Tuddeli Skrevet 28. januar 2011 #151 Skrevet 28. januar 2011 Huff, så dumt at det var flere som har fått tantebesøk nå da. Men JA, to+en til! Nå skal vi klare det! Er vel ikke sikkert jeg møter så mange av dere på neste skravletråd desverre, har hatt 33 dagers sykluser de to siste rundene, så her blir ikke neste IKM før uke...hm... 9 faktisk.
to+en til! Skrevet 28. januar 2011 #152 Skrevet 28. januar 2011 Du møter mest sannsynlig meg! Syklus på 34 dager denne gangen... Men har variert veldig siste mndene, så vet ikke helt sikkert hvor lang den blir før jeg har hatt el. Så jeg kommer nok til å teste etter el denne pp også.
Tuddeli Skrevet 28. januar 2011 #153 Skrevet 28. januar 2011 Jeg kommer nok også til å teste etter EL. Hater å ikke ane når IKM her, og har også hatt varierende sykluser. Da satser vi på at det er i februar det skjer!
Annie8 Skrevet 29. januar 2011 #154 Skrevet 29. januar 2011 >Har ikm i morgen og fikk positiv test nå!!!!!! Det var et pluss med en gang. Hadde egentlig ikke tro på at jeg hadde blitt gravid denne mnd.....hadde liksom ikke symptomer bortsett fra veldig mye kviser og litt mensmurring. Men nå i dag kjente jeg plutselig at jeg ble litt uggen...småkvalm og ser litt firkantet ut i ansiktet....og da fant jeg ut at jeg skulle teste meg:-) >Det gikk altså 3 mnd før vi fikk en liten spire....helt utrolig spennende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå