Gå til innhold

så ble hele julen ødelagt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, det er fort gjort å si ting man angrer på når man er sint og i sjokk.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men uansett så burde han jo ikke dra bort et døgn fordi du var for voldsom når du reagerte på dette. han burde jo kunne vært der og pratet om det....

jeg ville tenkt at blir han borte ett døgn og uten å ta tlf så ville jeg tenkt at nå er det slutt....

Skrevet

Jeg får vondt på dine vegne når jeg leser dette, og jeg håper virkelig han kan dukke opp snart så dere får snakket skikkelig om dette. Jeg er tilhenger av å jobbe seg gjennom problemer i parforholdet, så godt det lar seg gjøre, men hadde min samboer gjort dette skulle det i så fall seriøst mye prating og evt terapi til...

Klem til deg og barna!

Skrevet

Synes han bør komme hjem snart jeg også. Er litt bekymret med tanke på det været som er ute nå og en mann som kanskje kjører i sinne...

Svigermor prøver også å få tak i han. En av oss må vel være heldige til slutt om det ikke er skjedd noe..

HI

Skrevet

Okei, så hun får heller ikke tak i ham? Har hun hørt fra ham dette døgnet han har vært borte? Og hva sier kompisen hans, som du vet han dro til førs?

Klem

Skrevet

Dette er ikke grei opførsel!

Forferdelig at han stikker av slik!

Skrevet

Næmmen nei!!! Kjenner magen min vrenger seg helt når du sier han skal feire julaften sammen med EKSEN og DINE svigerforeldre (ikke hennes lenger!).. Det er jo så respektløst som det går an å bli.. Du får si at du også vurderer å invitere alle eksene dine på julaften og feire sammen med de og dine foreldre, for det blir jo bare såååååå koselig :P

Men håper for all del at du får tak i mannen din snart, ekkelt å ikke få tak i han når mn har krangla ... Håper det ordner seg for dere da og at dere får feira jul på ordentlig vis <3

Skrevet

Jeg hadde ringt eksen han og spurt om han er der? Samtidiig hadde jeg tatt en liten prat om dette med hun.

Lykke til uansett

Skrevet

Kjære HI

Jeg leste dette innlegget i går kveld, og har tenkt mye på deg. Dette må være et av de største svikene man som gift kan oppleve. Og for en ussel måte å gi beskjeden om at man vil skilles. For han kan jo ikke i sin villeste fantasi tro at dere kan fortsette ekteskapet etter dette?

Jeg har selv en mann med to særkullsbarn. Dette høres bare helt ufattelig ut. Har du fått tak i han?

Det hjelper jo ikke akkurat for deg å ikke vite hva han tenker..å ikke få ut all steamen du har mot han..

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Kjære HI.

Håper mannen din har kommet hjem og at dere har fått pratet ut om situasjonen. Forstår veldig godt at du reagerte på dette, håper det bare var korttenkt av din mann, et forslag fra eksen som virket fornuftig der og da, men når han får tenkt seg om så forstår han at det ikke er rett overfor deg og de andre barna.

Når det er sagt så synes jeg han reagerte utrolig barnslig ved bare å "rømme" og bli borte på den måten, uten at du får tak i ham. Man blir jo sittende å gruble på om noe kan ha hendt osv. Håper for all del ikke det!!

Vil bare ønske deg masse lykke til, og håper du og mannen din klarer å snakke sammen og løse problemene som har oppstått. Ikke noen fin begynnelse på adventstiden for dere som familie dette.

Skrevet

Er det bare meg som føler med mannen her ?

Synes HI overreagerer no vanvittig i denne situasjonen. Hvorfor kan ikke han få lov å feire Jul med Xen og hans barn ? De har vel ikke feiret Jul sammen på evigheter.

Synes du må roe deg ned flere hakk HI og være glad hvis han i det hele tatt vil komme tilbake til noen så kontrollsyk og maktsyk som det du er. Barnet kan få feire men ikke moren, ikke rart han stikker! Du skal jo styre og bestemme alt!

Skrevet

Men moren var mer enn velkommen til dem for å feire jul med barnet sitt. DET ville hun ikke.... stakkars.....

HI du overreagerer IKKE.

Skrevet

14:56, du MÅ jo være ute etter å provosere her, for ingen normal person ville syntes det er ok at han skal feire jul sammen med x, når han har "ny" familie og 3 unger med HI..

Syntes hun har taklet dette fint og invitert særkullsbarnet, hun skal da på ingen måte invitere x heller, selv om hun ville ha gjort det..

Syntes du har skrevet ett frekt og usakelig innlegg, håper du ikke bryr deg om dette HI.

Også håper jeg at du har fått tak i mannen din og at ting ordner seg.

Hadde det vært meg, å herregud...

MASSE LYKKE TIL:))

Skrevet

Hei HI

Jeg har skrevet til deg tidligere her, som alle andre er jeg ganske sjokkert at din ektemann bare kan stikke av på den måten etter han har slippet den bomben...

Synes så synd i deg, for vondt på dine vegne!

Vi støtter deg alle sammen her! (med untak av noen få veldig spesielle mennesker som mener du har overeagert noe du IKKE har)

Har han kommet hjem nå???

Skrevet

Heia HI. Hva skjer? Var det trolling som vanlig?

Skrevet

Oppdatering: Svigermor fikk tak i han i dag. Fikk meldig mens jeg var på jobb. Han skal bli hos svigers i natt og kanskje komme hjem i morgen. Han har ikke nevnt saken med et eneste ord til henne og har avvist henne når hun vil ta det opp. Får se om han kommer hjem og evt se hva som skjer når han kommer hjem.

Men jeg vet i alle fall hvor han er og det letter mange kilo...

HI

Skrevet

Fy fan..hadde sparka han på huet og ræva ut av mitt hus for ever!!!!

Skrevet

Det kan bli vanskelig å tilgi.. Må se på alt dette i morgen når/om han kommer. Kommer han ikke, så er jo saken grei, men kommer han så vil han noe med det og da har jeg sjansen til å finne ut av hele greia. Vurderer å ta sykedag i morgen, men har samtidig ikke lyst...

Skrevet

Oj, hi! Synes ikke at du har overreagert!

Håper mannen din har en god unnskyldning, for det der var bare barnslig:o

Skrevet

Unnskyld meg, men overlater han deg med ansvaret for tre barn i to døgn, fordi HAN har driti på draget?? Det er jo enda et svik!!?

HVa slags mann ER dette egentlig? Tilbakestående, spør du meg. Ville aldri tilgitt...

Skrevet

Hei HI! Vil bare si at jeg har lest alle innleggene og har tenkt masse på deg! Så fint a du har styrke til å komme inn og svare her, skjønner at du ikke kan ha det godt nå!

Jeg har så og si aldri skrevet noe svar på anonymforumet før, men akkurat din historie gjorde inntrykk. Du virker som en veldig reflekert og god person, særlig måten du har tatt i mot din manns særkullbarn på.. Leser så mange historier her inne hvor særkullsbarn og svigerfamilier virkelig får gjennomgå, så det er fint å se at du har et godt forhold både til særkullsbarn og svigerfamilie.

Så, nå så jeg av siste innlegg at mannen din er hos svigers.. jeg synes det er helt tragisk av mannen din å bare bli borte fra hjemmet deres så lenge og ikke gi noe lyd fra seg, en ting er jo om det hadde skjedd noe med deg eller bbarna og du ikke hadde mulighettil å gi han beskjed, men en annen ting er jo også at du har vært bekymret for om noe har skjedd med han!

Det kan jo godt hende at syntes at du "angrep" han etter at han kom med et forslag til hvordan julen skulle organiseres og derfor gikk... men det forsvarer ikke at han har blitt borte så lenge, tenker han virkelig ikke på barna deres?? De lurer vel ppå hvor pappa er hen' og hvorfor han ikke kommer tilbake? Herregud, så utrolig barnslig oppførsel av han... det er nesten det verste oppi alt dette synes jeg..

Ellers så er jeg forøvrig helt enig med deg i alt det andre og, han kan umulig ha tnekt særlig over hvordan dette vl oppleves for deg, deres felles barn, hans foreldre og dine foreldre at han plutselig bestemmer seg for å feire med x'en... det er jo bare helt rart!

Håper han kommer seg hjem fortere enn svint og tar tak i alt dette klusset han har stelt i stand! Og synes det er på sin plass å si til han at han ikke kan stikke av og bli borte i flere døgn igjen, hvis dere skulle fortsette å holde lag. Han har jo faktisk forpliktelser overfor deres fellesbarn som han ikke bare kan stikke av fra når han føler seg forulempet!

Oj, dette ble langt.. ønsker deg masse lykke til!! Klem til deg!

Skrevet

Skal vel litt til at han kan ha en god unskyldning. hva er en god nok unskyldning på den oppførselen han har vist........

Skrevet

Ser du misforstår meg 18:49. Mor flytter til sin familie, hun kan feire jul med de, men hun hadde bare råd til å frakte en av de til familien. Jeg foreslo at vi kunne ha barnet hans her da jeg vet hun ikke vil feire jul med meg. Hun har vært invitert før og det har blitt til at jeg har fått huden full av kjeft og en lang lekse om diverse ting jeg ikke vil gå inn på her.

At mannen min tilbød seg å frakte de begge til hennes familie har jeg ingen problemer med, men når de da bestemmer at de like godt kan feire jul sammen og da selvfølgelig uten meg og våre barn for oss vil hun ikke ha noe å gjøre med, da reagerer jeg.

HI

Skrevet

Til 18:49... he he he he... Du antyder at HI er skadet i hue - jeg tror ikke det. Men du virker rimelig molbo...Stakkars stakkars deg, god bedring:)

Lykke til HI, håper det ordner seg på en eller annen måte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...