♥Snart min tur?♥ Skrevet 13. januar 2011 #76 Skrevet 13. januar 2011 *lille blomst* Ønskedrøm kanskje? Alle blir vel småtussete av å prøver;) Meeeen, virker som om "alle" bruker el-tester? Føler at jeg har dårlige odds, siden jeg ikke bruker, og har litt ujevn syklus:-/ SKAL ha oktoberbaby, om jeg så skal "voldta" gubben HVER dag;-P *humre-humre*
*lille blomst* Skrevet 14. januar 2011 #77 Skrevet 14. januar 2011 hehe! hulderdronninga: gubben blir vel fonøyd vel! ...men kan nesten bli for mye av det gode! Jeg begynte med el tester denne mnd, for å finne ut når den er og om den kommer;) Har ikke tenkt å gjøre det til en vane! Vi vil ha oktober baby! ønske ønske!
*lille blomst* Skrevet 14. januar 2011 #78 Skrevet 14. januar 2011 hehe! hulderdronninga: gubben blir vel fonøyd vel! ...men kan nesten bli for mye av det gode! Jeg begynte med el tester denne mnd, for å finne ut når den er og om den kommer;) Har ikke tenkt å gjøre det til en vane! Vi vil ha oktober baby! ønske ønske!
Tuddeli Skrevet 14. januar 2011 #79 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har også hadde skikkelig heftige "menssmerter" i dag, to+en til! Så kjenner meg igjen der. I går var kontrollstreken sterkere enn teststreken, mens i dag var strekene like. Blir påfyll med tropper i kveld også, men i morra kveld skal vi bort, så da spørs det gitt. *lille blomst* EL er helt sikkert rett rundt hjørnet for deg ;-) Hihi, gøy at vi er fler som får IKM såpass tett :-)) Lykke til med babymaking under gullrekka jenter!
Vizzy Skrevet 14. januar 2011 #80 Skrevet 14. januar 2011 da nærmer det seg tid for EL. Har ikke fått noen posetiv test enda, men det får jeg nok i morgen. Blir nok litt ekstra kos i helgen:-)
*lille blomst* Skrevet 14. januar 2011 #81 Skrevet 14. januar 2011 Takk for støtten Tuddeli! Ifølge el-kalklator var 14-17 dager for humping;) Håper veldig jeg får en positiv test snart! spennende å se siden jeg aldri har prøvd sånt før! Lurer litt på akupunktur eller sonemasasje for å hjelpe på fruktbarheten! har gått til både homeopat og ernæringsfysiolog i løpet av høsten/vintern pga hormonubalanse... er jo ikke helt i 100 om man har lange og uregelmessige sykluser... svingende vekt (opp/ned 4-5kg støtt) og fryktelig søtsug... Sist jeg var gravid så fungerte kroppen veldig bra! så lengter veldig etter den "tilstanden" igjen! hehe Krysser fingrene for oss alle! Men ikke kryss bena da jenter! hehe
*lille blomst* Skrevet 15. januar 2011 #82 Skrevet 15. januar 2011 Er det den store EL helgen jenter??? Er jo ingen aktive her jo! hehe Jeg hadde svake streker i tillegg til kontrollstrek tors og fre + en test som så positiv ut, men der var både kontrollstrek og teststrek svakere enn kontrollstrek på en annen test (som var neg) og i dag hadde jeg sterk kontrollstrek og blank resten! Mon tro om jeg har hatt el, eller om den fremdeles er i vente?? Vært kvalm og uggen+ litt hodepine som kommer og ¨går. følt meg slapp også. Lurer på om dette kan være el symptomer hos meg, siden jeg har hatt det sånn i uka etter at jeg har trodd jeg hadde el de siste ppene;) Mye mulig vi har stoppet prøvingen for tidlig... eller hva tror dere erfarne el-testere?? Ha en fortsatt god søndag:)
CI82 Skrevet 16. januar 2011 #83 Skrevet 16. januar 2011 Jeg er her! Og er våken Skjønner meg ikke helt på disse testene selv. Har testet i ca en uke nå. Idag fikk jeg to svake streker, tolker det som nesten positivt siden teststreken er like sterk som kontrollstreken, men de er liksom ikke så tydelige som jeg har sett før, så blir usikker. Har hatt litt EL-smerter de siste dagene, så håper EL er rett rundt hjørnet. Men tror den ofte kommer litt senere enn jeg tror, så denne gangen skal jeg sørge for å ha sex dagene rett etter også. Lurer litt på dette med hormonbalanse og akupunktur/soneterapi selv. Jeg har litt lange sykluser og fått endel kviser på ryggen og hårvekst på kroppen. Tenker at hormonbalansen ikke er helt som den skal. Frykter at jeg kan ha PCOS, men håper ikke det. Skal snakke med legen neste gang jeg er der. Men har uansett lyst til å prøve fotsone. Noen som kan anbefale et bra sted i Oslo-området?
Superduperfin Skrevet 16. januar 2011 #84 Skrevet 16. januar 2011 Melder meg på her jeg også! Skal etter planen ha EL på mandag, men foreløpig ikke hatt positiv EL-test. Har ingen erfaring med disse EL-testene, har dere noen råd til meg med tanke på når på døgnet og hvor ofte jeg burde teste? (Har kjøpt de billige strimlene fra billigetester.no). Har (beklager detaljene) som oftest flere dager med EL-slim og ganske mye de to siste dagene så regner med at EL faller på en av de to. Dessverre har jeg aldri merket noen andre kroppslige symptomer enn dette EL-slimet..
to+en til! Skrevet 16. januar 2011 #85 Skrevet 16. januar 2011 DA tror jeg at EL er over her. Fikk positiv test på onsdag, og gikk da tom for tester.. heftige "menssmerter" både ons og tors, også har det stukket i sida helt til i går kveld. Vi prøvde man, ons, tors og lør... så nå håper jeg det var nok! Litt kjipt vi ikke fikk prøvd på fredag! Bare å vente i spenning nå!
*lille blomst* Skrevet 16. januar 2011 #86 Skrevet 16. januar 2011 Så koselig at det var flere her inne, tilogmed i natt CI82! Jeg fortsetter å teste resten av syklusen tenker jeg, iallefall hvis jeg ikke får noen flere "positive" tester. VI har heldigvis lagt inn en del aksjer de siste dagene:) får fortsette med det også! Krysser fingrene for mange positive G-tester om ca 2 uker!!
Tuddeli Skrevet 16. januar 2011 #87 Skrevet 16. januar 2011 Da er nok EL over for denne gang her også. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.... lettere sagt enn gjort gitt. Her vet jeg i det minste at vi har truffet på EL denne gangen, har hatt noen sykluser hvor vi har bommet, så er veldig fornøyd med å vite det. Måtte de neste 14 dagene gå fort, fort, fort!
camien 2pp Skrevet 16. januar 2011 #88 Skrevet 16. januar 2011 Hei hei jenter =)' Jeg bare lurer på hva som skjer.. Forrige syklus var på 26 dager, helt greit det altså. Men nå i natt har jeg blødd.. Eller dvs spottet (utflod med blod) Men har ikke blødd noe i dag.. Men om det er mensen som kommer så har jeg en syklus på bare 18 dager denne gangen.. Syns det er mye rart som skjer her.. Litt skuffet må jeg si!
*lille blomst* Skrevet 16. januar 2011 #89 Skrevet 16. januar 2011 Hei camien! jeg opplevde å blø rundt eggløsning for to pp siden! blødde tilsammen i 2 døgn, som om TR kom... men så gav det seg. endte med å spotte den dagen ikm var og så gå 10 dager og vente på ekte TR. Neste syklus var bare 3 dager lenger enn de "normale" syklusene mine. vet jo ikke hvorfor eller hva som skjer med deg, men ville iallfall si ifra at det hender rare ting med andre også
CI82 Skrevet 16. januar 2011 #90 Skrevet 16. januar 2011 Hmm, fikk negativ EL-test idag, så da lurer jeg på om den var positiv igår eller ikke. Fikk to like streker, men de var ganske svake. Får fortsette å teste tenker jeg. De to siste syklusene hadde jeg EL på dag 23 og 24. Nå er jeg på dag 19, så det er ikke rart om jeg ikke har hatt EL ennå... Er veldig med på positive g-tester om 2 uker Og jeg har også hørt at man kan blø under EL, men det var kanskje litt sent for deg Camien, hvis du er vant med 26 års syklus?
Superduperfin Skrevet 17. januar 2011 #91 Skrevet 17. januar 2011 Hadde nesten minstet troen på disse EL-testene jeg, men i dag var den helt tydelig positiv i forhold til de svake strekene jeg hadde på lørdag:) Spennende dette her altså
Tuddeli Skrevet 17. januar 2011 #92 Skrevet 17. januar 2011 Så spennende FrøkenFryd79! Da er det bare å kline til da!!
*lille blomst* Skrevet 17. januar 2011 #93 Skrevet 17. januar 2011 stå på frøken fryd! kos dere i kveld;) jobbet i kveld jeg, men fikk tatt el-test likevel. den var negativ som vanlig. Nærmeste positive testen jeg har hatt var på lørdag vel... men da var både test og kontrollstrek svakere enn kontrollstrekene pleier å være. (test var sterkere enn den hadde vært på de andre testene) men Testet med en til samtidig som var neg. lurer på hvor lenge jeg skal vente på pos test... dag 21 i syklusen i dag:/...
CI82 Skrevet 17. januar 2011 #94 Skrevet 17. januar 2011 Samme situasjon her. Hadde to svake streker på lørdag, lurer på om den var positiv eller ikke. Negativ test igår og idag... Hadde vært fint med en klar positiv test en gang. Er på dag 20 i syklusen.
andreita med 2 prinsesser Skrevet 18. januar 2011 #95 Skrevet 18. januar 2011 I dag har mannen levert sædprøve, får svar i morgen, stakkers, det kom så lite ut, prestasjonsangst kanskje?? Hva kan man få ut av det lille? Er nessten knust før svar, tror jeg gir opp nå, ............ Jeg har time til gyn den 20.så hvis det er dårlig resultat så får han si oss hvilke alternativer vi har, vet ikke om gubben er så villig til og gjøre noe mer med det Bare så nervøs i dag, har jo så lyst på en lille bror/søster til prinsessen min
Majka81 Skrevet 18. januar 2011 #96 Skrevet 18. januar 2011 Folkens! Nå begynner det sikkert å skje rare ting med kroppen snart. Håper dere gir noe tilbakemelding på hva som skjer, for det er morsomt å høre. Jeg er på dag 6 etter EL og synes det begynner å "røre" seg over skambeinet og innimellom litt småprikking i brystene. I går var jeg faktisk øm over skambeinet og det bruker jeg ikke å være. men selvfølgelig så kan det være muskulært også, det er ikke sikkert det er noe egg som fester seg. Blir spennende å høre fra dere, jenter!
*flux* Skrevet 18. januar 2011 #97 Skrevet 18. januar 2011 Jeg testet positivt på el den 11 og hadde el-smerter av en annen verden den 13. Nå har jeg hatt masse symptomer, var jo nettopp igjennom nesten et helt første trimester så jeg kjenner symptomene ganske godt. I går var jeg hundre prosent sikker, men i dag er symptomene svakere så jeg vet ikke. Er ikke innbilning men kan komme av ytre faktorer - så hvem vet. Har murring i magen, romling, småsmerter, er oppblåst og fisete av en annen verden og har vondt i korsryggen. Jeg merket lenge før IKM at det var noe annerledes forrige gang jeg ble gravid og jeg følte det akkurat slik de siste to-tre dagene, men nå er det som sagt svakere og jeg er mer usikker.. så gleder meg til helgen, så kan jeg kanskje ta en test. Er uansett nøktern til resultatet - lover meg selv å ikke bli skuffet.
to+en til! Skrevet 18. januar 2011 #98 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har vært veldig øm i magen i dag, og vondt i korsryggen... kan det være noe på gang tro? Håper så inderlig... El var definitivt over på søndag, men mulig den var over før også. Har to barn fra før, og begge gangene har jeg visst det med en gang jeg ble gravid. Høres sikkert rart ut, men jeg kjente det med en eneste gang. Denne gangen er jeg veeeeldig usikker. Tror vel egentlig at jeg bare innbiller meg symptomer. Det blir noen laaange dager fremover kjenner jeg.
♥Snart min tur?♥ Skrevet 18. januar 2011 #99 Skrevet 18. januar 2011 Håper så inderlig jeg og, men "vet" at det ikke kommer til å skje denne gangen heller, selv om jeg VIRKELIG har lagt inn aksjene denne gangen, for å si det sånn... Mistenker at jeg ikke har EL hver måned;-/ *surve-surve* Hjelper ikke på humøret, at jeg har arbeidet på småbarnsavd. i barnehagen nå... Små, skjønne smårollinger som ikke er året engang! *sukk* Ble utrolig negativt dette, men klarer ikke å se noe positivt om dagen....
Rime Skrevet 18. januar 2011 #100 Skrevet 18. januar 2011 Hører vel til her jeg også, har ikm enten 24/25. Er i våres 14pp og det her var vel egentlig en pause mnd. Har ikke brukt el tester og hadde ikke sex de dagene jeg trodde jeg hadde el, men no begynner jeg å lure, for her har det skjedd ting som aldri har skjedd i andre sykluser. Får alltid superømme brystvorter etter el, men ikke denne gangen. De siste to nettene derimot har jeg nesten ikke sovet fordi jeg har så utrolig vonde pupper. Og jeg bruker alltid få litt mensmurringer en uke før men no har jeg stikkinger i sidene og nesten rivninger i magen. Hmm, kanskje noe blei riktig denne mnd? Hehe. Vel uansett kommer jeg ikke til å sette opp forhåpningene eller bli skuffet, har bestemt meg for at jeg må slutte med det!! Oi, blei langt dette, vel lykke til alle sammen, det blir spennende fremover!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå