Gå til innhold

Skravletråd for Oslo-jentene. NY!


Oieoie

Anbefalte innlegg

hehe, Rosaka jeg tror det er Arvin som er ute og bøller :D

 

Jaja, da var jeg hjemme igjen, fortsatt uten baby! Sett sånt... Men jm sa jeg har fødeansikt (gudene vet hva det betyr), så utifra det så bør det ikke være lenge igjen... Mormunnen er også sentrert hadde bare igjen litt livmorhals og den var sånn passelig myk. Slimproppen har også dratt sin kos. Det betyr visst at man skal føde snart. Vi får se... Har ikke mer kynnere eller lurelivmor nå enn jeg har hatt tidligere, men det har kommet litt blodig vann (!?!?!?) den siste timen. Håper natten bringer en baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blodig vann høres veldig bra ut! Sånn startet ihvertfall min fødsel, og jeg fødte samme dag ;) Hvis det er vannavgang og riene ikke starter av seg selv skal du vel uansett helst settes i gang etter ett døgn eller noe sånt? Og hvis jordmor sier du har fødeansikt, så skjer det nok noe snart, for hun ser jo gravide kvinnfolk i fleng og vet sikkert hva hun prater om :)

 

Lykke til!!

 

...håper denne kommer bare en gang... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) den her blei faktisk bare posta en gang Rosaka :)

 

Fødeansikt love vel bra Maren :) Min slimpropp gikk etter ho sjekka åpning på føden etter riene var begynt...Men som oftest når slimproppen går så seint så er fødselen rett rundt hjørnet.. Håper du entrer ABC i løp av natta og at Herculine snart er ute.. Ho begynne og få dårlig tid om du skal rekke treffet :) :)

 

Er ikkje bare bare og organisere seg ut nei, plutselig treng dei ny bleie, nye kle fordi dei gulpa også har man surra så lenge rundt at det faktisk er tid for mat igjen! :)

 

Skulle gjerne vært med på kino på torsdag... men får ta det igjen!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører fortsatt hjemme på barn I magen... må få barn UT av magen... Hadde noen optimistiske timer i går kveld, men de har forsvunnet som dugg for solen. Tar med meg gubben på spasertur etterpå, spiser en kanelbolle eller 14 til lunch og ser om det kan hjelpe på den pittelille åpningen jeg har...

 

Dere som har blitt strippet; hadde dere blødning etterpå? evt hvor lenge varte den?

 

Lykke til i dag nyckelpiga! håper du får gode nyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliiiiiter sånn med å finne amme BH;( Er det noen som har erfaringer med str flooooooodhest??? Jeg må ha str 85 I, ja I !!! Og dette finner jeg ikke uten spiler.. Er det flere som bruker ammebh med spiler her?? Jeg er så redd de skal stoppe melkeproduksjonen min (som er ganske bra). Men uten BH kan jeg ikke gå, det bare renner og renner...

Huff, nesten litt slitsomt dette her=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronica, har du sett på Lindex? Jeg fant i størrelse 90 F. De passer i cupen, men er for liten rundt (noe som er ekstremt rart i og med alle andre bher passer i 80 rundt) Men jeg kjøpte en sånn forlenger og da passet bhen super fint :-) Vet hvordan det er med disse flodhest puppene!

Hehe.. Disse er forøvrig uten spiler.

 

Maren, jeg blødde nesten en uke etter første strippingen jeg.

Eller sånn blod/slim opplegg. Etter noen dager gikk det over til brunt.

Nå synes jeg livmoren din skal samarbeide litt med deg! :-)

Spis kanel og kos deg og prøv å slappe av. :-) En uthvilt kropp er visst bedre riefremkallende enn en kropp som har hoppet i trapper :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Da har endelig vi komet hjem etter to døgn på ABC. Vår llle jente ble født 2.juni etter 1 1/2 time på ullevål. Kjapp,men intens fødsel! Fødte i vann, noe som var kjempe bra og anbefales!

 

Hvordan går det med deg maren, fortsatt stor mage?

 

Blir ikke med på treff på mandag, men gleder meg til mange turer rundt østensjø etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! :-)

 

Får vi høre de vitale mål? :-) Rask fødsel på deg da! Herregud! Hadde du rier lenge før du dro på Ullevål eller?

Trodde nesten ingen kunne slå min 2t 15 min fødsel! :-P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treg jeg da... men oppdaga ikke dette forumet før nå. Bor ved Østensjøvannet, fikk første barn, ei jente 7. mai og vil gjerne leke med noen i området. Har venninner med baby, men ikke i nærområdet. Er altså gjerne med på babysang og turer rundt Østensjøvannet. Håper dere slipper meg inn på facebookgruppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Nyckelpiga!

 

Her er baby fortsatt på innsiden av magen... Var en tur på Ullevål i ettermiddag siden jeg har hatt regelmessige rier i hele dag. Men det viser seg at de er ineffektive... Er bare marginalt mer moden enn jeg var i forigårs. Så vi ble sendt hjem med beskjed om å slappe av og spise mens vi venter på mer effektive rier. JM forespeilet at baby vil være ute innen ett par dager, håper hun har rett :-)

 

Ser uansett dårlig ut sånn i forhold til treff :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nyckelpiga! Og velkommen til gull09 :)

 

Bbabykino i dag gikk strålende! Arvin oppførte seg ihvertfall eksemplarisk, og de få babyene som gråt litt var ikke forstyrrende for filmen. Blir gjerne med på flere kinobesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...