Gå til innhold

?(¯`°?.¸Skravletråd IKM UKE 4¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, kanskje det er deres måned Rime! høres ut som om det er måten å gjøre det på!

Vi har gått ut i fra el etter kalkulator og etter når i syklusen jeg ble gravid forrige gang (disse to var like) men ikke klaff enda...

Håper også at det skal skje av seg selv etterhvert! Lykke til alle sammen!

Jeg tror ikke jeg har hatt el enda, men for alt jeg vet så har jeg ikke el hver syklus heller..

Blir her i uke 4 likevel. må se hvordan det går med dere andre!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei folkens!

Jeg er i min andre pp. og har IKM 28 Januar :) Har nettopp hatt eggløsning, og vi har gjort vårt beste ;)

Noen som vet om det er laget en IKM liste for uke 4?

Skrevet

*lille blomst*, ja det hadde jo vært artig om det viste seg at det hadde klaffet no, men jeg tviler egentlig. Synes likevel det har vært hærlig å ikke tatt noen el tester eller passet på det ene eller det andre, så når jeg går inn i min 15pp, noe jeg egentlig regner med, så har jeg bestemt meg for å ikke ta el tester da heller! Du får ha lykke til du også og så håper jeg vi alle får en liten spire snart!! :)

Skrevet

Jeg fikk endelig positiv EL-test idag, men da hører jeg vel hjemme i IKM uke 5 egentlig. Følger litt med her også jeg :)

Skrevet

Da er det tiden for å skrive seg inn på ikm lista dere som ikke har gjort det!:)

Jeg dyttet den opp fra side 6 eller noe, så lenge siden sist noen var blitt med der!;)

Sitter vel egentlig og venter på el enda, så har hoppet ut av ikm lista selv, så får jeg heller hive meg inn igjen den dagen TR kommer som normalt;)

Må nok over i neste uke tross alt, men har ikke lyst å forlate denne gjengen før jeg har fått positiv el test!;)

Skrevet

Oj, oj oj!!!! knall positiv el test i dag!!! (begge to!) Da er jeg virkelig over i uke 5, med en syklus på forhåpentligvid 37 dager hvis el og ikm har 14 dager imellom seg:)

da har vi nok bommet litt tidligere måneder, hvis el er sen hver mnd!!

får iallefall håpe puppene blir vonde neste uke da! så vet vi at dette er i boks!;)

Fortsatt lykke til jenter!

noen som vil ta bort nicket mitt nederst på ikm lista til uke 4? ved forrige kopiering er det kommet med under "ikke gravid" og det vet vi sannelig ikke!;)

Skrevet

Har gått rundt og vært kvalm i heile dag, vet jeg bruker å være det rundt el, men ikke rett før ikm. skjønner bare ikke kroppen min lenger etter at vi hadde en ma i juni, alt er forskjellig fra syklus til syklus føles det ut som. Jaja, er vel bare å vente og se hva som skjer. Hadde utrolig vondt i magen i natt og med litt mensmurringer i morrest så da blei jeg vel egentlig veldig sikker på at jeg ikke er gravid denne gangen heller. Hehe, huff, jeg er veldig pesimistisk denne mnd :)

Skrevet

Spennende *lille blomst* ! :) Bare å kjøre på da! :)

Her har ikke jeg kjent noe særlig i magen i dag. Føler vel innerst inne at det ikke gikk denne mnd heller. Men har jo et lite håp da.

Skrevet

To+en til!: Tror vi er i samme båt jeg. Har IKM 26.01 og kjenner ikke noe symptomer enda. Det som er bittelitterart er at jeg i går ble tett i nesen og vondt i halsen. Har jo nettopp hatt en hard runde med virus... Menmen, det betyr nok ingenting... Er ikke så veldig positiv enda, men har fortsatt et bittelite håp...

Skrevet

Forlater du oss *lille blomst*!? Hehe, bra at du fikk en skikkelig positiv EL test da! Lykke til med babymaking!

Her har jeg hatt en god del litt tykk utflod siste par dager, ellers merker jeg i grunnen ingen verdens ting, men er jo uansett altfor tidlig, er bare 6 dpo.

Tiden går så saaaaaakte altså.

Skrevet

Har virkelig ikke lyst å "forlate" dere! ender nok opp med å følge med på dere også! er så spennende om noen får full klaff denne gangen!:) skulle veldig gjerne hatt en regelmessig såkalt "normal" syklus! kjedelig å hoppe videre 6 uker frem hver gang jeg skal over i ny ikm uke!

ble ikke så mange aksjer, 2 siden positiv el test. var positiv i dag også:) Men når er det slutt på el? brukt billigtester og har forsøkt å legge inn litt aksjer tidligere i syklusen også, men blir litt mye når vi venter i såååå lang tid før el;) så ikke vært noe aktivitet de to dagene før el iallefall...

spennende tuddeli! vi skal jo inn i 1. tri sammen;)!

Skrevet

Kjenner meg så innmari igjen! Uregelmessige og tildels lange sykluser er noe forbanna herk! Forrige syklus hadde vi sex hver dag den uka jeg TRODDE El var, men nei da, viste seg at den var jo søndagen etter den.... Så takk for at det finnes EL-tester. Hvis dere la inn aksjer både i går og i dag så er det jo kjempe bra da! EL skal jo finne sted 12-36 t etter positiv test. Hadde mannet meg opp til en runde i morra også, jeg, men du må jo i prinsippet ikke, hehe ;-) Soldatene venter de :-D

Har du merket noen andre syptomer på EL da?

Klart vi skal inn i 1.trimester sammen! Men jeg begynner å bli utålmodig, så du må faktisk bare bli gravid nå, bare så du vet det ;-P

Skrevet

hehe, blir så glad når jeg leser innlegg fra deg Tuddeli (og dere andre)!

Håper virkelig vi får det til denne måneden!

Travel dag i morgen, men mulig vi får det til... skal uansett teste etter el igjen i morgen for å se utviklingen:) Har hatt smerter i ene siden i dag og i går og merket i ca 3 dager (begynte tirsdag) at jeg er "klar", mer smøring/er vel el slim kanskje.

forrige uke var jeg småkvalm og hadde en del "graviditets symptomer" så har begynt å skjønne at det kan være i forbindelse med el isteden...:)

Tror virkelig vi har truffet el iallefall, sterkere positive tester kunne jeg ikke fått! teststreken viste seg før kontollstreken i formiddag:) Glad og lettet i dag fordi vi faktisk vet når ikm er og at jeg har el!;)

Skrevet

jeg trur jeg skal være her inne har ikm i neste uke, hadde EL på tors/fre forjge uke:) og nå synes jeg det er veeeeeeeldig lenge til jeg kan ta en test!! Har symptomer som bare det og... Ømme bryster, er trøtt hele tiden, blir bilsyk og tar lett til tårer.!! er akkurat som sist graviditet...

Skrevet

Da er det bare 6 dager til IKM så det nærmer seg med storm skritt. HAr ikke så mye symtomer, men jeg har hatt litt metallsmak i munnen samt jeg oppdaget litt rosa blod på papiret da jeg var på do tidligere i dag. Håper det er gode tegn. Hadde vært deilig å lykkes snart. Hvis ikke så har jeg time hos gynekolog den 8 februar.

Skrevet

Haha, tror jeg skal bli bra galen av å vente på ikm denne gangen. VET vi traff på EL, men har dårlig følelse. Men går å kjenner på små "symptomer" hele tiden. I dag har det stukket litt på sida av magen liksom. Hvor tidlig kan en teste og få riktig svar egentlig?? Ikm enten ons eller torsdag tenker jeg, mest sannsynlig torsdag.

Skrevet

Hei jenter! I morgen går vi inn i IKM UKE 4. Spennende uke for oss alle :)

Jeg har vært litt fra og til på bim. Ble gravid helt uventet i fjor sommer, var glad og gravid helt til uke 13, da det ble oppdaget at jeg hadde hatt en MA. Etter det tok jeg en lang pause hele høsten. Kjæresten studerte i et annet land, så det var jo også helt umulig å få ting til å klaffe igjen. Nå bor vi endelig sammen igjen. Vi har lyst på barn, men lurer på om vi skal være å være unge og forelskede ¨alene¨ en liten stund til... Så jeg dro til legen for å hvertfall få en resept på p-piller. Hadde 1. dag i TR 2. januar, og før jeg kom meg til legen hadde vi jo hatt ubeskyttet sex hver dag, så legen sa jeg måtte vente med å starte på p-pillene til jeg var sikker på at jeg ikke var gravid, altså vente til neste TR. Hvis jeg er gravid nå, blir vi overlykkelige, men hvis ikke tar vi de som et tegn på at vi skal vente litt, hvertfall et halvt år. Reise mye sammen og ta noen ordentlige fester, noe som det ikke blir så mye av med et barn i livet. Lurer på om noen av dere vet noe om feste blødning? Hadde jo som sagt 1. dag med TR 2. jan, og vi hadde sex hver dag i uke 2, da jeg mestsannsynlig hadde EL. I begynnelsen av uke 3, hadde jeg et par dager litt rosa utflod. Veldig lys, helt lyserosa. Lurer på om det kan ha vært en feste blødning? Ellers er jeg helt sykt trett! Har bare hatt lyst til å sove hele uken, men det kan jo være andre årsaker..

Skrevet

Åh... tror jeg melder meg inn her!! Hadde EL 15/16 ish.. Bruker ikke test så veit jo ikke!! Håper det blir klaff da! Er i 1.pp så er litt forsiktig med å håpe men håpet ligger der vettu! ... Lykke til damer!!

Skrevet

Hei<3 da vil jeg bare fotelle at jeg forlater dere, for jeg testet positivt nå fire dager før ikm. Og jeg har egentlig vist jeg var det hatt symp så det holder. Håper det er flere som blir med over til trimester 1

Skrevet

Gatulerer sååååå mye!!!! bra start på ikm uka!:)

Masse lykke til dere andre!:)

Skrevet

Heisann! Jeg er ny her inne...men tror jeg hører hjemme i denne tråden hvis jeg ikke har regnet helt feil? Hadde første dag i siste mens 24.12..så da venter jeg mens i denne uken.. men HÅPER at den ikke kommer! :o)

Har vært kvalm og slapp i forrige uke men det ser ut til å bedre seg nå. (dessverre?) Er inne i 3 pp..ble gravid på første forsøk og var kjempe overrasket over at det var så "enkelt" å bli gravid. Men mistet dessverre spiren.. :(

Krysser fingre og tær for at det sitter denne gangen! :)

Skrevet

Slenger meg på her. Hvis det ikke er denne uka, så må jeg flytte meg til uke 5 :P Venter på g-tester i posten og skal teste meg hele denne uka (med strimler - hadde ikke testa meg hele uka med vanlige dyre tester).

Flere som har erfaring med strimler fra billig tester? Jeg fikk hvertfall positiv el-test med strimler :D

Skrevet

Skulle ikke lagt inn noe innlegg... for der kom TR på besøk ja. (tror iallefall at det er henne, mindre blod enn normalt..men det kan jo endre seg). Jaja... på'n igjen da.. :(

Skrevet

hei hei har ikm på søndag!!!er så spent!!!!:)

hadde en ma i november men er no klar igjen..

fikk positiv el test sønd 16 og syns at symtoma er beg.å vise seg:)

men det er jo så lett å forveksle med pms..

har så lyst...

masse lykke til til dere andre og:)

Skrevet

Hei håp_84: Jeg har også ikm på søndag og ifølge eggl.kalkulatoren skulle jeg ha el den 16. januar og vi la inn akjser dagen før :-) Er veldig spent men merker ikke noe enn kviser og litt mensmurring, så jeg tror ikke jeg er gravid...allikevel spennende dager fremover. Har sjekket livmorhalsslim og det var egentlig mer lik eggehvite og trpder 18. januar så d kan hende at jeg ikke har el før rundt 16.-17- dagen i syklus...får eventuelt satse på d neste mnd....hvis jeg ikke er gravid nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...