Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #101 Skrevet 29. november 2010 Uff, dette tok av litt. Det som er gjort er gjort og det som har skjedd har skjedd og det som kommer til å skje kommer til å skje. Jeg får dessverre ikke forandret på noe av det. Ja, jeg skulle droppet å angripe han, men jeg har fortalt han at jeg var urimelig der om han har lest meldingen jeg skrev om det. Og det kommer jeg til å si til han om han kommer hjem. Jeg dreit meg ut der, ja. Og jeg "legger meg flat" ang det. Dette har jo heller aldri vært tema hos oss. Til alle høytider siden vi fikk barn sammen har vi feiret sammen. Dette har ikke noen gang bydd på problemer. Dette kom som lyn fra klar himmel og jeg reagerte kraftig i øyeblikket. Ble redd, trist, sint, såret osv på samme tid. Trengte å tømme hodet etter noen timers tenking og tenkte at her kunne jeg være anonym og jeg fikk luftet hodet uten at noen visste noe om meg. Jeg ser at ikke alle synes det er ok at jeg gjorde dette for vi er alle forskjellige. 18:49 ser dette fra mannens side og det er mulig hun har rett. Det koster meg i alle fall ikke noe å spørre hvordan han føler det. HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #102 Skrevet 29. november 2010 20.00, enten er du ikke HI eller glutton for punishment. Er du helt koko? Å se ting fra mannens side??? Kanskje han burde tenke seg litt om hva han foreslår, at han skal feire jul meg X, særkullsbarn og foreldrene sine, mens kona og 3 barn feirer alene. På toppen av det hele stikker han bare av som en 5åring? Hallo? Her trengs det en skikkelig oppvask i forholdet og opsjonen at forholdet er over er ikke så utenkelig. Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke hadde godtatt det, på den andre siden kunne mannen min aldri oppføre seg så hjerneløs at jeg var nødt til å forholde meg til det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. november 2010 #103 Skrevet 29. november 2010 HI Slutt å unnskylde mannen din og slutt å godta den utrolig barnslige oppførselen hans! Det går jo for helvete ikke ann!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #104 Skrevet 29. november 2010 Signerer! Tipper at grunnen til at han reagerer som han gjør at han egentlig vet at dette ikke er rimelig å forvente, og ikke at det bare slenges frem på den måten.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #105 Skrevet 29. november 2010 Hadde jeg virkelig ikke gått med på! .....OM han vil feire med det andre barnet hos sine foreldre er det DU og deres barn som "skal" feire med dem og IKKE eksen. Har man skilt lag og fått NY famile så er det slik det skal være! ( Barnet utenom trenger ikke begge SINE foreldre der for han/hun har ikke vært vant med det på lenge! )
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #106 Skrevet 29. november 2010 Det blir oppvask. Det er helt klart. Vi andre blir ikke sittende alene vi heller altså. Vi skal ha en del gjester. Vi blir 14 her om mannen feirer med oss. Jeg unnskylder han ikke... Eller jo, heg gjør det, men jeg har jo ikke hørt hans fulle versjon av dette hvilket jeg kanskje burde gjort. Som sagt er dette første gang noe slikt og noe i nærheten har skjedd, så jeg må bare ta det som det kommer. Jeg merker på meg at det kommer til å bli rart når han kommer hjem igjen. HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #107 Skrevet 29. november 2010 Vet du, HI- dersom du er så naiv og dørmatte at du virkelig mener at det er greit at en mann stikker av fra sine 3 barn i flere dager fordi han er sint på mora deres, så fortjener du nesten å bli utnyttet og tråkket på. For ja, det er det han har gjort. Han har sveket barna dere to har sammen på det groveste. Ikke nok med at han driter i dem i jula, men han har reist fra dem nå også- for noe HAN har skylden i. Hva synes ungene om at pappa ikke er til stede nå? Og hva synes de om at pappa ikke vil feire jul med dem? Tenk over dette. Du lærer folk hvordan de får lov til å behandle deg. Og du skylder dine barn å kreve at faren deres oppfører seg skikkelig mot dem og tar hensyn til dem, og ikke bare til det ene barnet han har fra før.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #109 Skrevet 29. november 2010 Må si meg enig med 21:38 jeg også. Man blir behandlet på den måten man lar seg behandle. Tipper gubben din mister det lille snev av respekt han måtte ha igjen for deg også, hvis du gir deg på dette for å beholde husfreden. Og han skjønner at det bare er å være barnslig og stikke av noen dager, så godtar du alt han må ha gjort av drittoppførsel fordi du er redd for å miste ham.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 29. november 2010 #110 Skrevet 29. november 2010 Uansett hvordan du reagerte og hva du reagerte på så gir det han ikke rett til å bli borte slik han faktisk ble.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #111 Skrevet 29. november 2010 21.38 fikk sagt det, og ei sa det tidligere her også. Du lar han bare ture på, ta idiotiske avgjørelser uten å spørre deg og i tillegg stikke av til mora si mens du sitter med 3 barn. Helt ærlig synes jeg at denne rolige måten å takle det på, er patetisk. Han fortjener ikke så god behandling. Du vil ' høre hans versjon'?? Hva slags grunn kan være god nok til at alt dette skal være greit? Skaff deg en ryggrad og litt sinne, og vis denne fjotten at han burde legge seg langflat i laaang tid fremover hvis dere skal overleve som par!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #112 Skrevet 29. november 2010 Gi oss oppdatering i morgen på hvordan det gikk da=) OG masse lykke til....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #114 Skrevet 29. november 2010 Fo all del. Mener ikke at dette er greit i det hele tatt, men vil vite hvorfor han ble så sint at han dro. Barna tror at faren er på jakt med farfaren, og det er ikke uvanlig, så de har det greit i forhold til det. Har ordnet med barnevakt så vi kan finne ut av ting i fred. Gruer meg litt, for jeg er redd jeg allerede vet utfallet av samtalen.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #115 Skrevet 29. november 2010 Jeg tror han spiller sint, jeg...Han vil ut av forholdet, kanskje for å gå tilbake til sin eks, og i stedet for å fortelle deg dette later han som han flyr i taket for å gjøre deg til syndebukken. Da er det ikke han som går fra deg, men han gjør det til at du reagerer for hardt eller er så sint at det måtte bli slutt. Feigt og barnslig.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #116 Skrevet 29. november 2010 Når er han ventet hjem egentlig? Jeg er så sint på dine vegne at jeg har lyst til å filleriste fyren. Du virker som en veldig harmonisk og sympatisk person og neste gang du skal på jakt må du sørge for å treffe bedre! God klem og lykke til!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 29. november 2010 #117 Skrevet 29. november 2010 MEN hvis dere frem til den fatale krangelen ang julaften har hatt et normalt forhold så er jo dette ingen krise. Ja du ble (med rette) sint og sa kanskje ting du ikke burde. Hvem har ikke det i løpet av et forhold kanskje? Ja han overreagerte enormt og gjorde noe barnslig som å stikke av..... hvorfor har du så bange anelser? Et forhold består av opp - og nedturer, gi og ta og blablablabla. Dere har 3 barn sammen:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #118 Skrevet 29. november 2010 Ja, og nettopp fordi de har tre barn sammen bør mannen tenke på dem først og oppføre seg som en FAR for dem også. Ikke stikke fra dem med halen mellom bena selv om mora deres kanskje har vært litt sur.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #119 Skrevet 29. november 2010 Selv om ungene tror dette er noen greit, forandrer ikke det det faktum at han har stukket fra dem og gitt beng i dem. Han har jo ikke en gang ringt for å høre om det går bra med dem. Ikke mye til far.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #120 Skrevet 29. november 2010 Han kommer forhåpentligvis hjem i morgen ettermiddag. Skal prøve å oppdatere etter det. Men bare så det er sagt: Jeg kommer ikke til å tilgi og synes synd på han. Jeg har bestemt meg for at det han avtalte med eksen ikke er ok og det vil jeg også si til han. Men jeg vil samtidig høre hvorfor han så at det var ok å handle slik han gjorde. Hvis det var fordi han skjønte at han hadde driti seg ut, så blir jeg nok ennå mer sint, for det å stikke av fordi du tok feill er jo slik en 5 åring gjør. Var det fordi har ble frustrert og ikke visste hva han skulle gjøre er det i alle fall lettere å løse sammen. Er det fordi han vil tilbake til eksen så har jo han allerede løst problemet.... HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #121 Skrevet 30. november 2010 Men har han gitt noen signaler før, om at han skulle ville tilbake til eksen? Huff, håper ikke det er tilfellet, men at han fikk en "liten" krise av noe slag... MASSE lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #122 Skrevet 30. november 2010 Men har han gitt noen signaler før, om at han skulle ville tilbake til eksen? Huff, håper ikke det er tilfellet, men at han fikk en "liten" krise av noe slag... MASSE lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #123 Skrevet 30. november 2010 Jeg synes veldig mange tillater seg å ha veldig sterke meninger om noe de ikke vet spesielt mye om. det er bare HI og hennes mann som kan finne ut av denne situasjonen. Kanskje de lander på å gå hver sin vei, kanskje de finner ut at dette var en dum og unødvendig krangel som ikke skal få lov å ødelegge mange års lykkelig samliv. Alle gjør vi vel dumme ting i livet. Synes HI er verd respekt i det hun faktisk tar med i regnestykket at hun også har overreagert. Når DET er sagt, så er det ikke mye heltemot eller sunn fornuft over de handlingene mannen har gjort seg skyldig i. Å reagere etter modell "alle er dumme når jeg er sur" og "nå skal du få angre at du var slem mot meg, jeg drar min vei og DA kan du savne meg da" er ikke verdig en voksen. Hun må ha vært fra seg av angst for hva som kunne ha hendt ham, om han hadde kjørt galt i sinne eller funnet på noe annet dumt. Om man skal tenke logisk, så vil jeg, ut fra MIN livserfaring mistenke at han rett og slett har grått på skulderen til exen. menn har en tendens til å regredere. Og det er faktisk ganske vanlig at de går tilbake til exer for å oppleve noe de husker som bra med henne (og som kanskje ikke er så bra i det nåværende forholdet) Menn har en tendens til å glemme hvorfor de gikk fra den forrige dama, og bare huske det som var bra. denne selektive hukommelsen trer oftest inn når noe knirker med den nåværende dama. ja, jeg vet at det er generaliserende, men det er nå min erfaring. Også lyver de ofte og gjerne for å dekke over den typen forhold eller tanker. men de kaller det ikke å lyve, for de har jo ikke sagt noe usant. bare glemt å nevne en ting eller to. Kjære HI, lykke til, uansett hvordan dere løser dette. Om du velger å tilgi, eller velger å gå, min respekt får du uansett. Men forsøk å ikke la deg manipulere. Jeg tror han kommer til å prøve på det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #125 Skrevet 30. november 2010 say whaaat?? han kan da for fan me bare ta me ongen...ke i alle dger ska han ha me x sin for???? nei, du må prat me han, prat me svigers og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå