klapp på skulderen! :) Føles nok mye bedre imorra!

Så flott å høre at du har fått gode skussmål om alt som trengs for å lage baby, Roselily. Da er det bare om å gjøre å få denne Mr. Kjekk ordentlig på kroken, og det høres jo ut som det ikke er umulig, slev om det virker som om det kan ta litt tid. Det var dette med tålmodighet, ikke sant? :)

Skrevet

Verpesyk, vet ikke hva annet jeg skal skrive enn at jeg sender deg en god klem <3. Håper du finner styrke til å starte på neste pp. Som Ruselilly sa (tror jeg det var), dette er faktisk første dag i den pp'en du skal bli gravid. Du er altså 0+1 eller noe sånt :)

Roselilly, godt å høre fra deg igjen! Og bra at du har en jobb i sikte og at det ikke er heeelt game over med den kjekke :) Håper han snart kommer på gli...

Lurifax, slemme tanta! Huff, hu er ikke grei!

Hvordan jeg forbereder meg til ivf? Hmm, ikke noe spesielt egentlig. Håper bare tiden går fort fram til kroppen er ferdig renset etter SA og jeg får EL igjen. Etter 3 uker med blødninger og spotting var jeg ren i noen dager, men de siste 2 har jeg spottet igjen. Æsj! Vil bare få TR et par ganger, for da kan jeg begynne *jippi*. Er selvfølgelig litt spent på hvordan ivf blir, men gleder meg mest. Det er så spennende å gå og vente på å teste. Jeg elsker å teste :)) Tror det skal gå greit om forsøket mislykkes, men blir nok litt mer trist enn jeg vanligvis gjør etter at en "vanlig" pp går i vasken. Uansett, nå skal jeg nyte tiden fram til ivf med å spise og drikke akkurat hva jeg vil. Greit det også nå som det nærmer seg jul, hehe.

Dossa, du må ta til deg skrytet, det har du ærlig fortjent *flinke deg*.

Du spurte forresten hva strull er, tror jeg glemte å svare på det. Er neste som krumkake, men mye tynnere (og bedre, synes jeg). Lages av kremfløte, sukker og mel (og litt vann). Ikke så vanskelig å lage, men man må passe godt på så det ikke brenner seg. Veldig greit å gjøre nå 2-åringen ikke henger rundt beina mine *ler*.

Lille blomst, godt at du ikke har forlatt oss helt :-))

Dersom du har lyst til å spå litt mer, kan du gjerne ta en titt på meg igjen, men bare hvis du føler for det altså. Ikkeno' press :-))

Skrevet

Takk for trøstende ord, Roselilly. Nå har jeg nettopp pratet litt med mannen min, og det var veldig godt. Skulle ønske jeg bare kunne ligget i armkroken hans nå. Det hadde vært godt...

Godt å høre at alt stod bra til "der inne", Roselilly :) Håper noen kan flytte inn i både din hule og Lurifax-hulen snart! Jeg er jo tross alt så heldig at jeg har et barn, og synes at dere som ikke har fått enda bør være førstepri. på huleboer!

Og tålmodighet ja.. det er en dyd..

Skrevet

Hva i all verden er tålmodighet, Lurifax???? ;)

Neste el kommer sannsynligvis akkurat når vi møtes neste gang.... og i mellomtiden skal jeg jo flytte og rekker i grunn knapt å tenke på ham. Eeeh, det var overdrevet.... ;) Rekker i hvert fall ikke å få til et møte....

Har du flere eksamener før jul, Lurifax?

Jeg var i ferd med å ta grunnfag psykologi for noen år siden, men kom ikke lenger enn at jeg fikk delfag (10 vekttall etter gammel ordning) før jeg ble syk. Neste bolk var utviklingspsykologi, jeg har bøkene, så de blir sikkert hentet frem når en spire sitter :)

Skrevet

Lurifax og Verpesjuk. vil bare holde rundt dere og gi dere en skikkelig god klem *klemme på* Det er trist og tungt når tanta dukker opp, men se lyst på det jenter, dette er starten på en lykkelig slutt *smiler*

Roselilly, godt å høre fra deg :)

Så bra at alt er på stell der nede :) Klar til å ta imot en huleboer, og den kjekke har du jo på gli så dette går den rette veien snuppa *smiler*

Tigerlise, da skjønte jeg hva strull er :)

Jeg må jo si at jeg følte meg litt stolt da jeg ble spurt om å ha 3. klassen *kry* Kanskje jeg er ei flink frøken *fnis*

Lilleblomst, er så godt du ikke forlater oss helt sjøl om en pause fra bim sikkert kan være lurt av og til :)

Nå blir jeg gravid vettu ;) for det har du sett og jeg har stor tro på deg snuppa *smiler*

Skrevet

Lurifax følte jeg måtte svare på spørsmålet om spotting....

Jeg spotter opptil 10 dager før mens på det værste men er noen ganger heldig og slipper unna me dager.

Jeg har både gode og dårlige erfaringer med spotting. Jeg har blitt gravid i en mnd der jeg spottet i syv dager før positiv test. Da gikk det gradvis over til hvit utflod igjen men endte desverre i MA. Men jeg ble gravid :)

Nå har jeg akkurat vert hos e privat ivf klinikk og der sa de til meg at spottingen var et tegn på dårlig eggløsning hos meg. Han forklarte det med at det egget gikk fort til grunne eller noe sånt. Jeg har derfor gått på puregon før el og lutinus ( progesteron) etterpå. Han sa også at sansynligvis hadde jeg dårlig slim til svømmerene. Men dette er mine erfaringen og trenger ikke stemme for deg. Jeg ville bare dele erfaringene mine i forhold tl spotting.

Ellers går det bra me meg jenter. Litt opp og ned i troa men sånn er det vel alltid.. 4 dpo i dag

Verpesyk og lurifax vil bare gi dere en stor klem

Skrevet

Må også si at jeg følte ikke at gynlegene tok spotting på alvor men nå var det noe av det de fokuserte på og det var utrolig deilig :)

Skrevet

Åå, takk for svar og for trøst av så mange! :) Dere er fine.

Kanskje jeg rett og slett skal bestille meg en time hos en gynekolog? Det kan jo være fint å få sjekka ut system og få diskutert dette med spottinga. Søkte litt på nett akkurat nå, men det blir man jo bare smårar av.

Tålmodighet, Roselily, er noe som man får på blåresept på apoteket. Veldig få som får det, de går fort tom, og tubene med tålmodighet er visst veldig, veldig små, så du skal være heldig hvis du får tak i det! ;)

Er så morsom, jeg, skjønner dere.

Ellers har jeg begynt å knote med hovedoppgaven min, det er det jeg skal gjøre før jul, ingen flere eksamener, takk Gud! Skal prøve å levere i vår. Vanskelig å bestemme seg for problemstilling, så jeg leser fortsatt mye for å prøve å få noen ideer! :)

Tigerlise: kjenner at jeg også er kjempespent på din vegne! Så godt å høre at du gleder deg til å komme igang, og jeg skjønner at du føler at dette på et vis er noe mer enn en vanlig pp, slik at det kanskje er ekstra mer spennende. Så var det igjen dette med tålmodighet ja, ventingen på at kroppen skal komme i lage igjen er sikkert en prøvelse. Uff, at det skal være så forferdelig mye venting for å lage barn, det er så dumt. Ni måneder er liksom i seg selv nok venting, synes jeg. :) Det høres i alle fall ut som du har en kjempegod plan med å nyte god mat og drikke, og fokusere på alle de positive og ikke-gravide tingene du kan gjøre frem til forsøk. :) Lurt og klokt!

Skrevet

Verpesyk, jeg krysser forresten fingrene for deg! Jeg har i alle fall akkurat lært (idag) at man kan være gravid selv om man spotter før IKM, så det er som Roselily sier, det kan gå bra likevel. Men skjønner at du er bekymra og kanskje ikke har trua. Jammen ikke lett dette her! Knuseklem til deg!

Skrevet

Hei jenter:)

Vi fikk faktisk verkstedregning på 0 kr :D Vi skulle egentlig få rabatt siden det bare er 1 år siden vi kjøpte den hos de (brukt og garantien gikk ut forrige uke)..Men siden vi er så gode kunder..samboern kjører jo taxi og er der en del med den, pluss vår bil..så skulle vi de dekke regningen :D :D :D For en julegave, sparte over 5000 kr i dag :)

I ettermiddag skal jeg på kino med 2 8-åringer som jeg var dagmamma for fra de var 1-3 år :) Det blir koselig:) Vi skal se Tintin..ikke mitt valg, men jeg skal nå bare kose meg sammen med barna "mine"..vi ses ikke så mye lenger, så skal nyte det:)

Ellers har samboern min tatt opp økonomien vår i dag og han har funnet en god løsning:) Så hvis alt går etter planen så vil han ha dobbelt så mye i lønn som nå..og da slipper vi å selge huset hvis ikke jeg får meg jobb til neste år..lettelse:) Han vil da jobbe kveld/natt 2 uker og ha en uke fri hele året, så det blir mye mer penger og også mer fri siden hver tredje uke blir helt fri da:) Blir kanskje litt vanskelig for Leah å ikke se pappa så mye de 2 ukene han jobber, men det går seg nok til:) Håper alt går slik som sambo planlegger, for da kan jeg kanskje sove om natta igjen i stedet for å ligge å gruble på hvordan i all verden vi skal få det til å gå rundt til neste år:)

Nå skal vi suse avgårde å hente puddingen og så skal jeg på kino:)

skikkelig egotripp her, men bare måtte fortelle dette..er så lettet :)

Masse gode klemmer til dere alle <3

Skrevet

Leah, for en fantastisk julegave å slippe å betale for rep av bilen deres *juhu* Det var godt tenker jeg :)

Så gøy med kino ikveld sammen med "barna" dine, kos dere masse *smiler*

Og ikke minst for en god nyhet at økonomien kommer på plass.

Det har sikkert ikke vært lett for dere i og med at du ikke har funnet drømme jobben, men nå ordner det seg *hurra*

Jeg skjønner godt at du bare vill rope ut de gode nyhetene snuppa ;)

Nå skal jeg hente unger også skal jeg bli med gullet på teater ikveld og se "trollmannen fra oz"

Det er fotball gruppa som skal møtes for å kose seg.

Blir pizza og brus før forestillinga, og etterpå får de lov til å gå bak scenen og hilse på skuespillerne :)

Gullet gleder seg masse, det gjør ho mor også *ler*

Me prates seinere jenter <3

Skrevet

Huff verpesyk og Lurifax :( Den stygge tanta har vært hos mange av oss i det siste. Sender dere en stor klem.

Leah: Deilog å slippe å betale verkstedregning :) Håper den økonomiske fronten ordne seg for dere.

Roselilly: Kjekt å høre fra deg igjen :)

Jeg kunne i dag trengt en skikkelig god klem. Jeg har fått svar på min AMH-prøve (AMH forteller hvor mange egg jeg har igjen i eggstokken) Den ligger mot den nedre grense. Da jeg spurte de på Medicus så sa de at mine verdier så helt normal ut. Men så nysgjerrig som jeg er, så måtte jeg google. Og der fant jeg da mange nettsider om AMH, og alle tilsier at jeg har veldig lav verdi :( Så her sitter jeg og tutet :,(

Skrevet

Huff, idag var det altfor mange dårlige nyheter her inne:/

Alle de som har tantebesøk, dere har min fulle medfølelse og jeg ønsker av hele meg at dere skal slippe å se tanta igjen etter dette..

Cornflake: Jeg ville mye heller hørt på de på Medicus, verdiene er sikkert helt normale.. Man kan bli surrete av å lese for mye på nettet..

Om ikke lenge så skal du se at du er gravid:)

Jeg måtte ta enda en digital test idag og nå viste den 2-3 så da må jeg vel bare begynne å tro på det.. Ringte fertilitetsklinikken også og fikk time til ul allerede 8.des. Gleder meg MASSE!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...