vilhamangebarn<3 Skrevet 25. januar 2011 #126 Skrevet 25. januar 2011 Jeg hadde el den 16 og har også ikm på søndag
*flux* Skrevet 25. januar 2011 #127 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har nå testet positivt, 3 dager før ikm, har egentlig visst det, men jeg hopper ikke i taket riktig enda. Om 3 dager er første milepæl og om 2 uker er neste. Krysser fingre for at det sitter denne gangen.
to+en til! Skrevet 25. januar 2011 #128 Skrevet 25. januar 2011 Måtte inn her for å se om noen hadde testet positivt! Og det var det jo. Grattis! Kan jeg spørre hvilken test du brukte? Jeg testa også i dag, negativt 2 dager før ikm, men ikm kan forsåvidt være senere også... helt frem til lørdag kanskje. Brukte en test fra billige-tester.no Etter ei stund kom det en svaaaak strek frem, men den skal en jo ikke stole på. Bare dumt å se etter egentlig, hehe!
Tilde 2009+ Ida 2012 Skrevet 25. januar 2011 #129 Skrevet 25. januar 2011 Heisann. Nå er det lenge siden jeg har vert her inne, men tenkte å melde meg på IKM uke 4:O) Har IKM ca 28 januar.
Majka81 Skrevet 25. januar 2011 #130 Skrevet 25. januar 2011 Jeg testet negativt i dag jeg også ca 1-2 dager før IKM. Brukte også billigtest. Men jeg måtte veldig på to i natt kl 03.30, og testet meg 06.30 og da hadde jeg veldig lite urin. Kan det ha noe å si på utslaget tro? Synes forøvrig det er litt merkelig, har ingen symptomer på mens som jeg bruker å ha, men heller mer strekkinger nedentil. Men det kan jo bare være jeg som bare kjenner etter symptomer på graviditet også. Dersom mens ikke kommer i morgen tar jeg ny test dagen etterpå.
to+en til! Skrevet 25. januar 2011 #131 Skrevet 25. januar 2011 Hehe, jeg også måtte veldig på do rundt 3.30 i natt! Testet meg kl 7.00. Så vi kan jo håpe det har noe å si? Jeg har symptomer på kommende mens, men det har jeg hatt de to andre gangene jeg har vært gravid også. Har også litt "el-smerter", men den var jo for snart 14 dager siden. Spent på om ikm kommer nærmeste dagene... Og håper på nye tester i posten i morgen.
villmusa Skrevet 25. januar 2011 #132 Skrevet 25. januar 2011 Hei og hopp Har hatt en liten pause fram bim. Prøve- å-bli-gravid greia gikk litt til hode på meg så måtte bare ha en liten pause Skal prøve å ikkje tenke så mye på det framover sjøl om det e lettare sagt enn gjort. Ikm e ca på fredag. Lykke til alle sammen Og til dere som har testa positivt ; ka symptom hadde dere før positiv test? Og.. gratulere så masse
Majka81 Skrevet 25. januar 2011 #133 Skrevet 25. januar 2011 to+en til!: Jøss, sier du det? Skal si det er sammentreff gitt! Morsomt det... Har faktisk bare en test igjen, og den har jeg tenkt å spare til torsdag dersom tanta ikke kommer i morgen. Men vet du hva? Jeg vet av ei som er gravid og hun brukte faktisk g-tester fra billig-tester, og selv om hun var gravid, og hun testet det flere ganger, så viste flere billigtester fra samme parti negativt! Så de er ikke helt til å stole på da... kanskje vå må unne oss en litt dyrere test... Lykke til!
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 26. januar 2011 #134 Skrevet 26. januar 2011 Har IKM imårra, eller idag den 26. Å e veeeeeeldig spent. Den har kommen hver dag den 26 Å tok en test igår, den var blendahvit som vanlig. Hatt 2 SA ifjor. Håpe virkelig på at dettan e vårres år. Etter utallige pp, så håpe æ den sitt no!!!!
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 26. januar 2011 #135 Skrevet 26. januar 2011 Har IKM søndag!! Tok en cb test i dag (klarte ikke vente mer:P) så en liiiiiten liten strek... tar en test lørdag tenker jeg! mhm.. er bare så spent!!
to+en til! Skrevet 26. januar 2011 #136 Skrevet 26. januar 2011 Hmm.. sier du det altså? Jeg har en cb digital, så da spørs det om jeg skal teste med den i morgentidlig. Med den så skal det vel vise i morgen selv om jeg ikke har ikm før på søndag? Tror egentlig jeg har ikm i morgen, men litt usikker når el var over siden jeg gikk tom for tester. Lykke til du også!!
Majka81 Skrevet 26. januar 2011 #137 Skrevet 26. januar 2011 CB-digital viser noe fra og med ca 4 dager før ikm, så jeg ville nok ha tatt en test i morgen tidlig iallefall. Men dersom den blir negativ så er det noen som produserer gravidhormonet senere slik at det faktisk ikke vises på noen test før en stund etter ikm. Jeg har ikm i dag da jeg hadde positiv el-test tirsdag for 14 dager siden. Jeg har enda ikke fått tanta! Skal ta den siste billig-testen i morgen tidlig. Viser den neg skal jeg innom apoteket og kjøpe en test der. Jeg har ingen symptomer på at tanta skal komme. Føler meg bare stinn i magen liksom. Er trett men det er jeg så mye ellers også. Vanligvis ca en dag før tanta så har jeg mensmurring. Det har jeg ikke hatt denne gangen. Oj, dette er så spennende! Nervepirrende! Håper inderlig at det er noe som vokser og gror!! :)
to+en til! Skrevet 27. januar 2011 #138 Skrevet 27. januar 2011 Vel, da viste den også negativ! ingen mens, men den kommer vel rett rundt hjørnet. Bare å stålsette seg for ei ny runde! Hvordan gikk det med deg da Majka81? Og alle dere andre? Må vel være flere som har testet her nå!
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 27. januar 2011 #139 Skrevet 27. januar 2011 Tenkte jeg skal ta en test mandag om ikke TR er kommet! Vil vente til jeg har passert IKM for å være 99,9% sikker!
Majka81 Skrevet 27. januar 2011 #140 Skrevet 27. januar 2011 Jee! Er veldig sikker på at det har klaffet denne måneden til tross for neg test i morges! Tanta har ikke kommet enda. Det strekker og river nedentil, og jeg blir innimellom stuptrøtt! Jeg er egentlig ikke i tvil, men har kjøpt test fra apoteket i dag og skal ta en ny en i morgen tidlig. Har vel en sen hcg-økning tenker jeg. Men, med forbehold...
Tuddeli Skrevet 27. januar 2011 #141 Skrevet 27. januar 2011 Her kom tanta i dag som ventet. Visste godt at jeg ikke var gravid, til tross for at jeg vet at vi traff på EL: Bedritent. Usikker på om vi skal prøve de neste to månedene, tanken på november/desember barn frister ikke sånn kjempe masse. Samtidig som vi har prøvd en stund nå, og tanken på å bruke prevensjon er rimelig fjern. ÆSJ!
*flux* Skrevet 27. januar 2011 #142 Skrevet 27. januar 2011 Hei hei, da har min positive test blitt til TR - note to self: ikke test lenge før ikm. Opp til 75% av alle befruktede egg går til grunne før forventet mens. Da ber man om å bli skuffet. Hadde vært for godt til å være sant å bli gravid i første prøveperiode etter MA. Ja ja, novemberbaby kanskje?
*lille blomst* Skrevet 27. januar 2011 #143 Skrevet 27. januar 2011 huff Tuddeli! dette var jo vår måned!!! kjipe greier! Jeg håper jeg slipper å følge etter i en ny pp, men kjempe dumt at det ikke gikk for dere denne gangen! krysser fingrene for deg i neste pp! klem
to+en til! Skrevet 27. januar 2011 #144 Skrevet 27. januar 2011 Krysser fingrene for deg da Majka81. Ingen tr her heller enda da, men er ganske sikker på jeg ikke er gravid. Jeg har ikke fått sene positive tester de to andre gangene jeg har vært gravid. Også kjipt til dere andre som har fått tr på besøk... Flux- ekstra kjipt å først ha positiv test som går over til tr... du fikk meg ihvertfall til å bestemme meg for å vente helt til ikm med å teste neste pp!
Tuddeli Skrevet 27. januar 2011 #145 Skrevet 27. januar 2011 Håper du er gravid to+en til! Hvilken pp er det for deg? Så hyggelig at du titter innom lille blomst! Ble glad jeg :-) midt i all deppinga, hehe. Krysser fingra for deg!!! Hvilken dato ble IKM for deg?
*lille blomst* Skrevet 28. januar 2011 #146 Skrevet 28. januar 2011 må jo følge litt med på denne tråden her, holdt meg jo til den i tre uker eller hva det var;) jeg fikk 2.feb som ny dato. er vel 9 dpo nå vel. er litt spent denne mnd, siden vi traff el for en gangs skyld;)
Majka81 Skrevet 28. januar 2011 #147 Skrevet 28. januar 2011 ÆSJ! Tanta kom innom allikevel!! Jaja, en menneskekropp er uberegnelig gitt. Må slutte å overtolke signalene kroppen gir tror jeg. Jaja, da er det bare å se fremover. Blir 5. prøveperiode nå da hvis vi ikke tar en pause. Gratulerer til de som har fått det til!
håp_84 Skrevet 28. januar 2011 #148 Skrevet 28. januar 2011 hmm..har no spotta siden tirsdag:(shåpte på en festeblødning men siden d pågår enda kjem vell tanta rett rundt hjørnet...tok en test i dagtidlig men den va negativ(viste vell egentlig d men)har ikm søndag el mandag... dette var 1 pp etter ma(to utskrapinger og 1 infeksjon)så d tok lang tid før eg slutta å blø..9 uker!!!! men satser på at eg får en ontlig syklus no og at kansje det sitter neste mnd:) gratulerer til di som har fått positiv test:)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #149 Skrevet 28. januar 2011 Hei! Jeg har også prøvd å hatt en pause fra bim, men nå bare måtte jeg innom! Ikm i morgen...holder på å døøøø....føler meg ikke gravid og har testet negativ i dag tidlig og føler på meg at tanta kommer:( Men, hvem vet? Kanskje jeg blir positivt overrasket? Lykke til alle sammen:)
to+en til! Skrevet 28. januar 2011 #150 Skrevet 28. januar 2011 Så dumt Majka81... Tuddeli- dette er min 4 pp, så har jo ikke prøvd så lenge da. Men er bortskjemt med å klare det superfort de andre gangene. Og nå er TR kommet her også... Men men, ny start! Og neste pp skal vi ALLE sammen klare det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå