Gå til innhold

hei 1ma,venter på ny spire.


katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

Hehehe, ja skjønner hva du mener, temmelig fullt her og. Jo blei litt leker, og noe ny mat slik at de ikke kan grise slik. Tenker pus skal kose seg på telttur hehe. Så koselig med duftlys da. Vi tok en gåtur til en kinaresturant for å ta hvervår halvliter, og da blei d selvfølgelig noen røyk også. Sa legen noe om røyken og graviditet? Vanskelig å slutte helt nå i sommer. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eneste han har sagt er at eg bør slutte før jeg blir gravid på nytt eller i hvertfall når jeg er blitt gravid pga babyen. noe sier jo at en er mindre fruktbar når en røyker, men vet ikke om det har noe å si for min del i hvertfall, jeg røka jo i prøvetiden sist og tok jo bare ca 4 måneder før det klaffa. tenkte jeg skulle slutte etter ferien, som sagt blir det ikke noen fin biltur hvis jeg skal være sur hele tiden pga røykeslutt. vi skal jo tilbringe nesten 1 uke i bil så da bør humøret være bra for begges skyld. hehe. joda, ho koser seg på telttur, og fyker igjennom tunnelen som bare det i dag. men nå er ho ute en tur da. har ennå ikke fått spurt naboen om de kan mate ho mens vi er vekk, så håper de er hjemme litt senere i kvedl eller i morra, hvis ikke får jeg spør ei venninne som jobber i nærheten om ho kan fylle opp med mat 1 gang om dagen.

har fått gjordt reint her i dag, så nå er det bare å slappe av å nyte det med god samvittighet. er jo mye korsligere å komme hjem fra ferie når det er ryddig og rent her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nei ingenting er som å komme hjem til rent hus. Jeg har klippa hekk og luka i 8 timer igår, så kroppen min er heeelt mørbanket. Resultatet blei fint. Men klarer nesten ikke ¨bevege meg idag hehe, så må nok holde meg mest på sofaen. Ellers har alle mine symptomer forsvunnet igjen etter el, så ingen spire denne mnd, men er helt greit det, håper bare mensen er i rute slik at jeg ikke må vente mange uker på den. Reiser dere idag? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, herregud, tror jeg ler meg ihjel. Har slitt så med halsbrann siste dgr at jeg gikk på abcSøk og søkte dette: Halsbrann 3 uker etter utskraping? Og vet du hva som ploppet opp? JO DENNE TRÅDEN hehehe. At det er mulig, har vel skrevet ned masse rart vi to da hehe. Håper du koser deg på reise,savner deg. Har testa svakt positiv i flere dgr og har hatt masse halsbrann,men nå blir testene svakere igjen, skjønner ingenting,kan ha vært en kjemisk grav, føler tr kommer om noen dgr,murrer i mage og rygg. Måtte bare skrive det ned,ligger jo på en annen side og nå,hehehe. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS OBS. viktig tråd,holdes oppe på 1 siden,hehe. Håper du fortsatt har det fint på tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei katta!

hvordan går det med deg vennen?

det ble bestemt så fort på lørdag at vi skulle reise at jeg glemte å innom her for å si i fra. nå er vi i sverige, charlottenberg, hos barndomskameraten til samboeren min. kommer hjem søndag.

korst referat av turen... vi kjørte over haukli til vestlandet og havna i bergen, men siden vi ikke fikk noe sted å sove, så sov vi baki bilen på en tog stasjon utafor bergen. så reiste vi til voss hvor vi tok gondolbane. kjørte videre og innom stalheim på vei til flåm, der sov vi på campinghytte og tok flåmsbanen dagen etter. kjørte over jotunheimen til geiranger hvor vi igjen sov i bilen fordi eneste ledige camping ikke hadde hytter. så tok vi trollstigen, så ned til dombås og over dovrefjell opp til trondheim hvor vi så på nidarosdommen. sov i campinghytte utafor trondheim. så var vi i røros, da kom vi på at vi hadde glemt atlanterhavsveien. kryssa landet over til molde og kjørte den opp og ned igjen. kryssa landet tilbake til dombås hvor vi endte med å sove på dovre motell. og så kjørte vi hit til sverige. så er blitt mye kjøring, men absolutt en fin tur. fikk shoppa mye fine klær i dag, det er alltid moro å shoppe på salg. hehe.

 

har ikke hatt antydning til verken tr eller graviditet ennå, men skal ha tr på mandag tror jeg, så blir spennende å se om den kommer.

har du fått tanta på besøk nå? eller er det noe på gang hos deg? vet ikke om jeg får sjansen til å se innom mer før jeg kommer hjem, men det ser du jo, og da vet du at søndag kveld er jeg på plass igjen.

savner deg masse

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei savner deg masse. FIkk neg. på digital etter mange svake streker, så tok en tur på byen ikveld. Håper dere koser dere masse, Tror jeg har eggløsning nå.kroppen har lurt meg hele tiden. Så spørs om jeg ikke må vente på tr før der skjer noe, . Savner deg masse. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da var det ikke eggløsning du hadde her tidligere da? har nok ikke skjedd noe her ennå heller. har prøvd å drikke nå, men alkohol smaker ikke godt fortiden, så fikk bare så vidt ned litte gran. men men, kansje det blir en fest siden om det tar tid før noe skjer. hehe. har egentlig lyst til å ta test, men vet at det er mer skuffende med neg test enn om tanta kommer. har likesom forberedt meg på at den kommer. tenker endel på at nå skulle magen vært større, og at i løpet av de neste par ukene skulle vi hatt ordinær ultralyd.

fikk snike meg en tur på nette i dag også.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, tenker helt likt som deg. Skulle hatt ul den 3 sept. Er fortsatt litt opp og ned. Mange som sperra øynene opp når jeg drakk på byen igår,måtte forklare at vi hadde mista,ikke gøy nei. Ja var nok eggløsning denne helga da teststreken var sterkere enn kontrollstreken. og kommet fuktighet tilbake i skjeden. Men vet ikke om vi rakk det før egget kom dessverre,får vente å se,hehe. kos dere masse siste dagen på tur. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! da er vi kommet oss hjem. borte bra, men hjemme best. katta har ligge i fanget å sove lenge nå, så ho var veldig glad for å få oss hjem igjen. har fri i morra og jeg da, så det er godt, men så må jeg jobbe lørdagen da. men samboer fikk vite i dag at han kansje må jobbe i oslo til uka, og da blir han borte fra mandag til torsdag. greit nok det, for jeg skal jo ha tr likevel, hvis den kommer på tiden da. men siden det er pga sykemelding på jobben hans som gjør at han må reise vet de ikke om det blir flere uker eller bare den ene. blir helt frustert, for hvis han må være borte i flere uker å bare hjemme i helga så blir det jammen ikke lett å treffe på el. møkka jobben, skal innrømme jeg blir sur og irritert inni meg pga det. kanse kroppen bruker lang tid på å bli klar for ny garviditet, men jeg vil da ikke at det skal ta lenger tid en nødvendig pga gubben må jobbe borte. hadde ikke fått dato for ordinær ul jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hjem. Tenker pus har lengta ja,hehe. Kroppen min er helt i ulage, Skulle hatt tr igår. Tester positive eggl.tester hele tiden. Fortsatt vondt i lyskene. Tok en cb-dig.på fredag.den var negativ. Humørsyk som fy.hehe. Hadde håpet at tr kom snart. Sliter du med sårhet i lyskeområdet enda? Håper mannen din ikke blir så mye borte da. Da får du forte deg inn til han ved el,hehe. Nei ikke så lett når mannen må reise mye. Har en mann som reiser noe,men er mye borte kveld og helger. Ikke alltid lett å få han villig hihi. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har ikke vært på reise jobb siden før jul, men vet jo aldri hvor mye eller lite det blir fremover. kan si det sånn at når han da jobber 12timer om dagen hverdag er ikke sex det han tenker på først når helga kommer. så håper han ikke skal reise mye nå. skal jo ha tr i morra eller noe jeg da, men har ingenting som tyder på at den er på vei, ikke noe vodt i hode og ikke vondt i magen, og ikke kvalm. så har med andre ord ingen mens symptomer. har egentlig ikke gravid symptomer heller utover å være veldig trøtt, men det er logisk at det er pga turen vi har hatt. blir jo trøtt og sliten av mye bilkjøring osv.

synes det er rart med de el testene dine osv, men mulig kroppen bruker tid på å komme i gjenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det ser slik ut ja. Selv om gyn og fastlege sa det var nesten umulig siden jeg ikke blødde etter operasjon. Men barnet levde jo til uke 11, og på gamle innlegg i mistet debatten, så tok det lenger tid med dem som hadde gått lenge. Er i allefall humørsyk så det holder hehe. Men tok oss en fuktig fest i helga med noen venner på byen siden cb digital var negativ. Så nå er det slutt på alkohol igjen, vet jo ikke om jeg har hatt el, kan jo ikke fortsette å mase på mannen hver dag heller,hehe,har jo positivt hver dag. Han er litt lei nå hehe. Men røykinga er d litt værre å kutte helt ut med igjen. Vi smugrøyker litt,

Håper kroppene våres kommer i orden snart da. Ha en flott kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan jo være derfor det tar så lang tid før alt er normalt. men krysser fingrene for å tr kommer i løpet av dagen el morgen dagen. siden jeg ikke tror jeg er gravid håper jeg at den er her snart så jeg kan få det overstått og starte prøvinga igjen, pluss at det er jo ett tegn på at kroppen er kommet seg igjen. ser ut som gubben min slipper å reise til olso denne uken, så da er det bare å håpe at han ikke blir sendt på reise jobb før det sitter en ny spire hos meg. har ikke kutta røyken ennå jeg heller, men det er jo pga bil ferien. tok en billigtest på morran i dag for morro da, selv om jeg ikke kan gå ut i fra det resulatet så viste den negativ. den gikk ut på dato i juli, men kontroll strek kom opp da. så om ikke tr dukker opp kan jeg jo teste igjen senere i uka bare for å se, og eventuelt ta en digital i tillegg hvis det blir positivet eller noe. får bestille meg nye tenker jeg. får vel dra liket på butikken nå, bruker å ha middag klar til gubben kommer fra jobb på fri mandagen min. men er litt renske i kjøleskapet nå. hehe.

krysser fingrene for kroppene våre. ha en fin dag. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja her er det middag til alle døgnets tider,men blir middag klokka 3 idag da det er kamp for guttene. Fikk handler godt inn på lørdag,men kan tenke meg det er renska hos dere ja etter en lang tur. Fint at det ikke sitter hcg igjen hos deg, det gjør det her,med alle de svake testene,men har ikke tatt test siden fredag. venter på at de skal komme i posten,håper det snart er ute. Hvis vi ikke blir gravide igjen da før det. Vi må iallefall ha tatt feil av eggløsning sist begge to hehe. Ellers hadde vi hatt mens nå. Dår håpe d var nå i helga e hadde el. Så deilig at han slapp å reise. Jeg er hjemmeværende frem til jul da kontrakten min i b.hagen gikk ut i sommer. I og med jeg var gravid og sliter med bekkenløsning fra tidlig i svangerskapet valgte jeg å gå hjemme. Litt kjit nå da,men med de barne.tillegga jeg får siden jeg er halvt ufør pga en hjertefeil,lønner det seg ikke å jobbe mer i år siden jeg ikke har fast jobb. Hva jobber du med? jeg jobba på sykehjem i maaange år før dette,er omsorgsarb. Ha en flott dag. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber i matbutikk, der er jeg innom kasse, tipping, brødavdeling, og ferskvaredisk. så. jeg brukes til det mestekan du si. gikk egentlig barne og ungdomsarbeider, men ga opp lærlingtiden da jeg mistrives veldig på den plassen jeg var, og fikk aldri starta opp igjen. men trives godt i jobben jeg, men hadde vært fint å slippe lørdagene da, og jul og nyttårs jobbing. men men, de fleste yrker jobber jo sånn dager også. har egentlig lyst til å bli jordmor eller barselpleier, men orker ikke å gå skole nå. men er ennå ung, så vet jo aldri hva fremtiden bringer.

jeg tror min mens bare er forsinka, for sånn utflod jeg hadde for 2uker siden har jeg kun ved el. men kommer den ikke snart får jeg kontakte legen og få time hos gyn eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja merkelige greier. Har og avtalt med gyn å se d ann litt. Fikk lotionaktig utflod idag. Bruker å få det etter el,så da var det vel den ordentlige el i helga. Hadde jo så urolig vondt i eggstokkene og i ryggen,så kan stemme det. Så ser om et par uker om det blir mens,gyn,eller graviditet,hehe.

Hehe,litt vittig,gikk og som lærling,men trivdes ikke på arb.plassen så fikk meg fast jobb et annet sted. Har praksis nok,men ikke fått tatt fagbrevet enda. Trivdes veldig godt i b.hage jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kroppen er rare greier. har vært kvalm nå i ettemiddag, så da regner jeg at tanta er der i løpet av de første dagene. ble etter mye venting spådd inne på chatten, fikk at jeg blir gravid med jente i oktober. håper det stemmer, men vet at jeg ikke skal gå utifra det. men ble nå glad likevel da for det er jo ikke lenge til. hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader,glemte heeelt spåinga jeg. Oi så gøy. Er helt sikker selv på at du er gravid snart. Målte temp under tunga istad, den var steget med 0.5 grader så håper den holder seg høy. Det var den sist jeg var gravid helt fra el,så krysser fingre,men sikkert lureri det og. Håper vi innen jul sitter med hver vår kulemage,hadde vært kos,men samtidig så må jeg si at jeg kommer til å være som et nærvevrak til jeg har vært på ul i 12 uke,selv om jeg er lovet tett oppfølging. Takler ikke å gå gjennom dette en gang til. Masse klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer nok til å være nærvevrak selv helt til jeg kan sitte hjemme og høre hjerte på doppler hver dag, og hvis jeg ikke finner det en dag, kommer jeg sikkert til å stå hysterisk på legekontoret. hehe. er glad jeg har doppler for da kan jeg bruke den til å berolige meg neste gang, når jeg bare lærer å bruke den på rette plassen osv. prøvde den når jeg var gravid, men logisk nok fant jeg bare min egen puls. vi får satse på en fin kule mage til jul. samma med gavene, bare jeg har mage.

ha en fin kveld vennen. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg er gravid igjen skal doppler bestilles,det kan du være trygg på....... Ha en flott dag. Her er d overskyet,sikkert d samme hos deg. Skal ut å gå med ei venninne nå kl 9. Lurer på om jeg skal teste idag for å se om de svaake strekene har forsvunnet. Snakkes senere. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er overskyet her og i dag. hoff skal på jobb klokka 11, gruer meg, er første arbeidesdag etter jeg mista. alle på jobb vet om det, men gruer meg til å se de igjen. jeg skulle jo komme tilbake med litt større mage osv. du får krysse fingrene for å at det går bra for meg i dag.

så sporty du og venninna di er på morran da. dere får ha en fin tur. og kos deg masse i dag. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja det skjønner jeg er ekkelt. Krysser alt jeg har. Ønsker deg masse lykke til på jobb idag. Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har din dag vært? gikk greit på jobb, fikk jo noe spørsmål om hvordan det går med meg da, men det er jo bare korslig. var ikke så fælt når jeg bare var kommet meg dit. har fortsatt ikke sett noe til tanta, har utflod da. vært litt kvalm i dag og, men tror det er pga jeg var nervøs for å begynne å jobbe igjen. men skulle det være at tanta ikke kommer før neste helg får jeg ta en test igjen. men regner med at den kommer snart, er nok bare ustabil nå i starten. er det skjedd noe mer med din kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...