Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #76 Skrevet 9. oktober 2009 Det er skikkelig stygt sagt!! Når du vet hvor tøft det er å være alenemor så ønsker du at andre skal få oppleve å ha det så vondt?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #77 Skrevet 9. oktober 2009 Det var kanskje stygt sagt. Og ikke ment noe vondt. Men jeg blir bare så irritert på de som tror de er alenemamma i en uke.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #78 Skrevet 9. oktober 2009 Er du så dum HI at du ikke skjønte at det var en måte å uttrykke seg på? "Alenemor" i HELGEN - ja da er du alene med barnet i HELGEN, ergo: mannen din/pappan er ikke hjemme.... Hvorfor føler alle alenemødrene på heltid seg så tråkket på av det...? Hvis du er enke er mannen din død HI. Er han det?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #79 Skrevet 9. oktober 2009 Vel, da kan de jo boltre seg på venninneturene sine i alle de barnefrie helgene, og svi av alt det rikelige bidraget! Håper også hun får prøve, jeg, det syns jeg var et menneskevennlig og snilt ønske.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #80 Skrevet 9. oktober 2009 14.06 Gud hjelpe deg!! Skal du endre det norske språk nå? Er det mulig å mase noe så sinnsykt på en sånn fillekommentar? Gå og skaff deg et ligg. Det vil hjelpe på humøret ditt. Sorry, men nå er jeg lei!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #81 Skrevet 9. oktober 2009 Sier det samme til deg, pass deg for å kalle deg alenemor, det kan jo GÅ TROLL I ORD og du sitter der som en av disse alenemødrene du misunner, bare at du da aldri har frihelg!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #82 Skrevet 9. oktober 2009 Nei, det er han ikke og jeg har da også sagt det flere steder i denne tråden at jeg ikke er enke, ikke alenemor og at jeg heller ikke er alene denne helga. At jeg kun skrev tråden for å provosere de som sier de er alenemødre når mannen er borte!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #83 Skrevet 9. oktober 2009 Da skjønner jeg ikke at du kan bruke et slikt uttrykk, selv om det kun var for å provosere. Det er diger forskjell på å være alenemor for en helg, og å være enke for en helg. Det går faktisk ikke an å være enke for en helg. Enke er man resten av livet! Anonym 1230,1243,1308,1236.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #84 Skrevet 9. oktober 2009 Fordi du bli IRRITERT på noensom er uenig med deg så ønsker du dem alt mulig vondt???
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #85 Skrevet 9. oktober 2009 Og så sto han oppatt tredje dagen (mandag?)?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #86 Skrevet 9. oktober 2009 Man er ikke alenemor om man er alene en kveld. Det er å spytte alenemødre i fjeset.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #87 Skrevet 9. oktober 2009 Å herregud, det er vel det som er poenget, men alenemor for en helg er mer realistisk enn å være enke for en helg! Det er nemlig ikke praktisk mulig å være enke for en helg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #88 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg fødte ALENE. Jeg står opp hver natt, alle gangene ALENE. Jeg spiser mat med barnet mitt ALENE. Jeg går tur i parken med barnet mitt ALENE. De pengene vi har har jeg skaffet ALENE. Har du prøvd å stå å kasteopp med en 1 åring og en 3 åring etter en cellegiftkur ALENE... Alenemor for en helg eller for noen uker eller måneder. Det blir bare dumt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #89 Skrevet 9. oktober 2009 HI, nå sank du dypt. Like dypt som hun som skrev om gutten sin her inne. Han som "døde" av hjertepillen til bestemoren sin i USA. Kvalmt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #90 Skrevet 9. oktober 2009 Hvor mange av dere hylende alenemødre er virkelig alene alltid hele tiden??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #91 Skrevet 9. oktober 2009 Men kjære vene, nå var vel utgangspunktet for denne diskusjonen å være ENKE for en helg. Det er ikke DIN situasjon som diskuteres. Men, det er dumt å bruke uttrykket alenemor for en helg. Eller uker eller måneder. Men skal man velge et av de to uttrykkene, alenemor eller enke, er valget for meg enkelt. Men selv om jeg er masse alene med barna, har jeg ALDRI kalt meg alenemor, ikke enke heller for den saks skyld!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #92 Skrevet 9. oktober 2009 De er iallefall helt alene annenhver helg og kanskje en dag pr uke. Så kan vi snakke sommeren, når far har barna noen uker av gangen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #93 Skrevet 9. oktober 2009 Alenemødre har ofte kjærester som de er sammen med, og enten bor sammen med, eller drar til når ungene er hos faren. Eller er sammen med BF, og mottar stønader de egentlig ikke skulle hatt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #94 Skrevet 9. oktober 2009 Ja du vet jo alt 17.54.. Jeg har kjæreste, men er ikke med han hele tiden. Vi bor ikke sammen. er med hverandre 4 ganger i uken, maks.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #95 Skrevet 9. oktober 2009 Man kan ikke være alenemor for en helg heller. Enten så er man alenemor på heltid, eller man er ikke alenemor! Det ene er ikke verre enn det andre
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #96 Skrevet 9. oktober 2009 Man er ikke alenemor om man er alene med barna en helg heller, basta
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #97 Skrevet 9. oktober 2009 Det er langt fra alle alenemødre som har det slik. Det er mange fedre som ikke har samvær med barna sine. Ville forresten dere fruene her inne bytte bort mannen og økonomien deres med noen helger fri????
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #99 Skrevet 9. oktober 2009 Kan ikke tenke meg at det er så mange enker her inne. Det er vel helst slik at de man håner her, er alenemødrene som frekventerer dette forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå