Gå til innhold

hei 1ma,venter på ny spire.


katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

hei!

synd at det ikke slo ut da, men er jo mange det ikke slår ut på før ikm.

det hadde kommet inn 2 nye bud etter siden vi prata med megleren på mandag, men vi la inn bud i dag på 1,4. så får vi bare krysse fingrene og tærne. hehe.

i natt hadde jeg ett lite sammenbrudd. vet ikke helt hva som gikk over meg, men grein til jeg kasta opp. var helt jævelig. men i dag går det bra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅ håper virkelig dere får huset. Da har dere noe annet å tenke på mens dere prøver. Huff ja de sammenbrudda kommer og går. Jeg får dem ofte når jeg står i dusjen. Nå før ikm er jeg i vanvittig opp og ned humøret. Fra blid som en sol til mutt og lei meg. Huff de hormonene asså. Godt vi har menn som tar godt vare på oss. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! da var jeg kommet meg hjem fra jobb. er trøtt, kvalm, hormonell, mensmurring og stikkinger i ene sida. jippi jeg har innbillt svangerskap. hehe. gikk forsåvidt greit på jobb i dag. men når en på jobb spøka med meg om at jeg ikke fikk lov å gå ut å røyke (noe han alltid gjør, og jeg tar med aldri nær av det, for er jo bare spøk) vel, i dag begynte jeg å grine pga det. gjett om han ble forfjamset og fikk dårlig samvittighet for det. og på vei hjem hørte jeg reklama til toro på radioen, og jaggu begynte jeg ikke å grine da også. så tydelig at nattes sammenbrudd fortsatt henger igjen. hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd det var noe på gang, men er er fortsatt ikke helt ferdig med mensen, og testen var negativ på fredag. så jeg sier bare innbillt svangerskap. hehe.

humør forandringer er jo vanlig både ved graviditet og mens, så du får bare smøre tålmodigheten noen dager til.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen m det må være noe med høst og været i tillegg. For jeg er skikkelig deppa. men fikk se på kalenderen min om at jeg hadde time til ordinær ul idag. Så nå går jeg bare å gråter for meg selv her. Tok 2 tester og begge var blendahvite. Så får nok tr på besøk i helga. Har tr symptomer og nå så lite håp igjen. Halsbrannen sitter og igjen helt fra sist. Vi gikk jo så lenge gravid så de kroppene lurer oss fælt med hormoner osv. Håper du har en litt bedre dag idag. Og håper virkelig dere får huset....BLIR GAL::: GRRRR KAN DET IALLEFALL KOMME LITT SOL... det bruker å hjelpe på meg. I tillegg har mannen min reist m alle røyka, og er så sinnsykt sugen. Godt han kommer om en halvtime hehe. med mine hormoner går det vel skikkelig utover han idag. STOR KLEM FRA DAGENS FRUSTRERTE FRUE hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff, rakk heldigvis ikke å få time til ordinær ul jeg da, men skulle vært rundt disse tider. må være sårt og vite at du skulle hatt det i dag.

du får tenke sånn at kommer tanta, er det bare å prøve igjen for fult neste måned og håpe på full klaff da. er det jeg har klamra meg til. det går bedre med meg i dag, heldigvis. har ikke kommet inn noe mer bud på huset siden vi la inn i går, men tar jo lang tid før vi får avklart noe, så kan ennå komme flere bud.

sol sol kom til meg... hehe. savner sola ja, men tror den skulle titte frem i helga. jeg blir foresten borte i helga, vi skal til svigers,

nå må du være snill med mannen din da selv om hormonene raser. hehe.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg. Nå må dere kose dere skikkelig. Vi har kjøpt dvd-er så nå skal vi kose oss. Ha en fin helg. Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! du er vel kommet sikkelig i gang med mens nå, men min var og liten og brunaktig i starten.

hvordan går det med deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Hatt en fin tur? Jo mensen kom for fullt på kvelden, og har fossblødd siden, og hatt mye mens og ryggsmerter. Ja da ligger vi akkurat en uke fra hverandre hehe. Begynner å avta litt nå,men vært oppe om natta 3 ganger for å tømme blod. men ingen klomper da heldigvis. Ja så nå starter vi på blanke ark igjen begge 2. Måtte spira vår sitte og vi får et junibarn. Ha en flott søndagskveld-

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo hadde det fint i helga vi.

hoff er kjedelig det å blø så mye, vet hvordan det er, og værst av alt er jo de forbanna smertene.

ja blir 1 uke i mellom, stemmer det. får håpe på at det klaffer for oss nå og at dette er /var siste mens for oss på mange måndere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det satser vi på. Ser ut som om det begynner å stoppe opp litt nå heldigvis, og du har vel snart el tenker jeg. Du får ha en flott dag idag. Min datter kommer denne uka så da blir vi fullt hus igjen. Satser på om et år så er vi 6. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde i hvertfall ikke el i går kveld. hihi. men hvis syklusen er som før får jeg vel el fredag. men får være effektive i løpet av uka så ikke vi går glipp av den. hehe. kryss fingrer og tær for meg, så skal jeg krysse for deg neste uke. hehe

blir sikkert korslig å få fult hus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal krysse alt jeg har vennen. Husk du blir lettere gravid om sæden ligger i egglederne før eggløsningen. Hvordan er d m røykinga di nå? Har fått trappa ned igjen begge 2. Blir jo litt lettere å kutte nå når sommeren er over. men må lissom ha 3-5 røyk til dagen, men d er jo ikke mye da hehe. Ønsker deg masse lykke til denne uka. Er sikker på d går kjapt denne gangen. Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke klart å kutte ut eller kutte ned på røyken ennå. men har begynt å lese endelig ikke røyker for kvinner nå, så får vi se hvordan det går, har bare lest ett par kapittel så langt, begynte i dag. vil jo gjerne slutt, men vet hvor mye jeg savna den og hvor mye plager jeg hadde den gangen jeg slutta i 6 måneder, det er ett år siden jeg begynte igjen. er tankene på hvordan det var sist som gjør det så vanskelig nå desverre.

dere er jo kjempe flinke. og hvis du klarer å holde deg på under 5 om dagen er det sikkert ikke noe problem med å kutte ut de siste når du blir gravid, hvis du ikke klarer det før den tid.

skulle det ikke klaffe for meg nå, så får jeg trøste meg med det at på chaten ble jeg spådd at jeg blir gravid i oktober. prøve å finne en trøst i en hver situasjon. hehe. men de fleste blir jo raskt gravide etter ma/sa. så får bare å gå utifra at det gjelder oss også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den røyken,den røyken. Må jo legge til at d sikkert går minst en 20 pakning hver fredager og lørdager,hehe. Det er kosen og trøsten min. Vil lissom ikke heelt kutte den ut heller. Og heller ingen fare bare man kutter den et lite stykke ut i graviditeten. Kjære gud,er d ikke noe som heter alt m måte da????? hehe. Håper virkelig det klaffer denne mnd,men hvis ikke så neste på oss. Vi brukte jo ikke så mange pp sist heller noen av oss,men føles så leeenge. Vi får bare kose oss i mellomtiden,vi fortjener det. Kan jo ikke sitte som nonner i mellomtiden heller da. Vi vet jo ikke hvor lang tid det vil ta. Visste jo ikke at jeg var gravid med de første barna før jeg var 6 uker, og da både drakk og røykte jeg litt. Friske dem, tenk på før i tiden som ei venninne sa. Da var d mye mer røyking og drikking særlig av det litt mer sterke enn det er nå. Så vi koser oss i mellomtiden vi. Stor klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar ikke det med røyken så alvorlig jeg altså. tror at er det meninga man skal få ett friskt barn så får man det, men samboer er mer opptatt av det, så før prøve å slutte pga han. vet det blir feil, men hva skal jeg gjøre da, blir jo hans barn også. skulle ønske jeg og kunne det med måtehold, men har prøvd det, og klarer ikke å trappe ned. får håpe det ikke tar lang tid, for som du sier brukte vi jo ikke lange tiden sist når man ser i den stor sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. Idag kom jeg meg for første gang ned på spenst etter jeg mista. grudde meg som en gal. Men gikk greit. Var deilig med litt ordentlig trening igjen. mensen begynner å avta nå heldigvis. Er du ferdig med den? Hvordan står det til med budrunden på huset?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

var sikkert godt å komme i gang igjen. selv er jeg ikke så flink, får aldri dratt liket opp av sofan for å trene. hehe. er ferdig med mensen, var ferdig like før helga.

nå er det 1 uke siden vi la inn bud (i morra), har ikke kommet noen andre bud på den uka, men er ennå 5 uker til vi vet om vi får huset eller ikke. det er kjedelig at det tar sånn tid, men på den annen side må vi jo bare ta sjansen siden vi likte huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ så spennende,både med hus og eggløsninga di hehe. Nå blir det unge mødre på 5. Ha en flott kveld. STooor klem. Krysser alt jeg har for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir noen spennede uker fremover nå. krysse fingrene for at begge deler går i boks.

er så kjedelig at vi ikke har kanal fem, fjernkontrollen er borte, så vi har bare en sånn universal og da får vi ikke søkt etter nye kanaler. jeg vil og se unge mødre, men gidder ikke betale for å se det på nette.

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, fikk ikke sett hele jeg heller. Måtte varme opp litt middag til gutta som kom hjem etter kamp. Holder på i kveld og ta resten i morgen formiddag med rengjøring av huset. Skal ha en verdivurdering i morgen av huset for å se hvor mye det har steget etter oppussinga. Greit at d ser litt ok ut da hehe. Ellers går tiden litt nå til å bestille ting til bryllupet. Skal se på kjole til uka. Eneste irriterende er jo at jeg ikke vet om jeg blir gravid før den tid. Har egentlig en normal vekt,men så fort hormonene kommer i kroppen går jeg opp flere kilo med en gang så akkurat det er litt irriterende. Men vil ikke vente med å få barn,så må i tilfelle bare prøve en annen kjole eller se om d er mulig å få sydd den ut både her og der hehe. Ha en flott ettermiddag. Spennende tid for oss begge fremover nå. Håper vi får noe å glede oss med i løpet av høsten. Varme klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff, skal ikke være lett å finne kjole da. men du får prøve om du finner en som kan sys ut her og der da vettu. regner med at du kommer til å trenge det. du får ha masse lykke til med å se på kjoler i hvertfall,

blir jo spennede å se hvor mye verdien har stige da, har dere pussa opp masse eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. Ja vi har pussa opp til en god standard, var fint før og,men måtte ha noe nytt siden jeg og min nye mann skulle overta huset. Kommer kl.3, og får svar om noen dager. Greit å vite. Deilig med sol igjen. Blir i litt bedre humør. Snart eggl.for deg nå. Spennende.

Lurer på om vi må starte en ny tråd. Begynner å få problemer med å komme ned på siden med denne pc-en nå. Går så treeeegt. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! blir spennede å se se hva verdien ligger på nå da.

a er godt med sola, blir fort lei og på dårlig humør når det bare regner og er overskya.

kjente det stakk litt i ene siden i dag, så spørs om ikke det er el på gang snart da. hehe. men har aldri hatt noe stikking eller noe ved el før, så vet ikke om det vil si at jeg har el i dag, eller de nærmeste dagene. men skal nå ha litt kos i kveld for å være sikkre da. hehe.

 

jeg starter en ny debatt til deg jeg vennen.... så da gjennstår det bare om vi husker å bruke den da. hehe

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,ja d var det da. Vi får dytte litt på denne av og til hehe. Ha en fin kveld, er nok el som er igang nå ja. Lykke til. Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...