Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

06.03.88

Du får en liten prins ;)

Lykke til videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..

Du blir gravid innen 8-9 mnd..Du får en gutt ser jeg ..Her er det familie kortet,lykke ,hell og masse kjærlighet,Ser ut som at du får gode nyheter snart,ser også ut som at du får et flott tilbud.Og at en gammel venn dukker opp i livet ditt.Dette er en venn som betyd mye for deg før.Denne vennen har du hatt med glede og moro sammen med..

Ser en gruppe menneske,jobber du som veileder/lærer/altså en person som gir gode råd til andre mennsker..

Ser ut som du har et nytt prosjekt på gang snart.Det kan være husbygging/opppussing/en hobby som kan gå over til å bli spenende og kan gi deg noen ekstra penger.

Ni begre er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet.

Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster.

Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få til

Lykke til....

Skrevet

02.07.85

Er det jente eller gutt jeg bærer i magen?

Kommer jeg til å gå over termin?

*Termin er 24 desember*

Tuuusen takk!

Skrevet

Denne var til 17.11..

Som jeg skrev kl 12.46

Skrevet

Da prøver jeg på nytt i håp om svar.

Hei Rosene :)

Ville du tatt deg tid til meg også?

Ser du kommer med veldig ufyllende svar, så det hadde gledet meg å høre hva du ser hos meg :)

Har jeg funnet den rette?

Og fødselen? (dato, hvordan det går osv)

På forhånd tusen takk :)

09.03.09

Skrevet

Hei Rosene prøver her jeg også syntes det er spennende å bli spådd.

F.dato:16.08.82

Lurer på om jeg får et barn til?hvor mange tilsammen kjønn?kjærlighet?

Håper du har tid.

Skrevet

Meg ta meg, please...

jeg venter på fødsel...når skjer det noe??? Blir GAL her...

14.07.77

Skrevet

Hei rosene!

030790, lurer på kjønn!

de kunne ikke se noe på ul da jeg var i uke 18, er nå 24+2.

Nyskjerriig! :)

håper på svar :)

Skrevet

Hei, prøver en gang til.....

da du ikke har ikke svart på spørsmålet mitt.....

Ser du når jeg blir gravid igjen, evt hvilket kjønn det blir?

Minsten er 11 mnd, og vi er prøvere fra denne mnd. :-)

Mvh 110567

Skrevet

Tusen takk til deg Rosene! Hilsen 18.33=)

Skrevet

Hej Rosene :) Du har fått veldig mange bra tilbakemeldinger og treff. Så må jo prøve deg jeg også.

Har Bf som har gått fra meg bare 6 uker før termin. Kommer han til å ''våkne'' opp når babyen kommer??

Når Føder jeg ?? ( Termin 26 August )

Født 190883

Skrevet

Rosene... håper du vil se litt på meg også.

280378

Jeg lurer på, hvir jeg blir gravid igjen, hvordan vil det svangerskapet bli?

Og vil jeg blir gravid snart?

Håper virkelig du vil se litt på min.

Skrevet

Takk for svar:) er det vi tror selv også

Hilsen 060388

Skrevet

Takk. Så fin ut den :) Håper det blir som du skrev.

Skrevet

Kan godft se på deg,men trenger fødselsdaton din for å kunne spå deg ;)

Skrevet

Jeg ska til Lillehammer den 26 juli,hvis noen vil kan dere stikke innom meg å bli spådd.. Når mann spår en person direkte får mann inn mye mer energi,og dermed mer konkrete svar. Dem som er inntrisert kan ta kontakt med meg direkte på mob eller på mail. Mob nr mitt står på hjemmesiden min.Jeg kan ikke legge det ut her forstår dere ;)

Jeg gjør dette kun i 3 dager,mens jeg er der..

Skrevet

å, då er eg også der. Hunderfossen?

Skrevet

Tusen takk rosene!! :-)

Skal huske på deg og gi deg tilbakemelding når jeg sitter med positiv test i hånda ;-)

Får du opp noe mer på meg?

Skrevet

Anonym:;

Vi ska dit å ja selvf ;) Men er ikke der vi ska bo.. Vil du bli spådd face too face er det bare å ta kontakt. Tid og sted avtaler vi nærmere.. Ha en fin kveld.,

Skrevet

ser du om jeg venter en gutt eller jente i magen?;)

født 230984

Skrevet

Hei rosene :)

Sikkert litt kjedelig å svare på dette standardspørsmålet, men kanskje jeg har en ørliten sjanse likevel? :)

Som så mange andre lurer jeg på når jeg blir gravid igjen, og om jeg blir, får jeg gutt eller jente?

Mvh meg :)

27.10.82

Skrevet

23.05.89

Når blir jeg gravid, og hva blir kjønnet på barnet?

Har jeg funnet min livs kjærlighet?

Skrevet

Lovechild

Du blir lova et flott kjærlighets liv.Du hadde mange flotte kort. Ser ut som at du får et flott tilbud ang kjærligheten.Han er allerde i livet ditt..

Situasjoner

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kanskje en elsker er underveis eller nettopp har kommet inn i livet ditt. Du er også moden for et forhold nå, og søker etter større og mer dyptgripende følelsesmessige opplevelser. Målet ditt er å erobre noe, og gjøre følelser og visjoner til virkelighet.

Slik er hans personlighet;

Han har en sensitiv stil. Han er romantisk, fantasifull, følsom, raffinert og selvgranskende. Han er kreativ, full av ideer, drømmer og visjoner, kanskje spesielt innen kunst og musikk. Men han er også overemosjonell, har overdreven fantasi, kan være temperamentsfull og innadvendt.

Ser ut som dere feirer noe stort, det kan hende dere forlover dere /gifter dere osv.Jeg får opp masse glede,familie,gode venner ,selskapligheter osv..Dere feirer noe stort..

Fire staver er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer. (kan også dukker opp når mann ska i bryllup eller store lag)

Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst.

Ser ut som at du får gode nyheter ganske så snart,jeg ser at du skriver under en kontrakt.Du signerer noe... Jeg får også opp ferie på deg..Jeg ser vann, altså en reise på sjøen.Du reiser ut av landet..

Situasjonen er fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du bør leve i øyeblikket og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes. Kortet kan også vise til forestående nyheter angående penger, eiendom, familie eller nære venner.

Veldig bra kort..Du har masse å glede deg til;)

Lykke til..

Skrevet

Jeg lurer sårt på om jeg vil bli frisk av min depresjon og utbrenthet snart? ( har vært veldig syk i 10 mnd)

29.04.83

Skrevet

Jeg får opp at det kommer bedre tider snart.Du må bare holde ut,det verste er over.Det er kun en vei det går nå.Og det er oppover..Hold ut for jeg opp.. Du får god hjelp og støtte,jeg får opp sp ei dame.Hun kan være din mor,svigermor/tante eller en eldre venninne,,Denne personen er klok og vil gi deg masse støtte og råd.Jeg ser at du går til psykolog ,dette vil hjelpe deg mye... Jeg vil anbefale deg å prøve akupunktur og homopat..

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...