Gå til innhold

hei 1ma,venter på ny spire.


katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

Hei vennen. Dagen idag begynte bra, fikk vaska hus,laga god mat osv. Tenkte at NÅ går det fremover. Men dessverre,detter stadig litt tilbake igjen. Mange babyer og gravide i byggefeltet,det gjør vondt. I tillegg er mannen sliten av å ha sex så ofte, blir litt lei meg av det også... Alle symptomene jeg hadde på graviditet igjen er forsvunnet som dugg i solen. Merker ingenting til noe lenger. Føler meg ubeskrivelig tom og lei meg ikveld. Vet akkurat hvordan du også føler det. Masse lykke til med besøket i morgen. Sender seg søte drømmer, Stooor nattakos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

har fått gjort reint her i dag siden vi venter besøk. men det var hardt. fikk litt hjelp fra gubben da, men må jo skjønne han er trøtt stakkar, er jo ikke han som har ligge våken med menssmerter siden 6 på morran og veksler mellom husarbeid og så krokbøyd i smerter. arg.... irritert ja.

får besøk i 3-4 tia,blir korslig det, men er spent på hvordan det blir for meg. men går sikkert greit. må jo som sagt venne meg til det. håper du får en fin dag uten for mye sorger. stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,ble du værre i mensen enn du bruker å være? Gruer meg. Så flink du har vært. Håper besøket går bra. Idag er jeg ikke helt meg selv. Fra alt av symptomer om mens og graviditet helt borte, så er jeg svimmel,uggen og har høy temp,hele 1 grad mere enn jeg pleier,og den har steget ytterligere 0.2 grader fra før i uka. Så lurer på om jeg begynner å bli syk!!! er ikke forkjølet men lett hodepine, og trett. Merkelige greier. Men bruker jo å bli litt sånn før tanta kommer en ukes tid i forveien. Så blir spennende å se. Alle tester både el og g-tester er krittvite nå iallefall. Men uansett kan ikke huske at tempen har lagt så høy etter el annet enn når jeg var gravid. Å huff håper nesten ikke det. Kost meg med litt vin og øl i helga da barna var borte+masse røyk::Hjelpe meg vel. Så skal du se jeg mister pga uforsiktighet med alkohol, nei huff. Men kan jo ikke leve som en nonne heller. Må jo tenke på alle som gjør det lenge før de vet om de er gravide eller ei. MEN mest sannsynlig så kommer tanta, for den dagen før el-tror jeg ikke gubben kom inn i meg. Ikke før lørdags morgen, og da var el på vei til å bli svakere. Så får se neste helg da, og du om 3 uker eller no. Masse klemmer. Ha en fin søndag. Håper det går bra med besøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker å ha sykt vondt ved mens. når jeg er på jobb spiser eg smertestillende som drops, jeg har naproxene på resept 500mg, skal egentlig ta ånn pluss 1 paracet inntil 4 ganger daglig, men dobbler den dosa og tar litt vel ofte for komme gjennom dagene på jobb. da går jeg i en trøtt døs, men ennå kjenner jeg smertene gjennom tåka. så hjemme bruker jeg kun varmeflaske på magen, for å veie opp for alle pillene jeg må ta når jeg er på jobb. og naproxene er vist ikke bra å ta når jeg prøver å bli gravid har jeg hørt, så nå er jeg i hvertfall forsiktig med å spise de.

kansje er kroppen som blir stabil nå, siden grav symptomene er vekk. men kan jo være stille før stormen og. må nok bare smøre med tålmodighet og se hva helga bringer for deg. men skal krysse fingrene for det bare er stille før stormen, håper jeg slipper mens neste gang. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars deg. Høres ikke godt ut. Jeg har brukt å ha litt vond mage og rygg uka føre mens, deretter ingen smerter et par dgr,å så kommer tanta. Bruker å klare meg på en parasett eller 2,men blir spennende å se hva som skjer med smertene denne gangen. Blir ihvertfall godt å komme i rute. Håper besøket ditt går bra. Ha en fin søndagskveld. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er ikke noe godt heller, de smertene under jeg ingen. men får håpe jeg er blandt de helige som får mindre smerter etter en fødsel.

det gikk bra når vi hadde besøk. var litt sårt når ho amma, så da gikk jeg ut og tok en røyk. men utover det gikk det bra. frøkna var så blid og fornøyd i dag atte. nå vil jeg bare bli ferdig med tanta så jeg kan overfalle gubben. hehe.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff,skjønner godt at du gikk og tok deg en røyk da ja. Men synes du takla det bra,du er flink vennen. Gleder meg til vi sitter å ammer hver vår spire. Kanskje sammen på kafe? Hadde vært kos. Ha en fin kveld,få blødd ferdig og kooos deg masse m gubben,hehe. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært kos det og sitte sammen på cafe med hver vår lille engel. vært hyggelig å treffe deg før den tid også. har jo delt så mye med deg nå, så hadde vært koslig å trefft deg.

må nesten blø ferdig først, er i hvertfall ekkelt å kjøre brannbil. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHEHE. Tut og kjør. Nei,er vel best å vente med det ja. Har du fri en dag utpå høsten og du har tilgang på bil er det bare å komme en tur. Mannen min er avhengig av bilen, jobber døgnet rundt til tider.

Ha en fin kveld. Her er det start kamp med mann og barn rundt meg. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tilgang på bil hele tiden jeg, vi har hver vår eller hadde vi ikke kommet oss på jobb. kan finne en dag utover høsten vettu. her sitter vi å ser hjemsøkt.... er litt spennede med sånne programmer synes jeg.

ha en fin kveld du og. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker og slike programmer,men har ikke lyst til å sette meg opp alene hehe. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi satt å så på det sammen vi da. tørr ikke se på det hvis jeg er alene. hehe. i går var det skikkelig ekkelt også.

har du fått noe mer symptomer ene eller andre veien? håper du tester positivt til helga og tanta holder seg langt unna i 9 måneder. jeg er møkka lei mensen nå, vil bare bli ferdig så jeg kan sette igang på nytt. men tror nok jeg må holde ut noen dager til ja, blør ennå MASSE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Hadde veldig med stikkninger oppi høna,hehe igår,men det har jeg av og til før mens og. Litt uggen og trett+ vondt i lyskene,killing og litt rart når jeg går. Men d kan og like gjerne være ikm. Men temp holder seg høy enda, men det skal den jo å gjøre mellom eggl. og ikm. Så blir veeeldig spennende dette. Håper jeg er det nå, og at du blir om litt over en uke. Hvor sitter smertene hos deg ved mens? mage-lyske osv? Kjedelig at du blør så mye enda. Håper det snart stopper. Testa for gøy idag med eggl.test, slik jeg gjorde sist 5 dgr før ikm, den slo ut. G-testen slo ikke ut,men d gjorde den ikke før ikm sist heller. Så sjansen er 50 %. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smertene sitter mest i livmor, og ned i skjeden. pluss alltid kvalm når jeg har mens, og en intens hodepine som ingenting hjelper mot.

men hvis det slo ut på eggløsnings test sånn som sist, så er det jo helt klart håp og mulighet for at har klaffe for dere. når skal du teste med graviditets test da? håper at det klaffer for oss i løpet av neste uke eller noe. vet ikke om mens og el er like stabil fremover nå som før jeg mista, så får bare ha masse sex og håpe vi ikke overser el. synes det å teste etter el virker så stressende, og da kan det ha helt feil virkning, så skal holde meg unna nå også, men tar det flere måneder får jeg heller ta det opp til vurdering.

jeg må vel snart hoppe i klære også, skal reise på jobb om 1 time. bah... har ikke lyst, men jobb er frivillig tvang så har ikke noe valg. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. håper dagen din går fort. Ja ikke godt med mens smerter. Testa m g-test,men slo iike ut. Slo ikke ut før ikm sist heller, så må bare vente i spenning. Men tror det sikkert bare er ikm. Men den som venter får se hehe. Ha en fin dag. Ps har du sex annenhver-tredjehver dag så treffer du el uansett. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får vi bare å vente å se når du har ikm da. jeg er så spent på om du har noe på gang allerede. hehe. blir lang ventetid for meg når du ikke har ikm før helga, hehe.

får satse på annehver dag, bare håpe gubben ikke sniker seg unna. hehe. får håpe dagen går kjapt.

ha en fin dag/kveld. så snakkes vi senere. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. tror det er alt mellom fredag og søndag. Håper uka går fort hehe. Vi snakkes ikveld. Ha en fin dag. masse klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg vennen. Har ikke vært veldig aktiv jeg heller hehe. Godt med en pause av og til, og vi må jo se litt til mennene og hehe. Jo her går det greit. Hatt meg en gåtur, gjort husarbeid osv. Tatt 2 el-tester som viser positive igjen, men blendahvit g-test foreløpig. Temp holder seg høy foreløpig så hadde i allefall el forige lørdag. Har vondt i sidene når jeg går og nyser så er veeeldig spent på helga. Ellers er det lite m symptomer. er litt svimmel og av og til halsbrann. Men kan like gjerne være tr. Har ikke kjempestore forhåpninger,da vblir jeg bare skuffa. Hvordan går det med menssmertene dine? Håper det gir seg snart slik at dere kan sette igang igjen. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

blir spennede å se til helga, men må jo bety noe at el test slår ut ennå, ikke at jeg er så inni sånt da. hehe.

har ikke noe vondt lenger nå, og blør heller ikke stort nå, så er på slutten. så gleder meg til å være helt ferdig sånn at vi kan sette igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre. Glemte å si at vi har boooket kirken idag. Blir bryllup 12.12.09 jippi. på sambo sin bursdag av alle ting hehe. Kanskje jeg går opp kirkegulvet i kjole med kul på magen,hadde vært kuuult,hehe. klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ler jeg godt her... er det mulig liksom. samboeren min er født 12.12.78.

blir neste skremt her jeg, er liksom for sprøtt.

men så korslig at dere har booka kirke. blir sikkert ett kjempe fint vinter bryllup, og så satser vi på at den strutter en fin mage under kjolen. har ikke planer om bryllup ennå vi da, føler at det er andre ting vi må prioritere først. tenkte å legge inn bud på ett hus vi så på onsdag forrige uke. er mye som må gjører, men meste parten kan gjøres litt og litt etterhvert. vi vet at pga vi ikke får låne mer enn 1,8 så kan vi ikke få hus med nok min 4 soverom, hage og stor garasje som er i tipp topp stand. så da blir det heller noe vi kan pusse opp litt nå og da. må jo begynne ett sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe spoooki dette her asså.... Så moro, håper virkelig dere får huset. Godt med ikke for mye i lån-. Her har vi 2,4 mill,men det er m helt ny bil da. Men myyye å betale på. Heldigvis har vi penger liggende til bryllupet... Selv om 13000 ble brukt til babyutstyr. Føler meg ikke vel ikveld,stikker i sidene,er uggen og svimmel+at jeg blør i tannkjøttet. Ligner veeeldig på sist. lett hodepine og treeetttt så skal legge meg nå.. Håper bare ikke dette er veeeldige symptomer på en sinnsykt kraftig tr.hehe,men uansett får nok å gjøre istedet for å bli skuffa.må jo jakte på kjole,bestille kake,osv.... Masse lykke til m budlegging. Håper virkelig dere får huset. Stooor nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojda, høres ut som noe er på gang.

du blir nok en opptatt kvinne fremover med planlegging og greier. ja håper og på det, er ett bud inne nå på 1,2 så blir spennede å se hvor langt vedkommede vil strekke seg for å få huset eller om vi blir de heldige. men tar tid før vi får svar på det da, siden huset er tvangssalg. men men, må jo bare satse siden vi likte huset og plassen.

blir vel senga snart her og, selv om jeg ikke skal reise på jobb før 2 i morra. men skal i banken for å få hjelpe til å fylle ut budskjema (må gjøres skriftlig med finansierings plan) og så levere det etterpå.

du får ha en god natt og drømme søtt.

natta klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag idag. Og lykke til. Krysser fingre og alt annet jeg har for at dere får huset. Tok en test. blendahvit.hehe,men regnet ikke m at den ville slå ut heller,får se nærmere ikm. stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...