rosene Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg spår 10 stk gratis inatt/imora. Kom på spå/horoskop siden da vel... Maks 2 spørsmål pr pers,slik at jeg rekker over mest mulig . Husk din fødselsdato,og spørsmåla dine.. Ha en fin kveld videre.. Klem
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Fant ingenting på spå/horoskop, så skriver her Lurer på hvordan fødselen kommer til å gå, og når babyen kommer i forhold til termin? Ellers hva du kan se 21.11.1991
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Spør jeg også her.. Blir det gutt eller jente? Blir det noe av bryllupet i oktober? Ser du noe annet må du gjerne si fra ) 30.03.84
rosene Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2010 På spå/horoskop er det flere linker der. F eks den anbefaling av spåkafeen min, den linken der kan dere skrive under med fødselsdato og spørsmåla så kan jeg spå dere gratis Din fødsel vil gå veldig fort.Jeg får opp ordet epidural.. Jeg tror at din fødsel vil overraske deg veldig da den ikke blir så vondt som du selv trodde/eller forventet .Det blir en fødsel på under 8-9 timer så har du din baby i dine armer.Tror babyen din kommer ca 10-3 dager før termin-- Taller tre kommer sterkt opp her. Nå hadde jeg ikke termin dato din og derfor er det litt vansklig å spå nøyaktig dato .. Ha en fin kveld videre.---
Gjest Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Hei, nå skrev jeg et innlegg til deg på spå/horoskop, trodde jeg skulle stille spørsmålet der inne, men regner med det var feil?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Hva skjer med kjæligheten? Hva hva skjer til høsten? 070587
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Tusen takk for svar Har termin 13. august, kanskje derfor du får opp tallet 3? Samboer er borte på jobb akkurat når jeg har termin, men kan komme seg hjem på noen timer. Klarer du å se noe om han rekker fødsel? Hilsen 21.11.1991
rosene Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2010 Hei igjen 21.11.1991 Ja,da er det nok derfor jeg fikk 3 tallet så sterkt opp.. Jeg tror at din kjære rekker å være med på fødsel,For opp at du går ikke gjennom fødselen alene... Det blir en fin opplevelse for din kjære og deg.. Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Jeg lurer på om jeg kommer til å ta livet av svigermora mi eller meg selv først. 280180
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #10 Skrevet 7. juli 2010 Blir jeg gravid snart? og Jobb eller skole? 130983 Tusen takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #12 Skrevet 7. juli 2010 Hei! Har du lyst til å se litt på meg. Ny prøver etter MA i Mars. Vil det ta lang tid før jeg blir gravid igjen? Vil det gå bra neste gang? Kjønn? Født 120683 Håper på svar, og tusen takk
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #13 Skrevet 7. juli 2010 Hei hei:) Håper du vil spå meg. Er litt bekymret da jeg hadde en MA i uke 12+1 sist. Går det bra med denne graviditeten? Er det ett barn eller to i magen? 17.06.80 Tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #14 Skrevet 7. juli 2010 Kommer jeg inn på skole til høsten, og har jeg funnet drømme gutten i mitt liv? 16.11.89
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #15 Skrevet 7. juli 2010 Ja gjerne :-) Får jeg fast jobb snart? hvilken jobb blir det? 030481
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #17 Skrevet 7. juli 2010 18.12.80. Når får jeg jobb? Hva slags jobb blir det?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #18 Skrevet 7. juli 2010 Hva med å fullføre denne tråden?: http://www.barnimagen.com/forum/thread/142060155 Merkelig at du tilbyr hvis du ikke fullfører...
rosene Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #19 Skrevet 7. juli 2010 070587 ; Jeg får opp mye nytt her, nye prosjekter,nye ideer/tanker,det ligger en del nye ting å venter på deg her ja.. Kan se ut som at du får mer penger,på jobben osv, kanskje får du ny jobb eller så får du lønnsforhøyelse.. På kjærligheten ser det veldig veldig bra ut.. Fine kort hadde du . Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster. Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få til Stjernen står for håp, gir lys i enden av tunnelen og viser vei i mørket. Du er på rett spor, for å nå mål og lengsler kreves handling. Hvis du har holdt tilbake, er det nå på tide å gi generøst. Stjernen representerer inspirasjon, sinnsro, tro og optimisme. Den gir løfter om fornyelse, hell og lykke. Kanskje vil en spesielt lykkelig hendelse snart inntreffe. Kortet viser deg hva som er mulig hvis du tør følge din ledestjerne (drømmer og visjoner). Åpne hjertet og løslat frykt og tvil. Tre begre står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig. Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet. Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #20 Skrevet 7. juli 2010 Kjære deg- jeg ber deg på mine knær om å spå meg... Når føder jeg? Blir jeg gående lenge over termin?? Er desperat... 28.07.88
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #21 Skrevet 7. juli 2010 får du opp når den lille kommer til verden?? blir det gutt eller jente?? min fødselsdato 13.01.84
rosene Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #22 Skrevet 7. juli 2010 Innen 2-3 mnd får du en bra jobb.. Jeg tror at du starter om ca 2-3 uker Det er først en vikar stilling,så ser det ut som at du får en fast stliing. Om et år ca har du en bra betalt stilling, med ansvar for flere ansatte ..
rosene Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #23 Skrevet 7. juli 2010 28.07.88 Jeg tror ikke at du går over termin. Jeg tror at fødslen starter 10-3 dager før termin. Tipper 6-3 dager før ja.. Får inn 6 tallet ganske så sterkt.Det kan enten være 6 dager før termin, eller så er det kl 06- du føder.. Din fødsel vil gå bra. Jeg får opp epidural her .. Prøv gjerne et varmt og deilig bad når riene starter da det vil lindre på smertene dine .. Du får en super jordmor,og en flott fødsel.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #25 Skrevet 7. juli 2010 Føder jeg på tiden? født 21.06.76. termin 21.7. Har mye vondt og venter nr 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå