aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 22. juli 2010 #126 Skrevet 22. juli 2010 håper du ikke blir lurt og at tr ikke kommer.
mayflower Skrevet 22. juli 2010 #127 Skrevet 22. juli 2010 Jeg kjenner TR lure rundt nå. Kjenner det i eggstokkene. Tør ikke gå på do for å sjekke. Hmm, kommer hun i dag er hun en dag for tidlig, men det er kanskje greit for da kommer vi raskere i gang med neste BettyBoob ♫ ♪ kan jo håpe at du gjorde et bomkjøp og kastet penger ut av vinduet. Vi krysser fingrene for det
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 22. juli 2010 #128 Skrevet 22. juli 2010 håper ikke det skjer mayflower. håper du kjenner feil. ønsker at flere oppdaget graviditet denne uka
klarernestenikkevente Skrevet 22. juli 2010 #129 Skrevet 22. juli 2010 Aha! Takk bringebærmamma :-). Da venter jeg i spenning. Har hatt menssmerter i hele 10 dager nå, og IKM i dag eller imorgen. Ingen tegn til mensen foreløpig. Åååå jeg er så spent...... blir tullerusk av denne ventinga.
BettyBoob Skrevet 22. juli 2010 #130 Skrevet 22. juli 2010 haha, ja jeg håper jo litt på det Mayflower - men jeg forventer det ikke Pleier ikke å så flaks, hehe!
en og to...OG TRE :) Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #131 Skrevet 22. juli 2010 reknet heller ikke med at disse testene var "gyldige"...bare litt....hehe.... testet en billig strimmel i dag tidlig, der kom det frem en svak svak strek innen tidsfristen.....er enda 3-4 dager til ikm, så håpet er der.... har nesten vondt når jeg går trapper, snur meg i senga...."river" der nede på hver side....kan sef være overstimulerte eggstokker pga pergo? (noen med erfaring på det området?)
Vizzy Skrevet 22. juli 2010 #132 Skrevet 22. juli 2010 ja, ja da var spenningen over for denne gangen. Tanta kom som bestilt. Etter at jeg har begynt å bruke folat så har syklusen min blitt veldig stabil på 26 dager så heldigvis har jeg ikke lang syklus. Forsatse på at neste mnd blir bedre. Neste eggeløsningsperiode er når jeg er i Syden så vi får satse på at det blir unfanget en liten spire:-) Da beveger jeg meg inn på uke 33.
en og to...OG TRE :) Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #133 Skrevet 22. juli 2010 snaket med gyn nå nettopp pga av veldig ømme eggstokker....fikk komme dit i morgen.... hva skal jeg spørre om, hva kan jeg forvente meg? be om hcg test?
BettyBoob Skrevet 22. juli 2010 #134 Skrevet 22. juli 2010 hva med å vente til ikm med å teste igjen? er jo ikke vits i å ta noe svinedyr hcgprøve nå spør du meg da
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 22. juli 2010 #135 Skrevet 22. juli 2010 har nettopp testet og helt og holdent negativt her. 10 min har enda ikke gått så sitter å titter rimelig mye på den. akkurat nå kjenner jeg kun litt muring der nede. så hvem vet hva som skjer, for min del tror jeg det er TR som er på tur. litt rart å ha en helt negativ test, vanligvis uansett er det en skyggestrek der selv om jeg ikke er gravid.
en og to...OG TRE :) Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #136 Skrevet 22. juli 2010 er nok ikke det da...har pcos også da skjønner du, så det kan jo være nå cyste greier som presser på...vet ikke....kjenner jeg er spent. men denne innpassen på gyn kan gi meg muligheten til litt mer oppfølging da kanskje. Er egentlig helt på egenhånd i forhold til pergokurene....ringtebare til gyn å fikk resept på pergo her for 2mnd siden. Samme gyn som jeg hadde oppfølging hos før og under mitt første svangerskap. Men dette er jo over tre år siden, mye kan ha forandret seg der nede ifht pcos'n siden da.... ser for meg innvendig ul for å sjekke eggstokker....regner ikke med at gyn ser noe til evt graviditet da?
BettyBoob Skrevet 22. juli 2010 #137 Skrevet 22. juli 2010 ok tror han muligens kan se om det ligger et egg inne i livmoren jo!
en og to...OG TRE :) Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #138 Skrevet 22. juli 2010 da blir det glede eller sorg da...kjente at jeg ble veldig spent nå....men det er jo ikke sikert at det blir foretatt noe ul heller da. tiden får vise....blir lange timer til i morgen....
BettyBoob Skrevet 22. juli 2010 #139 Skrevet 22. juli 2010 venting generelt er forferdelig - og venting i forbindelse med baby er helt grusomt!! Er så glad forrigemann var et "uhell", jeg slapp all denne ventingen - han bare plutselig var i magen, hehe!
en og to...OG TRE :) Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #140 Skrevet 22. juli 2010 helt enig! forrige gang ble jeg gravid på første reelle pp...med pergo...miste da etter ca 8uker, for så å bli gravid med tvillinger med en gang etter utskrapning. Så har ikke vært SÅ plaget med ventig egetnlig da....
mayflower Skrevet 22. juli 2010 #141 Skrevet 22. juli 2010 Ingen TR her enda. Da kommer hun i morgen som er IKM. Har kjent en del mensmurringer i dag, så hadde egentlig trodd at hun hadde kommet. Var på do sånn ca halv to og når jeg tørket meg da var det friskt blod i slim (beklager detaljer her altså) og det pleier jeg å ha dagen før TR. Så da har jeg ikke så veldig mye håp igjen. Jaja, en får bare prøve igjen da. Det er så surt altså. Fremdeles ingen gravide?
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 22. juli 2010 #142 Skrevet 22. juli 2010 nope. skal ta en test i morgen tidlig å se det ann da. selv om det frister noe grusomt å ta meg et glass vin i kveld skal jeg se det ann til senere. må jo vente til TR kommer før man kan innta noen form for alkohol. selv om ingen tester tyder på positiv må man uansett holde seg i ro.
MammaMø85 Skrevet 22. juli 2010 #143 Skrevet 22. juli 2010 Hei Jeg hadde ikm igår, ingen tegn til tanta, men negativ test. Har symptomer som jeg ikke pleier å ha sånn rett før tantebesøk, som ømme pupper ( vært sånn i flere dager nå, aldri merket det før noen gang ).. og har heller ikke spotting ( pleier å ha det 2-3 dager før tanta viser seg skikkelig) . Må jo bare vente og se... Tør ikke tro noen ting.
en og to...OG TRE :) Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #144 Skrevet 23. juli 2010 samme her...tørr ikke tro noen ting....men her er det jo enda 2-3 dager til ikm, ikke så mange symptomer, men noen. Som veldig ømme eggstokker, ekstra følsomme brystvorter...ja, det er vel det jeg merker...trett er jeg jo hele tiden uansett så det teller vel ikke.... Fikk en svak, men tydelig strek i dag på billigstrimmel (antydning sterkere enn i går( (ja, jeg vet, klarte ikke la være å vente med å teste jeg vettu)..... Skal på gyn pol i dag pga av smertene i eggstokkene. Fikk faktsik komme inn dit. Ringte i går for å stille noen spm ang pergo og ømme eggstokker. Er veldig spent på det besøket.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 23. juli 2010 #145 Skrevet 23. juli 2010 jeg testa once again med en CBi dag. og kan så vidt skimte noe som ligner på en strek. aner ikke hva jeg skal tenke eller tro her. men men. siden den i grunn er negativ og den i går var negativ så tror jeg kansje at jeg skal ta det som negativt og at det bare er kroppen som driver faenskap her. uansett, har en dunk med hvitvin som ser veldig fristende ut i kjøleskapet. kansje jeg skal nyte et glass eller to for kvelden. eller i tillfelle jeg tar feil så har jeg usansett ikke samvittighet til å røre alkohol hvis det skulle være en baby der.
mayflower Skrevet 23. juli 2010 #146 Skrevet 23. juli 2010 Her har TR sniktittet innom. Var en tur på do og der var det en anelse TR og det var en del i do så da er det over og ut for denne gang. Hun kom på dagen, som hun så ofte pleier. Neste gang jeg har EL er vi på ferie og jeg har ingen planer om å teste etter EL da. Men jeg vet når det er Planen er å ha sex annenhver dag fra TR er over til noen dager over EL. Så får vi se. Jeg venter neste TR søndag 15 august. Så jeg hører vel da til IKM uke 32 jeg. Jeg møter kanskje noen av dere andre der inne? Lykke til dere andre. Jeg logger av for en stund nå.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 23. juli 2010 #147 Skrevet 23. juli 2010 huff, dette virker ikke som ei god uke for noen. er nå 2 dager over IKM. men TR kommer nok snart. testet i dag og igjen negativt. håper du får en vanvittig fin ferie og at neste pp blir en fulltreffer!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 23. juli 2010 #148 Skrevet 23. juli 2010 i løpet av dagen har jeg utviklet sinnsykt ømme pupper. det betyr 2 ting, mest sannsynlig er TR like rundt hjørne. ellers så er en spire på tur å forme seg i magen.. men trur TR er mest sannsynlig selv om den ikke har kommet enda.
Gjest Rokita Skrevet 23. juli 2010 #149 Skrevet 23. juli 2010 Håper tanta holder seg like mye unna dere som den har gjort med meg. Begynte å ta tester 2 dager før IKM, og de ble positive med en gang. Nå er det 2 dager siden IKM og enda ingen tante rød, bare menssmerter, men testene er positive så jeg får tro på di Sender masse babystøv til dere <3
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 23. juli 2010 #150 Skrevet 23. juli 2010 å gratulerer! godt å høre at noen ble gravide denne uka. det er vell bare et fåtall av oss igjen nå som venter på svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå