Gå til innhold

hei 1ma,venter på ny spire.


katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

har savna deg også. turen var korslig, men blir kjedelig å sitte inne i lengda. svigerfar på 69 og sviger bestemor på 90 har litt andre interesser når det gjelder tv program enn oss. hehe.

reiser til kr.sand i morra, blir en tur på sørlands sentret i morra og dyreparken på lørdag. reiser med mamma og pappa så har leid stor hytte for natta. så dere vil til kragerø, er korslig der. skal dere være lenge utover søndagen eller? kansje vi kunne møtes etter vi har levert ungene på søndag. er dere ofte i kragerø? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he ja det skjønner jeg godt. Flott dere skal på en ny tur nå da. I kragerø er det mange år siden jeg har vært, er visst utrolig koselig der. Hadde vært utrolig gøy og møtes,men reiser hjem etter 12 på søndag. Dattra mi kommer hjem igjen fra faren sin så må være her innen ettermiddagen. Og guttene venter på mat hehe. Men når vi en annen gang får mulighet til å reise og skal den veien gir jeg beskjed. Han jobber mye helger og kvelder dessverre, men sånn er det skal bli godt å få en liten baby å stelle med etterhvert. Da får vi ta bussen å møtes på halvveien med babyene våres. Har de siste dager hatt litt farge på papiret når jeg tørker meg,litt brunt, men har ikke vondt eller noe så er vel kanskje bare rester fra operasjonen. Det er ikke mye og kommer bare når jeg tisser. Men kan vel ikke gjøre noe å ha sex for det? Tok eggløsningstest,fortsatt neg. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regna med at dere måtte hjemover litt tidlig, men skader ikke å spør. hehe. muligheten byr seg sikkert senere. jobber endel kvelder jeg også, og annenhver helg. men har man lyst finner en alltid en tid det passer før eller senere. har bil eg så når vi sitter med permisjon kan eg lempe ungen baki og komme den veien vettu.

luktere det noe vondt da? hvis du ikke har vondt i magen kan jeg ikke skjønne det skal være noe problem, men hvis du er veldig usikker kan du sikkert få time hos en gyn eller på sykehuset for sjekk. men det går nok bra å ha sex likevel bille jeg tro. er ikke sikkert du får eggløsning før første mens da, det er sikkert litt forskjell fra person til person. jeg har aldri testa eggløsning så skal prøve uten nå også. har vi sex annenhver dag så må vi jo treffe på den liksom. men blir spennede å se om jeg og søstra mi får samtidig nå, for ho og hennes mann har begynt å prøve på nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja da satser vi på det. Skikkelig cafe-kos. Nei lukter ingenting, Ser det drypper litt ut når jeg tisser, og kommer når jeg tørker meg. Har ingen smerter, Er i fin form, men merker at jeg ikke har så veldig energi enda,annet enn i senga da, hehe. Hadde noen tester igjen fra sist,men etter det gidder jeg ikke lenger, Skal ha sex annenhver dag vi og, så da må det jo klaffe. Vet at sæden bør være der før egget kommer og sjansen er da stor når man har sex så ofte. Håper vi får en fin tur begge to denne helga og at været blir topp asså. Det hadde vært flott. Håper du og søstra di blir gravide på likt da, tenk så gøy. Har en venninne og som vil ha nr 3 etterhvert, kanskje ho prøver igjen når jeg blir gravid, og det håper jeg går innigranskauen kjapt,hehe. Men må roe meg litt ned, vet jeg blir skuffa hvis d kommer mens,etter mens. Trodde d var det som var på vei pga det brune, men da ville jeg jo begynt å blø til nå. Har vart ca 4 dager. Kanskje brun mens,hehe. Har fått kviser og, så får se hva det utvikler seg til. Bare det ikke blir betennelse så. men elsking i helga skal det bli etter en romantisk kveld ute. Ha en flott kveld. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir bra vettu. da er det sikkert ikke noe farlig, men som sagt er du bekyrma får du sikkert time for en sjekk. sæden skal o kunne leve neon dager, så da bør det jo være noe inni hele tiden med annenhver dag. blir ikke noe sengekos på oss når vi er på tur nå, må ta hensyn når det er så mange på ei hytte sammen, men men sånn er det, får ta det igjen når vi kommer hjem.håper på sikkelig bra vær nå, men må ikke bli for varmt i dyreparken for da gjemmer dyra seg. dere må ha en fin tur. vi snakkes over helga. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, får være stille da,neida. skjønner hva du mener. Hadde okke gjort det selv da nei. Kos dere masse på tur dere også. Har time hos gyn 21. Satser på at alt er bra. ikke mye brunt nå. Klem og ha en knall tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

har dere hatt en fin og romantisk tur? vi var jo veldig heldig med været på fredag, var deilig med sommer vær. hytta var kjempe fin, og så deilig at den lå helt ved stranda så vi kunne bare sitte på hytte varandaen og kose oss samtidig som vi hele tiden kunne se ungene som bada og leka på stranda. var o synd det kom regn på lørdag, men vi satt å spiste inne mens det rega som værst og etter mat regna det så lite at vi ikke la så merke til det. hadde en kjempe fin tur tiltross for mye suttring en periode på dagen. jentungen ville ikke sove på kvelden bare lå å surra til langt på natt, så ho var veldig suttrete en periode, men klarte å få snudd det til slutt, men måtte true med at hvis ho fortsatt sånn måtte ho legge seg med engang vi kom hjem uannsett om klokka var 6 eller 7, ho legger seg vanligvis 9.noen mener sikkert det er feil, men her i huset får det konsekvenser hvis de oppfører seg dårlig og ikke vil høre. de får da først 3 advarsler og hører de ikke da blir det vi "truer" med gjennomført. vi fikk se løvene fikk mat, og det var moro å se på. og jeg fant meg en venn, en liten geit som jeg ville han med meg hjem. hehe.

 

jeg hadde litt brun utflod i går, ikke noe lukt og ikke vondt. men skla til legen på tirsdag så kan jo spør da hva det kan komme av. har ikke merka noe til utflod i dag.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,nå er vi vel hjemme igjen. Vi hadde det veldig fint. Ordentlig godt med en tur borte, flott plass kragerø. Bodde på hotell victoria og hadde balkong mot sjøen. Satt å pilsa og kosa oss. Var heldig og hadde sol mange timer selv om det regna her i grimstad. Kom litt regn på sen ettermiddag,men stoppet igjen. Hadde litt brun utflod i går, og etter sex på morgnen idag. Tror det bare er rester, Men får se hva legen din sier på tirsdag. Ikke lukt eller smerter her heller. Så idag tok vi vår siste sigarett igjen, og gått over på nicorette, og skal ikke røre alkohol på en stund, ikke før mensen kommer ,men håper den holder seg unna. Det merkelige var at tempen min steg med en halv grad i forgårs, lurer på om det var pga el, men testen slo ikke ut. Og gravid har jeg ikke blitt så fort. Merkelige greier den kroppen. Holder masse med dere med konsekvenser, slik har vi det her også. Litt kjedelig når barna slår seg vrange på tur. Så flott dere hadde en fin tur i dyrehagen og på hytta. Det hjelper litt det. Nå er det bare for oss å kjøre på og se hva som skjer. Bare håper ikke jeg har ødelagt noe med all alkoholen og røyken jeg har puttet i meg-men nå skal jeg prøve å leve sunt. Trengte litt trøst disse 2 uker. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener med et å søke trøst i røyk og alkohol. har ikke drikke alkohol nå da, for jeg er veldig streng på det å drikke mer enn ett glass til maten med unger i nærheten. men har jo røyka som en svamp disse ukene. klarte ikke slutte å røyke sist desverre, men skal prøve nå, tenkte å ta det og opp med legen på tirsdag i håp om å kunne få noe hjelp, har jo røyka i 15år, og fast i 13år eller noe. så sliter med å legge den fra meg. men eg må slutte nå, for tar ikke sjansen engang til. vet ikke om det var røyken sin skyld at jeg mista, men det er en sjanse jeg ikke tar 2 ganger for å si det sånn.

bra at turen ble velykka, kragerø er veldig fin plass om sommeren, men er nesten like død som en spøkelses by om vinteren desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg tenke meg at den er,hehe. ja har selv røykt 15 år tilsammen. Klart å slutte alle gangene,men tror ikke den har skyld i ma. Veldig lite tenkelig. Nei skjønner hva du mener m alkohol. de gangene jeg har drukket litt extra har tenåringene vært borte. Ellers bare et glass eller to. Har ikke drukket store mengder bortsett fra 3 ganger uten barn. Er streng der jeg og. Men vil ike røre mer nå i tilfelle. og kan love deg at nicorette m fruktsmak er veldig behjelpelig. Ekkelt første gangene,men så blir den veldig grei. Tar den bare et par uker siden jeg slutta i 14 uker sist. Så vanlig tyggis. Nå kommer snart datter hjem, det blir bra, skal hente oss pizza og kose oss. Ha en flott kveld så prates vi i morgen, eller senere, er helt skutt idag, ikke mye søvn på oss nei,hehe. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bloir korslig å få dattera di hjem igjen tenker jeg. vi skal spise middag snart vi også, og etterpå må ungene dusje eller bade før vi kjører de hjem til mora. da blir det stille og rart her. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da vil jeg tro det blir stille i huset ja. Men nå får dere kose dere sammen, du og mannen. Får det sikkert flott dere også. Vi snk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble stille her når de reiste ja, men blir godt å få tid alene med gubben også.

nå i kveld har jeg hatt en liten bløding. aner ikke hvorfor, men håper ikke mensen er i farta allerede, vil jo ikke ha det nå når vi skal være alene. får håpe det ikke betyr noe. har skrivd egen debatt og spurt om det så håper noen har erfaring med det. hvis ikke tar jeg det opp med legen på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg så det. Men begynte jo selv å spotte for flere dager siden så det er vel mensen som vil igang,men har hørt at 1 mens etter dette kan være veeeldig liten. Hadde ikke brunt idag foreløpig, men for 2 dgr siden var temp høy,oppblåst mage osv, så kan ha vært tegne på en minimal mens, bare brun. og deg med en liten blødning,men du spotta vel og brunt. Skal se det er mensen:::: som blir fort ferdig i tillegg. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde jo da først brunt og så litt blod neste dag, men i dag bare utflod uten farge. hvis det er el så får gubben melkehvit snabb i kveld. hihi. tok det opp med gyn her før jeg ble gravid for jeg har så syk utflod ved el at gubben ser ikke ut etter ett besøk i hagen. hehe. og det er vist ikke unormalt, er vist noen som har det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har garantert el. Fikk beskjed om at en utskraping var som en mens, ca el 14 dgr etterpå. Lykke til hos legen idag. Jeg skal i begravelse etterpå. Kos deg godt idag da hehe. Hadde sykt utflod før jeg og,men de siste år er det bare litt blankt ved el,men merker el ganske godt. Har gjort hva jeg kan denne mnd,men tviler på d blir noen spire denne gang. Får bare være tålmodig hehe,hvis d er mulig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS og les på det andre innlegget mitt om hun naboen som ble gravid m en gang. Sikkert litt lengre nede her. Står el 13 dgr etter...osv. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut det var el. hihi. tror ikke eg heller blir gravid denne gangen, vet o aldri men regner med at kroppen trenger litt mer tid. men må snart få tatt graviditets test for å sjekke at hcg er ute av kroppen, sånn at jeg vet med sikkerthet hvis en test slår ut rundt mens tider. gruer meg litt til å reise til legen, bytta lege for ca 1 år siden, men eneste gangene jeg har vært hos han er i forbinnelse med graviditeten. men går sikkert bra i dag også. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til. Ser at el test slåt ut enda. Merkelig. Kanskje det er rester av hsg som er tilbake. Har bestillt tester fra billigtester igår. Kommer om et par dager så ser jeg med sikkerhet om d er hsg i kroppen enda eller ei. Må gå i begravelse nå. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal tenke på deg i dag. håper det blir en fin begravelse. vi snakkes senere. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært hos legen. prata litt om neste graviditet, og ble enige om at jeg skal få en tidlig ul, og hvis vi er usikre på om vi hører forterlyd i uke 11-12 så skal jeg få ul da også. så er bra det at jeg får noe mer ppfølging neste gang. fikk og respet på noe for å slutte å røyke, men etter å ha prata med han og lest på nett har jeg kommet frem til at jeg heller prøver igjen på egenhånd, eventuellt ved help av hypnose. hvis jeg bruker de pillene må jeg vente 3 måneder med å bli gravid igjen, de koster ca 2200kr for 12ukers kur og det er bare 44% sjanse for å klare å slutte med å bruke de. så jeg vil ikke bruke "regntøy" i 3 måneder og mye av pengene vi skal kose oss med i ferien på enn 44% sjanse altså. hadde jeg vært garantert å klare å slutte hadde det sikkert vært verdt det, men ikke når det er så liten sjanse for å klare det. men som jeg skriver lenger opp kan eg jo og prøve hypnose, der får jeg hvertfall pengene tilbake om det ikke funker.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. da var begravelsen over, var fint,men vanskelig for meg i kirken. Ble mye tanker ja,men gikk fort og greit heldigvis. Bei venta 3 mnd på å bli gravid hadde ikke jeg heller gjort. Bruker nicorette tyggis nå med fruktsmak den er god. klarer meg på 3-4 til dagen. Men sluttet jo sist i 3 mnd, og har røyka i 17 dgr så litt enklere nå. Hypnose høres bra ut. Jeg får og tett oppfølging neste gang. heldigvis. Sa han noe om utfloden eller? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! han mente ulfloden og blodet hadde sammenheng med el.

har prøvd nicorette jeg og, men jeg synes det stikker og gjør vondt i munnen når jeg tygger på de, mulig de er for sterke eller noe. også hikker jeg noe vakent av de. hehe. er med fruktsmak jeg og har. får prøve neg med de igjen etter ferien, vi skal på biltur til vestlandet og videre til sverige, og da blir hele turen ødelagt hvis jeg skal være hissig, sur og rastløs. hehe. er ikke lett å ha i hus når jeg prøver å slutte serru, og da langt mindre i en bil hvor vi ikke kan rømme vekk litt når det blir for ille,

skjønner at det var tøft, er alltid vanskelig i begravelser, men blir jo eksra ille nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, det er kun på begynnelsen at de er slik, og husk kjøp kun 2 mg og ikke 4. Ja skjønner godt du vil vente så lenge ikke ferien er over enda. Har ingen sammenheng med om du skulle bli gravid uansett. Kos dere på tur. Misunner dere asså hehe. Ja må være el hos meg og+ at litt hsg i kroppen, for har har vondt i lysken på begge sider+svimmel og kvalm og trett. Blir alltid det når jeg har el. Kan ikke tenke meg at det er grav sympt etter vi hadde sex for 14 dgr siden, vil tro det var litt vel tidlig å bli gravid. Samtidig er det et liiiite håp jeg bare må klamre meg til selv om det er bittelite sjanse for det ja. Tid reiser dere da? nå må dere kose dere skikkelig. Har ingen brun utflod lengre heldigvis. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal på hus visning i morra, krysser fingrere for at det ikke er mange folk der sånn at vi har sjans til å få det. hehe. det er prisa til 1,490 000 , men vi får bare låne opptil 1,800 000 pga vi har andre lån fra før ovs. vi vil så gjerne ha det huset, er stort hus med mulighet for 5 soverom, stor fin hage, og en stor garasjer til å skru biler og diverse annet. og så skal vi på ikea på torsdag, så reiser vel fredag eller lørdag/søndag, kommer ann på om vi tar en fest på fredag eller ei. må jo benytte sjansen til en fest nå som jeg kan.hehe.

er nok sikkert el du og har hatt nå. men man vet jo selvfølgelig aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...