Gå til innhold

Skravletråd for Oslo-jentene. NY!


Oieoie

Anbefalte innlegg

Hei hei :-)

Jeg er også så lei nå at huff... begynner nesten å ha forståelse for de som stikker hull på fosterhinna selv. Jeg er så tung i kroppen at det halve kunne vært nok...

 

Har hatt ordentlig badeballmage i hele kveld, steeeeeeeeeeeeein hard og endel smerter. Men det er ikkenoe som er regelmessig *furte*

 

Wowo; siden det ikke ble lunch eller kvelds på ullevål i dag, så får vi nesten ta det i morgen... satser på lunch :P Herculine har termin i morgen, så det hadde vøri litt artig om hun dukket opp når hun skulle... Punktlighet er viktige greier ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei,

Takk for velkomst-hilsnene. Gleder meg til å treffe dere på treffet som er satt opp i juni. Hvis jeg har født da, vel og merke. Hadde termin i går og begynner å bli litt for utolmodig! Har mistet troen på at babyen noen gang kommer til å komme ut!

 

Ser det er en del som skriver om stripping og at jordmor sjekker åpning... Er det vanlig at dette blir gjort? Skal føde på ABC, og jeg har ikke hørt noe snakk om det der... Noen andre ABC-fødene her?

 

Har gått til modningsakupunktur, og hun akupunktøren sa fra første time at jeg hadde god puls, og at jeg kanskje kom til å føde før tiden.. og nå sist mente hun at jeg hadde tilnærmet fødepuls, noen som har hørt om det? Jordmor mente også at jeg hadde sterkt blodtrykk som kunne indikere en fødsel i nærmeste fremtid... Blir gal av å gå å vente!!!

 

Angående d-vitaminer: på forrigemann prøvde vi oss på tran, men syntes det ble litt mye gris og lukt, så vi gikk over til D-dråper. Tok en teskje med 5 dråper og litt morsmelk og blandet sammen, ga henne det på skje. Gikk kjempe bra. Skal gjøre det denne gangen også.

 

God ventetid til alle som ikke har født ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nyckelpiga,

Jeg er også på ABC... Hadde planer om å høre med JM om stripping forrige gang, men det ble ikkenoe av. Skal på kontroll på fredag, skal iallefall høre med henne da... Aner ikke hva praksis er i forhold til overtid på ABC, burde muligens sette meg inn i det. Hvilken jordmor har du??

 

Wowo; ser litt dårlig ut med lunchen fra min side i dag... Er Oliver flinkere enn Herculine???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmoren min het er Kristin, men de siste gangene har jeg vært hos Birte og ei som jeg tror het Lisbeth. Hyggelige damer alle tre!

Hvem er din? Er du fornøyd med ABC så langt? Er ganske fornøyd egentlig, kanskje litt få kontroller bare, men ellers bra. Deilig å ha jordmor på samme sted som man skal føde, begynner å føle meg litt "hjemme" der nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som blir med på et impulsivt treff i morgen? Jeg vil ha is, og jeg vil spise den på Aker Brygge. :-) (det er meldt fint vær, stor-sol)

Jeg drar nok ned dit uansett, må tvinge meg ut av huset syns jeg. Er der nede i tolvtiden tenker jeg. I det området ved de to iskioskene ved Lekter'n. Mobilnummeret mitt ligger på BIM-siden på Facebook, om du vil kontakte meg. :)

Facebookgruppen: BIM-Oslo Mai jentene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som heter Tone, men har vært hos en som heter Anette de siste gangene... Veldig hyggelig de også :-) Gleder meg til å se hvordan selve fødselsopplevelsen blir! Syns alltid det virker så rolig og avslappet på avdelingen. Jeg er fornøyd så langt iallefall...

 

Jeg blir med på is i morgen (med mindre Herculine melder sin ankomst i mellomtiden). Trenger å komme meg ut av huset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Nei Oliver er ikke så samarbeidsvillig han heller..... Er med på en treff på Ullevål i morgen jeg, skal vi si til lunsj?? Kan jo slenge deg med Nyf. dersom du har født!! Litt gøy at vi er tre som skal ha baby sånn ca på samme tid og alle på Ullevål. Jeg skal på føde b.

Jeg kommer til å be jordmoren min, som jeg går til på helsestasjonen, om å srippe meg, vet ikke om det er noe de gjør på ABC.. Men man kan jo spørre. Håper på forståelse fra jordmor i morgen, stresser litt med at han er så stor nå og det påvirker tankene min ang. fødsel... Håper ting setter i gang hos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.mai kom lille Tobias til verden. Jeg fødte på Ullevål og er så fornøyd med både jordmødrene som hjalp meg gjennom fødselen, og med ammehjelpen jeg fikk på hotellet.

 

Det er fantastisk å bli mamma. :) Men det er også ganske slitsomt å ikke sove nok.

 

Gratulerer til alle nybakte mødre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosaka foreslår og ha treffet i frognerparken?! der er jo både kafe og mulighet for toalett :) Er det greit for alle eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Må som Nyckelpiga si tusen takk for hyggelig velkomst :) Veldig koselig å bli tatt så godt i mot selv om jeg ikke har vært aktiv her inne tidligere. Jeg gleder meg til treff i juni, får krysse fingrene for at været blir bra. Har ikke helt gått opp for meg at jeg skal være hjemme et år, men ser allerede nå at det skal bli kjekt å ha noe å gjøre bortsett fra å sitte inne. Er interessert i å prøve babysang og babymassasje. Kanskje noen her inne har tips om steder det arrangeres?

Nå er det legge tid for oss. Prinsessa vår Johanna sover søtt i armene til pappa så nå er det om å gjøre å få lagt henne i senga så lydløst som mulig.

God natt til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

 

Da seie vi frognerparken då, er godt med parkeringsmuligheta der og for oss som køyre :)

 

Ingunnpia: er ei her inne som har babysang, en eller anna plass i bydeløstensjø...trur det er misjonshuset/kirka?! som ligg i krysset der man kan køyre mot sentrum/skullerud...dårlig til og forklare, men kanskje det seie deg noko om du har køyrt der :) Ho skal ha babysang igjen fra august av trur eg ho sa, kosta 400 kr for 12 ganga... Songbirde kalla ho seg her inne! Eg har allereie meldt meg og Mathias på :)

 

Ang babymassasge så veit eg ikkje, men der er noko treningsgreier på lamberseter ... har ei eiga barselgruppe, som har treninga både inne og ute + opplæring i babymassasge. Var og trilla tur rundt østensjøvatnet en morning, og då hadde dei trent der nede så låg lapp på ruta mi når vi kom tilbake fra tur. Er 29 ganga med trening, men det kosta 4900 kr så var ikkje akkurat billig. Men er sikkert sosialt og morro!...

 

I dag har Mathias og eg vært hos frisøren, hehe... seff skulle vi det akkurat den dagen han IKKJE vil sove... men han låg fint i vogna si og såg rundt seg...så var snill gutt sjølv om han var våken! Men NO sove han, så sitt egentlig berre og venta på at han skal våkne igjen sann at han kan få mat og eg kan få legge meg. Er første gang i dag at han faktisk søv sammenhengande meir enn 1 time...

 

Håpa dokke får til lunsj i morga Maren og Wowo... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

Jeg vet at de har babymassasje på Oslo Yoga:

http://www.osloyoga.no/ps/kategori.aspx?id=19&kid=45

men vet ikke hvordan det er. Gikk på gravidyoga der, og var veldig fornøyd med det. Tenkte jeg skulle prøve barselyoga etter sommeren. de holder til på Sagene for de som skulle være interessert...

 

Dere som går å venter på fødsel; er det mye aktivitet i magene deres? Mini her rører på seg nesten hele tiden. Er faktisk litt slitsomt. Er det ikke maserier eller kynnere, er det en baby som rører seg så magen blir steinhard og vond. Det er spesielt når jeg sitter at den blir aktiv...er så lei nå at jeg tror jeg snart blir gal!

 

Kjøpte rømmegrøt på butikken i dag, hørt at det skal få fart på saker, og spiste den med mye kanel på. Men rømmegrøt var ikke spesielt godt, så orket ikke spise opp...Har vel egentlig ikke tro på at det vil gi noen virkning, men hva gjør man vel ikke for å få mini ut!...:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipsene nyckelpiga og scoobydo! Barselyoga hørtes jo spennende ut, problemet mitt er at jeg ikke er så veldig tøyelig av meg :)

Jeg var rimelig lei på slutten jeg også (hadde legetermin 11 april og ul termin 28) så jeg håpte jo at hun skulle komme en plass i mellom der, men hun kom altså ikke før 2.mai. Tror det er best å prøve å ikke tenke så mye på det. Bare prøve å kose seg den siste tiden, plutselig er det i gang og da er det ingen vei tilbake :) Men har absolutt medfølelse med alle som går på overtid.

 

Jeg for min del har hatt en ganske kjip dag i dag, Vi har vært på sykehuset med lillejenta for å ta ul av hoftene hennes.Samboeren var født med hoftedysplasi (skjeve hofter) så de ville sjekke det på henne også. Det viser seg at hun hadde et lite utslag der og hun må derfor ha en "pute" på seg. Puten skal være på døgnet rundt, kan ta den av opptil 2 timer om dagen. Jeg ble ganske satt ut når vi fikk den beskjeden, hadde ikke tenkt tanken en gang at det kunne være noe.

Begynte å grine skikkelig når jeg kom hjem for det er så fælt å se jenta mi sånn. Selv om hun ikke har det vondt så er hun helt innpolstra og jeg føler at jeg ikke får vært helt nær henne fordi hun har dette på seg.

Men men, jeg må vel bare gi det noen dager så blir jeg nok vant til det. Også krysser vi fingrene for at hun ikke trenger å ha det mer enn et par måneder. Er det noen andre som har opplevd det samme kanskje?

 

Forresten, etter mye mas fra mange som sa at det lønte seg å gå trapper for å sette i gang fødselen så gjorde jeg det en kveld og noen timer etter gikk slimproppen. Kanskje er det verdt et forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dårlig ut for lunchen i dag også gitt...

Mensterminen min er i morgen, så da setter vi vår lit til at kroppen vet bedre enn legene... hehehe... Er ikke noe glad i å tenke på at vi har passert termin dato...

Jeg skal teste rømmegrøten etterpå, tenker det kan være lurt å gå noen trapper etter det, er jo passelig tungt fordøyelig uansett ;-)

 

Det går opp og ned med aktivitetsnivået i magen... noen dager skulle man tro hun drev en klovneskole der inne, andre dager leker hun død løve...

 

Vi tok oss en tur på kino i går kveld, har funnet ut at vi må nesten utnytte tiden hvor vi kan gjøre spontane kjærsteting så godt som mulig, blir jo ikke like lett siden (prøver å være litt optimist ;-)). Men det er helt klart at hun reagerer på høye lyder, får nesten dårlig samvittighet jeg... Det gikk hardt utover innsidene mine i går kveld.. hehe...

 

Nå skal jeg ned til NAV for å få utt litt frustrasjon... leverte søknaden min for leeeeenge siden og i går fikk jeg brev om at søknaden ikke kunne behandles fordi termindatoen var fastsatt før 26 uke... hva i alle verdens navn og dager??? er vel ingen som setter noen ny termin etter ordinær UL?? Sist jeg var der hadde jeg med en kopi av helsekortet mitt, men det ville de ikke ha. I brevet jeg fikk i går så måtte de plutselig ha det... jaja, har jo ikke stort annet eller bedre å finne på, så jeg får vralte meg avgårde og hytte litt med neven! Tviler på at en hyttende flodhest er spesielt skummelt, men men...

 

wowo, får du lunch i dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag..hehe jeg har vel kanskje skrevet en gang før i dag....har jeg bakt og ordnet i leiliheten fra 8.30 .samt snakket mye med naboene mine som er verdens beste......lille engelen har spist for så å sovne umiddelbart gjennom hele dagen men jeg kjenner at .hm hm jeg er litt sliten akkurat nå...legger jeg meg ned, våkner den lille nusseberten,,garantert,,skal ha noen gamle kolleger på besøk og da hadde jeg lyst til å bake noe litt kuult..det tar tid ,,men det har jeg jo..sjekk ut www.detsoteliv.no...noe av det beste jeg har sett for oss "trulter"fnis fnis husk torsdagsklubben 22.30 i dag da hvis det passer sånn..har en lillebror som er med der til de som ikke vet det., Odd-Magnus er en fin og morsom og ikke mins aktiv fyr som for øyeblikket er sammen med datteren til Lars Mjøen, og som jeg ser 6-7 ganger i året....sånn er det med dissa ungdommene..hehe

 

NEIIII jeg hadde laget noen peanøtt cookies som jeg syns hadde stekt litt lite så jeg la de på rist inni ovneen mØØØØL hue ...de smeltet ned i langpanna under....godt jeg var smart nok til å la 10stk ligge på bakepapir..........må gå å lage ferdig en marengs krem som jeg heller aldri har prøvd før ..herlighet ...det blir sikkert lenge til neste bake dag...hehe...Frognerparken blir bra...ååjeg skulle gjerne blitt med på babysang men ..da er vi langt unna gitt...skulle gjort et par ting i dag jeg vet jeg ikke får tid til..hm hva med i morgen...???!!!

 

Jeg digger denne tilværelsen og skulle gjerne hatt 100 "gosse-mosser" til..hehe kallenavn har vi ja..hva med dere????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Wowo & Maren: Nå er det ikke lenge til dere også har et lite nurk i armene, hang in there, selv om ventetiden kan være kjip:s Tenk at dere har enda større sjanse for at sugerefleks og andre ting er skikkelig utviklet; jo lenger over termin, jo lettere KAN ting gå:)

 

Ingunnpia & Nyckelpiga; Velkommen hit, blir koselig å hilse på dere også!

Det er forresten jeg som driver babysang, Ingunnpia, det holdes i Oslo Misjonskirke Betlehem i krysset på Abildsø. Starter nytt kurs i midten av august som Scoobydo sa, så bare å si fra hvis jeg skal melde dere på:)

 

Kan jo si litt om meg selv jeg også; Jeg er 28 år, gift & bor på Bøler, og vi fikk prinsessa vår, Filippa, 8.april. Vi var visst de første, men jeg ble satt i gang 3 uker før termin også da pga høyt BT, i tillegg til at terminen min var 29.4. Fødselen tok 3t 20min fra de tok vannet, hardt og brutalt med nesten sammenhengende rier med en gang, og hvor epiduralen kun virket på ene siden:s Men fødsler skal som sagt ikke gjøre godt, syns også det høres helt rart ut med orgasme under fødsel, men vi er alle forskjellige heldigvis!

 

Scoob: Filippa sover på eget rom ja, har gjort det fra starten av, men vi har rom vegg i vegg og begge dørene oppe da, så hører henne kjempegodt:) Nå er det mest mannen min som henter henne når hun skal ha mat om natta da, men første måltid om natta pleier å være i 5-7-tida, (etter vi har lagt henne mellom 11 og 02), så da hender det hun sover til neste måltid hos oss!

Når det gjelder tran gir vi henne vanlig tran på t-skje, og klart det blir noe søl, men vi gjør det når hun skal legge seg for kvelden, og da tar vi det når hun er naken og bruker gulpeklut..

 

Var på 6 ukers kontroll i dag, (hun er 7 uker nå da), og hun hadde vokst masse heldigvis! Fra 2930g da hun var 2 uker til 4590g i dag, og fra 47 cm v fødsel til 56 cm, så skikkelig stor jente er hun blitt nå:)

 

Så koselig med treff i Frognerparken, vi er med vi! Det var stam-stedet mitt før da jeg bodde i Kirkeveien, så der er jeg godt kjent;)

 

Er det forresten noen som har lyst å bli med på babykino en dag i neste uke? Evt nå til helga? Fikk plutselig så lyst å gå på kino da vi gikk forbi en babykino-plakat i dag:)

 

Pappan her i huset er også kjempeflink med babystell, han begynner å bli ram på bleieskift, bading, kosing, mating & koking av pumpe og flasker, hehe;) Godt vi lever i 2009 sier bare jeg! Har blitt en del pumping og flaske da hun ofte får så mye luftsmerter at hun ikke klarer å drikke fra pupp, så hun får faktisk nesten 1 flaskemåltid til dagen.. Men det er egentlig helt greit, for det er det eneste hun gråter også, pluss at vi holder flaske ved like!

 

Blir forresten bare mer og mer smil her i gården, er helt fantastisk å se at hun fester blikket skikkelig og smiler fra øre til øre....sukk...smelt....dån (som niesa mi på 13 pleier å si, hehe!)

 

Nei, nå må jeg legge meg, klarer virkelig ALDRI å være i seng før 1-2...ikke bra:s

Natta jenter, og lykke til med resterende fødsler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ble det virkelig SÅÅ langt?!

Jaja, sånn går det når jeg bare er innom sporadisk, tihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

 

Ho har vokst bra da Songbirde, godt dei var fornøgde... :) Skal på 6 vekers kontroll med Mathias 10 juni... Han e allereie ca 5 kg og 56 cm... / (om vi har målt riktig :) Har en skikkelig gigababy.. syns han har blitt fryktelig stor... Har begynt og bruke 62 til han i body og pysj.... litt stort seff men funka veldig greit og bruke...

 

Er gjerne med på babykino om det passa :) er egentlig berre i morga og tirsdag det passa faktisk, mn om du har tenkt deg en av dei dagane må du gi beskjed :) Får besøk søndag av mamma og pappa og onsdag kjem ei venninne av meg...Visste liksom at vi kom til og få mykje besøk når vi fikk baby, men kje at det kom til og bli så masse... Og i og med at det er så mange som bur langt unna så blir det mykje overnattingsbesøk...

 

I går var eg på shopping på panduro... handla inn dill og dall til dåpsinvitasjona og fotoalbum :) Heilt utrulig kor mykje rart dei har der.. gikk og valsa der inne i evigheten og kom ut med et heilt lass... ingen billig affære! :)

 

Eg tenkte eg skulle begynne og bruke senga te Mathias no i helga...syns den har vøre så stor... men no begynne vogga og bli litt lita faktisk..Så greit og venne han til og sove i senga si... Har han foreløbig på vårt rom, men vi har og to soverom rett ved sia av kvarandre...så høyre han nok veldig lett derfra... Men bruka det rommet som gjesterom og no når vi har så masse overnattingsbesøk så må vi heile tida flytte han inn igjen på vårt rom likevel..Men må være utrulig greit og ha vent ho til og sove på eige rom i fra starten av...

 

Vi får sette opp noken trilletreff og kanskje? :) greit og få trimma litt... har gått mykje rundt østensjøvatnet syns det er akkurat passelig... :) Kjem alle inn igjen i sine eigne kler eller? eg er nesten nede igjen i vekt, men ikkje pokker om buksene mine går igjen... utrulig kjedelig..

 

Venta på news om at herculine og oliver har sett dagens lys :) Håper dei kjem snart og at fødslane går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :-)

Lite som skjer her gitt... Herculine liker seg best i magen, krek!

Var hos jordmor i morges, hun kunne ikke fortelle meg stort nytt, fikk bare beskjed om å smøre meg med tålmodighet! Jeg skal tilbake på tirsdag for stripping om det ikke har skjedd noe innen da...

 

jaja... Noen som vet hvor man får kjøpt tålmodighet på tube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola chicas :-)

 

Maren, uff. Vet sånn ca hvordan det der føles. Alt jeg kan si er at ventetiden vil være verdt det :-) Men håper virkelig du klekker snart altså!

Ikke mye moro å vagge rundt med vondt i hver del a kroppen! :-)

 

Scoob, har ikke prøvd noen gamle klær ennå jeg! :-) Er tilbake til min normalvekt og enda litt til, men kroppen er jo helt annerledes. Har fortsatt mye løs hud på magen og ting er litt annerledes propsjonert på en eller annen måte :-P Så jeg handler heller nye klær jeg! :-D Hihi!

 

Ang treffet. Jeg har sååå lyst å komme og møte alle sammen igjen. Hvorfor er det sånn at jeg er så redd for å ferdes rundt? Føler meg så dum! Men det er virkelig kjempe skummelt for meg! Vet egentlig ikke helt hva det er jeg er så redd for! Noen som tilfeldigvis skal ta bane 4 til treffet? :-) Ting er veldig skummelt alene.Skulle gjerne hatt bil nå merker jeg! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt!

Oliver har meldt sin ankomst :-) 2736g og 51 cm lang!!!

Grattis til Wowo!!!!

 

Da venter vi bare på Herculine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har ikke vært her på lenge. Har holdt på med å flytte inn i den nye leiligheten!!

Man tror liksom man er ferdig med å flytte når man har fått alt inn i leiligheten, men det gjenstår masse rydding gitt...

 

GRATULERER SÅ MYE TIL MARITA!!!!

 

Jeg lurere på hvor ofte bæsjer deres babyer? Har liksom hørt at det ikke trenger å bæsje så ofte på morsmelk, men Aisha bæsje 2-4 ganger om DAGEN. Skikkelig bæsje jente.

 

Høre ut som alle storkose seg med baby. Gleder meg til å se alle på neste treff.

Her går det kjempe fint og Aisha begynte å smile masse denne uka. Er så utrolig skjønt og koselig...*dån*

Ellers går alt bra her, men en ting som jeg syns er en smule irriterenes er at jeg fikk mensen tilbake 6 uker etter fødselen. Syns godt den kunne vente en stund til!!!!! argh!!

 

Jeg skjønner godt at det er litt skummelt å reise noen plass med babyen. Jeg er skikkelig stressa for at hun skal fryse, men jeg tok toget fra Kr.sand til Oslo helt ALENE og det gikk kjempe fint. Så det er vel bare å få gjort det en gang ;)

 

Songbird: hva går egentlig babysang ut på?? Og jeg er gjerne med på babykino. Har også hatt lyst til å gå på kino lenge :)

 

Så håper jeg alle får ein super pinsehelg med masse masse sol!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Gratulerer så masse til Wowo, bra Oliver fant ut at han skulle komme... Håpa Herculine finn det ut snart og Maren!...

 

Kan fresten onsdag og når eg tenke meg om om det blir Kino...

 

Mathias bæsja som oftest et par ganga om dagen og, men har og høyrt at det kan ta fleire dager/veker før dei bæsja noken.. Men sann funka det heldigvis ikkje her i gården, dei må vel få vondt i magen då?!

 

Onsdagen etter treffet skal eg og Mathias ut og fly ...hehe..er litt spent på det kjenne eg.. Må iallefall prøve og planlegge at han skal ha mat når vi skal opp og ned...

 

Mathias er begynt og smile masse og, og eg smelta heilt kvar gang :) Han e såå fiin når han smile..!

 

Maags: har du vært på 6 ukers kontroll med Aisha!? hm... var tidlig og få tilbake mens da.. Men da kan du iallefall planlegge litt sann i fh til eggløysning osv om du ikkje vil ha en til med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med Oliver Marita!! På meldingen jeg fikk sto det forresten at han veide 3726 gram, så et eller annet sted har det sneket seg inn en trykkleif :)

 

Scoob: jeg fikk ikke svart på facebook-kommentaren din i går...prøvde å poste flere ganger, uten at noe skjedde. Jeg tror ikke han har kolikk, han er mye bedre i dag, så satser på at det "bare" var magevondt pga umodent tarmsystem eller pga noe jeg har spist.

 

Vi var på nyfødtsamtale i dag, og nå veier gullet 3280 gram. han har lagt på seg 270 gram siden forrige fredag, så da får han uhvertfall i seg nok mat. Arvin bæsjer forresten hele dagen lang. Og på natta. Kan fort skifte 2-3 bæsjebleier på en natt, men det er ikke alltid det er så mye der..det bare høres slik ut når han "skyter" med skarpt i bleia :P

 

Nå får vi vel bare krysse alt vi kan for at Herculine også kommer seg ut snart! Hun kommer sikkert før helga er over!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...