Gå til innhold

?(¯`°?.Skravletråd IKM uke 29¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet istad ( igjen ) og syns jammen jeg ser en ørliten svaaaak strek på cb test. Men har begynt å spotte litt også så vi får se an... Blir så frustert over detta altså!!! Har skikkelige murringer så spørs vel om detta holder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våknet i dag tidlig etter og ha drømt at jeg testet postivt :) hihi..

Nedtur og våkne da altså, når man fortsatt ikke har testet.

Men TR er fortsatt ikke kommet. Men tør ikke håpe på noe. Herremin, så dumt å si - selvfølgelig håper jeg, det gjør vi vel alle?? :P

Nå er jeg i alle fall på dag 34 - ikm var den 21. juli - så nå gjenstår det å se. Men virkelig, jeg tør ikke teste noe :P

Skrevet

våknet også opp uten noen tante. så negativt som jeg testet i går så har jeg ikke orket å handle ny test. jeg tenker er det fortsatt negativt når jeg er en uke over så skal jeg teste på nytt.

Skrevet

Nei dette var litt rart.. Halloen damer!! Jeg har vært på ferie så har ikke kunnet deltatt i skravletråden før nå.

TR har ikke dukket opp i dag, i går kveld testet jeg helt klart positivt på to EL - tester og tok en ny i dag, den også soleklar positiv. Så jeeg tenkte.. maybe?? Kjøpte en CB digital og tok testen nå i ettermiddag. Negativ! Men det var jo søren!! Dette var jo litt rart likevel. Hvorfor 3 helt klart positive EL tester og ingen TR, og så negativ CB? Hvis jeg får mensen nå, skal jeg aldri stole på en billigELtest ever igjen!! For det jo ingen grunn til til 3 positive El tester nå. Nei hva synest dere damer? Noen erfaringer? For her er forvirringen total!!

Skrevet

JIPPI! Jeg er visst GRAVID! Og er selvfølgelig hoppende glad. Dristet meg til å ta CB som jeg kjøpte på fredag, etter flere dager med svak positive billigtester. Imorges var billigstaven litt mer positiv enn tidligere så da måtte Cb'en til pers. Å det angrer jeg ikke på, for det lyste det GRAVID mot meg.

Skrevet

Er du sikker på at de var positive da? EL-testene har veldig ofte en strek selv om den ikke er positiv fordi man alltid har LH-stoffet i kroppen. Var streken mye strekere enn teststreken så var de jo positive.

Husk at de billigtestene kun krever 25 og graviditetstestene krever 50. Så kanskje du ikke har produsert nok HCG enda? Vent noen dager til og test da. HCG øker annenhver/tredjehver dag.

Lykke til.

Ps. Jeg klarte ikke holde meg bort så lenge jeg :P

Gravtulerer så mye dere som har fått positiv test. Bra det ble noen av oss da.

Skrevet

jeg har også hatt knallpositive EL tester men svært negative G-tester. senest i går tok jeg en og det var negativt. er 4 dager over IKM. skal vente til litt uti uken og da evt teste på nytt. har heller ikke råd å kjøpe test på test på test. Blir spennende å se om TR dukker opp snart.

Skrevet

Nei det var ingen tvil om at disse EL testene var positive. Teststreken veldig mye sterkere enn den andre kontrollstreken. Nå har jeg tatt 4 stykker, og alle er 100 % positive. Det er bare så dumt jeg ikke har flere igjen av disse billige G testene, og det blir for dyrt å drive å kjøpe G tester på apoteket, så jeg får bare vente litt. Men jeg har ikke fått TR på besøk ennå heller. Er 1 dag over IKM nå, så kanskje jeg kan begynne å håpe litt til tross for negativ G test i går.

Så rart dette skulle bli for oss begge da.. Jeg krysser fingrene for oss begge enn så lenge. Jeg har faktisk god tro nå:)

Skrevet

Mine EL tester var som tidligere skrevet knall positive, men graviditetstesten var helt blank. er 4 dager over IKM. skal teste på nytt evt onsdag eller til helga. kan gå 5 dager over IKM uten at det betyr noe men som regel aldri lengre enn det.

Skrevet

Joda nå er jeg 5 dager over IKM og det er mer enn vanlig livlig nede i livmorområdet. Og jeg tror faktisk tante rød kommer i dag! noe jeg faktisk er helt i mot. har skikkelige mensmurringer! krysser fingrene for at det ikke er TR som er på tur.

Skrevet

Det er slett ikke sikkert at det er TR som kommer hos deg. Da jeg var gravid med min datter sist, så trodde jeg hele tiden at jeg skulle få TR, fordi det var skikkelige menssmerter jeg hadde, og det varte i en hel uke etter IKM, kanskje mer også. Men TR kom aldri, og til slutt tok jeg en test husker jeg. Og den var positiv:) Men de smertene var helt identiske med menssmerter, og var til tider ganske så kraftige/vonde. Jeg håper fremdeles for deg.

For mitt vedkommende er jeg nå 2 dager over IKM, noe som er svært, svært sjeldent for min del. Jeg kjenner ingen mensmurringer - faktisk ingenting. Bortsett fra av og til lett kvalme innimellom, så kanskje.. kanskje:) Jeg bestilte nye billigstrimler før helgen, og håper på at jeg får dem i posten i dag, så jeg får testet. Det er ingenting å si på spenningstemperaturen i allefall:)

Skrevet

Hei jenter...!!

Da kom tanta som ventet her på søndags morgen, så da blir jeg med dere andre til neste pp..som blir min 8 nå..:-(

Lurer på om det er mange runder igjen før en selv går vaggende rundt med stor mage...ser og hører om så mange som er blitt og skal ha i nærområdet så en blir nesten litt misunnelig...men unner alle gleden da.

Men av og til tar mismotet en litt...

Skrevet

Den har ikke kommet. jeg er superplaget med gass i magen, og utslipp av det også. fiser som en gud, og puppene! kjennes ut som noen har lekt "blod-pupp" på med flere ganger i dag! jeg håper skikkelig at dette ikke er PMS! og faktisk i dag rundt klokka 9 ble jeg rimelig kvalm. varte kort og holdt på å kaste opp. Jeg har aldri vært så glad for å føle deg sånn, så kommer TR lurende nå så eksploderer jeg mildt sagt. Gud som jeg vil ha et lite barn igjen! en liten bylt som bare ligger i armene mine og strekker ut sine egne armer i nærmest ukontrollerte bevegelser. Nei nå har jeg faktisk begynt å håpe på at jeg faktisk er gravid!

Skrevet

Merkelig at man kan bli så glad for å være kvalm ,hehe :)

Selv er jeg ikke kvalm, 4 dager over ikm idag. Igår var jeg sikker på at mensen var i gang, var ikke lenger spotting , men kom faktisk blod i do ( unnskyld detaljer ). Men så bare stoppa det! Ikke vært noe mer, bortsett fra bittelitt spotting. Hva f... skjer a?! Puppsa er fortsatt ømme og både ser og føles fulle ut. Syns selv de ser skikkelig bra ut faktisk, hehe. Testet med billigstrimmel eggløsningstest idag, siden jeg er tom for g tester, den var like sterk som kontrollstreken. Veit ikke hva jeg skal tro om det, men den har vært svakere før. Ifølge terminkalku her er jeg isåfall 5+2 idag... Håper dere som fortsatt venter er gravide alle sammen, "ikm uke 29 "tråden ser så stusselig ut ;)

Skrevet

Legger til at puppa ikke er så ømme midt på, men skikkelig på siden. Det gjelder begge to..

Skrevet

*ønskebaby* lei av prøving: Er du fire dager over IKM er du vel 4+4 ikke 5+2. Sier kalkulatoren at du er 5+2 idag så er du ni dager over IKM.

Du må jo komme deg i butikken og kjøpe en graviditetstest. Vi venter i spenning.

Skrevet

man kan faktisk ha blødninger frem til 4 mnd grunnet at kroppen fortsatt produserer progestron eller hva det nå enn het. Men siden det ikke kom mer så hørtes jo det svært positiv ut. Selv har jeg ikke fått mensen min enda, og det er svært digg :D øg har ømmepupper slik du forklarer, å nå sinnsykt mye svimmelhet. bare jeg sitter i sofaen så svimler det for øynene, lurer egentlig på om jeg burde kjøre bil hvis dette fortsetter. har selv hatt 2 sterkt positive el-tester, men ingen graviditetstester. Skal ta en g-test i morgen tidlig. så får se da hva svaret er :) uansett så krysser jeg fingrene for oss begge to!

Skrevet

Mayflower: Nå måtte jeg jammen teste kalkulatoren igjen. Havnet på 4+5 tilslutt. Der kom det fram at jeg skulle hatt eggløsning den 7 juli, men grunnet diverse så prøvde vi bare den 3 juli... Det skal nevnes at syklusen min ikke er helt til å stille klokka etter... Jeg må ha kalkulert fra dagen vi prøvde jeg da.. eller noe, hehe herregud husker jo ikke hva jeg har gjort. MEN hvis man regner fra første mensdag forrige mnd så havner jeg på 4+5 ja... Godt å få oppklart ! Takk :) Tør jo ikke teste mer snart, har brent av så mange, men for tidlig sikkert. Må se an imorra, om tanta braser inn døra da....

Aviva021105: Håper testen din blir positiv imorra!!! Lykke til! Ååå så spennende :)

Skrevet

Da var ny G test tatt i dag tidlig. Den var 100% negativ:( Men jeg lever i håpet så lenge jeg ikke får TR på besøk. Så langt er det ikke antydning til at TR skal dukke opp. I går ettermiddag/kveld var jeg også svært kvalm, og det var jeg også kvelden før, men i morgen var det litt ille. Jeg la meg ned en halvtime og slappet av, da gikk det over.

Jeg testet med QB i dag, men håper jeg får ny ladning med billigstrimler i dag, slik at jeg slipper å kjøpe disse dyre testene.

Jeg skal teste i morgen tidlig igjen, dersom jeg får de i dag.

Det blir spennende dette jenter og følge oss og se om noen av oss kan gratuleres om litt:)

Skrevet

Jeg våknet med masse murringer og joda jeg har begynt å blø litt igjen.. Tror egentlig håpet er ute for denne gang, men samtidig veit jeg at min mamma hadde mensen som vanlig i 5mndr når hun gikk gravid, så alt er mulig. Blør riktignok ikke så mye som jeg pleier, men forbereder meg på en ny prøveperiode.. Men lurer på hvorfor i granskauen jeg har så forbaska ømme pupper som det stikker i? Utkjent fenomen hos meg...hmmm, jaja.. kroppen kan vel forandre seg...

Skrevet

joda der kom mensen. 6 dager etter tiden! GAH!!! så irriterende!!!

Skrevet

Å nei da er håpet ute for deg denne gangen.. Så utrulig kjedelig når mensen kjem så seint.

Eg er no 4 dagar over IKM, men testar negativt ennå, så TR kjem nok til meg og snart tenker eg.

Skrevet

Hei hei...

Ville ikke begynne å skrive noe her inne siden det kun er min 1pp.. men så leser man og blir veldig revet med :) Skulle hatt TR på mandag, men siden jeg nettopp har sluttet på p piller etter veldig mange år regner jeg ikke med at kroppen er i "rute". Men likevel veldig spent nå. Puppene mine har fyllt seg opp og jeg får en prikkenes følelse og av og til stikkinger i de iløpet av dagen. Men tok test i går og den var neg.. Noen som har gått lenge uten mens etter p pille stopp? Evt hvor ofte tester man seg da? 1 gang i uken? Jeg må jo vite om jeg er gravid eller bare mensen som tuller :) Lykke til til dere som prøver :) Krysser fingrene :)

Skrevet

Jeg er fortsatt her jeg da - tipper over på 10 dager over IKM nå.. Men ingen positiv test og heller ingen mens.. Blir så utrolig frustrert nå..

Skrevet

Eg er også fortsatt her skal du vite;) Skjønner ingenting.. Eg er no 6 dagar over IKM, og ingen TR. Nå har eg ikkje testa i dag, og har ikkje tenkt å gjere det heller, for då blir eg heilt kokko!! Nei nå skal eg berre ta tida til hjelp, og dersom eg ikkje testar positivt i løpet av helga, så tek eg turen til lege.

Eg har hatt en del symptom då.. vært veldig kvalm, nesten kvar dag. Og hatt strekkingar/smerter i mageområdet, slik som eg kjende i mitt forrige svangerskap, så vi får sjå.

Nei damer, dette er frustrerande samtidig som det er litt spennande også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...