mamma til twins Skrevet 20. juli 2010 #101 Skrevet 20. juli 2010 Hei og hopp alle håpefulle. Her går sommeren sin vante gang med regn som seg hør og bør (eeh... er ihvertfall blitt tradisjon). IKM på lørdag og ingen særlige symptomer å melde om med unntak av bittelitt kvalme i dag. Skal prøve å vente med testingen til helgen. Jeg er uhelbredelig optimist, så jeg tror selvsagt at dette er gangen det har klaffet (igjen!). :-)
Lillemy36 Skrevet 20. juli 2010 #102 Skrevet 20. juli 2010 Ja hei du:-)) Her er spenningen over for denne gang:-) Hadde IKM i går, tok en test i dag som var like hvit som Blenda:-((, Men har ikke fått mensen ennå... Hadde jo også selvfølgeli troa på denne mnd ettersom jeg mener at jeg hadde anderledes vondter i nedre mageområde, har ikke vært kvalm og har ikke spottet..., men, men, jeg fikk "mensen Migrenen" min i dag så der er nok ingen tvil!!! Fy og sp.... Jeg blir så forb... lei:-((
BettyBoob Skrevet 20. juli 2010 #103 Skrevet 20. juli 2010 uff så kjedelig ( her er det ikke mye på gang. Hatt sex 2 ganger denne pp. Fullstendig kaos på hjemmebane. Dritt. Gubben hadde vondt i rygg og hode etter spinalpunksjon 2 dager før min EL, så da gikk det i dass. Har ikm i dag, og den dukker nok opp ja. MEN jeg har kjøpt meg CB fertilitetsmonitor som jeg gleder meg til å prøve!
en og to...OG TRE :) Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #104 Skrevet 20. juli 2010 her er jeg egetnlig like vis....har ikke ikm før på søndag (ell lørdag...litt usikker)....har festet ved flere anledninger men ingen utslag enda...kun med svak teststrek på el test.. har ekstra følsomme, delvis vonde pupper/brystvorte, trett,,,,å det strekkes på hver side nedentil nesten bare jeg går,,,,, vet ikke hva jeg tror egentli....har jo sef et lite håp, men lar forventlingene styre unna, da jeg vet jeg blir så skuffet,,,,,
Make№4 Skrevet 21. juli 2010 #106 Skrevet 21. juli 2010 Her forbereder jeg meg på TR...men kommer nok ikke før lørdag el muligens tidlig søndag, så noen dager igjen dit. Har ekstremt vonde pupper og det har jeg hver uke før TR besøk,så ikke noe uventet der. Ellers finns det ingen symtomer på at noen spire har festet seg, som jeg kan kjenne og testene jeg har tatt har vært blendahvite de også! Fryktelig så vanskelig det skal være å få til.... Men da har jeg ikke tenkt å teste etter el nå neste pp...orker rett og slett ikke...nå får den komme og gå som den vil også får vi bare kose oss når vi har lyst og ikke bare fordi man har EL...;-)) hehe.. Ha en super dag alle jenter!! Snx! :-)
mayflower Skrevet 21. juli 2010 #107 Skrevet 21. juli 2010 Still spotting. Her er det ingen "bedring" Spotter fremdeles. I går var det litt mindre spotting i truseinnlegget men jeg pleier å ha en slik da med litt mindre så kommer det mer i dag. Alt er såre vanlig. Det at jeg spotter fem dager før TR kan ha noe å si for at jeg ikke blir gravid. Jeg har liten tru på at det ikke skal ha noen innvirkning i alle fall. Hva skal vi gjøre for å få bort denne spottinga da? Må ringe legen jeg altså. Men vente til jeg får TR med å bestille time.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. juli 2010 #108 Skrevet 21. juli 2010 i følge terminkalkulatoren er jeg 4+0og fortsatt ingen TR men merker at den kommer snart. har fortsatt ingen skikkelige gravidsymptomer. har mensmurringer, luftsmerter, litt ømme pupper, men alt dette er TR-realetert. skal på apoteket å handle en CB i dag, kansje en dobbelpakning som jeg skal ta så snart det passer seg men jeg tviler mye på at jeg er gravid, tror ikke dette er min mnd. jeg har før vært opp til 5 dager for sent med TR. så hvis jeg fortsatt er TR fri i en uke til og evt en positiv test så kansje da vil jeg føle at dette blir litt bra.
mamma til twins Skrevet 21. juli 2010 #109 Skrevet 21. juli 2010 hmm.. Tror faktisk TR kommer flere dager før tiden jeg gitt. Det var da som svarte. Begynner faktisk å bli både lei og mer og mer skuffet for hver gang nå. Lykke til dere andre!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. juli 2010 #110 Skrevet 21. juli 2010 det virker som flere får den før tiden denne gjengen. skulle ønske å se at en av disse og flere av ukene kunne alle signere gravid. selv venter jeg bare på at TR skal dukke opp. tillot meg selv å se igjennom uke for uke og følte at det skulle vært godt å vite at dette ville være et faktum. men men tror TR er i full bevegelse nå, gjenstår bare å se om den dukker opp.
Lillemy36 Skrevet 21. juli 2010 #111 Skrevet 21. juli 2010 TR kom i går etter jeg skrev siste innlegg:-(( Da er det bare å bevege seg over i neste pp og det blir vel IKM i uke 33 da... Lykke til, til de som ennå venter på IKM håper dere lykkes og til dere andre; vi møtes vel i pratetråd for uke 33?? ;-)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. juli 2010 #112 Skrevet 21. juli 2010 huff, dumt det ikke ble denne gang for deg. ja regner med at vi møtes i den tråden ja. har ikke sett TR enda men føler at djevelskapet er på tur...
Make№4 Skrevet 21. juli 2010 #113 Skrevet 21. juli 2010 Som sagt,ennå noen dager igjen til IKM, men er nok så jeg blir med over i neste pp jeg også...føler det bare på meg...har så typiske pms tegn nå..:-p Æssj...er sur og lysten på sjokolade, magen er oppblåst og murrer i ett,kviser popper opp og pupper så vonde så helt håpløst å få gjort noe.....hmpfff... We just love our aunt Red,don`t we girls?!? Vi får holde ut og tenke positivt selv om det er såre vanskelig mnd etter mnd. Jeg går inn i min 8 pp så ting tar tid med oss som har barn fra før også. Trodde det skulle gå fort denne gangen da,men tålmodigheten min får seg en prøve nå...man blir så skuffet hver gang tanta kommer,uansett om man forbereder seg på det. Håpet henger jo der alikevel da - til det motsatte er bevist..:-)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. juli 2010 #114 Skrevet 21. juli 2010 mensmurringene har generellt sett gått over, TR har ikke vist seg. jeg er skikkelig trøtt og har ubehag fra lysken og ned i stor tærne. føler likevell at TR kommer snart.
mayflower Skrevet 21. juli 2010 #115 Skrevet 21. juli 2010 Jeg øyner håp igjen I dag er det bare to prikker med spotting i truseinnlegget. Var en del når jeg tørket meg i dag tidlig, men på ettermiddagen og nå i kveld er det nesten ikke noe brunt på papiret. Jeg vet at jeg kan komme til å bli veldig skuffet i morgen når jeg spotter mer igjen, men det er lov å håpe. Tankene om at kanskje vi har fått det til allikevel kommer jo snikene når det er så lite spotting (tror ikke, ikke som jeg husker, at det har vært så lite spotting en dag) Krysser fingrene for at vi har fått det til. Jeg kommer til å bli så skuffet om jeg spotter i morgen, ååååååå..... Ingen gravide enda? Dette var jo ingen god periode for oss jenter da.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. juli 2010 #116 Skrevet 21. juli 2010 nei det virker som en svært stille uke for folk. selv sitter jeg med en følelse at TR blir å komme i dag for det er jo IKM. alt tyder på at den skal komme men ingen ting har kommet enda. håper virkelig ikke at du får TR og at du får positiv test når har du IKM? tenk 4+0 i dag. la oss håpe det trapper videre til 40+0! eller i mitt tilfelle 38+0 siden jeg må ha keisersnitt grunnet bekkenet mitt!
mayflower Skrevet 21. juli 2010 #117 Skrevet 21. juli 2010 IKM til fredag. Men nå ble jeg litt usikker igjen fordi jeg har spottet mer igjen nå i kveld. Tok meg en times sykkeltur og det kom i løpet av den. Liker ikke det, men. Vi får vente å se. Håper det ikke kommer noe særlig med spotting i morgen, åååå som jeg håper. Spennende (og du er heldig) at du er på IKM-dagen i dag og at det ikke er dukket om noe TR. Håper den holder seg borte.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. juli 2010 #118 Skrevet 21. juli 2010 jeg kjenner at det klemmer til der nede nå og da. ikke noe særlig til ubehag i kveld. håper også den holder seg unna. Jeg orker rett å slett ikke noe TR! men men kommer den så får den bare komme, man har da andre PP'er. håper det funker for deg, at det ikk ekommer mer. selv har jeg aldri spottet, vet igrunn ikke hvordan det ser ut.
en og to...OG TRE :) Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #119 Skrevet 21. juli 2010 testa i ettermiddag....fikk svak strek på billigstav fra billigtester.no.....men det var lenge etter tidsfristen da.....tok også en slik en i går, og da var det ingen reaksjon heller ikke lenge etter tidsfristen. Har i tillegg testa med el-test. der kom testskreken opp, men den var ikke like sterk som kontrollstreken da..... kjente at jeg øynet et lite håp, men det er sikkert ikke noe å tro på.... hva tror dere?
Bringebærmamma 160611 Skrevet 22. juli 2010 #120 Skrevet 22. juli 2010 Begge testene du har tatt er nok dessverre "ugyldige". Du skal se bort i fra en test som får opp en strek etter tidsfristen, og på EL-testen skal teststreken være like sterk som kontrollstreken. Ellers er den ikke positiv. Jeg forventet egentlig mensen igår. Tok en test i går men den var negativ. Temp. er fremdeles høy så jeg tror ikke mensen kommer i dag heller........... Har tidligere testa positivt først noen dager etter IKM så det kan jo skje igjen. Har hvertfall ingen følelse på at mensen kommer i dag. Høy temp og ingen følelse av tante besøk................dette kan love godt ;-) Krysser fingre...........!!!!!!!!!!!!!
klarernestenikkevente Skrevet 22. juli 2010 #121 Skrevet 22. juli 2010 Hei, jeg lurer også på dette med "spotting". Hva er det? Er det utflod av en bestemt type, eller noe slikt?
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 22. juli 2010 #122 Skrevet 22. juli 2010 våkna opp i dag og fortsatt ikke mens!!! men er ekstremt oppblåst der nede i LM. noen som aner hva det kan bety??
Bringebærmamma 160611 Skrevet 22. juli 2010 #123 Skrevet 22. juli 2010 Ingen mens og oppblåsthet kan være et godt tegn ;-) Klarernestenikkevente: Spotting er når man får brunlig/rødlig utflod/småblødning noen dager før mens. Mange spotter før mens. Er du en ikke-spotter kan spotting der du egentlig skulle hatt mens være et tegn på graviditet ,-)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 22. juli 2010 #124 Skrevet 22. juli 2010 ja er bare 1 dag over IKM, jubler ikke før jeg er over 5 dager IKM, så inne i uke 6 da skal jeg heller bli glad, for da er det nesten som jeg ikke trenger å bekrefte via test. har ikke testa i går eller i dag. men kjenner jeg meg selv rett så blir det vell bort på apoteket å handle en test i løpet av dagen...
BettyBoob Skrevet 22. juli 2010 #125 Skrevet 22. juli 2010 hm, nå er jeg 2 dager over IKM og ingen tegn til TR hittil. Har ømme pupper og ludt i magen. spennende, men ingen test skal taes enda. Jeg er sikker på at TR bare lurer meg så jeg ikke skal få startet CB fertilitetsmonitren jeg har gått til innkjøp av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå