Gå til innhold

Noen fra Klepp.


silly08

Anbefalte innlegg

he he jeg tror ikke jeg hadde håpet noe på at jeg skulle bli dårlig for at det er tegn på fødsel. Jeg har aldri hørt noe om det. Eneste jeg har hørt er at du gjerne får litt løs mage, men ikke noe mer.

 

Fødselen vil jeg tro bare starter ut av det blå uten at du nødvendigvis trenger å ha så mange tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg bare sittet å skrevet på en oppgave. Kjenner jeg er drittlei, men det er bra alt som er overstått før gutten kommer ut. Får veldig vondt i ryggen og av å sitte slik opp og ned, men får heller bare tåle det. Nå må jeg støvsuge hele huset, fordi moren min og søsteren min kommer på besøk imorgen. Må bake boller, men det gjør jeg i morgen tidlig.

 

Ellers så er det vel ikke så mye nytt. Dagene går som sagt i skolearbeid. Formen er kjempe fin, ikke noe nytt der. Hvordan står det til med deg da? Når var det du skulle på sjukehuset for samtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sykehuset i dag. Vi ble enige om vanlig fødsel. Det dumme er det at hvis jeg ikke kommer igang av meg selv så kan jeg ikke settes igang med modningspille for det vil i snittet fra sist tåle. Så hvis jeg må igangsettes har jeg bare en mulighet og det at de setter inn et ballongkateter, men det var ikke alltid det ble hjalp så da ble det ks uansett.

 

Fikk beskjed om å ta masse modningsakupunktur og få jm til og tøye livmorhalsen hvis jeg var moden. Skal der i morgen så jeg får høre med henne i morgen om hun kan sjekke om jeg er moden slik at vi gjerne kan få litt gang på sakene.

 

Hva tenker du egentlig om vaksinen for svineinfluensa, skal du ta den?

 

Mine dager er egentlig ganske så late fortiden, holder huset rent, men ellers sitter jeg mye på dataen eller ser på tv. Orker egentlig ikke å gjøre så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,kjente jeg ble litt misunnelig på deg som ble oppfordret til modningsakupunktur og tøying. Kan ikke si at jeg misunner situasjonen din, men blir litt misunnt på deg hvis du får før meg, siden jeg har termin før deg;) Er lov å vær litt egoistisk;) Hehe, nei då. Eg håper for alle sin del at det går godt med deg og at du slipper å gå over tiden!!

 

Hmm, vaksine for svineinfluensa, er det noe gravide eller alle som har fått bør tar? Har ikke leste eller fått noe info om den..så det vet jeg ærlig talt ikke..

 

Får besøk idag, så nå må jeg snart laga boller og kakao=) Til helgen har jeg bursdag, men vet ikke om jeg gidder å ha selskap. Tenkte jeg heller kunne lage en kake, så kan de folkene som vil komme. Orker ikke stresse med å ordne noe stort. I tillegg så skal far og konen hans i to andre selskap den dagen, å då skylder jeg litt på det og;) Er lat, det er det jeg er...=) Men i min familie er det egentlig ikke vanlig å feire voksenselskap (utenom far og mor, di har alltid selskap), vi har kun selskap for barna. Så hvis noen ombestemer seg å vil feire dagen sin, er det bare koselig det. Men ingen forventer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du tenker sånn, det hadde jeg også gjort. Det er slett ikke sikker det har noe effekt på meg så vi får nok bare ta tiden til hjelp.

 

De anbefaler alle gravide og ta den, men vaksinen kommer ikke før om ca 14 dager og da er jo termin her. Jeg er egentlig litt i tankene på å ikke ta den og heller holde meg hjemme den siste tiden, ikke gå på kvadrat osv tenke på håndhygiene osv.

 

Jeg hadde nok ikke heller giddet å stelt i stand med noe selskap, men gjerne bakt en kake så jeg kunne ha spiset selv :)

 

Når har du lege time/Jm igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen 12 okt, 3 dager før termin. Deretter blir det time hos jordmor den 21. Så sa jordmor at hvis jeg ikke hadde fått innen 25, skulle jeg få time på sykehuset den 26 til vurdering. Da har det gått 11 dager over terminen. Men jeg kom ikke til å bli satt i gang den 26 (hvis det ikke var noen komplikasjoner da). Kunne muligens bli satt i gang dagen etterpå, men da måtte vi bare ta det som det kommer. Hvor lenge er det mulig å gå overtid, eller når er det normalt å bli satt i gang? Vet du det?

 

Vet ikke om det er vitsen for meg å ta sprøyten, når jeg er temmelig sprekkeklar når den kommer. Er det for å ikke smitte de små de er så hysteriske for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at du skal inn på overtidskontroll på den 11 dagen, men hvis alt var bra det kunne du gå både 13 og 14 dager over fikk jeg beskjed om. Jeg ble satt igang en time etter jeg var på overtidskontroll pga lite fostervann.

 

Hvordan det blir denne gang er ikke godt å si.

 

Jeg var hos jordmor i dag og satt nåler, målte ved hjelp av ultralyd at hun ca er 3500-3600 ved termin. Sjekket også modenhet, var moden og hun fikk inn 1 1/2 finger, så det er bare til å forsette med modningsakupunktur, fikk ny time på tirsdag så fikk jeg bare ringe hvis jeg hadde født før den tid.

 

I dag har jeg vært å godt den lange runden i loen og skal spise komle til middag, kanskje det kan hjelpe meg litt på vegen.

 

Jeg tror nok ikke heller jeg tar vaksinen, men de sier at barnet også på en måte blir vaksinert når du tar den, og de kan ikke vaksinere nyfødte barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Har ingen anelse om hvor stor gutten min er.

 

Er det vondt med akupunkturen? Husker stesøsteren min sa at det var så vondt når jordmoren satte nåler i tærne.

 

Igår hadde jeg skikkelig vondt i ryggen. Holdt på å lage boller og kaker, og rydde i huset før jeg fikk besøk. Så var vi på besøk hos noen venner etterpå, der vi satt på slike spisestoler ganske lenge. Merket egentlig ikke at jeg var gåen i ryggen før jeg kom hjem. Så jeg la meg hall 9 igår, var helt ferdig. Men er mye bedre idag, lå med slikt varmeteppe på ryggen i natt, det hjalp mye!

 

Vi var å kjøpte babycall i går. Kjøpte slik en med kamera. Vi fikk penger av foreldrene til Eirik som forskudd på barselgave, slik at vi kunne kjøpe den. De ville heller at vi skulle kjøpe den, så slapp di å reise ut. Like greit det, så fikk vi den vi ønskte oss. Har prøvt den så vidt, men den fekk best i test sa butikkdama. Virket veldig grei og enkel å bruke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er så veldig vondt nei, du kjenner jo når hun setter dem men ikke noe mer.

 

Det er ofte sånn med den ryggen, du kjenner ikke du er gåen før det er forsent. Jeg har hat det sånn mange kvelder litt slutt orker jeg ikke sitte oppe mer så det ender med at jeg legger meg tidlig.

 

Vi har også kamera, det er kjmpe greit å se han når han ligger der oppe i sengen sin alene. Hvor dere kjøpte kamera deres? Er ikke helt sikker på om det vi hadde til Ørjan virker enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby shop heter butikken som vi kjøpte babycallen. Er i samme senteret som Living, xxl på forus (kim tvedt senteret heter det kanskje? Ligger hvertfall på andre siden av living og xxl, må over broa eller du kan gå på utsiden. De har også barnas hus/reflex der, altså to fantastiske barnebutikker). Merket på babycallen er doro. Har ikke så mye peiling på slikt, men de sa at det skulle være den beste og enkleste. Kan ikke ha noe for avansert=)

 

Striping, eller hva det heter, er det noe som kun blir gjort på overtidskontrollene, hvis du i det hele tatt får dette? Føler det er så mange som går til jordmoren/legen, og så gjør de det. Må vi spør om det selv kanskje?

 

Nå har jeg vært ute å gått tur med Alex i drittveret. Kjenner jeg gruer meg litt til å gå tur med babyen i dette høstveret. Er guffent og kaldt, men synes det er mest leit å gå nå fordi jeg ikke har noen regnbukser jeg kommer oppi. Har en, men da kan jeg kun gå med stillongs under fordi den er så stram. Er veldig ubehagelig å gå med og, føler den kan revne hvis jeg bøyer meg..har og kun en jakke som jeg passer, og kan heller ikke ha noen tykk genser under, kan kun ha stramme sommergensere..Så jeg blir fort kald. Håper dette blir bedre når pjokken er ute.

Men gruer meg litt til å gå tur med lillemann! Jeg vet jo at jeg ikke må gå tur hver dag, og er det storm en dag så skal jeg ikke tvinge meg selv til å gå. Men føler det hadde vært lettere og kjekkere å gått tur hver dag om sommeren og i fint ver. Nå har vi jo hund, så på en måtte så "tvinger" den meg til å gå ut med den, og det er jo forsåvidt greit. Regner med det ikke blir det lengste turene de første ukene med lillemann likevel. Jeg må jo komme inni amminga, og hvor lenge han sover mellom hvert måltid. Litt kjedelig å gå lang tur, så plutselig våkner gutten og du er lang ute i kleppeloen og må amme der med regn og vind,haha.. Dette har nok du god erfaring med siden du har Ørjan og har vært borti slik før, men regner med det er litt forskjellig fra baby til baby.

 

Nå må jeg ut å støvsuge bilen. Vi skal selge bil nr.2. Den skal i eu-kontroll denne mnd, og vi har rett og slett ikke råd til å fikse på den. Hadde nok ikke gått i gjennom kontrollen feilfri nei. Så nå må vi selge den. Syns det har vært veldig greit å ha to biler, men så koster det meg jammen og! Nå skal jeg skal være hjemme i perm, og etterpå så satser jeg på å få jobb i klepp kommune, så då trenger vi egentlig ikke to biler (selv om det hadde vært veldig greit å hatt). Men siden det er så dyrt med bombrikke, bensin, årsavgift, reperasjoner osv tar vi oss ikke råd til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et ekte drit vær fortiden, jeg er da ikke så flink til å gå tur nå, men da jeg gikk hjemme med Ørjan gikk jeg hver dag. Den gang gikk seg som regel på morgenen etter vi hadde stått opp. det passet også inn når han begynte å ha faste soverutiner, men min erfaring når de er så nyfødt er at de sovner mesten med en gang du legger de ned i vogna. Jeg opplevde hvertfall aldri at jeg måtte stoppe for å amme han når jeg var på tur i loen.

 

Når det gjelder klær har jeg bare tatt over Ola sitt vintertøy, han er ikke den som bruker det mest derfor låner bare jeg det nå som jeg er høygravid.

 

Uff, det er sant at det ikke er nødvendig med 2 biler, men det er veldig greit også hvis du skal ut på handel eller noe.

 

Vi er nødt til å ha 2 biler siden begge har litt avstand til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive noe om dette med stripping/tøying. Det er noe du må spør jordmor og lege om. Som regel tror jeg ikke fastlegen vil gjøre det. Når du er på overtidskontroll mener jeg de bare tar ul av deg for å se hvordan barnet har det, det var vertfall det de gjorde hos meg.

 

Jeg ble strippet i går og skal tilbake på tirsdag hvis jeg ikke har født før den tid. det er litt ubehagelig med absolutt vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg nyte fredagskvelden. Har rydda/vasket hele huset, støvsugt hele huset og handlet inn til imorgen. Måtte ha litt snop,brus og lagt kake. Så nå skal jeg slappe av på sofaen, men blir vel ikke så lenge før jeg legger meg.

 

I tillegg har vi solgt bilen idag, så fra nå av må jeg gå på mine lege/jordmor-kontroller. Er heldigvis ikke så langt, verken til legen, jordmor eller butiiken. Bor nokså sentralt=)

 

Har maaaaasse utflod, begynner å lure litt på om det kanskje er litt fostervann? For det er så veldig tynt, og lukter litt søtt, og merker jeg blir bløt i trusa. Når jeg går på do å sjekker, er det nesten som en tisseflekk. Har hatt det slik i flere dager nå..men jeg har jo aldri sett fostervann før, så jeg vet ikke hvordan det ser ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må starte og støvsuge nå, har vært ute i hele dag så husarbeid er nedprioritert i dag.

 

Så fort det gikk å selge bilden da. Greit når du bor så sentralt, ikke lang avstan til noe.

 

Det er helt vanlig med økt utflod nå, har det på samme måte. Er du bekymret er det bare til å ringe føden så får du komme inn der på kontroll. De er så trivliger der at det er ingen problem.

 

Jeg lurer på om jeg har fått svangerskapsklør, klør noe helt utrolig på magen og spesielt på kvelden, skal til jm på tirsdag så jeg får spør henne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, nå var det godt at det var kveld. Har hatt folk hele dagen. Var kjempe mange som kom, og mangen som ikke kom. Var veldig koselig, men kjenner jeg er sliten. Er godt at vi ikke har så ofte selskap!! Og nå serverte jeg kun kake, is, brus og snop! Men jeg begynnte å tenke litt på hvordan vi skal gjøre det i fremtiden med selskap. Vi har et veldig lite hus, og har ikke plass til så mange. Og jeg har veldig stor familie (vi er 6 søsken, noen er gifte og har barn, tilsammen 20 stk), Eirik har ikke så stor familie, men med alle mine og hans blir det veldig mange. Med kun de nærmeste i familien er vi 29 tilsammen. Har umulig plass til så mange på en gang!! Det gikk greit idag, for det var ikke alle som kom, og folk kom på forskjellige tider. Men lurer hvordan vi skal gjøre det med barneselskap i fremtiden. Om vi skal ha to selskap, en med hans familie og en med min familie. Syns det hørtes kave og kjedelig ut. Kanskje vi bare kan ha besteforeldre og faddere, men syns det høres litt stusselig ut igjen..æsj, skal ikke være lett dette her!

Har dere stor familie?

 

Off,hørtes kjedelig ut med svagerskapskløe. Husker jeg hadde en liten periode hvor jeg klødde slik på den ene foten, endte med jeg klødde meg til blods. Men plutselig gikk det over..

 

Årh, kjedelig med all den utfloden!! Jeg "må" vaske meg nedentil hver kveld før jeg legger meg, for jeg er så redd det skal lukte! Og så er det ikke så digg med masse utflod hvis vi skal ha sex..

 

Varte den renselsestiden din lenge med Ørjan? Off, håper jeg ikke blør så mye og håper det blir en stund til før jeg får mensen!! Kjenner det er herlig å slippe den=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har egentlig ikke så stor familie, og har en veldig grei størrelse på stuen så det har egentlig ikke vært noe problem å ha alle her hjemme. Vi hadde dåpen til Ørjan også hjemme.

 

Alltid litt stress med alle disse selskapene, men veldig koselig også. det er godt det ikke er noe som skjer hver dag.

 

Det er ikke noe behagelig i det hele tatt, klør meg til blods og klør nesten hele kvelden. godt det ikke lenge igjen nå.

 

utflod e noe drit, jeg må gå med truseinnlegg, men det er jo ganske normalt da.

 

renselsestiden med Ørjan varte ganske lenge hos meg, men de sier du gjerne blør lenger etter ett keisersnitt, jeg tror jeg blødde i en plass mellom 6-7 uker. Det avtar jo veldig på slutten og holder med et truseinnlegg. Mensen fikk jeg vel ikke før 11 mnd etter at vi fikk ørjan, det er jo fantastisk å slippe den:)

 

kjennes det ut som noe er på gang hos deg da eller går det i det samme enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, formen er den samme. Har hatt litt vondt i hodet de siste dagene, vet ikke om dette er noe tegn. Men ellers så er det ingen forandringer. Din da?

 

Skal til legen imorgen. Håper legen klarer å kjenne om hodet er skikkelig festet nå. Nei,nå er det jammen ikke lenge igjen til termin, kun 4 dager=) Syns det har gått fort jeg, men nå er jeg ennå ikke ferdig da. Kan jo riskikere å gå mange dage over tiden.

 

Ellers så kikker jeg litt på barnehager i Klepp kommune. Jeg skal søke ny jobb etter permisjonen, og håper det dukker opp noe ledig. Men først må vi å søke gutten inn i bhg. Tenkte å gjør det så fort som mulig når alle papirene er i orden. Men er ikke helt sikker på hvilke ønsker vi skal sette opp. Noen forslag? Tenkte å ta Storhaug, Lyngmarka og Kleppestemmen. Både fordi de er nokså sentrale i fra her vi bor, og pga de virker som gode bhger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er er ganske sykt hvor for tiden har godt. Min form er egentlig ganske god for tiden, masse overskudd. Eneste er at jeg føler hun nesten ramler ut mellom beina på meg. Jeg er også ganske klar for å gå godt overtiden, men har et lite håp om at hun kanskje kan komme nå snart. Hadde vært godt å bare være ferdig med det.

 

Hode var festet hos meg sist gang, veldig greit at den tingen er på plass med tanke på hvis vannet går hjemme.

 

Jeg har egentlig ikke så mye kjennskap til barenhagene i Klepp, men har hørt bra om alle de barnehagene, det kommer jo litt ann på om du vil ha i privat barnehage eller kommunal, kanskje du skulle ha tenkt litt på det om du vil ha han i samme barnehage som du selv jobber i. Det er jeg og syns det er veldig greit at han aldri har lenger dag enn det jeg selv har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos legen, hodet var endelig festet mentet legen. Ellers så må jeg si at jeg er litt skuffet. Var kun vanlig kontroll. Tenkte kanskje legen ville ta å sjekke meg nedentil og sjekke modning, kanskje strippe meg o.l, men ingenting. Målte kun blodtrykket, veide meg, sjekket symfsemålet og sjekket urin. Var kun inne 5 min for han hadde det veldig travelt. Vet ikke om det er vanlig med noe mer på den kontrollen, men hadde håpt litt på å komme litt klokere ut siden det er kun 3 dager igjen til terminen.

 

Siden jeg ikke vet hvilken bhg jeg skal jobbe i, så er det litt vanskelig å vite hvilken bhg jeg skal velge. Jeg kunne godt tenkt meg å hatt han i samme bhg, men blir jo litt vanskelig når jeg ikke har noen jobb enda. Når bør jeg sende ut jobbsøknader? Har lest litt på nettet, men har ikke funnet noen ledige stillinger enda, men det er jo litt tiligt for jeg skal ikke begynne å jobbe før i juni/juli eller august (alt etter om vi vil ta 1 mnd uten lønn og 1 mnd ferie). Har ikke sagt opp stillingene mine enda, tenkte å vente litt med det, men må gjør det i god tid siden jeg har 3 mnds oppsigelsestid. Men er litt bekymret for å ikke finne ny jobb, selv om alle sier at førskolelærer er det alltid mangle på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig sånn som legen din gjorde, min lege var på samme måte når jeg gikk med Ørjan. Det er jm som er flinke til å sjekke modning osv, men du skal jo til jm nå snart så bare spør henne om hun kan sjekke modning og eventuelt tøye deg litt.

 

Jeg skal til jm i morgen for å sette nåler og så skal hun tøye. Håper det kan hjelpe litt på hos meg.

 

Jeg hadde ikke bekymret meg for det å få jobb. Jeg mener Klepp kommune legger ut stillingene rundt mars/april, men de har bare en sånn felles utlysning så mener jeg barnehagen kontakter de kandidatene de ønsker å ha inne på intervju. I fjor var det bare 1 førskolelærer som søkte mener jeg og de hadde 14 ledige stillinger ellers noe sånn. Så du får helt sikker jobb. Bare legge det inn som et kriterie når du forhandler med dem at du ønsker personalbarn, de kommer sikker og gjøre det de kan for å gi deg det siden det er så mangel på oss.

 

Ellers kan du følge med på www.ormadalen.espira.no det er en privat barnehage som ligger i klepp. De er i samme konsernet som der jeg jobber. De legger ut ledige stillinger på nette. Vet at de har mange konstituerte så det går jo ann å bare slenge inn en søknad og si at du er klar til å starte å jobbe når du er det. Tror gjerne jeg ville ha prøvd det. Du har værtfall ingenting å tape på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært ute å gått tur med ei vennine. Vi var å gikk i hundeskogen, et tursted mellom sandnes og ålgård. Der kan du slippe hundene løse mens du går. Hadde aldri vært der før, så jeg syns det var en kjempe plass!! Alex likte seg kjempe godt, og var helt utslitt etter turen. Var herlig å se siden det ikke blir så lange turer med meg for tiden. Turen var litt lengre enn jeg hadde trudd, så jeg ble kjempe sliten selv. Måtte jo bade alex når jeg kom hjem, for hun var jo helt svart. Eirik jobber ikveld slik at jeg måtte bade henne alene, og det er ikke bare bare. Hun hater å bade, så det var ikke så lett med magen min=)

 

Ellers er formen veldig fin, utenom nå, nå er jeg bare sliiiiiiten etter turen. Kanskje vannet mitt går i natt;) Har termin imorgen, spennende!!

 

Synes espirabhgene virker veldig bra, men syns det blir litt langt til klepp stasjon fra oss. Nå har vi ikke to biler, slik at jeg må sykle eller ta bussen. Så jeg tror jeg satser på bhger med gåavstander.

 

Hvordan gikk det hos jordmoren da? Begynner du å kjenne noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stemme det at dere bare skal ha en bil. Hadde også satset på en bhg med gåavstand da ja.

 

Gikk mye på tur der selv før, men nå som Mena blitt litt eldre er hun mer sur så jeg stoler ikke på henne når hun er løs og møter andre hunder så da er det bedre å gå andre plasser.

 

jeg har ryddet hele 2 etasjen i dag, men min form er så god fortiden. Har så mye energi og overskudd.

 

Hos jm gikk det kjempe fint. Hun hadde det kjempe fint, godt med fostervann enda. Hun fikk inn to fingrer så det går fremover.

Blødde masse etter at hun tøyde meg og i dag gikk slimproppen. Sitter nå her med masse kynnere og murring i ryggen så det hadde vært kjekt hvis det kunne skje noe snart.

 

Tenkt at du har termin i morgen, du har en spennede tid foran deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er Mena?

 

Oj, så spennende!! Tror ikke slimproppen min har gått enda. Har hatt mye utflod og mye blankt slim, men tror ikke det har vært slimproppen. Kanskje det skjer snart med deg da? Er det vanlig å blø etter tøyning? Har null peiling på om jeg har mye fostervann eller om jeg har åpning. Hadde vært kjekt å vite.

 

Men ellers er formen fin. Kjenner ingen antydninger til at noe er på gang. Syns det er så rart å gå rundt å vente på at noe skal skje. Lurer sånn på når det skjer, og hvordan det skjer. Hvis jeg ikke blir satt i gang da..om det starter med at vannet går (om vannet fosser ut, eller om det lekker litt og litt), eller starter med rier elle blødning..Spennende=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mena blir 7 år i januar så du kan vel nesten snart kalle henne en erfaren dame:)

 

Det trenger ikke å bety at det snart er fødsel, men det skjer hvertfall noe der nede:) Tror det er ganske vanlig med litt blodi slim når proppen går. Jm tøyde meg mye sist så det er nok det som gjorde at jeg blødde, jeg blødde ikke første gang hun tøyde meg.

 

Men det er helt sant at det er veldig spennede å gå og vente på at noe skal skje, hvordan kommer det liksom til å starte og hvor vondt kommer det til å være. Jeg er hvertfall veldig klar for å treffe henne og bli ferdig med det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en kjekke dag idag da?

 

Sitter her å ser på tv, skikkelige sofakveld=) Ble dårligt med å få han ut på terminen, jaja. Skal du noe kjekt i helgen? Sga være med noen venniner imorgen. På lørdag skal jeg på fest, selv om det ikke er det samme å gå på fest når du er høygravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...