Storepus - gir ikke opp Skrevet 31. august 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 31. august 2009 Heisann! Håper det går bra på ultralyd i dag Hurra:) Det er vel mange som ikke kjenner liv før godt godt over uke 20, men skjønner at det kan være stressende. En vil jo så gjerne kjenne at det er liv :-) Det gikk bra hos legen. Dr.Gyn antar at den høyre egglederen er tett i og med at jeg ikke enda har blitt gravid og i og med at to runder med pergo ikke har hjulpet. Så da blir det IVF. Nå skal det tas en rekke blodprøver av meg og sambo samt sædprøve. 2 uker etter at siste blodprøve er tatt skal vi tilbake til Dr.Gyn og så sender han brev til Ullevål. I utgangspunktet henviser han til Rikshospitalet, men i og med at Ullevål har hele historien min og "kjenner" meg håper han at de setter meg som prioritet. Vi skal ikke ta kromosomprøver da det ikke er nødvendig. For min del så skal jeg ta blodprøver 4 ganger i løpet av syklus for å måle hormoner. Blir utrolig spennende, er foreløpig mest spent på hvor lang tid det tar fra brevet blir sent og til vi får time. Vi kommer til å fortsette å prøve og så får vi være tålmodige. Nå er vi i hvert fall i systemet og får hjelp :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140592656
Hurra:) Skrevet 31. august 2009 #127 Del Skrevet 31. august 2009 Hei. Høres bra ut at ting er på gang Storepus. Selv om det ser ut til å bli IVF, er det jo mange flotte unger som kommer på den måten. Er vel større påkjenning for deg å gå igjennom enn på naturlig måte, men absolutt verdt det. Håper dere slipper å vente så lenge Gikk veldig fint på UL i dag. Er ei lita jente som lekte med navlestrengen, suttet på tommelen og gjemte seg litt innimellom. Alt så bra ut. En lettelse å få bekreftet det. Selv om jeg ikke har hatt noen dårlig følelse på at noe var galt, har jo usikkerheten lurt litt allikevel, da jeg vet det ikke er en selvfølge at det skal gå fint. Morkaka lå foran så det kan jo kanskje forklare at det har vært vanskelig å kjenne spark. Så skal prøve å ikke stresse så mye med å kjenne etter sparking (hvis det går an). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140596039
Storepus - gir ikke opp Skrevet 1. september 2009 Forfatter #128 Del Skrevet 1. september 2009 Gratulerer med en liten jente Hurra:) Det er jo helt fantastisk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140597934
Lillemor + bittelillemor Skrevet 1. september 2009 #129 Del Skrevet 1. september 2009 Hei jenter! lenge siden jeg har vært på internett! Men nå skal det være i orden så vi har internett hjemme. Deilig! Storepus, så bra at du tross alt kommer igang med en prosess. synes du ikke det selv også? Optimalt er det kanskje ikke, men tror kanskje jeg ville følt at det var deilig å komme inn i systemet og få ordentlig hjelp?? (Jeg vet ikke hva jeg snakker om altså, har aldri satt meg ordentlig inn i dette med ivf, men det er bare en følselse jeg har....) Vet du om det normalt er lang ventetid for ivf? Hurra - gratulerer med en liten jente! Jeg kjente heller ikke mye spark før ganske sent, så det trenger du ikke stresse med. Men de tingene du tror du føler, er nok spark. Jeg hadde ihvertfall en ltit sånn ubestemmelig følelse som jeg tror var spark. (skjønte ikke det med fiskehalen før mye senere). Men begynte ikke å føle noe ordentlig og regelmessig før godt over uke 20 tror jeg. Nå derimot - er det spart absolutt hele tiden, og noen ganger gjør det faktisk ganske vondt, enten når hun sparker oppover i ribbeina, eller når hun snur seg rundt. men dette med sparkingen må være det desidert koseligste i hele svangerskapet! Førsteinntrykket her på andre sidne av jorden føles absolutt bra Har vært og ordnet med lege og sykehus og alt sånt, slik at alt skal være i orden til fødselen. Blitt veldig godt undersøkt av opptil flere leger, så jeg føler meg ganske trygg på at den lille piken har det bra nå og at det skal gå veldig fint å føde her Oj. dette ble et langt innlegg. får heller prøve å skrive litt oftere nå fremover Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140599177
Storepus - gir ikke opp Skrevet 2. september 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 2. september 2009 Ååååååå jeg må bare få klage litt. Har hatt noen kjipe dager. Hadde en mistanke om at det kanskje var noe på gang denne syklusen. Mensen uteble og jeg hadde gravidepupper. De forrige gangene dette har skjedd så har jeg vært gravid. Tok en test mandagskveld og den var negativ. Ble ikke skuffet for jeg var rimelig overbevist om at den ville bli positiv om noen dager. Ringte til Dr. Gyn i går og planla HcG måling nå fredag. MEN i går så begynte jeg selvfølgelig å blø. Jeg ble ordentlig overraska, men har nå lært (the hard way) at det absolutt ikke går an å stole på kroppens signaler. Følte meg skikkelig dum og hysterisk etterpå. Det hadde vært så deilig at alt liksom bare ordnet seg, men neida...... Som min sambo sier så har jeg en lurekropp og han har nok litt rett i det :-) Det var min lille utblåsning: Da blir det første av 4 blodprøver i morgen. Lillemor: Det er 4-6 mnd ventetid på Ullevål til IVF, men Dr. Gyn håper og tror at de vil prioritere meg siden de kjenner historien min og har følgt meg i godt og vel 2 år. Jeg vet ikke enda hva de vil foreta seg, feks om de vil gjennomføre en ny lapraskopi for å sjekke høyre eggleder. Jeg går ut i fra at vi kommer til en samtale og så planlegges selve prosessen som følger en normal syklus. Medisiner for eggproduksjon, medisin for eggløsning, egguthenting, fertilisering og så innsetting. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kan særlig mye om det selv. Dr.Gyn er veldig på at vi skal ta en ting om gangen og er nok enig med det. Sorry, det ble fryktelig langt dette...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140602117
Lillemor + bittelillemor Skrevet 3. september 2009 #131 Del Skrevet 3. september 2009 Storepus, jeg tror absolutt ingen synes du klager! jeg har sagt mange ganger før at jeg synes du har en utrolig evne til å holde deg oppe og være tålmodig! så det er bare å klage i vei! Men uansett - kjipt at det ikek var noe denne måneden da! Min erfaring er forøvrig også at det er helt umulig å tolke sånne rett-før-mensen-signaler. de stemte aldri hos meg... Håper at du får prioritet på Ullevål også! må jo være greit å kjenne legene og sånt tross alt! Du må holde oss oppdatert om prosessen da! Ha en fin dag, jenter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140607068
Storepus - gir ikke opp Skrevet 3. september 2009 Forfatter #132 Del Skrevet 3. september 2009 Nei disse rett-før-mensen signalene er helt umulige. Pleier alltid å få mensen heller tidligere enn sent så når den da var på overtid og med gravidpupper så var jeg overbevist og det er jeg sjeldent. Jaja, det var nok mer en ønsketenkning tenker jeg. Hjernen og kroppen spilte meg et aldri så lite gravidpuss :-) I dag har jeg tatt den første av 4 blodprøver så nå er ballen begynt å rulle litt fortere. Sambo skal til sjekk på mandag. Vi er vel på plass igjen hos Dr.Gyn i begynnelsen av oktober for å få svar på prøvene. Jeg har selv bursdag i november så spennende når novemberpiken din kommer Lillemor :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140607832
Hurra:) Skrevet 3. september 2009 #133 Del Skrevet 3. september 2009 Hei Storpus skjønner godt du ble lei deg og skuffet da du ikke var gravid denne gangen heller når kroppen virket sånn. Jeg ble sånn hver eneste gang mensen kom enten kroppen ga signaler om graviditet eller ikke, like sikker på at det måtte gå denne måneden og like skuffet når det ikke ble den måneden heller.. Håper du snart får startet IVF eller at det plutselig skjer på egenhånd før du rekker det. Men du er jo uansett i gang nå da. Spennende Lillemor, høygravid på andre sida av jorda, og høres ut som alt er klappet og klart til fødselen når den kommer Selv begynner jeg å nærme meg halvgått svangerskap, neste uke er jeg 20 uker. Har begynt å kjenne litt mer spark også nå når jeg legger meg om kvelden, og magen syns jeg vokser for hver dag. Veldig koselig God kveld til dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140609957
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #134 Del Skrevet 5. september 2009 Hadde exu og Sa i fjor. Er nå gravid 11+2 - så det kan gå bra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140617481
Lillemor + bittelillemor Skrevet 11. september 2009 #135 Del Skrevet 11. september 2009 Hei hei jenter! lenge siden det har vært noe aktivitet på tråden vår nå! Anonym - bra det ordnet seg for deg.. Babygusgen - hvordan går det med deg? Nå må vel fødselen være rett rundt hjørnet? fikk du snudd babyen? Eller ligger den fortsatt i seteleie? Hurra - hvordan går det med dne lille piken din? Nå har du kanskje begynt å kjenne spark? Storepus - hhvordan går det med deg? Har du kommet noe videre i din prosess? Alt bra med meg og min lille pike også. Hun har faktisk også lagt seg til rette i seteleie, men jeg er bare uke 30, så hun har fortsatt god tid til å snu seg. Håper og tror at hun skal snu seg snart var på ny ultralyd her i forrige uke, det var veldig gøy, det var litt sånn 3d-ul, vi fikk ihvertfall se bilde av ansiktet og sånt. helt utrolig fascinerende! (de tar jo ofte UL nesten hver kontroll her borte. helt greit for meg, jo mer oppfølging jo bedre . Ellers begynner jo å føle meg ganske tung nå selvfølgelig, og så er det jo fryktelig varmt her nede, så det er litt slitsomt å være ute og sånt. Heldigvis air condition inne da. så det går seg til. og heldgivis blir det litt kjøligere fremover nå. Men utover det har jeg virkelig ingenting å klage på, formen er overraskende bra! Ha en fin dag jenter! Håper å høre fra dere snart Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140646718
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. september 2009 #136 Del Skrevet 13. september 2009 Lillemor; så koselig at alt er bra med deg og den lille- helt på andre siden av jorden:) Hurra; gratulerermed en liten jente på vei:) Storepus; hvordan går det med deg? Så kjedelig at kroppen di driver og lurer deg sånn! Dårlig gjort! Har dere kommet noe lengre med utredningen nå? Selv skal jeg på etterkontroll etter MA og utskrapning i morgen.... er sååååå spent! Håper bare at alt ser bra ut der nede og at vi får GO for å prøve igjen! Skal ta celleprøve også, men jeg har fortsatt litt rester av mensen ennå (brun utflod) tror dere det gjør noe? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140658252
Storepus - gir ikke opp Skrevet 14. september 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 14. september 2009 Hei jenter! Ikke så mye mer å fortelle fra min ende. Skal ta to nye blodprøver denne uken og så går det 2 uker før vi skal tilbake til Dr.Gyn. Så i begynnelsen av oktober får vi vite mer. Vi prøver nå på egenhånd så skjer det som skjer. Fikk noen prøvesvar fra fastlegen og det kan se ut som jeg kan ha en stoffskiftesykdom og det kan bli et problem i forhold til graviditet. Satser egentlig på at det bare er en liten hikke akkurat nå og at de neste prøvene om 2 mnd er normale. Vist ikke blir det liksom en ny burde å bære! Lykke til på etterkontroll Maddemor! Jeg tror ikke det spiller noen rolle om du har litt utflod etter mensen. Fortell hvordan det går!! Ha en fin dag alle sammen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140660276
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. september 2009 #138 Del Skrevet 14. september 2009 Så var endelig dagen kommet for etterkontroll. Var ferdig med mensen i dag, så det var jo flaks..... Vi snakket litt om den psykiske biten og at det går greit med meg nå, men at ved neste graviditet vil jeg være temmelig nervøs etter exu og ma på 3 mnd.... Han forsto meg godt, men det var ingen medisinsk grunn for min angst sa han. Jeg spurte litt om den delte livmoren og eggstokken som lå oppe ved blintarmen hadde sammenheng og det bekreftet han at det kunen det ha. Grunnen til at jeg lurte var at delt livmor gir økt risiko for abort. Men han sa at siden jeg har et vellykket svangerskap bak meg, så skal ikke en evt delt livmor ha noe å si for at det skal gå galt igjen. Han mente jeg burde tippe lotto så uheldig som jeg har vært og at jeg ikke må tenke noe annet enn at jeg har vært uheldig og at neste gang vil det nok gå bra. Jeg lurte på hvilken oppfølging jeg får neste gang og han sa at medisinsk så var det ingen grunn til noe ekstra, men for at jeg skulle slippe å ha sånn angst, så skulle han ta meg inn til UL i uke 6-7 i alle fall. Ellers mente han at fastlege og JM kunne gjøre en like god jobb som han. Men jeg sa at frem til jeg er 12 uker, vil jeg gå hos han i alle fall og han satte stor pris på tilliten min til han:) Undersøkelsen gikk greit og alt så bra ut. Fikk tatt celleprøve også og han kjente veldig på livmora mi og var ganske hardhendt fordi jeg klagde på at jeg har hatt mye smerter etter MA. Men den så nå fin ut nå i alle fall. Jeg fortalte at jeg har målt EL og funnet EL begge mnd etter MA og på bakgrunn av dette får jeg derfor ikke pergo de neste 6mnd nå. Så dersom jeg ikke blir gravid de neste 6 mnd så blir det ny kontroll og ny runde med pergo igjen. Sa at jeg syntes dette var lenge å vente nå som vi allerede har prøvd i 1 år, men siden jeg har vært gravid 2 ganger på kort tid nå, så vil han ikke gi pergo på en stund. Jeg skjønner jo det, men synes likevel det er lenge med 6 mnd nå..... Så snakket vi litt om EXuenn i april og han fortalte at siden den lå som den gjorde og var såpass underutviklet som den var så var det visst et typisk tegn på svulst. Jeg holdt på å svelge tungen når han sa det..... SÅ fikk jeg summet meg litt og sa at det var vel ingenting på den patologien? Og han sa at alt så fint ut og at jeg ikke skulle tenke på det noe mer. Det var bare en typisk tilstand på eggstokken når man har svulst, men det hadde altså ikke jeg:) Så nå blir det bare å bite tenna sammen og kjøre på på egenhånd og håpe at spira sitter om ikke alt for lenge:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140661392
Hurra:) Skrevet 16. september 2009 #139 Del Skrevet 16. september 2009 Hei. Her har det begynt å sparke mer i magen. Veldig godt å kjenne at det er liv der, så jeg slipper gå å lure om alt virkelig er bra der inne. Føler jeg begynner å få mer forhold til den lille frøkena der inne og nå, så det er veldig deilig. Magen begynner også å bli mer synlig nå, uten at den vel er spesielt stor for å være 22 uker på vei, men en real bul i hvert fall Håper dere Maddemor og Storepus også snart får oppleve en liten krabat i magen Spennende med gravidemage på andre sida av jorda da Lillemor og flott å høre at alt går så bra der borte. Skal selv til Hellas ei uke fra lørdag, og syns det virker langt nok for øyeblikket Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140675002
Lillemor + bittelillemor Skrevet 21. september 2009 #140 Del Skrevet 21. september 2009 Hei hei jenter! Så bra at lillepiken din sparker Hurra!! og maddemor og storepus - bra at dere får oppfølging om ikke annet!!!! Håper virkelig det ordner seg for dere veeeeeeeldig snart nå!!!!! Her går det veldig bra. Begynner å bli litt tungt nå faktisk. Mne tror jo egentlig jeg har hatt et veldig bra svangerskap når jeg hører om hva andre gjennomgår Er fortsatt fin form, men merker som sagt nå at det begynner å bli tyngre. Og skulle jo bare mangle egentlig - er under 8 uker igjen nå!!! Tenk så utrolig fort tiden har gått!!!! Veldig rart å tenke på egentlig. Nå håper jeg bare de neste 8 ukene også går litt fort, for jeg begynner å bli litt utålmodig etter å bli kjent med den lille piken min nå Hun er veldig aktiv om dagen, det er jo bare så koselig. Og heldigvis ser det ut til at hun har snudd seg, hun lå jo i seteleie, men på siste sjekk hadde hun fått hodet ned slik det skal være. Så får vi bare håpe hun blir liggende sånn helt til fødselen ha det fint jenter! Koselig om dere skriver og forteller hvordan dere har det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140697703
Storepus - gir ikke opp Skrevet 22. september 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 22. september 2009 Hei hei jenter, Her kommer en liten oppdatering i fra meg. Tok siste blodprøve i går og sambo har tatt sin lille prøve. Skulle bestille time til Dr. Gyn, men det viste seg å være heller vanskelig. Jeg har vært så heldig med min Dr. Gyn for det er aldri ventetid, men det var det jammen meg denne gangen. 1mnd ventetid. Jeg ble sinnsykt paff og prøvde meg så godt jeg kunne på å få en time litt nærmere i tid. Jeg ble veldig lei meg for jeg vil jo veldig gjerne få svar på prøvene og at Dr. Gyn sender brev til Ullevål. Alt dette tar jo tid og jeg føler litt at tiden renner fra meg. Skal ringe hver uke for å se om noen har avbestilt, ellers er det bare å smøre seg med tålmodighet :-) Håper selvfølgelig at vi skal få det til på egenhånd, men merker at motivasjonen ikke er helt på plass for tiden……… Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140701546
Lillemor + bittelillemor Skrevet 22. september 2009 #142 Del Skrevet 22. september 2009 Stå på Storepus!!! Skjønner du begynner å bli utålmodig - for ALL del!! Men nå er dere igang! så nå skjer det sikkert noe snart uansett, selv om dere må vente en måned!!!! Jeg skal være heiagjengen din Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140703387
Storepus - gir ikke opp Skrevet 25. september 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 25. september 2009 En heiagjen er vel akkurat det jeg trenger :-) Takk for det! I dag kom mensen. Ingen stor overraskelse og heller ikke skuffet. Nå er vi inne i 13 PP etter siste exu + litt ekstra, så det kan jo tyde på at høyre eggleder ikke fungerer helt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140717408
Lillemor + bittelillemor Skrevet 27. september 2009 #144 Del Skrevet 27. september 2009 13 pp etter siste exu ja. Det begynner å bli ganske lenge det! Egentlig ganske utrolig hvor fort tiden har gått da! Men, ja, det kan vel tyde på at noe kanskje ikke er helt som det skal, Storepus, eller så kanskje kroppen din trengte en pause etter alle de tidligere graviditetene. For du har jo vært gravid en gang etter siste exu også? Jeg har under 7 uker igjen!! Det er ganske utrolig - og egentlig litt skummelt. Men selvfølgelig veldig spennende også. Helt utrolig hvor stor magen er egentlig, jeg skjønner nesten ikke at den skal vokse i 7 uker til... Men den skal vel det.... Den lille veier 2,1 kg allerede. Helt vanvittig Ha en fin dag! når skal du på neste sjekk storepus? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140727193
Storepus - gir ikke opp Skrevet 27. september 2009 Forfatter #145 Del Skrevet 27. september 2009 Ja tiden går sinnsykt fort. Har ikke vært gravid etter siste exu. Det virker bare som jeg var det pga den cervicale graviditeten som ble oppdaget senere, men både den og exuen ble unfanget på samme tid (?!). Det var tvillinger som satte seg helt feil........Har ikke time hos Dr.Gyn før i slutten av oktober, men skal ringe å purre på time litt nærmere i tid. 7 uker er jo ingenting. I teorien er jo novemberpiken din klar for å komme når som helst! Tenker du mye på fødselen og tiden som kommer? Det er utrolig bra at det ordner seg for oss exu-gjengen. Det er ikke så lenge siden vi alle var ordentlig nedfor for det ikke ble noen nye spirer........... Fortsatt god søndag til deg og din lille :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140727592
Hurra:) Skrevet 28. september 2009 #146 Del Skrevet 28. september 2009 Hei. Da er jeg kommet hjem fra jobbtur. Fin tur, men stramt program og mye reising både med buss og fly, så godt å være hjemme og roe ned igjen. Merker jeg blir mer sliten som gravid, ja, selv om jeg følte formen kom seg litt etterhvert. Merket at toppen jeg hadde på meg første kveld var blitt trang etter ei uke, så magen vokser nå og gravideklærne jeg har kjøpt i starten begynner allerede å kjennes litt små ut. Ingen av vinterjakkene passet heller, så må nok bli litt mer handling etterhvert. 18 uker igjen ennå. Spennende Lillepus at du begynner å komme så nært termin. Kan jo skje om ikke mange ukene nå! Tenk å få den lille jenta ut i verden, ikke bare kjenne sparkene i magen :) Skjønner du begynner å bli utålmodig storepus, håper det blir ledig time til deg før, men godt at ting er i gang i hvert fall. Lykke til, jeg er med i heiagjengen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140731519
babysugen 32 Skrevet 2. oktober 2009 #147 Del Skrevet 2. oktober 2009 Endelig er gutten min kommet! Født med haste keisersnitt 300909, en stor og sprek gutt som nå suger som besatt for å få melk i mor si..Jeg er takknemlig og lykkelig, selv om fødsel ikke ble slik som ønsket....vi har det etter forholdene bra! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140750912
Lillemor + bittelillemor Skrevet 2. oktober 2009 #148 Del Skrevet 2. oktober 2009 Gratulerer så utrolig mye babysugen!!!! SÅÅÅÅ fantastisk! Håper du kommer i form igjen snart da, selv om det ble keisersnitt. var det pga seteleie? Selv har jeg seks uker igjen nå. Begynner å bli rimelig svæææær nå altså, og alt er ganske tungt. babyen veier 2,3 kg nå og legger på sg 200 gr i uken!! så skal jo faktisk bli enda større. Gleder meg til å få ut den lille piken nå!!!! hvordan går det med dere andre? håper dere har det fint Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140752172
Hurra:) Skrevet 2. oktober 2009 #149 Del Skrevet 2. oktober 2009 Gratulere med liten gutt Babysugen Koselig å høre, selv om fødselen ikke gikk helt som planlagt. Håper formen blir stadig bedre og at det kommer melk Alt vel med meg bortsett fra at jeg har vært veeeldig trøtt denne uka. Håper det går over etter ei avslappende helg. Har vært og sett for første gang på vogner og sånt i barnebuikk i dag. En vitenskap å finne ut av jungelen der, så glad det er ei stund igjen... Kan tenke meg du begynner å bli stor nå Lillemor. Er vel litt roligere voksing på slutten av graviditeten, så får håpe det ikke blir alt for tungt å bære før hun har tenkt seg ut Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140752725
Storepus - gir ikke opp Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #150 Del Skrevet 4. oktober 2009 Gratulerer så mye med en liten keiser :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/6/#findComment-140760147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå