Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #51 Skrevet 28. november 2010 For en kronidiot. Vis han hva du er laget av.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #52 Skrevet 28. november 2010 20:17 Helt enig med deg, det mannen til Hi gjør i dette tilfellet er jo på grensen til å være tragikomisk, fatter virkelig ikke at folk kan finne seg i sånt. Bare at mannen hennes kan tenke tanken, vitner om manglende respekt spør du meg. Men det var ikke hi jeg mente, det var ei annen som prata på generelt grunnlag og virka snurt over at mannen hennes tar avgjørelser ang. særkullsbarnet sammen med mora, noe jeg mener er helt naturlig og helt på sin plass. Ja, når flere familier påvirkes så skal man selvsagt ta hensyn, men man må faktisk godta at mannen tar avgjørelser vedrørende SÆRKULLSBARNET, på generell basis, sammen med barnets mor. 20:06
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #53 Skrevet 28. november 2010 Dette skjønner jeg du reagerer på. Hvis han så inderlig vil hun skal være der for barnets skyld så kunne han spurt om de begge kunne komme til dere.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #54 Skrevet 28. november 2010 I tillegg ville jeg sagt at det der kunne han selv få forklare for sine barn...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #55 Skrevet 28. november 2010 Men tenk så hyggelig for barna deres da, å få feire jul med både mamma og pappa.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #56 Skrevet 28. november 2010 Hvorfor skal hun springe etter en konfliktsky mann som har flyktet fra hele greia?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #57 Skrevet 28. november 2010 Sikert kjempekoselig. Barnet det gjelder har aldri feiret jul sammen med begge foreldre foruten de to første årene. Det kommer sikkert ikke til å føles naturlig i det hele tatt for barnet som nå er tenåring, og uttrykker at det ikke var naturlig å ha både mamma og pappa i konfirmasjonen sin, og heller ønsket to selskap. Tror ikke dette er for barnet sin del. HI
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #58 Skrevet 28. november 2010 20:24 Ja, som sagt så er jeg HELT enig i at det mannen til Hi har gjort er waaaaaay over the line, og jeg ville aldri funnet meg i halvparten engang. Men det var altså ikke hi jeg svarte, men ei som virka snurt fordi mannen hennes tok avgjørelser vedrørende særkullsbarnet sammen med mora. Noe jeg mener man ikke kan bli snurt over PÅ GENERELT grunnlag.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #59 Skrevet 28. november 2010 Ja, tenk så flott :-) Er man en familie som ikke er skilt så er da det naturlig?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #60 Skrevet 28. november 2010 Det er litt uaktuelt å reise og lete etter han. Kompisene hans bor i byen (Oslo) og vi har flyttet derfra og ut på landet. Orker rett og slett ikke kaste meg ut på de såpeglatte veiene for å lete etter han. Vil ta meg rundt en time inn til byen og så skal jeg reise fra kant til kant og oppsøke han som om han var en liten unge? Nei, dette er en mann som snart er 40, så han får klare å dra seg hjem i stedet for å være feig. HI
Clue Skrevet 28. november 2010 #61 Skrevet 28. november 2010 Har svart deg som anonym flere ganger her, men føler jeg må si direkte at jeg føler sterkt med deg. Hele greia høres helt vanvittig ut, og som et mareritt! Og særlig det at han har stukket av (i går?), og du ikke får tak i han så dere får snakket om dette.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #62 Skrevet 28. november 2010 Herregud, da mannen til hi og eksen gikk fra hverandre så tok de faktisk et valg. Det å bare få feire jul med ungene sine annenhver jul er liksom en del av prisen man betaler ved et brudd. Syns det er drøyt mye å be sin nye familie om, å få feire jul sammen med eksen i stedet for sin nåværende familie. Tviler på at noen her ville forventet av en mann å finne seg i noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #63 Skrevet 28. november 2010 Har du ikke fått tak i mannen din enda??? Alvorlig talt!!! En ting er at han har kommet frem til en slik "løsning" angående årets julefeiring. Det i seg selv er jo grunn til å få problemer med å få et normalt forhold til hverandre igjen... hvertfall i nærmeste fremtid. Men at han stikker, og du ikke hører noe fra han på SÅ lang tid, viser jo bare at han ikke tenker på deg i det hele tatt! Dette hadde vært grunn nok for meg til at en skillsmisse lå farlig nærmt, noe han skulle fått klar beskjed om! Helt greit at du ikke vil lage et helvete HI, men ikke finn deg i denne oppførselen. Du MÅ gi klar beskjed om at du ikke finner deg i en slik oppførsel, og at du og dine ønsker faktisk skal komme foran X-en! Synes virkelig synd på deg! Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #64 Skrevet 28. november 2010 17.23 her Er lov å angre, nå var det vel en annen også som skrev noe jeg lest..tror det var en som kalte seg jeger-mann eller noe... Jeg ser forøvrig at jeg har skremmende mange skrivefeil, men jeg ble så provosert at jeg skrev som en gal..he he ps: mente jo at HI må være sterk for barna sine..ikke en strek haha
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #65 Skrevet 28. november 2010 Har mannen din kommet tilbake? Syns det du gjennomgår nå er helt uhørt!!! Å selvfølgelig skal ikke mannen bytte på å feire jul hos sin nye familie og sin gamle, det er nå en gang slik at når foreldrer går ifra hverandre så feirer vanligvis barna jul annenhvert år hos foreldrene, skal jo ikke gå ut over den nye familien der foreldrene faktisk er sammen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #66 Skrevet 28. november 2010 Clue: Ja dette er et sant mareritt.Han dro for over et døgn siden og jeg vet bare at han dro til en kompis og ble der til i ettermiddag. Etter dette aner jeg ikke hvor han ble av. Det er såpeglatte veier og snøen laver ned her nå. Samtidig har jeg 3 barn å ta meg av, så jeg må late som han er på jakt med faren sin og late som at alt er fint mens de er våkne. Takk for medfølelsen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #67 Skrevet 28. november 2010 kjenner jeg blir helt rystet når jeg leser igjennom her. skjønner ikke at det går an å være mer egoistisk... jeg skjønner jo godt at han vil feire jul med sin eldste sønn.... men han har da 3 barn til... hva skal han si til dem? at jeg og broren deres skal til farmor og farfar mens dere blir her hjemme. herregud.. jeg krysser fingrene for at han kommer hjem snart
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #68 Skrevet 28. november 2010 Milde himmel! Dette høres bare fælt ut. Særlig at han bare forsvinner og skrur av telefonen. Ekstremt egoistisk. Det er det aller værste man kan gjøre mot meg i hvert fall, bare legge på/ forsvinne/ skru av telefonen. Tortur! Hadde dere enda fått snakket sammen... Dette at han bare stenger deg ute ødelegger vel så mye som uoverensstemmelsen som førte til at han forsvant... La deg i stikken med 3 barn og alle tankene. Skikkelig dårlig gjort :-(
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #69 Skrevet 28. november 2010 Nr han ikke har gott en lyd fra seg på over et døgn tenker jeg at han har bestemt seg for å ikke komme tilbake. Er det virkelig så galt at jeg reagerer på at han foretrekker eksen i stedet for meg. Begynner (mulig i fortvilelsen) å tro at jeg handlet galt med å reagere på det hele...Begynner å fundere på hva jeg kunne gjort annerledes osv... HI
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2010 #70 Skrevet 28. november 2010 Dette begynner jo å bli litt sprøtt, at han ikke kommer tilbake. Det er vel ikke galt å ha en reaksjon på at han og eksen velger den løsningen vel? Ikke tenk sånn. man må få lov å ha en reaksjon. Men skal han ikke på jobb i morgen? Blir han bare borte uten å si noe nå da? Så utrolig rart.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #71 Skrevet 28. november 2010 Jeg reagerer faktisk også mest på dette med at han bare stakk og ikke lar høre fra seg. Det er bare prikken over i'en og toppen av respektløshet. Og totalt uakseptabelt i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #72 Skrevet 28. november 2010 Er nok det han håper at om han er borte lenge uten lyd fra deg så skal du gi etter og tro det er deg det er noe galt med. Om han ikke kommer tilbake så er det ikke fordi du satt foten ned på dette planet det er noe annet som plager han fra før dette. Karnsje han allerede letet etter en vei ut av forholdet, og dette Ønsker var en måte å skape splid på så han fikk en grunn til å "løpe". For de fleste ville vel ganske naturlig anta at kona skulle bli sint om de kom med noe slikt.
:o) :o) :o) Skrevet 28. november 2010 #73 Skrevet 28. november 2010 Det er virkelig INGENTING i veien med måten du har reagert på, det må du ikke tro! Det er han som er idioten her.. Ikke få han til å gi deg dårlig samvtittighet for at han har oppført seg som et rævhål! Unnskyld språket, men kjenner jeg blir skikkelig forbanna på dine vegne! Dette fortjener du bare ikke!!!
Gjest Skrevet 28. november 2010 #74 Skrevet 28. november 2010 En ting er å være så tett at han ikke umiddelbart innser at det er dårlig gjort å ditche kone og barn for å feire med eksen. Alle kan vi være dumme og alle kan vi gjøre feil. Men å så buse ut og skru av mobilen slik at du sitter der og bekymrer deg for at noe kanskje har skjedd ham noe, det er barnslig det. Du har min sympati, HI. Klart din reaksjon var helt naturlig!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #75 Skrevet 28. november 2010 Haner typen til å stikke av i sinne, ikke typen til å stikke av i sinne for å bli borte. Tror nok ikke han ønsker å reise fra meg, men vet jo ikke. Finnes ikke garantier. Jeg tror jeg kunne vært litt roligere i måten jeg reagerte på. Jeg reagerte med et "Hva!!!!" og en masse vims om hva han burde gjort, burde sagt og en masse jeg ikke husker. Det var sikkert mye mer voldsomt enn det burde ha vært. Føler meg litt etterpåklok, så sendte en melding der jeg skrev at jeg burde ha vært litt mindre brå mot han og ba han komme hjem så vi kunne snakke om det på en skikkelig måte. Håper jeg får svar på den... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå