Tuddeli Skrevet 7. januar 2011 #51 Skrevet 7. januar 2011 Heisann! Jeg er også i gang med å teste etter EL. Man skal visst helst teste på ettermiddagen, da kroppen produserer mest LH på dagtid. Jeg har gjort litt av hvert og tidligere fått positiv test på morgenurin også, så for meg spiller det antagelig ikke så stor rolle. Det skal i utgangspunktet ikke være nødvendig å teste mer enn en gang per døgn. Du får holde oss oppdatert! Forventer EL til uka en gang jeg da. God helg til deg også, og alle dere andre! :-)
*lille blomst* Skrevet 8. januar 2011 #52 Skrevet 8. januar 2011 ok,da får jeg teste på ettermiddagen da:) Vi får virkelig håpe det er vår måned Tuddeli! Klem
prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 8. januar 2011 #53 Skrevet 8. januar 2011 Heisann:) sniker meg inn her jeg,har ikke begynt å prøve for fullt enda men har veldig lysst på en liten baby:) jeg har en datter på 9 år og en sønn på 15mnd,brukte veldig lang tid på å få gutten,det tok faktisk 7,5 år så det er nesten utrolig att ting kan ta så lang tid,så det er ett håp for alle:) ikm er 30.januar....
Lemis Skrevet 8. januar 2011 #54 Skrevet 8. januar 2011 Heisann! Slenger meg inn her jeg også Har ikm 26. og er i full gang med prøvingen. Spennende!!! Tok ut kobberspiralen 17. Desember og tr kom som normalt
Vizzy Skrevet 8. januar 2011 #55 Skrevet 8. januar 2011 Da nærmer EL seg med stormskritt. Ventes vel rundt fredagen tenker jeg. Er allerede i gang med aksjeinnlegg. Håper det blir en spennende måned med en liten hyggelig overaskelse. Skal til legen på fredag og be om utredning. Har prøvd i ca 10 mnd og begynner å bli litt utålmodig nå. Vi helst bli gravid i går.:-)
Sistegullet Skrevet 8. januar 2011 #56 Skrevet 8. januar 2011 Hei damer melder Meg inn her jeg også, har ikm 23 Eller 24, så da er jeg mellom uke 3 og uke 4. Siste mens første dag var 27.des, fikk smil på eggløsningstester I går og I dag og vi har kost oss både dagen før smilefjestet og begge dagene med smilefjeset. 1pp og er veldig spent. Var hos gynekolog denne uke som så at alt var bra med livmor og at eggposen hadde begynt å fylle seg. Da er det store spørsmålet om vi får det til å klaffe den pp'n Eller ei! Lykke lykke til alle sammen!
Sistegullet Skrevet 8. januar 2011 #57 Skrevet 8. januar 2011 Lille blomst: jeg testet før kl 16.00, da jeg har lest at de fleste eggløsningene er Mellom kl 16.00-19.00. Har fått smilefjes to dager og er spent og håper at smilefjeset er borte i morgen da vet jeg ihvertfall at eggløsningen er over. Jeg begynte å teste en dag før jeg fikk smilefjes, så da vet vi at vi ikke har gått glipp av denne fasen.
*lille blomst* Skrevet 10. januar 2011 #58 Skrevet 10. januar 2011 Takk for tipset 39/3! Jeg har testet på ettermiddagen (mellom 14-1600 omtrent). Bruker billigstrimler fra billige-tester.no. helt tydelige negative tester foreløbig. Må bare vente og se... er mulig vi har stoppet kaninaktiviteten for tidlig noen måneder;) vet ikke en gang om jeg har hatt el de siste mnd... Krysser fingrene for at jeg får bli i denne ikm uken! håper håper håper! (uke fem er nok en fin gjeng de også altså men vil gjerne ha kortest mulig syklus!)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #59 Skrevet 10. januar 2011 Hmmm...tok en el-test i går (i elevetiden på kvelden) og da kom det en ganske svak linje, men tydelig. Tok en i dag etter jobb (i fem tiden) og da såg jeg nesten ikke linjen...tror kvelden er bedre for meg...for tror kroppen min er litt full i vann etter at jeg har vert på jobb (mye te og vanndrikking på meg på jobb)...skal ta en ny test i kveld, for det virket rart at testen skulle være så sterk i går kveld og så mye svakere i dag...er på min 10 dag i syklusen i dag... Lykke til alle sammen!
CI82 Skrevet 10. januar 2011 #60 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har også begynt med EL-tester, selv om det er litt tidlig. Pleier ikke å ha EL før ca dag 21 og er bare på dag 11 nå. Men håper at den kanskje skal komme litt tidligere denne syklusen, hvis jeg i det hele tatt har EL. Fikk veldig svake streker igår og idag, som forventet. Jeg tester på kvelden, i 7-tiden. Blir spennende å følge dere. Lykke til!
Majka81 Skrevet 11. januar 2011 #61 Skrevet 11. januar 2011 YES! Da er vi i gang med sengekosen! Har beregnet el den 12.01 men har ikke tatt noen tester enda. Tenker jeg skal ta i kveld og i morgen da jeg bare har igjen to el-tester. For å sikre oss ble det lagt inn noen aksjer i går kveld. Jeg krysser fingerene atter en gang for alle som er i gang!
Majka81 Skrevet 11. januar 2011 #62 Skrevet 11. januar 2011 Positiv el-test i ettermiddag! Dette blir spennende. Det var god timing å legge inn aksjer i går kveld, og skal gjøre det i morgen kveld. Det blir laaange dager med symptomleting... nei, tror jeg ikke skal tenke så mye på symptomer og heller ta det som det kommer. Men det er jo lettere sagt enn gjort da...
Annie8 Skrevet 12. januar 2011 #63 Skrevet 12. januar 2011 Har ikm 30.1 og er på dag 10 i syklusen. Bruker ikke EL-tester nå og er veldig spent på om el er på søndag.....i følge eggløsningskalkulatoren er den det. Tror jeg satser på å legge inn aksjer torsdag, lørdag, mandag og onsdag....i tilfelle el er litt senere...noe jeg husker fra et annet svangerskap. Har man EL et par dager etter mens smertene begynner eller er EL akkurat når man har menssmerter?...sikkert individuelt men kanskje dere som tar el-tester kan si noe om det?
*lille blomst* Skrevet 12. januar 2011 #64 Skrevet 12. januar 2011 Hei xena8:) Jeg har ikke peiling på når smertene kommer ifht el, jeg begynte med el tester nå fordi jeg ikke aner når jeg har el eller om jeg har det! etter et halvt år med prøving uten resultater så måtte jeg begynne med noe! ble nesten gal av å vente på TR/IKM flere dager lenger enn forventet osv! hehe:) Jeg håper jeg kan litt mer om el etter denne syklusen! hadde vært fint å visst hvilke symptomer kroppen viser - så kan jeg de til neste måned! (men skal jo være gravid neste mnd så da trenger jeg det ikke, hehe)
Annie8 Skrevet 12. januar 2011 #65 Skrevet 12. januar 2011 Lille blomst ja får håpe du er gravid neste mnd......det håper jeg også ! Blir spennende fremover nå.....
*lille blomst* Skrevet 12. januar 2011 #66 Skrevet 12. januar 2011 jepp! veldig spennende! Skal teste senere i dag også, må liksom gjøre det nå som det forhåpentligvis nærmer seg! Har du hatt el alt? Er vel en del av dere andre som er midt oppi det nå?? Lykke til denne mnd alle sammen!
Annie8 Skrevet 12. januar 2011 #67 Skrevet 12. januar 2011 Har forventet El søndag 16. januar ifølge el-kalkulatoren her, men er usikker på om d stemmer m meg. Har hatt sex 1 døgn før forventet El og samme dag i forrige pp, men ble ikke gravid. Husker fra tidligere svangerskap at jeg ikke ble gravid 14 dager før forventet mens.....men prøvde mer 7-10 dager før forventet mens....hvis jeg husker riktig...
Romantic Skrevet 12. januar 2011 #68 Skrevet 12. januar 2011 Heihei... Ny i dette, jeg! Hva er IKM? slutta med pillen i høst, men ikke før nå har vi bestemt oss for å legge inn den ekstra innsatsen for å få vårt første barn. Skummelt, spennende og litt rart, men også fint. Mange tanker som surrer om dagen, og sliter litt med å " jekke meg ned" men går vel bedre etter hvert.
Tuddeli Skrevet 12. januar 2011 #69 Skrevet 12. januar 2011 IKM er "ikke kommende menstrasjon", dvs dato for når du forventer mens, som du selvsagt helst ser at uteblir :-) Velkommen som prøver! Her tar vi det ganske med ro. Merker at det nærmer seg EL nå, med litt murringer og mye utflod, men fortsatt ikke positiv test da. Men merker at jeg er mye mindre stressa denne pp enn de tidligere, og det er veldig deilig. Du har ikke fått positiv test ennå, *lille blomst*?
to+en til! Skrevet 12. januar 2011 #71 Skrevet 12. januar 2011 Melder meg inn her jeg! Hadde egentlig meldt meg inn i uke 3, men fikk ikke positiv EL-test før i dag. Så da hører jeg nok til her. Så i kveld og i morgen blir det full prøving! 3 pp på meg dette da, og har to barn fra før. Ikm blir vel 26. eller 27.jan.
Tuddeli Skrevet 13. januar 2011 #72 Skrevet 13. januar 2011 Joho, knallpositiv EL-test i dag. Da blir det balluba i halmen i kveld! Hehe. Og ikke minst, genialt å ha en dato for IKM, som da blir 28.01. Åssen går et med resten av gjengen???
*lille blomst* Skrevet 13. januar 2011 #73 Skrevet 13. januar 2011 Hei alle snuppene:) Tuddeli: jeg tester og tester, i dag fikk jeg en test med to like streker, men tok en til på samme urin og den ble negativ.. men for sikkerhetskyld lagt inn litt aksjer;) tester nok resten av helgen også jeg håper virkelig vi får noen tydelig positive tester i løpet av helgen! Drømte i natt en veldig realistisk drøm om å være gravid! "kjente" babyen i magen og var egentlig langt på vei... Veldig god følelse iallefall! Er det en ønskedrøm eller et forvarsel?? Hva tror dere jenter???
*flux* Skrevet 13. januar 2011 #74 Skrevet 13. januar 2011 Positiv her også, å så spennende, håper på full klaff - å det hadde vært så fint med en oktoberbaby ...
to+en til! Skrevet 13. januar 2011 #75 Skrevet 13. januar 2011 Skulle ønske jeg hadde flere el-tester(er tom)!! Positiv test i går, så da la vi inn aksjer! Tenkte gjøre det i dag også. Men skulle gjerne likt å vite akkurat når el var over.. utrolige menssmerter i dag ihvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå