Gå til innhold

hei 1ma,venter på ny spire.


katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

Oi så spennende. Krysser alt jeg har for at dere får huset. Ja her kan vi heller ikke låne mer. Kjøpte ut x-mannen for å få huset etter den langvarige utroskapen hans+ en haug med advokatutgifter. Min nåværende mann hadde og litt gjeld fra før så vi har godt over 2 mill i gjeld ja hehe. Men vi har jo pusset opp huset til god standard og garasjeloftet har vi laga leilhet til eldste mann. Så taksten er heldigvis høyere enn gjelda. Men det hjelper jo ikke så mye, må jo betales for det. Ja synes du fortjener en god fest nå. Har festa litt fra meg, så vil ikke ta noe nå før tr dukker opp, bare forsikkerhet skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror ikke det har skjedd noe denne gangen, så da skal det ikke gøre noe å ta 1 fest.

bra at du krysser fingrene, det gjør vi også, pluss tærne. hehe. vi har bare rekkhus leilighet nå, og der er det bare 3 små soverom. så kan uansett ikke være her lenger enn til den babyen vi snart har lagd er rundt året.

dyrt å skille seg skjønner jeg, og mest møkk er det jo at den utro parten skal komme like godt ut av ekteskapet.... men sånn er nå endog reglene. hvis gubben prøver på noe sånt kommer han ut av forholde som en kastrert hannkatt. hehe. lov å fantasere om det hvertfall. hehe. men nå stoler jeg på at han ikke har noe ønke om å være utro. men man har aldri noen garatier for sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, ja kastrert hannkatt blir det iallefall om denne mannen blir utro asså. Men han har opplevd det samme selv og vet hvor vondt det er. Så satser på et godt forhold her. Men idiotisk å dele likt når slike ting skjer. Har dere barna annenhver uke? og hvor gamle er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ungene er her annenhver helg, og 1 dag i uka. hender vi har de litt mer hvis det passer sånn, men ikke så ofte. guttungen blir 10 i september og jentungen 8 i desember. så er store unger jeg fikk på kjøpet. men har kjempe bra kontakt med de. det er sånn samboer vil ha det. som jeg sier til han skal ikke eg legge meg oppi hvor mye han har de her, men hvis han ønsker mer samvær eller å ha de på hel tid skal jeg støtte han i valget. men han sier det at han er jo skillsmisse barn, og han kunne aldri tenke seg å vært 1 uke hos mor og 1 uke hos far, da hadde det blitt for mye farting frem og tilbake, men det er opp til hver enkelt par og finne ut hvordan de vil løse det ved ett brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sant. og synes du er kjempeflink jeg. Her bor eldstemann på 15 i sept. hos meg og datter på 12 bor delt etter eget ønske. Nå flytter x tilbake til nærområdet med sin partner så da blir d enklere for datter å gå frem og tilbake. Sønnen til min nåværende bor og fast her, og er av og til i kr.sand for å besøke moren.han er 16 i okt. dattra hans på 19 bor med samboer 10 min kjøretur fra oss. Fikk og store barn på kjøpet,men det passet greit. Så får vi en liten en forhåpentligvis etterhvert. Nå skal jeg se om jeg orker en spasertur sammen med vin venn mp3 m mye bra musikk. La på meg 6 kg i graviditeten, men en del av kiloene kom m røykeslutten. Men vil ikke startr m 6 kg i en ny grav. Ha en fin kveld så snakkes vi. Ps har du og av og til grav sympt av og til? synes de kommer og går enda..er vel bare brystene som krymper argh hehe+ litt halsbrann og svimmelhet. Lysken er vel pga eggl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er mer plaga med halsbrann nå enn når jeg var gravid. har og litt plager med bekken ennå. pluss at eg fortsatt tisser ofte. men går seg vel til snart tenker jeg.

har unger både her og der nå dere da. hehe. korslig det da.

får stikke nå jeg, vi skal besøke ett venne par. snakkes. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sånn da er vi hjemme igjen. og katta kan endelig få sove litt, ho ble hivd ut mitt i skjønnhetssøvnen sin istad. stakkar lita, var ikke blid på mor da nei. hehe. får huske å kjøpe mat til ho i morra tenker jeg, ho har nok hvis vi er hjemme, men når naboen skal sett mat ut mens vi er bort så spiser jo hele nabolaget her. hehe. så får kjøpe billig mat tenker jeg, kan jo ikke fore alle kattene her i nabolaget med royal canine mat, det er jo rundt 400kr for 4kg.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe,nei det blir for dyrt, kan se det for meg ja med alle kattene som kommer for å spise luksus maten. Håper dere har hatt en fin kveld. Mannen har vært på jobb siden 8 idag. Først hatt fotball skole,så hatt trening for guttene våre, deretter reiste han med juniorlaget 2,5 timer hver vei for kamp, venter han hjem kl 1. Blir nok IKKE sex ikveld nei hehe. Får nok bare holde rundt hverandre i natt. En langdag til i morgen, så litt roligere igjen. Huff kjipt når hverdagen begynner igjen, iallefall etter en trist slutt på ferien. Får satse på babysommer neste år. Kos deg masse med pus og mann. Klem fra meg som savner mannen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at ikke det blir sex i kveld når mannen din har hatt så lang dag. får ta det igjen siden da vettu. prøver å få lurt meg til en omgang til i dag jeg da, men gubben er litt gjerrig noen ganger. hehe. men men, vet jeg får lurt han tilslutt. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,skjønner hva du mener. Du klarer det nok. Ha en flott natt,blir sikkert hett under dyna ja, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir en stund til vi finner senga, ferie vettu, da er det seint i seng og tidlig...ehh... seint opp av senga. hehe. men skal ikke klage fikk meg noe når vi la oss i går pluss når vi våkna i dag. hehe. hvordan går det med deg i kveld? så du hadde egen dabett om graviditets symtomer, blir spennede å se fremover da om det ufyslige tanta kommer, eller om du slipper unna besøket. jeg har ikke så stor forhåpninger, men vil heller ha det sånn og bli positivt overraska. prøver å ikke tenke på det , men heller bare nyte mannen min. krysser fingrene for deg jeg vettu.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare lage meg en debatt når du stakk,hehe. Neida, er nok kun el og innbillning,har ingen tro på at det går nå,er nok sterke el symptomer, og ser ikke ut m kviser, noe jeg har sjelden. Nei blir ikke skuffa denne gangen, måtte bare ha litt action,hehe. Nei nå er det alt for tidlig. Men innen 2 mnd beg,jeg å bli skuffa om ikke jeg blir gravid. skal ta d som det kommer å se frem til desemberbryllup. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

makan altså, er jeg ikke nok innpå her. hehe.

begynner nok å bli meget utålmodig her også hvis det ikke skjer noe i løpet av ett par måneder. men beste er nok hvis vi klarer å ikke tenke så mye på det å bli gravid osv, men det blir letter sagt enn gjort jo lengere tid det tar og spess etter 1 mens. det måneden jeg ble gravid så tenkte jeg ikke noe særlig på det for bare ett par uker før sa gyn til meg at han ville bli overraska om jeg ikke vat gravid i løpet av ett par måneder. hehe, jammen hadde han rett også. vi prøvde jo selvfølgelig, men jeg tenkte ikke på det mesteparten av døgnet og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg har funnet ut hvorfor jeg mista.. Husker du den stramme lukta av urin? jeg hadde det helt fra starten, leste at det kan være bakteriell vaginose, kan føre til senabort og tidlig fødsel,må få tatt en test asså,herregud, har jeg det så angrer jeg meg fælt på at jeg ikke sa noe til legen om lukta. Må få tatt en prøve når jeg er der 21 august, dette likte jeg dårlig. Synes litt av lukta er tilbake, så dette må jeg til bunns i. merker jeg er helt kvalm her jeg sitter. Huff nå må jeg få lagt meg. Klem og natta, prates i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du finner ut av det. tenker endel jeg og på hva som kan ha gått galt, er det noe jeg har gjort osv. men prøver å si til meg selv når tankene kommer at babyen hadde en feil som gjorde at den ikke var levedyktig. for jeg kan ikke begi meg for langt innpå de tankene. hvis det er det som er grunnen hos deg er det mulig grunne hos meg og, da jeg og hadde det stramme lukta av gammel urin. men orker ikke tenke på det, er for vondt å lete etter svar.

du får ha en god natt, prøv å ikke tenk for mye. natta klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,nei må slutte å lese meg til ting. Hadde skikkelig mareritt i natt at jeg gikk gravid en gang til like lenge, for så å miste igjen. Vokna opp svett, og glad for at det ikke var tilfelle. Idag har de meste av grav symptomene forsvunnet, så var nok el ja. Kanskje det var det drømmen handla om-ingen grav denne mnd,men det er helt ok. Hvis testene kommer i posten i dag skal jeg ta en grav-test for å se om det sitter hcg fremdeles. Da gir jeg deg beskjed. Regner med det sitter hos oss like lenge. Ha en fin dag. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS, se på innlegget mitt på skravlesiden om den lukta. kan ikke være vaginose da vel? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir nok sittende ca like lenge hos oss. må jo ta test jeg og, men gruer meg, for er så redd det skal slå ut på gravid nå når jeg ikke lenger er det. blir liksom en ny skuffelse. men det må jo bare gjøres det og. fikk lurt meg til en kjapp en i natt og jeg. hehe. er ikke lett for gubben å snike seg unna når jeg har bestemt meg for at jeg vil ha noe. hehe.

skal lete på skravlesiden etter innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,ja du fikk det vel som du ville ja, ikke noe her i gården. Har kost meg med datter på stranda idag, er jo bare 5 min å gå til strand hotell. Deilig. Tok en eggl.test når jeg kom hjem. er neg. så er el jeg har hatt. Så nå er d bare å vente på at tr skal komme. Nå blir det spagettilaging etterhvert, og opprydding etter sølet til guttene, for de måtte jo klare seg selv her før trening, da jeg dro på stranda.kniis... vi snk. kos dere i finværet. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

vi var å så på huset i går, men slo det fra oss. det så veldig greit ut på bildene, men det var helt nedslitt og bad og kjøkken måtte total renoveres osv. i raporten blir skader rangert med 1, 2 og 3hvor 2 og 3 må fikses, og det var bare 2 og 3 overalt i hele huset. så det ble vel mye arbeid der pluss at det sto det kunne være vannskader på div plasser osv. dukker nok opp mye der hvis en først begynner å gjøre noe tenker jeg.

i dag skal vi på ikea og svi av noen kroner. synes det er ekkelt i grunn siden vi skulle kjøpe seng, komode og stellebord der. men vi kan o ikke la være å reise pga det for er jo annet vi og skal ha der. håper dere får en fin dag i dag. snakkes. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, så dumt med huset da, men dukker vel opp noe snart. Du får prøve å kose deg på ikea, vet det er vanskelig å gå inn i en butikk som man egentlig skulle handle noe annet. Tok en g-test på morgnen for å se om d var hcg der enda, og det var det ikke. Så blir ikke lenger lurt den gang jeg virkelig skal se om jeg er gravid igjen. Ha en fin dag. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn da var vi hjemme igjen. var en fin tur og fikk kjøpt mye rart. hehe. katta fikk telt og tunnel, bortskjemt..... nææ...hehe. når jeg ikke hadde baby i magen å kjøpe til måtte jeg jo kjøpe til den andre babyen min, noe jeg sikkert hadde gjort uansett men.

gikk bedre enn forventa sånn generellt, kikka litt på de tinga jeg skulle kjøpt da. men kjente tårene var på vei når jeg fikk se ei med stor mage som handla diverse til babyen sin. fikk de heldigvis under kontroll da så ingen merka det.

ja var synd med det huset, neste så det er fristende og legge inn ett lavt bud hvis de ikke har fått bud ennå, men vet det blir mye arbeid og det vil ta år å få det helt bra der, så sånn sett frister det ikke, er bare at huset og område hadde mye potensial. men men bedre lykke neste gang. har jo ikke noe brå hast sånn plass messig ennå.

hvordan har din dag vært så langt da? ha en fin ettermiddag og kveld

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffamei,ikke lett det der nei. Føler akkurat det samme når jeg er på sentre ol.Men synes du har vært flink jeg. Gøy å handle til pus da, hehe. Jeg har handla til papegøyene hehe. Dagen har vært helt ok. Spent om vi to får mensen neste lørdag nå da hehe. Jeg ¨får den sikkert, men iallefall gøy å prøve. Ha en fin kveld klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får den sikkert jeg og, men synes den kan vente til mandagen, for er i sverige den helga. så vil helst slippe det da. hva kjøpte du til papegøyene da? nå ligger pus her på telttur og sover. ho likte den. men tunnelen har ho ikke prøvd ennå da. ho fikk forresten nye matskåler også. nå sitter vi her og har tent duftelys, så lukter vanilje her. har ikke fåttt rydda alt på plass, men får ta noe i morra også. må bare finne ut hvor jeg skal sette alt, er jo fullt fra før av her. hehe. sånn blir det, men kan jo lagre noe av det gammle på lofte da, er jo moro med forandring uansett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...