Gå til innhold

Tirilgirl,snuppis, J-76,carina og resten av companiet!!!!!!!


katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

Hei på dere alle sammen. Snakket med min kjære Maddemor som sendte meg hilsninger og link til tråden deres! Har ikke forsvunnet asså, følger spent med dere nesten hver dag. Er så utrolig gøy å se at dere stadig rykker fremover!!

Her går tiden alt for fort. Fra å sitte på rumpa i mange mnd å ikke kunne gjøre nesten noen ting til å ikke få tid til å sette seg ned lenger, hehe. Har en meget aktiv krabat som ikke er særlig glad i å sove fra 1-2 tiden på dagen til 11-12-tiden på kvelden. Etter det sover han opptil 4-5 timer før mat, så litt urolig søvn frem til kl.8 på morgnen. Da er han strålende fornøyd når vi står opp. Etter en time sover han som en stein i noen timer slik at jeg kan få gjort unna husarbeid, ta en gåtur eller shoppe som jeg har gjort alt for mye i det siste hihi, ja det merkes godt på kontoen. Er vel snart ikke en ting han ikke har.

En forføyd liten etterlengtet attpåklatt!!

Når dere er alle i mål om noen mnd og en stund etter der igjen så hadde det vært utrolig gøy å ha et treff med alle sammen. Tenk så moro det hadde vært etter å ha skravlet i mnd og år her inne. Fantaserer om at vi får muligheten til det en gang.

Foreløpig får dere bare ta livet med ro å ruge så godt dere kan. Magefølelsen er stor for at det går bra med dere alle denne gangen. Jeg hadde en sterk magefølelse på at innen jeg hadde født var dere alle gravide, og jeg hadde rett. (Mangler dessverre noen av sliterne på bim enda, men satse på de kommer etter)

Ønsker dere alle en flott lørdagskveld. Følger godt med på dere, men ikke alltid jeg klarer å skrive når nurket ligger oppå meg.

Stooor klem fra katta!! Eller cathrine som jeg egentlig heter.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei Cathrine! Så koselig å høre fra deg! Virker som du har en aktiv liten gutt :-) godt han har litt sammenhengende søvn om natten. Veldig koselig at du stikker innom. Det hjelper veldig å tenke på deg og maddemor på vonde dager hvor bekymringstanker tar overhånd: dere er jo gode eksempler på at det løser seg til slutt. Jeg har en god følelse nå, men slipper ikke den store jubelen løs før etter ordinær UL om to uker.

 

Hadde vært veldig hyggelig med et treff når alle babyene er født. Vi bor jo litt spredt, men kan jo absolutt la seg gjøre med litt planlegging. Kos deg med gutten din, Stor klem Jorun (16+1) :-D

Lenke til kommentar

Så flott å se deg her inne Katta :) Høres ut som at du trives og koser deg veldig med lille gullet :) Håper du og Maddemor ikke forsvinner helt fra oss her inne. Er blitt så vant til å ha dere her.

Og et treff hadde jo bare vært supert, går sikkert helt greit med litt planlegging :)

 

Snart bikker jeg 10 uker og skal til ny ul om en mnd :)

 

Store klemmer fra meg :)

Lenke til kommentar

Hei min egen kjære elskede kattepus:)))) hehe

 

Klart vi måtte sende ut en liten etterlysning på deg, men forstår veldig godt at du har hendene fulle om dagen:) Men det er så herlig å få oppdateringer om hvordan det går med mennesker man har fulgt såpass tett i med- og motgang over tid:) Er som du sier, man kjenner hverandre så godt man bare kan med tanke på at vi er her i "syber space"

 

Så du har fått deg en ganske så krevende liten mann leser jeg.....en herlig etterlengtet attåkladd:) Og mye koz blir det også........er så herlig og høre fra deg igjen, tenkt masse på deg:) Har vært helt topp når Maddemor har kommet inn og oppdatert litt......man glemmer ikke gode venner så lett:)

 

For min egen del har selve svangerskapet gått som en drøm:) Ingen plage på det fysiske plan. Har nok vært noen verre slag på det psykiske plan......helt fra starten av har det vært vanskelig å tro at det skulle gå bra, og jeg har jo vært sykemeldt fra dag en. Det sier seg selv at det har vært mye tid til all denne tankevirksomheten på godt og vondt:) Så sakte men sikkert har vi kommet over den ene milepælen etter den andre, og sitter her i dag 22+4 med lille Sprell i maven som er så grei og gi sin mamma en dult der inne slik at jeg kan tørre og tro på en happy ending:)

 

Så kommer vi til et nytt lite problem som har dukket opp denne uke da, og lurer på om det kan være bekkenet som har begynt og tulle litt med meg. I noen uker nå har jeg hatt vondt i rumpeballene på kvelden når jeg har hatt en dags aktiviteter bak meg. Har jo ingen erfaring med dette da, så vet jo ikke om dette er bekkenet. Nå den siste uken har jeg fått smerter på innsiden av lårene, akkurat sånn som man er når man er hensides stål. Vndt når jeg snur meg i sengen, men ikke når jeg sitter eller ligger rett ut. også vondt når jeg beveger meg og skal skritte helt ut når jeg går.......får prøve og komme meg til legen og høre om dette er noe en fysio kan gjøre noe med. Hva med svømming???

 

Ellers har vi ikke startet noen stor rede-bygging. Dette har sammenheng med at jeg var vel nesten 20 uker på vei før vi turte og begynne og tro at dette kan gå bra:) Måtte liksom over den 19 uker`n som vi mistet i første gangen. Men har planlagt inne i hodet da.....hehe:)

 

Sommeren har gått sin gang med rydding og tømming av huset etter mamma. har blitt en del oppussing også, denne uken ble det nye kjøkkenet ferdig. Nå er det litt finpuss og rengjøring igjen før ei venninne av meg skal flytte inn der. Godt og tenke på at det skal bo kjente der, er ikke klar til og selge barndomshjemmet mitt:) Så når jeg er ferdig med det, skal jeg begynne og pusse opp rommet til lille Sprell:) Skal male panel på vegger og i taket:)

 

Litt om meg og mitt, så hyggelig og høre fra deg igjen:) Håper virkelig vi alle kan få til et møte en gang, hadde vært utrolig hyggelig:)

 

Varm klem fra meg:)

Lenke til kommentar

Jeg forsvinner ikke!!!!! Er så koselig med nye venner. Føler jeg kjenner dere, rart det der hehe. Men når jeg traff Maddemor så kjente jeg henne igjen med en gang selv om jeg aldri hadde sett henne før, helt utrolig!!! Var på besøk forige uke, så kommer hun til meg til uka. Ut å gå tur i like vogner (emmaljunga mondial duo, hun sort og min creme) Hun var jo så skjønn atte. Skal se de blir kjærester de to hehe.

 

Ellers sitter vi å lurer på dette med prevensjon da. Jeg tåler jo ikke noe og dette var jo sistemann, men nå er vi i tvil om det er den siste allikevel???????. Meningen at han skal få time til å klippe strengen, men er i tviiiil!!!! begge to!!! Men orker jeg virkelig mer?? Var nervøs hele tiden, bekkenet var fælt osv, men utrolig hvor fort man glemmer det når skjønnhetene er ute!!

 

Var så dum at vi hadde ubeskyttet sex for 15 dgr siden da d gikk et år før mensen kom med de andre barna, og føler meg uggen, svimmel og har hodepine!!!! Får håpe det er mensen som er på gang da jeg har begynt med litt flaske i tillegg til amminga, er litt nervøs nå må jeg innrømme. Teste tør jeg ikke hehe, vil ikke vite på en stund i tilfelle. Derfor begynte vi å prate om vi egentlig er ferdige før han kutter strengen. Jaja, nok om meg.

 

Godt å se det går bra med dere. Skjønner veldig godt nervøsiteten deres, men så lenge alt ser bra og normalt ut på ul nå så har dere alle oddsa på deres side. Så lenge måla stemmer m termin så tidlig og hjertet dunker godt er det et kjempebra tegn. Er så moro å følge dere og kan nesten ikke vente til dere er ferdige.

Tirilgirl, du nærmer deg jo slutten nå!! Kan virke som det er begynnende bekkenløsning du har. Svømming i varmt vann skal hjelpe i tillegg til fysio. Du er nå kommet så langt også at når hodet begynner å feste seg vil det i de fleste tilfeller nesten gå helt over. Nei nå er det en liten en som krever oppmerksomhet her. Kjempekoselig å høre fra dere. Er heeelt avhengig av bim så jeg er her stort sett hver dag. Sender dere masse gode klemmer og lykkeønskninger. Dette går veien jentene mine!! Stooor klem.

Lenke til kommentar

Heia jentene mine:)

Er helt BIMoholiker jeg da:) Klarer liksom ikke å karre meg ut av disse sidene og jeg kommer nok til å være her inne til vi alle har blitt mammaer tror jeg:)

Og det treffet som vi snakker om; DET ville vært suuuperkoselig altså!

Hvor i landet bor vi da egentlig? Jeg og katta bor jo på Sørlandet og Tiril, er ikke du i Drammen? Og meg og lille snuppis er vel ikke så langt unna Oslo hun heller....

J-76 hvor bor du?

Carina; du bor vel helt oppi Nord, gjør du ikke?

Det skulle vel ikke være umulig å få til et treff da...?

Det er så godt å høre at det går så bra med alle her inne nå altså!

carina; nå er det ikke lenge igjen av 1. tri! Håper alt går som det skal med deg fremover.

J-76; bare 2 uker til neste UL? Jøss som tiden flyr:) Så deilig at du har begynt å kjenne liv og greier:)))) Hvordan er det med bekkenet ditt nå?

Tiril; det høres dessverre ut som du begynner så smått med bekkenløsning:( Nå er det derfor viktig at du tar hensyn til dette med en gang så du ikke blir invalid altså. Ta korte skritt, gå ut av senga og bilen med samlede bein, ligg med en pute mellom knærne i senga, legg gjerne et silkelaken i senga så du sklir når du skal snu deg om natta. Bruk fornuftige sko og svømming i varmtbasseng samt fysio er smart. Du har rett til gratis behandling hos fysio tom 6 mnd etter fødsel med bekkenløsning.

Ellers er det jo koselig å høre at din mors hus blir bebodd av kjente og at det fortsatt vil være liv og røre i huset hennes:)

Nå må du ta det med rom med oppussing og sånn da mtp bekkenet ditt, men det er jo koselig med å pusse opp knertens rom da:)

katta mi; jeg vil gjerne ta meg en tur i løpet av uka; hvordan er torsdag for din del? eller i morgen?

tirsdag er det meldt fint vær og da må jeg prøve å male siste strøket på noen vinduer her... blæh..... er så lei av å male nå!

 

Ellers her i gården så har vi fått ryddet opp litt i hagen i helga og jeg har sovet fantstisk dårlig i natt med sterk hodepine og en liten prinsesse som har hengt i puppen et par dager nå, så det spørs om det har vært litt økedøgn her i huset:)

Men nå er formen bedre og vi har hatt koselig barselbesøk i ettermiddag og jeg må si jeg gleder meg til å sende storebroren i bhg i morgen. Han har nemlig vært hjemme siden osndag pga planleggingsdager i bhg..... Og fra tirsdag til torsdag er jeg alenemamma igjen for da er sambo i bergen på jobbreise.

I morgenkveld skal jeg på besøk hos en venninne og bare slarve og flire:) Sambo har bedt meg komme meg ut på kveldstid snart, så da får jeg vel bare høre på han da:)

 

Ønsker dere alle en super kveld videre!

Klem

Lenke til kommentar

Annonse

Hei igjen :-D Jeg bor på Kolbotn, rett utenfor Oslo, er også ofte i Drammensområdet pga familie/venner der. Hadde vært kjempe koselig med et treff en gang!!!!!!!

 

Bekkenet er veldig vondt, har vært kjempe uforsiktig i det siste og føler jeg har fått en kjempe smell :-( Har sterke smerter i halebenet og nedover lårene... Verst på kvelden, akkurat som det bygger seg opp.

 

Er så koselig å høre fra dere: katta og maddemor! Håper det snart roer meg økeperoden Maddemor. Katta: håper det ordner seg slik du innerst inne vil i forhold til eventuell ny spire, spennende! Stor klem J

Lenke til kommentar

Hei igjen kjære jenter!!!

 

Det er såååå utrolig koselig å være samlet alle vi "gamle" kjente, hehe :)

Hadde vært suuuuuperkoselig med treff ja, bor 50 min med bil unna Oslo ja, nærmere bestemt Hønefoss, så ingen problem her i gården!! Dette greier vi å få til :)))

 

Er bare en kjapp tur innom, har egentlig ikke tid til å være her nå, men MÅTTE bare inn å lese oppdateringer, hehe...

 

Alt virker som det skal her, hormoner er på plass, ømme bryster i ny og ne og ømme ligamenbånd i ny og ne, har vært uggen og kvalm ett par dager nå.

 

Hadde første time hos fastlegen i dag (er 7+6), så skal komme tilbake i morgen å ta noen blodprøver, leverte urinprøve i dag som viste spor av blod ellers intet å bemerke. Blodtrykket var på 100/80 ifht 140/90 forrige uke, så det er greit, men skjønner da at jeg av og til får følelsen av å "gå" i bakken... :)

Uansett, er glad for hver dag som går, har troen på dette jeg, at dette kommer til å gå bra(!) og i natt drømte jeg at jeg fikk en gutt!!! En nydelig liten gutt og mannen min utbrøt: "Nei, han passer ikke til å hete Tom! Vi får finne på ett annet navn...." Hahahahahaha :))) Blir spennende å se da...

Skal til ny UL om 3 uker og 1 dag, altså 12.okt og da vil jeg være 11+0 - grugleder meg til denne timen!!

 

Nei, har egentlig ikke tid som sagt til å skrive mer, men jeg kommer tilbake og kommenterer mer litt senere!!

 

Stooooooor klem fra Monica :)

Lenke til kommentar

Hei igjen jenter :)

 

Hadde jo vært kjempe artig med et treff da. Jeg bor i Tromsø, men det finnes jo fly!!! Så et treff på sikt det skulle man nok klare med litt planlegging :)

 

Formen er super idag. Følte meg gravid igår, men ikke idag. Veksler veldig mlm symptomene. 10 fullgåtte uker i morgen og bare 2 uker igjen av 1 trimester. Fikk innkalling til fosterdiagnostikk når jeg 13+6, altså 19 oktober. Håper alt er bra da, lenge å vente.

Artig at du drømte at dere fikk en gutt meg og lille snuppis :) Jeg har veldig guttefølelse. Vet ikke hvorfor, men jeg tror det er en gutt der inne :)

 

Har egentlig ikke tid til å sitte her inne. Internettet hjemme fungrerer fortsatt ikke. Så er bare en liten tur innom mamma for å betale regninger.

Dere får ha en flott dag jenter, kommer innom en dag senere :) Måtte bare ha med meg litt oppdatering :)

 

Klemmer til dere alle :)

Lenke til kommentar

Da får vi til et treff en gang frem i tid: kanskje når alle babyene har kommet? Hvilken skravletråd synes dere vi skal bruke nå? Kanskje greit å fortsette på denne da den forrige er blitt så lang?

 

Jeg er 16+3 i dag. Formen er ok, mye sliten, føler virkelig ikke at 20% sykemelding er tilstrekkelig nå, og synes jeg bruker meg fullstendig opp på jobb. Ser veldig frem til ordinær UL neste fredag, gleder meg til å få den overstått. Utrolig gøy at du nærmer deg slutten på 1 trim nå Carina, og snuppis du er jo like bak! Det blir så bra når vi alle er ferdig med ordinær UL, kan puste ut og nyte lille baby som sparker og gir vink hver dag.

 

Stor klem J

Lenke til kommentar

Hei alle sammen :)

 

I dag er jeg 8+1 og splitter pine gal som jeg er - tok jeg frem babywatcheren(!) jeg kjøpte når jeg var gravid i begynnelsen av 2008/2009! Livmoren har jo dukket opp såvidt over skambenet, så tenkte jeg at jeg bare skulle ta den frem og prøve bittelitt - selv om det er aaaaaaltfor tidlig å finne hjertelyd, I know :/

Har aldri fått prøvd den fullt ut - da jeg fikk denne bare 4 dager før jeg mistet tvillingene i uke 12, da var det jo ikke noe liv, men det visste jeg jo ikke før jeg kom på UL...

 

Uansett, innimellom dukket det opp 110,132, 136, 138, 142, tilbake til 132 og 135 og plutselig 177, så virket det som om den plutselig fant min puls på rundt 65-70 slag i minuttet, så måtte jeg lete litt igjen og tallene varierte mellom 110 og 150. Skal ikke skjermen/lyden vise regelmessig tall da? Tirilgirl - du som har erfaring... Hva mener du?

 

Lurer også på om jeg skal bytte batteri - byttet jo nettopp i stad før jeg prøvde - men tror at batteriet delvis har vært brukt - det lå løst i en eske der vi har lagt batterier og lyspærer oppi. Nei, ble ikke klok av det, så jeg får vel smøre meg med tolmodighet og vente noen uker til!! Det står jo på pakken at man kan bruke den fra 12 uke, det er bare jeg som er gal som gjerne ville prøve, hehe :)

 

Føler meg sååååå IKKE-gravid da symptomene har vært helt fraværende ett par dager... Skjønner ikke at vi skal slite sånn med tankene altså, vi skulle jo ha vært superglade og bare kost oss ;)))

Sukk, så lett er det bare ikke :(

Noen oppmuntringsord?! :)

 

En annen ting - Tirilgirl - du som også er helt sykmeldt, hva fyller du dagene med?? Dere andre??

 

Synes liksom det blir litt kjedelig å bare gå hjemme, er jo ikke i tipp-topp-form så blir jo til at jeg holder meg mest inne, de gangene jeg går ut - blir jeg så innmari sliten og svimmel, så da har jeg det best hjemme. Har lest noen bøker og sett litt film, burde jo ta en ryddings i skuffer og skap pluss diverse, men er ikke så motivert, tiltakslysten er lik null om dagene...

 

Har egentlig veldig mye en skulle ha fått gjort hjemme, vinduene burde ha vært vasket, det tredje soverommet som skal bli babyens burde ha vært ryddet, kjellerstuen som er ferdig oppusset i fjor høst burde ha fått inn lamper/lys, hyller osv... Vaskerommet burde ha vært gjort noe med, skulle også ha fått ordnet flere bokhyller og byttet ut garderobeskapene på alle tre soverommene, men tiltakslysten er som jeg sa helt på bånn, lik null!!! Så synes derfor at det går litt tregt nå... æsj :(

 

Uansett, hva fyller dere dagene med? Før var jeg så flink til å gå turer - men til og med det har jeg ikke gjort på mange uker, for jeg var/er så redd for å begynne å blø igjen slik jeg gjorde for ca 3 uker siden...

Burde kanskje begynne i det små, og prøve å ta meg sammen, gå ut og tømme oppvaskmaskinen og sette på tørketrommelen i det minste - så tar jeg det derfra ;)

 

Jepp, nå steg humøret to hakk - jeg begynner med det jeg, så går jeg i butikken og handler (må skrive handleliste først), deretter henter jeg lille snuppis i barnehagen :)

 

Var bare godt å få ned tankene sine, tusen takk for at dere er til jenter - jeg er blitt sååååå glad i dere alle sammen, tirilgirl, carina, J -76, maddemor og katta - hva skulle jeg ha gjort uten dere?!?? Hehe :)))

 

Stoooooor klem fra

Lenke til kommentar

Kjære snuppi: Gjenkjennelig at du blir urolig av få symptomer, men husk at jeg har hatt svært lite symptomer dette svangerskapet og alt er jo bra. Forstår dagene kan bli litt lange og at det blir mye tanker som burde-må-skulle ha gjort, men forsøk og kos deg litt. Så spennende med babywatcher da! Jeg har ingen erfaring med den og kan ikke hjelpe deg desverre. Jeg for min del er kun 20% sykemeldt, men det føles som jeg er i full jobb, er veldig sliten og tom på kvelden, føler jeg blir lite tatt hensyn til, så håper legen sykemelder meg i større prosent etter neste kontroll. For øvrig var jeg på ny UL i dag, 16+4, veldig koselig å se babyen igjen. Skal på ordinær UL neste fredag, så får ikke videre oppfølging av gynekologen min nå, men det er helt ok, føler meg roligere enn på lenge. Er veldig spent på kjønn da, er det en gutt eller jente som gjemmer seg der inne? Noe i meg ønsker en gutt for da er jenta mi den eneste, hvis dere skjønner, da kan jeg fortsatt si du er den herligste jenta i hele verden osv. På den andre siden synes jeg også det hadde vært koselig med ei jente til og de blir kanskje nærmere hverandre tross den store aldersforskjellen, spennende uansett!

 

Foresten Tiril: Jeg var på Glass i Drammen forrige fredag, da tenkte jeg på deg, håper alt er vell og at bekkenet ikke plager deg alt for mye!

 

Stor klem til dere alle!

Lenke til kommentar

Hei jenter:)

Det er bare sååå koselig å skravle med dere nesten daglig og høre hvor flott det går med dere alle sammen:))))))

Jo et treff må vi absolutt forsøke å få til og det er nok en ide å vente til alle bebisene er ute:)

J-76; så koselig å høre at alt var bra inni magen nå også. Godt å høre at du nå senker skuldrene og ser fremover:)))

Meg og lille snuppis; fraværende symptomer er velkjent her også. Jeg hadde heller ikke mye symptomer fra uke 6 10 og alt var jo i skjønneste orden her også til tross for blødninger tom uke 15 og det hele:)

Tiltakslysten skal du ikke bekymre deg så mye over akkurat nå; 1. tri er slitsomt på mange måter og eg synes heller du kan få mannen din til å ta i et tak en stund nå hvis det er noe som brenner og så kan dere sikkert finne tid og energi etterhvert til å gjøre litt huslige ting skal du se:) Du snakker om hva du skal finne på i sykenmeldingsperioden; hva med å kjøpe deg noen gode serier på dvd, lese bøker, strikke, sy; rett og slett ting som ikke er så fysik riktig ennå. Så skal du se at når du kommer i 2. tri sp kommer energien tilbake og lysten til å gjøre mer fysiske ting er tilbake igjen:)

 

Carina; tenk at du nå snart er ferdig med 1 tri:)))) Det er bare musikk i mine ører altså! Håper du også hiver deg på et fly når vi finner tid og sted for et treff:))

 

Tiril; hvordan går det med deg da?

 

katta mi; gratulerer med 16-årsdagen til storgutten i dag! Tusen takk for en veldig koselig dag sammen i går:))) Glad i du:)

 

Jeg og katta var nemlig ute sammen på trilletur i går i det nydelige høstværet her på sørlandet:) Forfriskende tur langs sjøen:)))

Avlsuttet med en deilig lunsj hos katta etterpå.

Ellers er jeg alenemor noen dager nå, så nå får jeg prøvd meg kan dere tro:)

Min kjære reiste tidlig i går morges og kommer hjem igjen i 22-tiden i morgen kveld. Men heldigvis har mine 2 søte små sovet ganske godt i natt og jeg føler meg ganske uthvilt faktisk:)

I dag har jeg vært hos fysio en tur og Frides farmor fikk lov å være barnevakt i dag. Hun tok en test emd å gi flaske for første gang i går kveld og det gikk bra, så da pumpet jeg meg i dag også og sendte Fride og flaska til farmor et par timer og det gikk strålende:)) Så nå tar hun heldigvis flaske og det gjør jo at jeg etterhvert kan ta meg et etterlengtet glass rødvin:))) (Storebroren nektet å ta flaska nemlig....)

Ellers har jeg fått skikkelig vondt i halsen i dag da (men er ellers frisk). Det er noe som går for tiden, for det er en haug av kjente som sliter med sår hals eller spysjuka; da tar jeg gejrne vond hals fremvor spysjuka for å si det sånn....

Nå ligger Fride i bagen ved siden av meg her og er visst lei av smokken og vil heller ha pupp tror jeg, så det er bare å hive ut en pupp her:)

Vi snakkes jenter!

Stor klem fra Marit.

Lenke til kommentar

Annonse

Hei og hopp kjære damer, både de med voksende maver og de som jobber med å få den inn igjen:)

 

Klart du ikke kan glemme oss kjære Kattepusen min:) Skulle bare mangle, så mye som vi har vært igjennom her inne:))) Det er så hyggelig at du og Maddemor har funnet en slik god kontakt:) har du hatt besøk av henne eller??? Blir vel kjærester disse to små deres skal dere se....hehe:) Det som er det rare da, jeg har jo ingen erfaring med barnevogner. men på et tidlig tidspunkt forelsket jeg meg i Emmaljunga, og videre i mondial duo:) Så det blir nok den på oss også.....hehe:) Skal snart ut å se på den her i drammen, så blir det en tur til Sverige for og sammenlikne litt priser der......hvilket barnesete til bilen har dere valgt?????? Kjenner jeg fikk helt ståpels da du fortalte om disse diffuse symptomer du har, tenk om det sitter en spire på plass alt:))) har du fått sjekket deg eller.......

 

Ang. den bekkenløsningen, vet jeg ikke om det er det jeg har fått. Skal til fastlegen i morgen å får da rekvisisjon, og skal til fysio på fredag morgen så da får jeg vel vite litt mer hva dette er:/

 

Ikke bare deg Maddemor som er avhengig av BIm her nei....hehe, nå går jeg jo hjemme om dagen også, så det blir en del tid her inne:))) Husker Svein sa noe om dette når vi holdt på og prøve, han lurte på om jeg ble mer gravid av og være så masse her inne på nettet:)))) Men da har vi jo lokalisert gjengen her inne, dere to på Sørlandet, J-76 og jeg her i området, jeg i Drammen og hun litt mer nær Oslo. Snuppis på Hønefoss og Carina fra vakre Tromsø:) Håper virkelig vi får det til en gang, hadde vært utrolig moro:))))

Livet går sin gang for deg og familien, lill frøken i puppen, storebror i aksjon og sambo på jobb:)

 

Kjære J-76 hvordan går det med deg??? Også du som hadde vært på besøk i "byen min da"....hehe, har ikke Drammen blitt en riktig så vakker by da, med strand promenade og alt:) Betyr det at du skal til UL 1/10 min venn......skriver opp i boken min jeg sånn at jeg husker det:) Ikke slit deg ut, få heller økt sykemeldingen din hvis du føler at det er det som er rett for deg:)

 

Min kjære meg og lille snuppis, skal si dagen og uken flyr av sted for deg også:) Passert 8 uker alt.....og det ang. den babywatcheren, så tror jeg nesten du har funnet lille spiren din der inne jeg:) Hadde ikke kommet opp såpass høy puls om det ikke hadde vært den......og du hører jo lyd og ser hjerte på skjermen at det blinker.........hør rett over hjeertet på deg selv, så hører du fort forskjellen. Jeg fant min første gang langt ned mot skambenet og litt mot høyre. Men da var jo jeg over 17 uker, men har masse mer bukfett enn deg så vil nok være lettere og finne fin kontakt hos deg:)))))

 

Ja, hva skal jeg si jeg fyller dagen med.......de første uken var jeg veldig passiv. Eller rettere sagt i sommer var jeg ikke det, da tømte jeg jo huset til mamma og ryddet masse. Men uken etter at jeg gikk inn i 2. trimester var jeg veldig passiv, ble på en måte bare sittende her inne og vente på at noe skulle gå galt.......all tid og energi gikk med til og kjenne etter symptomer, vondter og alt mulig annet destruktivt:/ Ikke helt bra og ikke helt frisk ser jeg jo nå i etter tid.......men jeg merker godt at jeg fint kan bruke en hel dag på pc, tv, vaske tøy, litt oppvask og hviling, og vips er Svein tilbake fra jobb og en dag har gått. Ikke helt bra det eller......så nå jobber jeg litt med meg selv og prøver og komme meg ut hver dag. Og tar heller en hviledag når jeg kjenner jeg er litt mer sliten enn vanlig......men merker vel nå etter bekkenplager at det er det som kommer til og bestemme aktivitets nivået fremover......men jeg må komme meg ut merker jeg, ellers vil mitt sinn gå på veggen en vakker dag:) Så jeg jobber med saken som du forstå......har ikke noe fasitsvar å gi deg, men det er deilig når jeg kommer hjem og har vært ute og møtt folk. men som sagt, jeg kan fint lulle bort en hel dag her hjemme uten problem.....hehe. Men det er jo da alle disse tanken kommer sigende også.......

 

Hvor lenge skal du være sykemeldt da???

 

I går fylte jeg dagen med og møte ei veldig hyggelig dame i samme gravide situasjon som meg:) To litt godt voksne damer......og avsluttet et hyggelig møte med og kjøpe noe mer tøy til lille Sprell:) En herlig dress i ull og en annen deilig dress og noen andre små ting:) Og vips, hadde det gått 1000,- kroner........hehe. neste uke begynner jeg på vogn prosjekt, sammenlikn noen priser her for så og se i Sverige. Skal jo også begynne og pusse opp barnerommet, er panel på vegger og tak jeg skal male. Så da går det vel noen uker med til det......men som sagt, bekkenet får bestemme tempo:)

 

I morgen skal jeg til fastlegen med en urinprøve og måle blodtrykk. Legen på Riksen som vil jeg skal ta en sjekk, siden det er 14 dager til jeg skal til han. Så skal jeg få en rekvisisjon til fysio, dit skal jeg på fredag kl. 0900. Er spent på hva de sier dette kan være, bekkenløsning eller en bekkenlåsning.....så vi får se:)

 

Lille Sprell er fra i går mer aktiv på dagtid også:) En herlig nydelig følelse......vi er 23 uker i dag:)

 

Klem fra meg:)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Heisann jenter :)

 

Jøss som dere skriver :) Gleder meg for hver gang jeg logger meg innpå her, er som regel kommet noen nye innlegg. Og vi kan kan godt bruke denne tråden nå ja. Kommer nok sikkert til å bli lang denne også.

 

Tror også at nurkene til Maddemor og Katta kommer til å bli kjærester. Tenk så søtt det ville ha blitt da :)

 

Tirilgiril :) Tenk at du er kommet så langt da :) Er jo bare helt fantastisk. Du er vel godt i gang med redebygging nå. Må jo være så koselig å gå å se på vogn og barneseter og alt som er. Gleeeeder meg :) Men det er enda veldig lenge til jeg tør å våge på å noe slikt. Det blir nok etter at jeg også har gått over de 20 ukene. Håper ikke du skal bli plaget med bekkenet du også, kanskje like greit å komme seg til fysio med det samme da. Har ei venninne som har termin i begynnelsen av Januar og hun er ekstremt plaget. Men hun har sletet med bekkenet siden begynnelsen av svangerskapet og hun har utsatt i det lengste med å gå til fysio. Nå tror jeg hun angrer.

 

Meg og lille snuppis :) Tenk 8 uker allerede!!!! Dette går vegen skal du tro :) Sjønner det blir kjedelig å lange dager å gå å trø hjemme. Klarer ikke sitte i ro jeg. Så jeg velger å jobbe. Mange som spør meg om jeg ikke skal sykemelde meg, men det klarer jeg rett og slett ikke. Tror dagene kommer til å gå alt for sakte da. Men så lenge jeg har hjelpsomme kollegaer så går det nok bare flott. Alle er veldig hjelpsomme og jeg merker at alle håper at det går bra denne gangen.

 

J-76 :) Går det bra med bekkenet ditt?? Slit deg ikke helt ut nå, kanskje ta litt mer sykemelding???

 

Her i gården går det sakte men sikkert fremover. 10+1 idag. I morges hadde jeg en voldsom episode meg kvalme og oppkast. Det kom som kastet på meg. Og endte at jeg måtte spy i vasken i garderoben. Men gikk fort over igjen.

Ellers kjenner jeg at når jeg sitter mye får jeg vondt i mlm rumpeballene, vet ikke hva dette kan være. Puppene er fortsatt tidvis ømme og jeg er fortsatt trøtt.

 

Igår fant jeg et stetoskop på jobb og jeg måtte jo bare prøve :) Klarte ikke la være. La meg nde på en undersøkelses benk og la meg strak ut. Etter å ha hørt en stun hørte jeg en klukkende lyd. Tenkte det var hjertet, men nå er jeg mer i tvil. Kan jo ha vært bare tarm lyder, men den var veldig konstant og forsvant tidvis og fant lyden helt nederst mot skalmbenet. Skal prøve igjen i kveld :)

 

Ellers så har vi kanskje funnet oss et rekkehus vi kanskje blir å by på. Er jo så himla dyrt overalt. Visninga er over helga så gjenstår å se om det må gjøres mye med det. Blir spennende å se :)

 

Nå skal jeg træ meg hjemover. Er enda på jobb. Sambo skal på trening og jeg skal bare slappe av og lage litt mat :)

 

Dere får ha en kjempe flott kveld jenter :) Vet ikke om vi får internett hjemme til helga. Er pyton å leve uten. Men om vi ikke får det så får dere ha ei kjempe flott helg :)

 

Tusen klemmer fra meg :o)

 

Lenke til kommentar

Jøss som dere skriver asså, eller så er det bare dagene som flyr så altfor fort hehe!!!

Maddemor: Tusen takk for en herlig dag med deg og skjønne Fride. Var så gøy å vandre med like vogner på tur i det flotte været. Håper halsen din er blitt bedre nå. Her er formen mye bedre etter jern inntak og mer søvn. Så de grav.symptomene jeg hadde har stort sett forsvunnet igjen.

Ja jenter, vi må virkelig ha et treff når alle har fått ut bebisene, og en stund etter det. Kanskje ha første treffet uten barna så vi kan ta noen glass vin og bli kjent med hverandre hehe, selv om jeg føler vi kjenner hverandre allerede!! Drammen hadde jo vært den beste plassen å møtest???? Bare et forslag fra meg og Maddemor da hehe.

 

J-76 og Tirillgirl, utrolig kjipt med bekkensmerter. Vet så godt hvor vondt det gjør, men heldigvis så går det somregel fort over etter fødselen.

Så gøy at du fant lyden Snuppis, utrolig flott at du fant den så tidlig!!

Symptomene som kommer og går er helt normalt. Den gangen jeg mistet hadde jeg masse symptomer heeele tiden, og det gikk jo ikke veien. Det var når det kom og gikk at det gikk veien for meg.

 

Carina, ja nå er du kommet deg et godt stykke ut i sv.skapet du også. Kjempeflott. Så spennende med bolig jakt da!! Håper det går i orden. Alltid spennende med forandringer.

Nei jenter får finne senga snart. Er så trett at jeg ser mannen med ljåen snart, hihi.

Stoooor klem fra meg. Ps. Carine, jeg er sikker på det var hjertelyden du hørte. Håper du fant den tydligere ikveld. Klems.

Lenke til kommentar

Hei jentene mine:)

Nå klarer jeg ikke å huske riktig alt dere har skrevet siden sist, så jeg får prøve så godt jeg kan å svare dere:)

 

Min gode Carina; så spennende med nytt hus da! Har dere lagt inn bud nå eller? Kanskje dere allerede er lykkelige huseiere? Ikke noe kjekt med den kvalmen, men det er da i det minste et tegn på at det vokser og gror der inne. Skuldrene senker seg nok etterhvert skal du se, men skjønner at du har en milepæl på 20 uker....Håper formen din blir bra og at dere får internettet oppe og går igjen:)

 

Kjære J-76; Hvordan gikk det på UL i dag? Tenk, nå er du snart halveis!!!! Tenker mye på deg:) DU kan glede deg til å få 2 små i hus; det er en overveldende følelse å ha 2 mirakler som man selv har laget! Håper storesøsteren gleder seg litt mere etterhvert og jeg tror nok det vil gå fint jeg da:)

 

Søte gode Meg og lille snuppis; kan jo høres ut som det var hjertelyden til lille sprell du fant da:) Så koooselig!!!! Håper du finner noe å fylle dagene med og at du etterhvert koser deg litt mer med å være gravid.

 

Min kjære tiril; Hvordan gikk det hos lege og fysio? Så godt å høre at du nå senker skuldrene, shopper til lille sprell og planlegger fremover:) Så gøy at du også har falt for samme vogna som meg og katta! Katta har den i creme og eg har den i black croc:) Nydelige vogner begge to og det er faktisk noe forskjell på de fant vi ut; creme har noe rutete mønster der hvor den sorte har krokodille-skinn:) Uansett; dritfine begge to og ikke minst utrolig lette å trille!

 

Ellers må jeg si til J.76, Carina, tiril og meg og lille snuppis; synes det høres ut som dere alle sliter litt med bekkenet og jeg kan bare råde dere til å få behandling tidlig og ta alle gode råd til dere om korte steg, gå inn og ut av bil og senga med samlede ben, ligg med pute mellom knærne om natta, legg et silkelaken under dere i senga, bruk gode sko (dropp veldig høye hæler), svøm hvis dere kan osv:) Det KAN bli værre veldig fort og det er ikke sikkert at man blir helt bra etterpå..... Hvis det gjør vondt å sitte (kontorjobb er det verste man kan gjøre med BL) så vurder å få en sykemelding delvis eller helt.... det hjelper! Ståpult hjelper også.

 

Kjære gode katta mi!

Må bare si at jeg har blitt utrolig glad i deg og setter stor pris på vårt vennskap og at jeg vet at jeg alltid kan sende en meldig eller ringe deg hvis jeg ikke har det bra! Det er ikke mange av den sorten skal jeg si deg:) klemme-på!

Det var utrolgi koselig med trilleturen vår og dette må vi bare genta ofte fremover! Så kjekt å ha noen å trimme sammen med og ikke minst løse et eller to verdensproblem underveis på trilleturen:)

Så bra at du fikk fiksa det søppelab. i dag da:) Jeg har jo ikke klart å få ut fingeren sjøl ennå da, så må vel kanskje gjøre det til mandag da:) Kjipt at Alex ikke var i formen i natt, men håper det er bedre med han nå! Godt å høre at din form er bedre igjen da i alle fall. SÅ nå er det vel bare å finne ut om dere vil ha en til eller ikke.....

 

Her i gården har jeg jo være alenemamma hele uke og fikk hjem mannen sent i går kveld. var innmari godt å få han hjem igjen altså! tankene flyr jo når man er alene om natta og tenk om det blir brann og jeg må få ut begge ungene og så videre og så videre.... Jeg vet at det ikke er rasonelt å tenke sånn, men jeg er husredd og hater å være alene om natta og rekker da å tenke mye rart.... Det er jo et enormt ansvar å ha 2 barn helt alene.....

Men ungene har jo sovet som noen engler mens vi har vært alene hjemme og alt har vært supert i grunn. rart; i natt når mannen også endelig var hjemme, så har storebror vært oppe ørten ganger igjen.... hmmm

Lille Fride slet med magen i går stakkar og hylte og gråt fra kl 16 til midnatt (PHUH) og siden har hun soooooovet masse og spist og soooooovet igjen:) Håper bare hun sover i natt også nå da for i dag har hun bare vært våken en halvtime når jeg badet henne og storebror i kveldinga her.... så sovnet hun igjen....:)

Ellers traff jeg JM på helsestasjonen i dag og hun syntes jo det var veldig kjekt å se hvem som har gjemt seg i magen min da:) Traff helsesøster også og jeg spurte om å få litt info om å donere melk til sykehuset, for jeg har visst masse melk jeg:) Så¨nå skal jeg ringe de på mandag og høre om de vil ha melka mi.

Så var jeg til fysio i dag og bekkenløsningen vil ikke gå tilbake så hun mente jeg burde vurdere kiropraktor i tillegg for det er veldig løst ennå....:( hmfpf!!!!

Er så lei av å være avhengig av behandling hele tiden, så vil prøve fysio litt til før jeg gir meg, Er nemlig ikke så sikker selv på at kiro er løsningen....

 

hmmmm. ja skal vi se; det ble jo litt langt det her og mye om meg og mitt, men men.

Er jo så glade i dere her inne og gleder meg hver eneste dag til å lese nye innlegg fra dere.

Ønsker dere alle en riktig fin helg i alle fall!

Stooooor klem

Lenke til kommentar

Hallo damer:)

 

Nå har det nok vært travel helg for oss alle sammen, ingen har vært her inne og skrevet jo.......hehe-selv har jeg hjulpet min venninne med innflytting i huset til mamma. Pga bekkenplager har jeg ikke løftet og bært, men har kjørt bil med henger:)

 

Jeg begynner med meg selv i dag jeg.....hehe-da var jeg hos fysio sist fredag og han var ikke i tvil om at dette var bekkenløsning. Fant noen punkter han trykket på bak i korsryggen, trodde jeg skulle svime av jeg:/ Så viste han meg øvelser jeg skal gjøre, skal danse salsa fremfor speilen, sitte på ball og vrikke meg:) Kjenner jo til plagene hver dag, men verst om kvelden de dagene jeg har vært i en del aktivitet. Etterhvert skal jeg komme meg til svømmehallen og oppsøke litt varmt vann tror jeg.....dere som har hatt disse plagen før meg, har dere vært der og svømt eller gjort øvelser i det varme vannet??? Skal tilbake til fysio nå på fredag også.

 

Har gått litt utover nattesøvnen merker jeg, jeg våkner når jeg snur meg og det gjør vondt. Og da må selvsagt behovet for et do besøk melde seg....hehe-men noen netter en bedre enn andre:) Må innrømme jeg hadde noen tunge stunder sist uke når jeg tenkte på alle de uken igjen med vondt i kroppen:/ Men trøster meg med at det kunne vært så mye verre.......

 

I dag er min siste uke i uke 23:) Og lille Sprell har sine urolige dager også har han sine rolige dager:) har merket om natten når jeg er våken så har han sparket rundt der inne.....og da tenker jeg pytt pytt bekkenplager:) Maven strutter frem, med sitt navlebrokk aller fremst....hehe:)

 

Nå er jeg spent Carina på hvordan formen er og på hvordan det har gått med hus tittingen:) Ble det noen visninger på dere i helgen eller??? Hva er dere på jakt etter???

 

Det er nå på fredag du skal på UL J-76:) Hvordan står det til med formen hos deg da, fått noe mer sykemelding eller?? Hvordan går kombinasjon jobb, ny jobb og familie og graviditet?? Ikke slit deg ut.....

 

Leste på en annen tråd her inne at du, Meg og lille snuppis er sykemeldt noen uker til.....har du funnet aktiviteter og fylle hverdagen med:)

 

Blir så glad når jeg leser her inne at du Maddemor og du Katta har fått et så godt og varmt vennskap:) Ingenting er mer verdt enn det....over til et lite vogn spørsmål igjen: siden jeg sikler på samme vogn som dere lurer jeg på hvilket understell dere har valgt??? Og hvilket bilsete??? Som dere forstår, er jeg vel mer enn grønn når det gjelder dette her....hehe

 

Svein jobber hjemme i dag så nå skal vi snart ta oss en liten tur ut og kjøpe maling til rommet til lille Sprell:) Er panel både på vegger og tak, så først skal jeg gå over med kvistlakk og etterpå blir det vel minst to strøk. Komer til å ta hvitt tak og lister og en lys farge på veggene.....jobber jeg litt hver dag kommer jeg jo i mål en gang:))))

 

Da håper jeg det står fint til med dere alle der ute og at jeg snart hører fra dere-varm klem fra Drammen badet i blå himmel og sol

 

Lenke til kommentar

Hei alle jentene mine :)

 

Det blir ett kort innlegg fra meg i dag, alt er forresten i orden og jeg har nå kommet til 9+1, og det er deilig å komme seg fremover i svangerskapet!!

 

Uggenheten/kvalmen har blitt bittelitt bedre synes jeg - klarer å få i meg mer mat nå, for første gang på flere uker har maten de to siste dagene smakt bra!! Føler meg supersulten og kunne sikkert ha bare spist og spist og spist jeg nå, hehe :)

 

Er hjemme med sykt barn både i går og i dag, så var helt gåen i går, ikke så lett å være mamma med sykt barn når man ikke føler seg i toppform selv. Kunne sikkert ha sovet hele dagen med andre ord...

 

Uansett, grunnen til at jeg stikker innom her nå er at jeg er såååå spent på hvordan det går med Carina!!! Hun fikk en liten blødning i går (etter 2 ganger i høyet forstod jeg!) og skulle få en UL i går formiddag/ettermiddag... Har ikke hørt noe fra henne, så er såååå spent på oppdatering!! Håper at alt er bare bra med spiren, men jeg har tenkt, og tenkt og tenkt på henne i hele går og drømt om henne i natt osv. Carina kjære vennen min; Hvordan går det med deg??!?!??? Du MÅÅÅÅÅ oppdatere oss nå altså!!

 

Har hørt at prostaglandinet(?) i sæden kan føre til at livmorhalsen åpnes, det er derfor mange anbefaler å ha sex for det kan sette igang fødselen når man er på overtid/slutten av svangerskapet...

 

Siden jeg har hatt småblødning tidligere i svangerskapet (truende abort med andre ord, så det stiller seg nok litt annerledes) fikk jeg forbud av legen mot å ha sex i 1 tri - for det kan være uheldig...

 

Uansett, jeg håper at alt står bra til med deg Carina og vær forsiktig!!! Ting blir bedre etterhvert når vi bikker 14 uker altså, man trenger jo ikke være sex-avhold for det, hehe ;)

 

Kommer inn og kommenterer dere alle noe senere, men foreløpig har jeg sykt barn jeg må ta meg av, så kommer sterkere tilbake senere ;)

 

Kjempekos å høre fra dere alle sammen :)))

 

Stooooooor klem fra

Lenke til kommentar

Heisann jentene mine :)

 

Sjønner jeg er etterlyst :) Jeg føler meg helt handikappet uten internett så blir kun når jeg er på jobb og får tid til å skrive litt.

Som sant s¨å hadde jeg norn små blødninger etter å ha hoppet 2 gagner i høyet på søndag. Og fikk en liten dråpe igår og idag. Fikk kontakta fyn legen etter litt press fra en kollega. Fikk komme dit i 2 tiden igår. Var helt gåen i hele går da jeg var så nervøs. Var sikker på at det var over nå. Stabla meg oppi stolen og han tok en gyn sjekk på meg og kjente på livmora. Han kunne ikke se hvor blødnigen kom fra og alt var lukket og fint. Han tok fram ul apparaet og jeg lå å stirra i taket. Turte ikke se. Han sa jeg bare kunne slappe av for her var det liv. Den lille hadde blitt så stor. Hele 4 cm og hadde fått armer og ben. Den sprella skikkelig der inne og gyn legen hadde problemer med å få målt den lille. Han fikk etterhvert tatt noen skikkelige målinger og alt så normalt ut og jeg var nøyaktig like langt som jeg skulle være. Han fikk tatt et skikkelig bilde av hodet. DEn jeg mista hadde jo forstørra hodet ti resten av kroppen, men alt var normalt og hodet tilsa 10+6.

Blødningene kunne han ikke se hvor kom fra, men har nok bare skjøre slimhinner. Så nå kan jeg slappe litt mer av og bare nyte bilder av den lille. Var veldig betryggende å se at alt var i orden. Så symptomer kan bare drite å dra, jeg har nesten ikke noen av dem, men nå vet jeg at alt er i sjønneste orden :)

Det var litt om meg da :)

 

Håper du klarer å holde bekkenet ditt i sjakk Tiril girl og at treningen hjelper mot bekkenplagene dine og at du blir bedre. Jobber du noe nå eller er du fullt sykemeldt???

 

Håper jenta di er blitt frisk Meg og lille snuppis :) Sjønner godt at du blir sliten når du har en liten småttis som også trenger oppmerksomhet når en selv er sliten. Og tenk!!! Ikke lenge igjen av 1 trimester for noen av oss. Blir hærlig den dagen vi alle har bikka over til 2 trimester :) Gleeeer meg :)

 

j-76, hvordan går det med deg??? Du er jo snart halvveis og magen er vel begynt å bule godt ut nå :)

 

Men der kaller pliktene :) Men her er alt i sjønneste orden :)

 

Klemmer fra meg :)

Lenke til kommentar

Dagene har sust av sted og jeg har ikke rukket være innom på noen dager og hva får jeg lese.... Håper virkelig det ordner seg Carina! Krysser alt jeg har for deg XXXXXXXXXXXXX Tenker på deg!

 

Formen min er bra. Nå er jeg spent på ordinær UL til fredag. Jeg håper vi får gode nyheter og at alt er vell med babyen, er så spent på kjønn. For øvrig så kjenner jeg lille gull hver dag, og det føles så godt. Ellers er jeg litt skuffet over meg selv fordi jeg ikke klarte å være tøff i møte med legen i går, så er fortsatt sykemeldt 20%. Hun er veldig hyggelig, men føler hun er streng, og slik at du må be selv, synes det hadde vært så deilig om hun så meg litt og bare sa nå skal du det hvis dere skjønner... Hun var klar på at jeg bare kan kontakte henne hvis formen blir verre, så jeg får heller gjøre det.

 

Så til alle dere herlige damer:

Carina alle mine tanker går til deg i dag, håper virkelig det ordner seg.

 

Snuppis: Tenk at du allerede er så langt, er jo helt utrolig, gleder meg så på dine vegne, god bedring til lille snuppis.

 

Tiril: Så flott du får oppfølging av fysio. Håper bekkenet bedrer seg, er det bassengtrening i Drammen? har hørt mye bra om det!

 

Katta og maddemor: så koselig at dere er innom og oppdaterer, dere er jo våre alibi på at dette skal gå bra :-D Veldig hyggelig å høre at dere er blitt så gode venner og at dere bor så nærme at dere kan møtes i blant. Kos dere med babyene!

 

Stor klem til dere alle fra Jorun

Lenke til kommentar

Det var godt og høre, kjære Carina at alt står bra til og den lille hadde vokst så fint:) Deilig med det flotte hodemålet, dette blir en fin frisk baby:) Og jeg er sykemeldt fra dag en og ut hele svangerskapet.....

 

Det er ikke så lett og sitte fremfor legen og forslå ting selv, J-76, særlig når du føler hun er streng. Min fastlege er en sindig rolig kar, og han gjør liksom det jeg ber han om:) Nå er det jo legen på Riksen som har sykemeldt meg denne gangen så da var det liksom ikke noe problem:)

 

Selv holder jeg på og gjøre mine små bevegelser og øvelser, og bank i bordet, synes bekkenet har vært riktig så snilt i flere dager:) Skal til fysio på fredag igjen......merker litt til det på natterstid når jeg snur meg og våkner av det. I natt har jeg drømt så ille at jeg var kvalm og hadde hjertebank når jeg våknet.....drømte at lill Sprell var død og fikk hetta.....det som er så ille er at man drømmer så realistisk at det tar noen sekunder og realitetsorientere seg når man våkner.....

 

I dag runder vi 24 uker og han har vært en del aktiv på dagtid. Leser at akkurat rundt denne tiden er det vanlig og ikke kjenne så masse på dagtid. han er rolig når jeg er i farta. og morkaken vokser i rykk og napp og krever sin plass, mens babyen vokser kontinuerlig. Takk gud for Internett sier jeg bare......hehe

 

Klem Irene

Lenke til kommentar

Lykke til på UL i morgen kjære J-76:) Hvilket klokkeslett skal du dit???? Vi er med deg i tankene vet du.....hehe

 

Varm klem fra Irene

Lenke til kommentar

OIII Carina. Dette var skummelt å lese!! Godt at alt ser fint ut. Nå går det fint vettu så lenge str er riktig i forhold til hvor langt du er.

 

Masse lykke til på ul idag J-76, skal krysse fingrene hardt for at alt bere er velstand.

 

Tirilgirl, så bra at du er bedre i bekkenet ditt, er fint at du gjør øvelsene dine, det skal hjelpe. Skal si du er kommet langt nå, godt over halvveis allerede!!!! Ikke lenge før du har nurket i armene dine asså!!

 

Snuppis, hvordan går det med deg? Er det bedre med den syke datteren din, og er du fortsatt like sliten? Nærmer seg 2-tri nå, da vil du føle deg litt bedre i en liten stund i allefall!!

 

Maddemora mi, hvordan har du det? Ikke sett deg på en stund nå (msn, eller her inne) Håper alt står bra til med deg.

 

Her gjøres det klart til dåp i helga, skal bli godt å få det overstått. Lillemann (alexander) sov hele natten 2 døgn på rad slik at jeg fikk litt overskudd., men i natt var d over, vært våken siden halv 3 inatt (fra og til) så nå sover han som en stein i vugga si nå som han egentlig skulle vært våken siden vi skal på farten. Håper dere alle får en strålende helg-

 

Stooor klem til alle jentene mine fra Cathrine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...