Gå til innhold

-:: Tråd for oss som bruker CB Fertilitetsmonitor ::-


-:MyLife:- Gravid

Anbefalte innlegg

Kjemisk gravid er når egget prøver og feste seg og slipper. Og i det den prøver og feste seg har kroppen fått mengder nok til at HCG viser på G test.

 

Når du ikkje har hatt slikt før i så mangen dager, kan det vel vere håp. Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer nå da? Den søttans monitoren ba om pinne i dag også, etter max, høy og lav! Den skal da stoppe etter en lav etter max! Og jeg som trodde jeg var ferdig med å tisse på pinnen denne pp... møkk! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulførte ikkje ut testingen stoppet når den var på retur. Tenkte og spare på til neste runde men håper jeg slipper :o

 

Den vil nok ha 20 pinner uansett sjølv om max.

 

Posetiv i dag og :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da! Dette blir bra vettu :-))

 

Nei den er faktisk laget sånn at når den har max og du har brukt den i ett par perioder så den kjenner syklusen din så stopper den etter den føste lave etter max, og jeg må bare fortsette så den får korrekte info om syklusen, og det kan også være at den fullfører på grunn av at dette er første periode med max.... hvem vet :-) Men får jeg max i neste syklus så kommer jeg til å stoppe på første lav jeg også for da har den i allefall registrert 2 el :-) Blir jo også så møkklei av å tisse på de pinnene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ikke bruke flere enn 10 pinner. Dette er min første mnd med monitoren.

Dag 6: Lav

Dag 7-11 : Høy

Dag 12-13 : Max

Dag 14 : Høy

Dag 15 : Lav

 

Så spurte den ikke etter flere pinner :o)

 

Er nå 13 dpo, har spottet siden 7 dpo, men ingen andre tegn på at tanta kommer. Hadde rare "smerter" / "uroligheter" i underlivet i går å litt i dag.

Er ganske spent på om tr kommer i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa det er jo sånn som din Happysmurf det skal være jo!!! Men ikke min nei, den vil ha fler selv om jeg har fått max! Argh! er på dag 16 morgen og ber den om pinne da også så blir jeg småsur, for er da ingen logisk grunn for at jeg skal fortsette å tisse på den forbanna pinnen når jeg har fått påvist EL vel :-((

 

*sinnatagg* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er tilbake på lav den 10. pinnen så burde den jo stoppe.

Satser på at den tar en pause nå da :)

Man MÅ få ut litt frustrasjon noen ganger :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afff selvfølgelig!! Fikk jo tidlig el så jeg brukte min 10. pinne i dag jeg så i morgen skal den ikke be om noen - nå ble livet med ett bedre Happy :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var opp tidlig for å sjekke om tr kom, men ingen ting.

La meg for å sove igjen, å tror du ikke tanta kom når jeg sto opp da :(

Så er det jo slik at jeg skal vente til i morgen med å trykke på knappen, for jeg må nemlig kunne teste fra kl 04.00 til kl 10.00. Så må opp kl 07.00 i morgen for å trykke på knappen.

Men da blir dette dag 1.

Er ikke det litt rart siden jeg da har blødd nesten hele dagen i dag??

Hvordan gjør dere dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeaaa den ba ikke om noe test i dag som er dag 10! :-) Så da er det ca 20 dager til neste gang jeg må tisse på den pinnen igjen, og det er deilig å slippe å tenke på å slå den på hver morgen :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ så synd den kom da! :-( Og ja dette blir dag en så du setter monitoren på dag 2 i morgen (holder inn 'm' knappen til det står 2) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klar for 4 pp :)

Hadde kun tre dager mens, så hær går det unna.

Venter tolmodig på el nå, å hopper i høyet ;)

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi tilbake på dag 1 her igjen da :-( Er sikker på at vi traff denne runden. Alle symptomer stemmer med det monitoren viser. Jaja, er vel bare å pøka på :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje dagen med lav på denne runden, så den er litt annerledes enn første.

Satser på at den vet mere om syklusen min denne gangen :)

Smører meg med tolmodighet og venter på Max/el :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups !!!

Glemte av hele monitoren i dag :(

Er alt ødelakt nå?? eller skal jeg bare fortsette som før i morgen??

Noen som har gjort det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortsett som før i morra..

Det har ihvertfall jeg gjort når det har skjedd og tror ikke det har vært noe problem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper min ikke ber meg om pinne før dag 9 denne gangen siden den fant max sist! Håper den finner det denne gangen også så kan jeg snart slutte å bruke denne monitoren :-) Men vil gjerne ha noen mnd med bekreftet el før jeg gir opp den så jeg vet hvilke perioder som er sikre eller ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min startet på dag 6 denne gangen også, fikk høy i dag, så håper max er her snart =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ÅH! LEI!!!

Har brukt monitoren i over et år. Men har jo hatt tre graviditeter inni der, så jeg har aldri brukt den mange måneder etterhverandre. Tissa på min første pinne for denna omgangen idag, og den viste jo selvfølgelig høy! På dag 8. Forrige gang hadde jeg lav i fem dager, fra dag 9 til dag 12, deretter høy frem til dag 26, og to dager med lav igjen.

Gangen før der igjen hadde jeg høy fra dag 6 t.o.m. 16, max i to dager, høy en dag, og to dager lav.

Håper jeg får max og full klaff denne måneden!!!!!!!!!!!!!!! Har murringer, vondt og hadde masse ELslim i går, så vi koste oss litt i går, men aner ikke lenger hvordan kroppen min fungerer, så jeg vet ikke helt om jeg skal stole på slim og monitoren lenger. Har legetime til uka, og skal spørre om jeg kan få resept på pergo der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...