Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jeg flere barn og ev. når blir jeg gravid? 120969

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde meg lengre oppe i tråden og har også sendt mail til deg uten svar..... Har du sjangs å prøve nå da?

Kopierer innlegget mitt lengre oppe:

Hei Rosene:)

Så snill du er som spår gratis! Setter umåtelig stor pris på hvis du vil se på meg litt:)

f. 26.04.77

Termin 03.09.10

Hvordan vil min fødsel bli denne gangen og kommer den før eller etter termin tror du? Som du ser skriver jeg den fordi jeg vet ikke kjønn; kan du se kjønn?

tuuuusen takk!

Skrevet

Utrolig teit av deg Rosene og hoppe over folk.

Når du skriver at du tar 10 stk. Så ta vell de 10 første da!

Skrevet

Jeg spår de jeg selv vil spå, går ikke på hvem som er nr 1 eller nr 100.... Noen har bedre energi enn andre,noen er vansklige å lese..Andre ganger kan det være dårlig energi på et menneske... De som "maser" eller har dårlig aura (er frekk,slem osv ,osv ,er jo tross alt energi jeg tar opp,så er mann en slem person får jeg selvf inn det,og går heller etter en aen energi) Jeg har også en aen tråd på spå /horoskop,pluss flere jeg har fått tlf av idag..Har allerde spådd de 10 som jeg lova. Nå tar jeg de jeg orker...Lettre å få svar av meg,når mann spør 1 eller 2 spørsmål ,isdenfor 4-6 spørsmål-- De som har mange spørsmål hopper jeg over..

Skrevet

Anonym født 26-04.77

Jeg ser at din fødsel vil gå bra,du bruker ca 10-12 timer .. Det blir ikke en komplisert fødsel,alt vil gå bra ja--- Jeg tror at du får før termin. Ca 5 dager før, tallet fem kommer sterkt opp her..

Lykke til

Skrevet

Håper ikke min masing har gitt dårlig energi.

Jeg er veldig intressert i dette, men har aldri tørt å bli spådd før.

27.04.83

Får vi flere barn? Kjønn?

= 2 spørsmål :)

Skrevet

Hei rosene :)

Har aldri blitt spådd før, så jeg håper jeg får en mulighet til å se om spådommer er sant ;) Utrolig snilt av deg å spå gratis her inne :)

Mitt spørsmål:

Hadde positiv EL 9.juli og lurer på om jeg har blitt gravid (eller om egget setter seg fast denne måneden)?

Jeg er født: 07.07.87

Mannen min: 07.11.81

Skrevet

Var veldig usikker på om jeg skulle spørre igjen.. 27.03.86. Kan hende karmaen min er for dårlig, men det er kanskje verdt et forsøk likevel?

Spørsmålet mitt er: Er det noe håp for meg?

Skrevet

Jøsses, la henne no spå de hun vil da!! Er tross alt ufattlig snillt av henne å gjøre dette!!!!!!

Skrevet

Kristin.87

Takk for støtten-- Setter pris på det..

Ha en fin kveld

Skrevet

Vet ikke om det har noen betydning men ser at innlegget mitt lenger oppe ble signert med "anonym", så legger det inn en gang til :)

Hei :))

Har du mulighet til å spå meg i forhold til graviditet? Når? Kjønn?

Jeg er født 010986

Samboeren 290683

Skrevet

Spør igjen jeg rosene :-) (håper du ikke synes jeg maser)

161279.

ser du noen graviditet i nærmeste fremtid?

Beklager maset, men jeg er så spent på om fremtiden bedrer seg:-)

Har forståelse for at du har mye å gjør, så jeg blir meget takknemlig for svar :-)

Skrevet

nei vettu ka, det skulle da bare mangle!! Ingenting å takke for i det hele tatt! Synst at enkelte folk skal sette LITT mer pris på det du faktisk gjør her!:D

Skrevet

Hei Rosene! Da fant jeg deg her :). Jeg er veldig spent på om du kan få opp noe om graviditet på meg, og i tilfelle når? -090981-

Skrevet

Hei rosene :)

Mine spørsmål er: Blir jeg gravid snart? Og om jeg blir, blir det gutt eller jente?

Født: 27.10.82

Hilsen utålmodig ;-)

Skrevet

Hei:)

jeg lurte på om du ser om jeg har en gutt eller jente i magen??

vi klarte ikke se på ultralyden.. termin 25.nov.

jeg er født 11.02.85

Tusen takk hvis du får tid:):)

Ha en fin kveld:)

Skrevet

Hei Rosene;)

Tusen takk for koselig svar! Setter stor pris på at du tok deg tid til meg og ikke bry deg om de som skjeller deg ut her......

Jeg mente ikke å lage noe furore med å legge innøegget mitt en gang til i tråden siden jeg ikke hadde fått svar, ville bare prøve å få svar jeg:)

Nå er jeg veldig fornøyd og det kan da se ut som denne fødselen blir ganske lik første fødsel.

Skrev til deg at UL termin er 3. sept, men min egen termin er 8. sept og du sier jeg kan få før termin og tallet 5 er da ikke så dumt:)

Uansett; du gjør jo tross alt dette gratis og da synes jeg folk godt kan spare seg for slike slemme kommentarer og heller bli positivt overrasket hvis du har tid til å se på seg selv:)

Ser du ikke sa noe om kjønn, så da kunne du vel kanskje ikke se det da:) Gjør ikke noe, vi finner det jo ut om noen uker likevel:)

Ønsker deg en fin kveld Rosene:)

mvh anonym f- 26.04.77:)

Skrevet

26.04.77

Neida,du har ikke laga noe styr-Går så godt så ska du se..

Grunnen til at jeg ikke så etter hva slags kjønn du venter, er at jeg skrev et spørsmål pr person.For jeg får så mange stygge mld om at jeg ikke spår den og den personen,så da tenkte jeg at hvis jeg begrenser det til kun et spørsmål pr person. Slik at jeg rekker flere ...Jeg fikk en mld istad om hvorfor jeg svarte på flere spørsmål (var noen her som hadde mer enn et spørsmål),og ikke tok dem. Jaja.. Mann kan ikke gjøre alle til lags .... Men koslig å høre at du setter pris på meg ;) Takk takk...

Skrevet

Kan se om jeg rekke deg imora.. Ha en fin kveld vidre.-

Skrevet

Hei!

Kan du se når jeg føder? Termin 31.08.10

Jeg er født 19.07.85

:)

Skrevet

Jeg skjønner godt at folk reagerer når du skriver at noen har dårlig energi/slem energi, eller lite energi.

Det går nok mer på dine evner som "spådame".

Det er nok vanskelig over nett, men du burde holde deg for god til å komme med slike komentarer.

Du tilbyr dine spåtjenester og hopper over mange som ønsker å bli spådd med unnskyldningen om at de har dårlig energi...Det er drøyt og uprofft.

Du burde heller skrive en kort komentar om at du desverre ikke får opp noe på de du ikke kan finne noe på/gidder å finne noe på.

Systematisk nedover etter hver person, slik andre som spår gjør.

Får skikkelig dårlig følelse på deg, rosene. Jeg tror kun du gjør dette for å få oppmerksomhet.

Skrevet

Anonym :

Jeg tror at du får før termin- Ca 22- 26. 08.10

Lykke til.

Skrevet

Spør igjen jeg ;-)¨¨

161279.

Graviditet?

Får du opp noe om kjæresten min?

BTW, ikke bry deg om spydige follk her oppe. Du er snill som gjør dette gratis!:-)

Hs en fin kveld:-)

Skrevet

Jeg vil, jeg vil!!

HVOR ER KLOKKA MI???? Gant-klokke med hvit skive, og masse "diamanter" rundt.

Hadde vært evig takknemmelig om du så hvor den var! Virkelig!

25.01.85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...