Gå til innhold

hei 1ma,venter på ny spire.


katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

Hei,så godt at det gikk bra med deg på jobben. Har tenkt på deg idag. Har og fått sånn lotionaktig utflod idag. Tok en vanlig cb + som ble svak positiv etter tiden var gått ut. Så må være littegrann rester spm sitter i urinet. Men el må jeg ha hatt i helga for tempen har steget med 0.5 gradere, igår,og er det samme idag. Dette er en uvanlig temperatur for meg. Så håper den holder seg høy i 9 mnd hehe. Men tviler. Har mens smerter, og fått mens kvisa mi som jeg får etter eggløsning. Den har ikke vært der på mange mnd. Har ikke ømme pupper. Halsbrann har jeg enda og vondt i lyskene. Er nok ting som henger igjen. Regner med mensen kommer om 10-12 dgr. Ha en flott kveld. Håper kvalmen din vedvarer nå da hehe. et sikkert tegn i allefall. Jeg har og vært litt ugen til tider. Blir spennende å se om 14 dgr om d har skjedd noe. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke noen forhåpninger om at det er en spire ennå. har slått meg til ro med at det nok tar noen måneder før det skjer på nytt. håper jo, men har bare ikke troa på at noe skjer ennå.

får ikke kviser pga mens jeg da, har aldri hatt så mye kviser før som når jeg gikk gravid. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nie tror ikkedet skjer noe de første par mnd her heller,ser ut som at det er nok hcg i kroppen så det holder for en stund hehe. Nei ikke mye kviser på meg heller,kun den ene vonde på haka som bruker å komme mellom el og ikm. Den kjente jeg var på plass i stad. Et sikkert tegn på at mens kommer. Den kom ikke når jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tanta i dag jeg. viste det med engang jeg sto opp at i dag kommer den, sov så urolig i natt, og det er ett sikkert tegn på at da kommer den i løpet av dagen, og når jeg var på do i 11 tia så hadde den jammen meg kommet også. jaja, da er det bare 14 dager til vi kan prøve sikkelig igjen her i huset. så stakkar den mannen som sier han er sliten da altså... hehe....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åså heldig du er. har menssmerter men ingen tr. men i følge el så kommer den ikke før neste lørdag. Nå får du bare kose deg å slappe av med god samvittighet før HARDKJØRET BEGYNNER HEHE. Nytter ikke for mannen å være kjip da nei. Flott å høre at kroppen din er i rute. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er godt at kroppen er kommet i rute og vi nå kan starte å prøve for alvor igjen snart. men jeg er likevel deppa i dag, orker ikke å spise så sitter bare å stirrer på skjermen. viste jo den skulle komme og alt det der, men føles som ett slag i trynet, babyen er faktisk død liksom slag i trynet. jeg skulle jo ikke ha mensen igjen på lenge, jeg skulle jo ha mage med baby inni nå. jepp, nå er jeg sutrete så du får hoppe over innlegget om du ikke gidder å høre på sutringa mi. jeg vil ha babyen min tilbake, og tanta dit pepperen gror. skulle jo ikke bli sånn som dette. forbanna møkka dritt.... argggggg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PC-HAR HENGT SEG OPP SÅ BLIR STORE TALL. JEG SKJØNNER AKKURAT HVA DU FØLER NÅ. ER SÅ SINNSYKT TØFT. FØLER MED DEG. SITTER SELV MED SKIKKELIG MENSSMERTER,OG HODEPINE OG DRIIIT DÅRLIG HUMØR. ALLE KLAGER PÅ MEG HER OM AT JEG ER SÅ SUR. SÅ NÅ SKAL JEG UT Å RØYKE LITT FAKTISK. KOMMER NOK TIL Å FÅ EN REAKSJON LIK DIN NÅR TR DUKKER OPP CA NESTE LØRDAG. FØLER MEG IKKE GRAVID FOR PUPPENE ER IKKE ØMME DENNE GANGEN. OG KORSRYGGEN ER VOND. MEN ER FULL AV RESTER FRA FORIGE SVANGERSKAP,SÅ ER DRIIIT LEI OG VIL I SYKLUS SÅ HUMØRET KAN BLI LITT BEDRE. PRØV Å TENKE PÅ AT OM 4-5 DGR SÅ ER DERE I FULL GANG OG DU ER VEEELDIG FRUKTBAR ETTER MA. SÅ VIL TRO DET KLAFFER MEGET KJAPT. OG SÅ KLART JEG LESER INNLEGGA DINE UANSETT. VI ER JO HER FOR Å STØTTE HVERANDRE. BLITT SÅ GLAD I DEG ATTE. STOR TRØSTEKLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig at den henger seg opp da, kan jo by på problemer med passord og brukernavn osv det. skjønner ikke noe nå jeg, mensen stoppa opp igjen i går kveld, og har ikke blødd i dag. har skrivd egen debatt om det, så du kan lese mer der.

på jobb i dag så kom ei som setter ut cola produkter hos oss ( ho har vært der fast i noen år nå, så prater mye med ho når ho er innom). ho viste att jeg var gravid, men hadde ikke fått vite at jeg mista. så ho bare, jøss har du ikke fått mer mage. så måtte jo forklare da. det var ekkelt for oss begge igrunn. ho kunne jo ikke vite da, men syntes det var ubehagelig. fikk i grunn vondt av ho og som tråkka i salaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,ja det har jeg opplevd mange ganger selv i det siste. Skikkelig ekkelt. Tror jammen med det kan se ut som du er gravid jeg. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en test. Den skal jo slå ut på kveldsurin og nå den. Guud så spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst til å løpe på apoteket, men er så livredd for feil positiv. som sagt i den andre debatten, negativ kan jeg leve med, men positiv blir det mange nye spørsmål ut av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva jeg skrev på den andre debatten. Som gyn sa til meg for over en uke siden. Sjansen er minimal etter en operasjon som er vellykka at d sitter igjen hcg nå,og iallefall så det slår ut på test. Du har jo og hatt el så det er sjeldent en får før kroppen er ilage. Ta temp under tunga di å se. Min er steget godt,men må holde seg der videre. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar ikke temp under tunga nei... eneste måleren vi har i hus for øyeblikket (glemt å kjøpe ny) er den ho megga på sykehuset fikk meg til å putte i asle når jeg fikk infeksjon. hehe. æsj... grøsser bare ved tanken på å putte den i munnen. og jeg vet ikke hvilken temp eg har til vanlig der, for bruker ikke måle tempen. er ikke så inni disse metodene jeg, her er det bare, "har el mellom da og da, så nå er det bare å kjøre på som best vi kan". hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHEHE. nei har en egen digital. Følte sist jeg var gravid at jeg hadde feber, og må alltid følge m på det pga hjertefeilen jeg har. Vet jeg ligger på ca 36.5-36.7 nå har den vært 37.3 i flere dager. Derfor vet jeg og m sikkerhet at jeg har hatt el. Sist jeg var gravid var temp stabil på 37.3 ,men stusset en uke før jeg mistet at temp hadde sunket med 0.4 g. Husker jeg ble litt redd da. Temp skal være høy helt fra el til ikm. Får en ikm så synker temp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva slags hjertefeil er det du har?

kjøpte ny temp måler også jeg, så har jeg til senere bruk. resten står i andre debatten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lekkasje i klaffen. Hadde en kjempestor hjerteoperasjon som 12 åring,holdt på å dø da for ble ikke oppdaget. masse hull og mye tull med klaffen. Så fint du kjøpte temp måler. Nå må jeg lese den andre debatten hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok tempen under tunga nå, og den er på 36,5.

gruer meg litt til gubben kommer hjem og fortelle at jeg tok testen. prate med han om det tidligere i dag, og han fikk nesten stjerner i øya fordi han var sikker på at jeg måtte være gravid igjen allerede pga symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den hjertefeilen hørtes skummel ut. preger den deg veldig i hverdagen eller? blir bekymre for deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nei går fint,men må ha antibiotika hvis jeg får feber,skal til tannlege å bore, osv. Men blir nøye fulgt opp så ingen fare. Denne feilen ble "glemt igjen" under operasjonen sist. Så er til kontroll 1 gang pr.år. Men fått litt senskader som en form for gikt, og brystbenet grodde skjevt igjen så har en kul der. Så sliter litt med vond kropp,derfor 60% ufør. Men går veldig bra... klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du ikke har de store problemmene med det da, men høres skummelt ut likevel synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går veldig bra,men klart det er litt ubehagelig i disse innfluensa tider,er jo extra utsatt. Så hvis jeg skulle være gravid så vet jeg ikke helt hva de gjør. Men satser på det vil gå bra. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får krysse fingre og tær for at det går bra. hvordan er det med deg i dag?

jeg har spotta litt i dag og, men ser ut som det har stoppa opp igjen. håper snart tanta kommer sikkelig i gang sånn at jeg blir ferdig med det og kan begynne å prøve igjen. i dag tenker jeg endel. skulle vært 18 uker i dag. lurer på hvordan magen hadde sett ut nå, og om jeg hadde kjent spark og liv inni der. i dag er det også 5 uker siden ma. så fredagene er ganske kjedlige dager for meg sånn sett. er liksom dobbel skuffelse den dagen. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen tenker akkurat det samme. Leste at første mens kunne være liten og rar etter en ma. Skal i seng nå,er såååå trett. men skriver i morgen. Stoor nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, får lete å se om jeg finner noe om det jeg og da. har akkurat henta hjem gubben nå, han har vært på fest med jobben sin, eg kunne desverre ikke bli med pga jeg jobba i kveld. synd jeg ikke fikk bytta vakt i dag for de hadde vist hatt sjø mat med reker, blåskjell, kreps, o-skjell, hummer, krabber. jeg vil og ha så fancy mat.... furt.. hehe.

skal finne senga snart jeg og, skal jobbe igjen i morra også, fra 10 til ca 18.30. du får ha en god natt og sove godt. sender over noen søte drømmer til deg. stor natta klem til deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ så surt at du ikkke fikk bytta vakt. Hørtes godt ut med sjømat,nam nam. Kom plutselig over et innlegg etter å ha lett etter noe annet. Var svar fa legen eller noe sånt. Stod at første blødning etter ma kunne være rar og sparsom,dette var heelt normalt. Håper du får en fin dag på jobb i dag. Sender deg varme tanker. Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen! hatt en fin dag? gikk bra på jobb i dag, merker godt at sommeren er over for å si det sånn. nå er det mer normale tilstander der igjen, utrolig deilig må jeg si. i dag så jeg på babyen til ei jeg har gått på skole med, en perfekt liten skapning, var bare ett par uker gammel. men må innrømme at det gjorde vondt inni meg, så kom noen tårer når jeg satt i bilen hjemmover og etter jeg kom hjem. men hva annet kan en forvente når jeg har mista min lille baby. i morra vår vi besøk av ett vennepar som har ei jente på rundt 6 -7 måneder. lurer på hvordan det kommer til å gå. sist vi traff de hadde de barnevakt fordi det var gått så kort tid siden jeg mista at de ville ta litt hensyn på den måten. men jeg må jo bare venne meg til det at jeg ser babyer og koser med de osv. gravid mager er og vondt å se på, ser automatisk ned på min egen mage som er sånn den alltid har vært.

blir mange sånne sippe innlegg fra meg om dagen, men merker at det er litt tyngre om dagen igjen. går litt i rykk og napp det der med sorg.

merker du noe til at sorgen kommer å går litt på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...