Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får opp at du har glemt den/mista den hos en venn.. Sjekk der du var sist, i sofan .Noe med en sofa..Så jeg tror at du har mista den inn i en sofa . Har du fått denne klokka av noen i gave eller?

Prøv å gi meg mer innfo så ska jeg se hva jeg får opp. Hvis du kommer på msn så får jeg mer inn av din energi,og kan dermed få opp ting mer konkret..

min mail og msn er

[email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! Legger deg til på msn nå! Tusen tusen takk! :)

Skrevet

Bare koslig,det var da så lite ...

Skrevet

fikk du meg opp? Du står som frakoblet her...

Skrevet

Du er ikkje redd for at MANGE legger deg til på msn nå?

Kjenner eg fikk VELDIG lyst hehehehe

Men skal ikkje gjøre det.

Skrevet

sendte deg en mail isteden jeg, siden du fortsatt står som frakoblet. Tusen hjertlig takk, atter en gang! :) Skal absolutt ikke misbrukes!

Go' natt!

Skrevet

Kristin-.87..

Bare å legge meg til du.. Du ska få lov ja ;)

Nå ska jeg finne senga her.. Vi snakkes ;)

Skrevet

Hei :))

Hadde blii kjempegla om du ville spådd meg om du har tid :)))

heter Trude og er fødd 250883 :)

Lurer på om det er lenge til fødsel og om alt kommer til å gå bra :)

Lurer også på hvordan fremtiden med jobb og skole ser ut :)

Tusen takk:))

Mvh.

Skrevet

TUSEN TAKK!!

Da var du lagt til:) Natta ja, sweet dreams.

Skrevet

Heihei

Lurte bare på om du kunne se noe om jeg blir gravid i nær framtid? (evt allerede er gravid..*håpehåpe*)

Har nettopp mistet min første i en SA og vil så gjerne bli fort gravid igjen..

Er født 15.06.89

På forhånd takk:D

Mvh Mia

Skrevet

Beklager eg seier det, men synes det blir urettferdig at rosene skal få so mykje kritikk fordi at alle ikkje blir spådd. Er igrunnen nok å sjå antallet kommentara som er lagt til dette innlegget, - det skal noke til å komme igjennom alle...

Synes dessuten det er flott at ho tar seg tid til å "lese" folk gratis innimellom!

So berre "stå på" du rosene :o)

Skrevet

Hun er ikke mye treffsikker godeste Michelle-Laila!!

Skrevet

Mia ;

Jeg ser at du vil bli gravid før det går et år.Jeg vil tippe fra ca 1 til 6 mnd fra nå..

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp.

Lykke til..

Skrevet

Jobber du som lærer? Eller en person som gir gode råd og veiledning? Jeg får opp dette ganske så sterkt opp på deg..Det er en gruppe menenesker

dukker ofte opp i forbindelse med grupper av mennesker, gjerne i sammenheng med utdanning. Gruppen kan være en kirke, skole, klubb, team, kompani eller samfunn. Hierofanten viser til konformitet og gruppeidentifikasjon. Han liker alt som er oversiktlig og systematisk og har detaljerte leveregler.

Han gir råd og veiledning, og kan representere en lærer eller en venn med en viss autoritet. Kanskje er du interesert i spørsmål av filosofisk og religiøs art, og har behov for å finne spirituell mening i livet. Frihet kan oppnås gjennom viten.

Skrevet

Hei rosene :)

Lyst til å spå meg om hva som skjer i livet og med kjærligheten?

Hvordan blir det med jobb?

29.06.73

På forhånd takk :)

Skrevet

Heisann Rosene! Jeg prøver nok en gang :) Jente født 090981 lurer på om jeg blir gravid snart....har prøvd i to år uten hell enda. Blir veldig takknemlig for svar ;)

Skrevet

Lettre å få svar av meg ,hvis dere ringer meg.... Da jeg ikke har muligheten til å være på internet hele tiden.Har 3 barn som vil ha oppmerksomhet. Hehe ;) Men ringer dere meg så har jeg muligheten til å spå dere..

Tlf nr mitt står på min hjemmeside..

Ha en fin dag videre..

Ps..

Det er gratis ja..Kan ta 8 stk idag--

Skrevet

Kristin87:

Jeg ser at du vil bli gravid ,men at det vil ta en stund.1 år og 2mnd ca.. Ser at du kommer til å bli en snill og god mamma..Du har masse kjærlighet og varme.Dere kommer til å bli snille og gode foreldre..

Ditt svangerskap kommer til å gå bra,blir vel litt kvalm i mnd 2-3 men dette går fort over når du spiser tørre kjeks osv.Husk alltid å ha kjeks på nattborsskuffen,og litt saft ...

Klem

Skrevet

Heihei. Har du mulighet iløpet av dagen?

19061989.

- Ser du en graviditet hos meg?

- Kommer meg og min kjære til og være lykkelig, eller er det mye i forholdet som må fikses?

Takker visst du har tid :)

Skrevet

Pøver her og jeg da;) Hehe. når føder jeg? jeg født:06.01.83 mannen født:22.12.78

Håper du kan svare!

Skrevet

Det er helt i orden at hun ikke klarer/har tid til å spå alle.

Det er det hun oppgir som grunn jeg reagerer på.

Skrevet

Når har du termin? Tallet 18 kommer (18 eller 08) opp sterkt til meg.. Jeg får opp at du vil føde før din termin.. Det blir en fin fødsel.. Lykke til

Skrevet

hei!

jeg trenger litt hjelp... Jeg venter på svar på en prøve ang babyen i magen, og er veldig redd for resultatet.. kan du se om babyen er frisk? og når jeg evt føder?

Skrevet

Hei!

Jeg er født 160177. Er i en fryktelig vanskelig familiesituasjon. Tror du jeg og barna får det bedre alene? Ser du flytting i nærmeste framtid?

På forhånd tusen takk!

Skrevet

har termin den 18;) Altså på søndag. Men jeg vil få før altså? Du ser ikke eksakt dag??;) tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...