Gå til innhold

?(¯`°?.Skravletråd IKM uke 29¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hola!!

Ikke på ferie lengre!! Kom hjem fra USA i går, vært i en måned!! Kosa oss me lille tuppen å hatt verdens deiligste varme å sol å båtliv!! Har bestemmt oss for å begynne å prøve litt jenn......... hadde hell på første runde forige gang, så jeg er usikker på hvordan jeg kommer til å reagere om det ikke klaffer denne gangen...... hmmmm... nei jeg har prøvd å være realistisk, å tenke at det kan t opptil ett år..... kan jo hande det aldrig skjer også, det er jo ikke en selvfølge fordi om man har fått en..... men håper på det beste!! Har dere harr noe utflod!!?? jeg har det, er det et tegn på at men ikke er gravid tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt, men veldig lite melkehvit utflod. Det man kan kalle lotionaktig. Jeg pleier å ha det hver måned, så for meg betyr det ikke automastisk at jeg er gravid. Har hatt det er par-tre dager nå tror jeg.

På denne siden kan du lese om sekret: http://www.pernille.info/cervixsekret.htm

Jeg har fått en monsterkvise på haka og en i øregangen. De er vonde. Men dette pleier jeg også å få hver syklus så det er vel heller ikke noe tegn på graviditet. Jeg kjenner meg også litt støl nederst i mageregionen, men det kommer vel kanskje av at jeg trenet her om dagen. I natt var jeg på do to ganger, men det kommer vel av at jeg drakk litt for mye rett før jeg la meg i går.

Det skal ikke være lett dette her. Men en får vel bare vente å se.

2+6 i dag, nærmer meg 3 med stormskritt. Da er det bare en uke igjen til 4. Håper jeg kommer på 4+ denne gangen.

Når tenker dere å teste da?

Skrevet

Jeg glemte jo å fortelle at jeg drømte jeg var gravid i natt. Tok en merkelig test, var en slags graviditetstest men hele vinduet skulle bli rødt. Tisset på den og den ble rød med en gang, knall rød, bare lyste mot meg. Det var en deilig følelse. Håper jeg er sanndrømt.

Skrevet

Jeg var på do en gang i natt, men tror det er fordi jeg våkna pga varmen og ikke sovna så fort..

Uke 3 er i morgen :D

Jeg tror jeg skal teste meg på mandag (19.juli), bare for å se om det kommer en svak blå strek.. Venter og venter på at dagene skal fly. Så har jeg tenkt å teste meg igjen søndag samme uke (25.juli.)

Du da, maryflower?

Forresten, jeg er ikke på ferie jeg heller...

Skrevet

Jeg har bestemt meg for ikke å teste før mandag 26. juli om TR ikke dukker opp innen da. Da er jeg tre dager på overtid.

Jeg har en graviditetstest liggende. Den har jeg hatt liggende i ganske lang tid nå, tror kanskje den har liggi i 1,5 år jeg. Tror den går ut på dato i november så jeg begynner å få dårlig tid :) Håper jeg får brukt for den før det og at den da blir positiv.

Skrevet

Oki :)

Får håpe du får brukt den nå og at det er noe der :)

Jeg har 4 tester liggende, så for meg spiller det ingen rolle om jeg tester uka før ikm, samme uke som ikm og ukene etter.. Vet ikke om jeg hadde klart å holdt ut hvis jeg måtte vente lenger enn 2 uker..

Skrevet

Jeg har fremdeles noen billig-eggløsningstester liggende, kanskje jeg tester en av de. Det er jo flere som har fått positiv test på den når de har vært gravide. Har egentlig veldig lyst til å teste allerede nå, men det er alt for tidlig. Jeg kommer sikkert til å ta en når det er veldig nærme IKM, men den blir sikkert negativ.

Jeg pleier å spotte før TR, og når det kommer så er det lissom føste kroken på døra. Men min dør har to kroker så den andre går ikke på før TR kommer. Kan vel kanskje forvente at jeg begynner å spotte tirsdag eller onsdag neste uke vel. Vil ikke, vil ikke, vil ikke.

Dagene går så sakte. Synd vi ikke er på ferie nå, da hadde dagene gått litt raskere.

Skrevet

Da er jeg på dag 19 i syklusen og 5 dpo. Kjenner ingen symtomer på noe som helst, men har ikke jobbet for ivrig med aksjeinnlegget denne perioden heller da,selv om det har blitt noe på de riktige dagene..:-)

Har både eggløsningstester og gravtester fra billigtester.no, men vet ikke om jeg tester noe,alt for tidlig ennå, men vi får se når det nærmer seg, ikm 24 juli så en del dager igjen. regner med den blir negativ så tar alt med knusende ro..stresset så mange mnd så funnet ut at det er bedre å vente til etter ikm...:-)

Dagene går veldig sakte og skulle også ønske det var så vi var på ferie...fått masse annet å tenke på.

Skrevet

Hei, jeg er ny her! Nå har jeg lest forkortelse-lista, og skjønner hva dere prater om :-). Jeg er 7 dager på DPO, i 3dje PP, og har uregelmessig mens så vet ikke når IKM kommer men om en ukes tid kanskje. Jeg tok en test 4 dager etter EL, og fikk en klar rosa strek - men ETTER tidsfristen, ergo ikke gyldig (dessuten går det jo ikke å teste positivt 4 dager etter EL), og så tok jeg ny i dag og fikk bare en såkalt skyggestrek. Så da venter jeg noen dager til - klarer absolutt ikke å vente en hel uke :-). Veldig spennende.

Vet noen forresten hvordan en veldig tidlig spontanabort arter seg? For noen uker siden fikk jeg plutselig voldsom!! utflod i 2 dager, etterfulgt av en voldsomt kraftig mensen - på samme tidspunkt som jeg skulle hatt EL. Lurer på om det kan ha vært en veldig tidlig spontanabort..

Skrevet

Ja, du kan jo prøve en av el-testene :) Selv har jeg vel 3 el-tester igjen..

Vi skulle vært på ferie nå ja.

Har blitt spådd av 2 forskjellige nå. Ene sier at jeg burde bli gravid innen 1 år, hu tippa på 5-8 mnd. Den andre sa at jeg blir gravid til vinteren, rundt november. Så vi får nå se hvem som har rett.. Kanskje jeg selv har rett, at jeg tenker at jeg er gravid nå ;) Blir skuffet hvis ingen av dem er sanne!

Skrevet

nå er det dag 15 i syklusen og 1 uke DPO. og irriterende nok ser det ut til at syklusen min har kortet seg inn enda mer. men men. det gjør igrunn ikke så mye for det betyr bare kortere pp'er :D

kjenner desverre ikke til hvor tidlig spontanaborter kommer. men det kan ha vært og det kan ha vært noe annet. man vet aldri. kansje greit å ringe legen å høre hva det kan bety også

Skrevet

aviva021105, om du hadde EL i går så hører vel du til på IKM uke 30? Ikke det at du ikke er velkommen til å være her å prate med oss. Vi liker aktivitet vi, men du vil kanskje snakke med andre som har IKM samme tid som deg?

Nå er enda en dag gått jenter, da nærmer vi oss uka vår med museskritt. Jeg har enda lenger å gå fordi jeg har IKM på fredag. Er så misunnelig på alle dere andre som har på begynnelsen av uka.

Skrevet

Hvor mye sånn HCG må man ha for at det skal gi utslag på en test, husker jeg fannt ut av dette sist, men nå har jeg glemt det, noen er vel mer sensitiv enn andre.... huff, fredag jeg også, SÅÅÅÅÅ lenge til da!! Dette er 1pp, så jeg har ingen rett til å være utolmodig enda egentlig.... me blir jo gal da, av dette, det er noe med oss kvinner/damer/jenter som gjør oss litt smågal når det gjelder dette temaet.... ler av meg selv som har lyst å teste nå likevell om jeg VET at det ikke er tekninsk mulig å få noe svar!!AHHAHAHH huff assa!! Blir jo helt desperat!!!!!!! men tror jeg kommer til å teste torsdag om jeg ikke kjenner det jeg alltid kjenner en dag før mens, sist hadde vi klaff på første forsøk, da testa jeg dagen jeg venta på mensen..... testen blinka GRAVID før jeg var ferdig å tisse på den greia!! HAHAH

Hvordan er det egentlig med dere andre her inne!? LURER på hvor sannsynlig det er at EL er 12-14 dager etter 1 dag i siste mens....... kan jo være man har den tilig eller sent i syklus å ... eller!? hvor vanlig er det liksom!? sist prøvde jeg sånn el test, da var den GANSKE i midta etter hva jeg husker!!..... er det sannsynlig at den er det nåå også da eller!!??

Vet noen av dere om det er mindre sannsynlig t man blir gravid om man hopper på trampoline, jogger, hopper i fallskjerm, kjører tube eller vannski, får en dask/ball i magen osv....... om dette har noe å si eller ikke!? mye rart en skal lure på i disse dager!!HAHA

Skrevet

Jaja, da er vi på 3+0. Bare en uke igjen til IKM. Heldigvis begynner samboeren ferien i morgen så da kan vi finne på litt ting. Da går forhåpentligvis dagene litt raskere.

Det er så mange som har blitt gravide her på BIM i det siste. Jeg er så misunnelig. Satt på babyverden og leste litt nå, og det er en side hvor de har fulgt noen par gjennom svangerskapet og det er en far som har skrevet innlegg. Det var så koselig å lese innleggene fra begynnelsen av svangerskapet, jeg fikk en tåre i øyekroken.

Tikk, takk, tikk, takk.

Noen som har tatt noen tester enda? Jeg hadde lyst til å ta en EL-test i dag, men det er litt tidlig.

Status på bryster er fremdeles ømme brystvorter, men ikke noe ømme ellers. Ellers ingenting annet.

Skrevet

3+0 her også.. Ikke tatt noen tester ennå.. Lurer på om jeg har slått fra meg hele greia. At jeg begynner å bli redd for å teste meg, ettersom jeg ble spådd at jeg sku bli gravid innen 5-8mnd, helst mot vinteren. Tror det er for tidlig for meg å teste hvertfall, siden jeg har uregelmessig syklus.

Skal prøve å holde meg til mandag eller torsdag, noe mellom der hvertfall, for jeg MÅ teste meg før tanteunga mine kommer neste uke (kommer torsdag og blir til søndag.) Er det ikke noe blå strek der, da kan jeg leke som bare det med tanteunga uten å være redd... Så får vi se om det er noe der uka etter at dem har vært der, hvis det er "ment to be."

Skrevet

En uke igjen i IKM. Siste uke før tanta kommer går alltid så sent. Tror nok ikke jeg kommer til å teste før fredagen hvis ikke TR allerede har dukket opp da.

Vi får bare krysse fingrene jenter for at tanta ikke kommer :-)

Skrevet

Signerer denne, denne uken går forfærdelig sent. Hver dag går jo så sent, så da må jo syv dager gå sent også.

Kanskje jeg skal legge meg å sove litt, da går det iallefall 1-2 timer. Hehe

Skrevet

Juuuhuuu:-) Jepp vi er på ferie med ett forferdelig dårlig nett !!!! men ,men det var bare deilig å komme seg til sol og sommer i Sverige:-)) ungene har badet og gått lettkledde og har blitt sommerbrun og fin, jeg har for det meste blitt bare RØD!!

Nå er det bare 3 daget til IKM....spennende greier:-))

LYKKE TIL ALLE SAMMEN:-))

Skrevet

Fortsatt god ferie alle sammen! Selv har jeg pusset opp hus de siste par ukene. men på mandag er det storinnrykk av barn, så da skal vi være familiære.

8 dager til IKM for meg. Ikke kjent et symtom ennå.

Skrevet

Ja jeg klarte ikke holde meg :-)... jeg tok en digital CB test i ettermiddag, den var negativ, men jeg er også bare 8dpo. Jeg har mensmurringer, sterk halsbrann, er veldig trøtt, er småkvalm, har vondt i hodet og puppene er litt større og tyngre enn vanlig. Dvs. det virker som jeg har en hel haug med symptomer, som vel strengt tatt ikke er mulig å få så tidlig i et eventuelt graviditetsforløp. Lurer på om jeg rett og slett har tenkt på meg disse symptomene! (Innbilt graviditet?) Men at de er der, er det ingen tvil om.

Skrevet

Vært trøtt/slapp di siste dagene. Var veldig happy etter EL, men nå føler jeg meg mega gretten.. Har både gråti litt i dag og vært drit sur, hehe.. Hormoner i sving.. Kan være PMS, så det behøver jo ikke å ha noe med graviditet å gjøre. Syns brysvortene har blitt litt bedre (ikke så vonde som for noen dager siden.) Har litt vondt i hode, noen smerter i magen og er bitte litt kvalm.

Detta har vært den tregeste dagen i syklusen min!!!!

Skrevet

I morgen 3+1, og dagen kommer til å bli travel. Gleder meg til at dagen skal gå fort.

Skrevet

Off, ennå våken jeg... Er på msn og taster..

Testa en el-test i dag, men den var ganske blank.. Så jeg må nok holde meg til g-test framover nå og prøve å holde ut så lenge jeg kan før jeg tester...

Skrevet

Jeg også klør litt i fingra etter å teste.

Jeg måtte da lese litt om hvor fort HCG øker i kroppen og hvor sensitive de testene jeg har er. EL-testen viser på 25. CBD krever jo 50. I følge de skjemaene så burde man faktisk vente helt til dag 18DPO for da har ingen, som var med i undersøkelsen, hatt lavere HCG enn 70.

Jeg klarer nok ikke vente til 18DPO, det får holde med 17DPO for det er mandagen jeg har tenkt å teste om jeg er så heldig at TR ikke dukker opp. Jeg håper den holder seg unna.

Skrevet

jeg brente av to billigtester i morges. en el og en gravi. Begge var som ventet negative, er jo bare 6dpo....men el testen hadde en skyggestrek da....

skal på fest i kveld da, men skal ikke drikke....for det vil vel ha innvirkning om det er noe i gjere...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...