♥Snart min tur?♥ Skrevet 4. januar 2011 #26 Skrevet 4. januar 2011 Hihi... Vurderte å kjøpe meg bleier en gang (barnebleier altså) ;-D
*lille blomst* Skrevet 4. januar 2011 #27 Skrevet 4. januar 2011 nei, du må ikke si det en gang! hehehe voksenbleier finnes jo faktsik da, jobber i helsevesenet så det har jeg greie på hihihi... Noen av tenaene ville sikkert fungert godt for oss storblødere! hehe triller her jeg sitter!
CI82 Skrevet 4. januar 2011 #28 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har vel egentlig ikke IKM før uke 5, jeg. Men kanskje jeg kan skravle litt med dere så lenge? Kjenner jo igjen noen av navnene Jeg er ferdig med mensen for denne gang, men regner ikke med at jeg har EL før om 2 uker. Sliter med lange sykluser, har hatt 35 og 37 dager de to siste syklusene. Før det var det over 60 dager, så jeg håper hvertfall at det har stabilisert seg nå... Sliter ikke med å blø så mye når jeg har TR. Blør ganske lite i 3 dager og så litt spotting et par dager. Krysser fingrene for oss alle denne måneden!
Okti Skrevet 5. januar 2011 #29 Skrevet 5. januar 2011 Esperanzo: ja, det er det samme jeg gjør. Har forsøkt grapefruktjuice og hostesaft 2 foregående pp, men det funket ikke for meg... Så nå tenkte jeg å teste ut bidronninggele.... Folat tar jeg selvsagt også hver dag, og omega 3. Krysser fingrene altså!!
CI82 Skrevet 5. januar 2011 #30 Skrevet 5. januar 2011 Jeg tok bidronninggele en gang, men da fikk jeg så lang syklus. Tror egentlig ikke at det hadde noe med det å gjøre. Heller at jeg nettopp hadde hatt en SA og ikke så lenge siden jeg sluttet på p-pillen. Men jeg er litt redd for å prøve det igjen. Tror jeg gjør et forsøk neste syklus, hvis jeg ikke blir gravid denne gangen. Jeg tar også folat og omega 3. Så prøver jeg grapefruktjuice, grønn te, gulrøtter og ingefær denne syklusen. Har lest at det er bra fram mot EL. Håper det funker
Tuddeli Skrevet 5. januar 2011 #31 Skrevet 5. januar 2011 Hei jenter! Melder meg inn her jeg, selvom vi har "prøvepause" nå, haha, who am I kidding.... Uansett, prøver å late som at vi ikke prøver denne måneden da. Men skulle det skje, så blir jeg kjempelykkelig altså. 5. pp her. Ustabile sykluser, så kan ikke sette noen eksakt dato for IKM, så uke 4 får holde. Har brukt EL-tester tidligere, og kommer nok til å gjøre det nå også selvom vi ikke prøver fordi jeg hater å ikke vite når IKM er. Masse lykke til alle sammen! Krysser fingrene for oktoberbaby!
*lille blomst* Skrevet 5. januar 2011 #32 Skrevet 5. januar 2011 Så koselig å se deg her tuddeli! Syns det var så få kjente fra ikm uke 51 gjengen:) Sikkert noen med kortere sykluser! Jeg har ikm i uke 4 etter de siste syklusene mine, men kan hende jeg må over i uke 5 hvis jeg har uflaks! Skal for første gang teste etter el! spent på når eller om den kommer! min 5 pp også, begynne å bli klar for positiv test kjenner jeg! (jeg var lillemor 08 i forrige pp, følte for å bytte nick når det var så mange andre lillemor nick på forumet)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #33 Skrevet 5. januar 2011 Skrev her i sted trodde jeg, men det kom visst ikke inn:S Kjekt å se deg her CI82:) Du er alltid velkommen til å henge med oss vet du! Tuddeli: velkommen hit! Til en gjeng med skravlete damer;) Du får melde deg ut om det blir for mye skravling;) Har lurt på å prøve refleksolog, slik som Maboline har gjort. Er positivt innstilt til dette:)
Tuddeli Skrevet 5. januar 2011 #34 Skrevet 5. januar 2011 Takk takk. For mye skravling...? Ekke mulig det vel? Nå har jeg akkurat sett jordmødrene på NRK, og det var ikke et sjakktrekk for å si det sånn. Ble bare sinnsykt babysjuk.. sukk. Så hyggelig å se deg også *lille blomst* (alias lillemor ) Nå er det vår tur altså!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #35 Skrevet 5. januar 2011 Har troen på dette året altså (2011). Skal bli vårt år!! Måtte bare få sagt det:)
*lille blomst* Skrevet 5. januar 2011 #36 Skrevet 5. januar 2011 Ja!!! helt enig Tuddeli! Nå er det virkelig vår tur! Vi "mistet" noen av de flinkeste skravlerne i forrige pp, men vi får vel se de snart når vi også flytter inn i 1 tri! ser lovende ut for denne tråden også! - tenker jeg blir her frem til evn sen el tvinger meg over i uke 5!
CI82 Skrevet 5. januar 2011 #37 Skrevet 5. januar 2011 Gjør som lille blomst jeg da, henger med her til jeg finner ut når EL er og evt. flytter til uke 5... Oktoberbarn hadde vært fint
*lille blomst* Skrevet 5. januar 2011 #38 Skrevet 5. januar 2011 bra vi er 2 da CI82! Krysser fingrene for oss!
*flux* Skrevet 5. januar 2011 #39 Skrevet 5. januar 2011 Melder meg også inn her. Tror jeg har IKM den 27. eller 28. vet ikke - er første pp etter MA i november. Håper syklusen er normal. Krysser fingre for at det går, vanskelig å teste for el når gravitestene fortsatt er positive. Får jeg el når de er positive? Gyn sa jeg kunne vente el om et par uker - men det passer vel ikke med min syklus, så er litt avventende til når IKM og EL er men håper på snart. <3
Majka81 Skrevet 6. januar 2011 #40 Skrevet 6. januar 2011 Melder meg inn her! Tanta kom 30.des og vil ha IKM rundt 26.01. Håper det går bra denne gangen! Satser på at babystøvet legger seg over oss alle... :)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2011 #41 Skrevet 6. januar 2011 Til babydrøm Jo det var enkelt og få ta sædprøve, han skal ta den 18.januar,men så bor jo ikke vi i Norge, men i Spania, så jeg vet ikke hvordan det fungerer hjemme lenger, har bodd her i 12 år nå, så er litt "ute" på ting hjemme Han blir i allefall stresset når vi snakker om el, så denne pp blir det ingen snakk om det, nå skulle jeg bare ønske at jeg ikke tenkte så mye på det, kanskje det hjelper med trening som Esperanza sa her,starter på mandag Min mann tar litt medisin og han er overbevist om at han har lite eller dårlig kvalitet, men vi får se hva de sier, legene sier nå hittil at det ikke skulle ha noe innvirkning
Esperanza84 - gravid! Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #42 Skrevet 6. januar 2011 Flux: det var leit! Er ikke helt sikker på om du får el når du har positive tester. Du får bare "slappe litt av" og ta det som det kommer, så kommer nok mensen snart skal du se!
ballerinaen_ Skrevet 6. januar 2011 #43 Skrevet 6. januar 2011 Noen som er rundt eggl. snart? Jeg har vært så uggen i dag. Vondt i magen, som menssmerter og litt små "kvalm". Er d vanlig før man får eggl. tro? Tester ikke etter eggl., men i følge kalkulatoren har jeg eggl. rundt den 10.
CI82 Skrevet 7. januar 2011 #44 Skrevet 7. januar 2011 Høres ut som EL-tegn for meg hvertfall. Men jeg får sånne smerter en stund før EL også, så blir de sterkere fram mot EL og svakere etterpå. Det kan jo stemme at du skal ha EL rundt den 10, da. Du får legge inn aksjer i helgen
*flux* Skrevet 7. januar 2011 #45 Skrevet 7. januar 2011 Takker. Mens har jeg allerede hatt - gyn sier jeg er helt fin, tom og klar livmor og at jeg kommer til å få el i løpet av halvannen uke. Hadde ingen betenkeligheter med at jeg ble gravid nå, og han har fulgt meg opp hver uke siden MA for samtaler og nå også fysisk sjekk. Fytti katta jeg er glad jeg går til gynekolog og ikke fastlege. Men frustrert over at jeg fortsatt tester positivt (5-6 uker etter utskrapning). veldig svak strek men den er der. Gyn lo av meg og sa for n'te gang at jeg måtte slutte å teste, hormonene kom til å være lenge i kroppen men om det er slik at jeg ikke får el så ville han vel ikke sagt at jeg kunne vente den om halvannen uke? ja ja, skjer det ingen endringer drar jeg å får hcgmåling på legekontoret.
Esperanza84 - gravid! Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #46 Skrevet 7. januar 2011 Hei hei folkens! Da har jeg vert hos legen og fått henvisning til gynekolog for videre utredning. Legen min mente at jeg bekymret meg unødvendig siden jeg var så ung og at dette kom helt sikkert til å ordne seg...han mente egentlig at en ikke skulle gjøre noe før et par hadde gått 2 år uten å få barn, men han sendte meg videre slik at jeg skulle slippe å gå å tenke på dette...takk gud!! Føler at jeg kan slappe av nå....skal nok få en orden på dette tilslutt!
ballerinaen_ Skrevet 7. januar 2011 #47 Skrevet 7. januar 2011 Vi er så heldige at vi har fått oss en "fri" helg, så da er d bare å kjøre på hele helga da hehe
ballerinaen_ Skrevet 7. januar 2011 #48 Skrevet 7. januar 2011 Så bra at du har fått henvisning videre, Esperanza Håper jo så klart d ikke er noe, men d er fint at han tar deg på alvor ! Krysser fingrer for deg og masse masse lykke til videre med prøving
Esperanza84 - gravid! Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #49 Skrevet 7. januar 2011 Takk ballerinanen:) Jeg slapper mye mer av nå, så nå føler jeg at det ikke er noe stress:) Kos dere med "fri" helga da:) Det skal vi også Tester etter el neste uke:)
*lille blomst* Skrevet 7. januar 2011 #50 Skrevet 7. januar 2011 Så bra at du får oppfølging Esperanza! Her er det snart klart for arbeidshelg... men, men... noen må jo holde norge igang også da;) hehe Lykke til med helgen ballerinaen! kos dere masse! Jeg begynte å teste etter el i dag... er kanskje overdrevet, men tenkte å teste hver dag frem til jeg er sikker på at den har vært her... har jo bomma 4-5 ganger alt nå så Dere som har testet etter el før: Når på dagen burde jeg gjøre det? Prøvde midt på dagen i dag og den var negativ som ventet. bør jeg teste både morgen og kveld de dagene jeg selv tror jeg har el? God helg alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå