Gjest Skrevet 7. juli 2010 #26 Skrevet 7. juli 2010 Hei hei, Blir spennende å høre hva du "ser" her hos meg:) Lurer litt på graviditet.. når jeg blir det... event kjønn... og om du får inn noe i jobb/økonomi fronten så sleng med det og. Er født 18.09.85
rosene Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #27 Skrevet 7. juli 2010 13.01.84 Litt vanskligere når jeg ikke har termin dato.. Men prøver meg lell.. ca 8 -10 dager før termin.. Får opp tallet 8 og 10 ganske så sterkt her. Du får en liten prins.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #28 Skrevet 7. juli 2010 Har 6 dager til termin IDAG :) Spennende! Tusen takk for at du tok deg tid 20:45
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #29 Skrevet 7. juli 2010 Åh jeg vil gjerne prøve.. Jeg er i en krise nå. Har kjærlighetssorg og har det grusomt vondt Jeg gråter hele tiden. Vil jeg oppleve kjærligheten igjen? Vil det ordne seg med et bosted for meg og mitt barn? 130382..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #30 Skrevet 7. juli 2010 Er født 27.04.83 får jeg flere barn? kjønn? Har far min det bra? Jeg gir tilbakemelding
rosene Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #31 Skrevet 7. juli 2010 21.06.76 Jeg får inn at du føder før termin. Tipper den 12-13 ... Ihverfall 1 uke før termin er sikkert..Har du litt vondt i ryggen,vil jeg anbefale deg apunktur .. Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #33 Skrevet 7. juli 2010 Er jeg gravid? Er 3 dager over ikm, så tester i morgen tidlig. Men hadde vært spennende å se hva du "ser" 14.03.88
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #34 Skrevet 7. juli 2010 Kjære rosene! Kan du være så snill å spå meg? Har hatt en tung tid, så jeg er spent på om fremtiden blir lysere:-) Blir jeg gravid i nærmeste fremtid? Og får du noe opp om kjæresten min? Ordner det seg med jobben? 16.12.79 På forhånd tusen takk :-) Skal gi deg tilbakemeldinger når du har svart meg :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #35 Skrevet 7. juli 2010 Tuuusen takk for svar. klem fra 21.06.76.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #36 Skrevet 7. juli 2010 Hei Rosene .. kan du være så snill å spå meg? Har termin 05/08-10, når kommer jeg til å føde? Kommer jeg til å gå over termin? 01.10.87
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #37 Skrevet 7. juli 2010 er veldig spent på om du ser noe rundt kjæreste i år eller 2011? 28.05.84
LettBris Skrevet 7. juli 2010 #38 Skrevet 7. juli 2010 Spår du fortsatt, rosene???? Jeg lurer på når jeg kommer til å føde og hvordan fødselen vil bli i forhold til den første. 30.08.85
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #39 Skrevet 7. juli 2010 Hei Rosene:) Så snill du er som spår gratis! Setter umåtelig stor pris på hvis du vil se på meg litt:) f. 26.04.77 Termin 03.09.10 Hvordan vil min fødsel bli denne gangen og kommer den før eller etter termin tror du? Som du ser skriver jeg den fordi jeg vet ikke kjønn; kan du se kjønn? tuuuusen takk! Stor klem
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #40 Skrevet 7. juli 2010 kan du spå meg også? lurer på om jeg føder før termin? ul termin 10 august, mens termin 31 juli. så lurer jeg på om vi snart får kjøpt oss en leilighet? ser du noe flytting i nærmeste fremtid? 19.09.90
rosene Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #41 Skrevet 7. juli 2010 Det første kortet du fikk ,betyr at det gamle må legges bak seg slik at det nye får ta form.Selvom det er vondt når det står på,så veit du at dette var nødvendig og måtte til. Kortet representerer en avslutning på noe. Denne slutten på noe som er svært viktig for deg og vil føre til store forandringer i livet ditt. Siden død og fødsel henger tett sammen, viser kortet også til noe nytt som vil skje. Både avslutninger og begynnelser kan være spennende og skremmende. Dine følelser for emnet avgjør hvor smertefullt det eventuelt vil bli. Selv om du vil føle tristhet og motvilje, kan du også kjenne lettelse og en følelse av fullføring .. Dette lå i tiden som har hendt, og det stemmer da siden du skriver til meg at du er trist og lei deg..Men fortvil ikke,det snur snart til det bedre ska du se..Bare ha håp og troa,så går det din vei ... Jeg ser at du og ditt barn får en ny start, så ja dere flytter og starter et nytt og bedre liv..Det er penger i lufta her,så du blir bedt om å bruke penegne fornuftig. Innvister dem og bruk dem klokt.. Du blir lova god okonomi fra nå og innen 1 år... Stavenes ess står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet. Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere. Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd. Tiden kan være inne til å foreta en opptelling og gjøre opp status. Du må forsikre deg om at du når målene. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu. Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid - oppslukende hobbyer, barneoppdragelse og velgjørenhet. Dette kan virke utmattende eller deprimerende, men på et ikke-materielt nivå er det grunnleggende tilfredsstillende og produktivt. Så hold ut,det kommer bedre tider, selvom ting kan være kjedlig akkaurt nå så blir det mye bedre snart... Ti mynter står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig. Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon. Dette var det jeg fikik opp på deg Ha en fin kveld
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #42 Skrevet 7. juli 2010 Tusen takk rosene.. Ja, jeg får mye hjelp fra familien nå. Jeg orker ikke å være alene, så er mye med dem. Og ja ønsket om å slå rot er stort. Jeg håper på å klare å kjøpe bolig til meg og barnet mitt. Og håper er stort om å finne kjærligheten på ny.. Jeg håper virkelig du har rett ang. bedre tider.. Klem til deg.. 130382
rosene Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #43 Skrevet 7. juli 2010 21.06.76 Bare koslig Det er bare å stikke innom meg på spåkafeen for en liten prat..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #44 Skrevet 7. juli 2010 Hei, vil jeg få en grei fødsel denne gangen og føder jeg før tiden? Født 18.12.73 Tusen takk
rosene Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #45 Skrevet 7. juli 2010 18.12.73 Når har du termin? Jeg får opp tallet 2, enten 12 eller 2.Tror det er 2..Jeg tror at du vil føde før din termin... Din fødsel vil gå bra,du blir faktisk overraska hvor fort og greit det går . Jeg får opp et teppe, en babyteppe som kommer til å bety mye for deg/dere.Jeg tror at dere får et teppe til babyen som blir huska lenge.Kan hende dere får dette teppet allerde på sykehuset,ihvertfall før babyn din blir 1 mnd. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #46 Skrevet 7. juli 2010 020973 Hvilket kjønn har barnet i magen? Kommer jeg etterhvert til å få en godt betalt jobb? På forhånd tusen takk:)
sånn ca Skrevet 7. juli 2010 #47 Skrevet 7. juli 2010 Tja rosene, du er sikkert over 10 innlegg for lenge sia^^, Men jeg slenger inn et spm. likevel, så kan du ta det hvis du gidder:) 070385 Vil samboeren snart få en ny jobb som ikke innebærer masse masse reising i nærmeste fremtid? (dritlei av å være gressenke:S)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #48 Skrevet 7. juli 2010 prøver en gang til jeg, kan du spå meg også? lurer på om jeg føder før termin? ul termin 10 august, mens termin 31 juli. så lurer jeg på om vi snart får kjøpt oss en leilighet? ser du noe flytting i nærmeste fremtid? 19.09.90 tusen takk på forhånd
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #49 Skrevet 7. juli 2010 Kan du være så snill og svare meg også rosene? Ser du har svart en som spurte etter meg.. På forhånd takk 01.10.87
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #50 Skrevet 7. juli 2010 Hei hei! Du hopper jo over noen! 27.04.83 får vi flere barn? kjønn? Har far det bra? Hilsen en som veldig gjerne en gang vil bli spådd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå