Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil du spå meg?

190990

lurer på om vi snart få kjøpt oss en leilighet?

og når jeg føder, mens termin 31juli og ul termin 10 august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har svart deg på mailen din ;)

Ha en flott kveld..

Skrevet

Anonym 01:48 her!

Min fødselsdato er 06.03.87 :D Setter STOOOR pris på at du tar deg tid til MEG:D:D helt fantastisk snilt gjort av deg! Sender deg en mail også eg:)

Skrevet

Hva ønska du egentlig å bli spådd i ?? Jeg fikk ikke noen konkrete spørsmål så jeg tok opp det jeg fikk inn bare.. Her kommer det jeg fikk inn.;

Kortet dukker ofte opp i forbindelse med forhandlinger og avtaler. Det kan tyde på bryllup, eiendomsavtaler, arv, forretningsavtaler, veldedige organisasjoner eller andre økonomiske overenskomster. Tiden er inne for å føre an, ta en sjanse og skape et mesterverk. Men bruk tid på å ta viktige avgjørelser som berører ditt eller andres liv.

Kortet kan vise til et lykkelig kjærlighetsforhold. I et utenomekteskapelig kjærlighetsforhold kan Stavenes konge stå for den mannlige partneren. Han er sjarmerende og morsom, men uoppnåelig. Du leker med ilden

Seks begre viser seg når noe fra fortiden dukker opp. Det kan være minner fra barndommen som vender tilbake. Eller kanskje en gammel venn, elsker eller kollega tar kontakt. Svaret på spørsmålet ligger i fortiden, forsøk å huske hva det var som gjorde deg lykkelig før og hva du interesserte deg for.

Hvis kortet ikke handler om tilbakeblikk og nostalgi, kan det også handle om en fremtidig situasjon med lykke og fremgang etter strev. En drøm eller ambisjon du har hatt lenge kan nås. Kortet står for uskyldighet, barnslig og naiv glede, godvilje, vennlighet og tjenester.

Kortet kan også være en advarsel om at du har en tendens til å idealisere eller leve i fortiden, uten tanke for nåtiden eller fremtidige prosjekter.

Sju begre dreier seg om drømmer og illusjoner. Blant flere valgmuligheter er det en som er særdeles lovende. Du bør konsentrere deg om dette og ikke spre energien på for mange områder.

Kortet kan dukke opp når du har flere potensielle partnere. Du liker alle, men klarer ikke å bestemme deg for en av dem.

Du bør finne ut hva det egentlig er du ønsker deg, og hva som er oppnåelig. Kortet signaliserer at du bør vente og se hvordan tingene utvikler seg, for de er kanskje ikke helt slik de ser ut. Husk - det er ikke gull alt som glimrer

Dette er et ekstremt subjektiv kort, som er rettet mot den indre opplevelsesverdenen. Kortet viser til at lykken ikke er betinget av materiell velstand og framgang. Det kan være tid for indre ettertanke og betraktninger.

Kortet kan være en advarsel om at man bør beskytte seg selv, og ikke utsette seg for flere ubehagelige situasjoner enn nødvendig. Kanskje kan terapi være løsningen.

Ellers handler kortet ofte om fantasiens og fiksjonens verden. Det kan være for eksempel bøker og skuespill, filmer og bilder, eller en forkjærlighet for hekseri og magi.

Du må stole på deg selv og hente styrke fra din visdom og erfaring.

Kortet viser til suksess innen det å tale offentlig, skrive, drive med musikk, utgivelser eller studier.

Lykke til ..

Skrevet

Hei Rosene!

Lurte på om du kunne svare på mailen, jeg sendte deg?

Angående spåing..

Hilsen 31.01.92.

Skrevet

190990..

Jeg ser at dere vil bo i et nytt hus/leilighet innen 3-6 mnd ..

Her vil dere få det vledig fint,og trives godt.. Jeg ser at dere vil male huset med engang dere flytter inn,Ordet male, kommer sterkt opp her..

Male /opppussing liksom..

Lykke til videre.

Skrevet

140479

Får vi gutt eller jente i januar?

Skrevet

Svar sendt ;)

Skrevet

19.07.84

Hvordan vil det neste året bli for meg? Kjærlighet og jobb.

Skrevet

Hei

Jeg har termin 19 juli.

Kan du se om jeg føder før,på eller over termin?

Og vil min mann være tilstede?

02.05.75.

Skrevet

MANGE MILLIONER TAKK!!:D:D

Fikk du ikkje noe opp ang graviditet?

Er i ett fast forold til min forlovede og vi har vært sammen i over 3 år. Vi ønsker oss veldig ett barn og håper det kommer med tiden??

:D:D:D

Skrevet

IPA :

Jeg får fram at barnet er friskt og at selve fødselsen vil gå veldig bra.Faktisk blir du overraska hvor bra det kommer til å gå. Prøv gjerne akupunktur ,da dette vil lette mye på smertene.. Videre ser jeg at du vil ha litt vondt i ryggen de siste 3 ukene av svangerskapet... Men det finnes gode råd. Unn deg gjerne litt massasje ,og prøv akupuntur..

Lykke til videre.

Skrevet

svar sendt hos hvem?

Skrevet

19.07.84:

Du blir nok overraska snart, du får en tlf samtale eller sms som overrasker deg .. Du får innvitasjoner ,ta imot med åpne armer..Grip sjansen du får..

Ser ut at kjærligheten blomsterer kjempe ... Dere vil snart ut på en flott ferie, dette blir en flott sommer.. Denne ferien dere ska på,er fra nå og innen 2-3 mnd... Jeg ser hav,blått,bølger. Så for meg ser det ut som en båt tur, ser at dere reiser ut av landet ..

Ha litt tro,tenk positivt ,og la deg selv ta sjanser.. Handle nå , får jeg opp..

Skrevet

Du må legge med fødselsdaton din ;)

Skrevet

02.05.75

Jeg tror din kjære blir med på fødsel, for jeg får ikke inn at du går igjennom den alene..Det blir en flott fødsel,men mange gode minner..Har dere tenkt å ha med kamera? Jeg får inn kamera nemlig..Lykke til..

Skrevet

Prøver meg en siste gang :P

27.04.83

Får vi flere barn? evt.kjønn?

Ser du om far min har det bra? Født 07.09.41

Hilsen en du sikkert syns maser litt nå.....

Skrevet

Ingen baby på meg?:( (22:51 her).

Skrevet

har sendt deg mail michelle laila :)

Skrevet

Kristin.87

Jeg fikk ikke noen spørsmål,så derfor la jeg bare kort på deg sånn generelt ,og som du så selv så var det jo en del spennede ;)

Skrevet

jeg har skrevet der til deg

Skrevet

Hei:-)

Vil du spå meg? Jeg lurer på om ting vil "ordne" seg for meg etterhvert..ser det lysere ut snart?

Og også om / når vi får barn nummer 3:-)

Tusen takk på forhånd.

Hilsen Henni

Skrevet

Fødselsdato 17.12.83 ;-)

Henni

Skrevet

Joda, var masse spennende:D:D

Spurte om graviditet i mailen som eg sendte deg:P

Skrevet

Kristin:

Jeg har fått over 23 mail kun idag,så jeg har desverre ikke muligheten til å svare alle- Jeg så at du spurte 2 ganger her,og da så ikke jeg at det sto spørsmål.Derfor la jeg bare vanlig tarot på deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...