Gå til innhold

TRÅDEN


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Hva har dere brukt pæng på da? Shoppa noe fint?

Jeg og unga skal til mamma og stefaren min etterpå. V skal være hjemme og ha vondt i ryggen:) Han går som en gakk galkk, stakkar.

 

Snø er teit, men skal nok overleve helgen for det:) Har jo finni fram trehjulssykkelen til G også. Den får vi ikke brukt nå:( Jaja, sånn kan det gikk.

 

Forresten så er jeg en mester på psoriasis;) Lærd vett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er som sagt med på det meste nesten når som helst. Får kanskje besøk av en venninne på fredag, men vet ikke om det er på dagen en gang. Hun som bor rett ved 1D:) Jeg skal forresten være forlover neste sommer eller noe når hun gifter seg. Gleder meg til å gifte bort supersnuppa mi! Er så rart med sånne venninner som man ikke trenger å snakke med. hehe. Vi ble venninner første året på vgs og har vært bestevenninner siden det. Men hun flytta til drammen etter vgs og etter et par år flyttet hun og typen til Trondheim. Så nå ser vi hverandre et par-tre ganger i året og prates kanske annenhver måned eller noe, men hver gang vi prates eller møtes er alt akkurat som før:) Det er så flott!

Og neste sommer flytter dem sørover igjen og skal kanskje gifte seg.jipii jippi!! Måtte bare få det ut. Godjenta mi kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke en dritt i dag. Skal være barnevakt for min egen datter for T skal drikke øl med en kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E drar til svigers. Kan like gjerne benytte seg av tilbudt bv. W er i dobbel bursdag i dag og ikke ferdig før kl 21. Men han klarer seg jo en stund selv og kan ellers dra til onkelen sin borti gata her.

 

Lurte på kino eller noe. Orker ikke ut på "byn". Ikke smakt en dråpe alko enda, føles fortsatt feil. Kansje man skulle tatt seg noen øl... Kan være godt å sløve ned, men slikt kan jo og fremheve følelser så vet ei.

 

Egentlig ingen filmer som frister. Kunne vært godt å bare være hjemme og, men det blir man vel hele uka. Vaffal om M og jeg skal noe sammen. Kunne dratt til bror og kone, ok å være der. (må bli over da-er to timer å kjøre) men er sliten og.

 

Hva vil man gjøre? Alt jeg vil er å få tilbake babyne mine og da blir alle forslag bare pjatt.

 

Noe må man jo ta seg til da...

 

Er det noe annet ok man kan finne på der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe sydentur blir det nok ikke. Hadde vel hatt godt av sol og varme og unga fått kost seg og fått litt "ny luft", men skal jo på ahus på mandag også kommer påsken etter det hvor vi skal til mor, så blir vel bare stress.

 

I dag spurte E etter baby. Jeg spurte hvilken baby han mente og han skulle hente baby. Vi måtte visst ned trappa og enten ned eller ut eller bort for babyn var borte. Kunne jo være noe dokke e.l. så jeg spurte igjen, hvilken baby skal du hente. Da smilte han til meg og sa..nei to baby:) Ok den var veldig hard altså.

 

Man burde vel bare la tiden gå så glemmer han hele greia sikkert, men noe i en får lyst til å fortelle et eller annet. Han er jo helt rå på hukommelse. Kan flere uker senere spørre eller prate om en ting jeg selv helt hadde glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er jo snart påske, har helt glemt det jeg.

 

Ja der er akkurat det som er så tøft når de små spør. stakkars liten, jeg tror ikke han får så varige men, men jeg ville nok valgt å prate helt åpent om det. Den hukommelsen er helt rå, blir helt skremt stadig vekk av O. Du finner ut av det du er som er så flink. Uansett om du velger å prate med ham om det, eller la det gå.

 

Kjøpt klær til barna. Gøy med noe som ikke er HM eller Cubus.

 

 

 

tenkt litt på harrytur jeg også, har egentlig aldri vært det jeg.

 

HUff må redde hun kjæsja med tv-benken- er så overalt uten å kunne bevege seg.eller krabbe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tur til LS. Regner med vi ser taken. Mulig big horn. Fikk lyst på det. Flere år siden sist. Og eller M fikk lyst på det da og den filmen o greit nok for meg:)

 

Hatt en kje dag her hvor vi begge har hakket og M har vært i dårlig humør og jeg er så skjør at da tilter jo jeg og. Og det merker E og han blir og da helt rar. Huff.

 

Nei men får prøve kose seg litt. Har fint dop fra legen så blir nok bra.

 

Jeg får vel snakke noe med han. Er faktisk utrolig hva de så små husker og tenker og ja. Hn er jo en del av familien han og. Tror heller ikke han ville hatt husk kanskje eller noe men etter det, men han er nå en liten person og fortjener å bli innlemmet i familien.

 

Snakket med M, han vil gjerne besøke dere en uke en gang dere er nedafor Herk (og Mr.Herk) Bra sted og bra folk som han sa..hehe.

 

Jeg som hadde klart å slutte å røyke og alt....Fortsetter vel med slutt, men tok meg en pause fra slutten nå.

 

Vel...kansje ta av joggings og klappe ned litt hår. Dusja i dag. føltes godt. (har dusja siden jeg kom hjem da, men er noe med nydusja feeling. Man blir litt freshere til sinns og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å kose dere da Mols (har svart på mail). Blir alenehygge på meg i kveld, men jeg som er så kul trives seff i mitt eget selskap;)

 

Jeg vil og besøke Herkene i det store utland!! Men først blir det sweden i påsken.

 

Ikke vært på harrytur Herk? Hihi:) Er ikke så lenge siden vi var i charlottenberg, er der i grunn ganske ofte. Men er lenge siden vi har vært på skikkelig harrytur og shoppet det som shoppes skal. Husker jeg og ei venninne og noen kompiser var ramme på å dra til strømstad og på polet der og kjøpte møe alkohol ja!! Må da være ti år siden;) Artig;)

 

I dag og i går har spaden prompet så hun nesten har lettet!!! Ikke vanskelig å høre at hun er sin mors datter da nei...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ler av spaden, dere to så tilsynelatende uskyldige....

 

Ja det hadde vært hyggelig med besøk i Spania, akkurat denne gangen har nok vært rimelig enspora med fokus på min soling ,men vanligvis så er jeg jo litt mer påmeldt.

 

Mm enig i det med dusj molle, selv har jeg i flere måneder hatt et hat/elsk forhold til dusj. Det er sååååå deilig, men et helvete etterpå.

 

Hva legger du i apedop? :) ?

 

 

Håper dere koser der i Ls. litt alenetid er nok positivt..

Big Horn hørtes godt ut. Kino det er skjeldent det!

 

Harrytur ja. Har en venninne med hytte like vet tiny og det har blitt en svipptur over når vi har vært der da.. Ja og så dro vi jo over 2 g når jeg var liiiten, (husker vi hadde kjøpt grillet kylling og så ble jeg så sulten at jeg sto å smugspiste mens jeg ventet på mamma og pappa sammen med farmor)

Dette var før det het harrytur da:)

 

Hvordan er det med deg fortiden Cat?

 

Nå sovnet frøkna i sofaen her så får vel legge henne.

 

Mtg, husker jeg sa hun ikke spiste på 6 t i går? ble en amming mer om natten, men sov til 10 da. Det rare er at jeg fortsatt ikke har kommet tilbake i rytme , Har kronisk overfylte pupper i dag. Hun tømmer bare en av gangen og den andre renner over... Har hatt en stinnfull pupp i et døgn nå (annen hver gang)

 

 

gå å lage hjemmelagde hamburgere idag!, men først denne jenta i seng

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig at så mange har lyst til å besøke oss i de store utland.

 

og ja cat jeg er fulstendig klar over at jeg har en fantastisk, utrolig kone.

jeg er sikker på at dere andre ikke er så værst mot deres menn heller.

 

ja vi har shoppet, herk har gått amokk og kjøpt en god del ja. litt for mye spør du meg, men nå er i allefall o happy når vi kommer hjem. øynene kommer til å lyse opp og munnen går gaver gaver.. men det er mye rare klær her nede og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Mr. Herk:) Min kjære er nok heldig iblant han også:) Jeg oppdaget i dag tidlig at jeg hadde sugemerke på halsen da *fnis*

 

Har det stort sett bare bra jeg, Herk:) Gruer meg litt til termindato, men får jo hund den dagen, så da blir det valpebebis i stedet:) Er ikke så nøye hva jeg øser min kjærlighet utover jeg, så en liten varm valpekropp er en god erstatter:) Gleder meg til å holde den lille tassen på fanget i fem timer hele veien hjem:) Selv om hun sikkert skal både tisse, bæsje og kaste opp på meg, men det gjør ikke noe:) Hehehe, jeg er helt solgt etter møte med henne, det var kjærlighet ved første blikk, så nå klarer jeg nesten ikke vente til påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg cat, mine dyr er også fullverdige familiemedlemmer, ikke uten grunn at melkespruten står når jeg klapper hunden.

 

så heldig du er, virkelig noe å se fram til å hente valp, kanskje jeg er så heldig en dag og skal gjøre det samme!

 

Ingen av mine dyr har jeg hentet sånn, har alle vært en form for omplassering. Tilla kjørte vi for å se på og kanskje ta med oss, og da var jeg helt solgt hun var så god. Tisset i bilen på vei hjem da :)

 

Det fikk meg til å tenke på at T ikke har fått kjørt meg til føden noen gang heller, jeg gikk faktisk å gledet meg til å ta tiden på rier og lure på når vi skulle kjøre. :) Kanskje få være litt hysterisk og....

 

Hyggelig at du syns bildene ble fine, Har hørt jeg får et bilde tilsendt, lurer på hvilket det blir.

 

Så bilder fra utstillingen som var på torsdag, En jeg kjenner har tatt noen bilder derfra og det var så gøy å se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får ta å kjøre deg neste gang jeg da vet du.

 

og cat hva slags hund er det. skal ha valp snart jeg og er helt valpesyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fruen din sjekker mailen sin så får du se bilder og alt av den lille nydlingen:) Men det er en Dansk - Svensk Gårdshund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var da en veldig søt liten jente. nå blev jeg bare enda mer valpesyk.

det er valpeboom på jobben også, har følelsen av at alle skal ha. jeg vil også ha, hege aksepterer kun boxer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa hun er så skjønn:) Jeg kan ikke forstå at ikke alle vil ha valp jeg da!

 

Boxer er ingen favoritt hos meg altså, sorry.. Sikler jo så fælt. Men alle er søte som valper da:) Synes dere skal få dere en valp snart jeg. Du trenger ikke fruen sin godkjennelse vettu, for hun hadde aldri klart å kaste ut en hjemløs valp hvis du kom hjem med en liten tass en dag, det er jeg helt sikker på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har enda tilgode å møte en boxer som sikler da. og du har vel rett hun hadde nokk ikke kastet en valp på dør, men er litt mer usikker på den andre damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skal litt til at jeg kaster ut noen, men det er jo boxer vi skal ha da, ikke sikler de heller det er i utgangspunktet en myte, selv om noen gjør det da.

 

Utrolig søt vofs da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "kjent" 3 boxere i mitt liv og de har alle siklet fælt. Alt de hadde tygget på var fullt av slim og jækk. Men det var hvite boxere, vet ikke om det er noen forskjell på det jeg? Har ikke så mye kjennskap til rasen utover det.

 

Men da kan dere vel gå til anskaffelse av en boxervalp da:) Hadde vært så koselig vettu:) Og tilla hadde vel vendt seg til det etterhvert hun også, selv om hun sikkert setter valpen på plass litt ja;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja Tilla sikler i alle fall ikke, men at det de fleste hunder tygger på og har i munnen blir litt slimete er nok vanlig.

Du f¨år komme og hilse på Tilla så tror jeg nok du vil like henne litt likevel:)

 

 

Går det fint der hjemme alene? KOser du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da sett flere bilder av henne og hun er kjempesøt:) Har som dagt bare erfaringer med hvite boxere og virker som det er en del forskjell på dem.

 

Har koset meg masse i kveld, men lurer på om jeg ikke skal finne sengen min sånn om ikke altfor lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke helt boxerfan, men Tilla er jo...hun er jo Tilla:) Har aldri likt schæfer heller, men Mira, til bruttern, er jo bare dritkul! Men hun er eneste i sitt slag jeg har likt da:) Ikke at jeg misliker de andre, men som Herk...hun vil ha boxer og man foretrekker vel noen raser fremfor andre.

 

Blir finfint med babyvalp på termin! Jeg dro med meg en kattunge fra søss. Stakkars STORøyd sak som ble mishandla av mor si og hadde minst 3 knekk på halen. Dere kjente han etterhvert som nazi-per...hehe spyko katte det der, men akk så søt. Ble borte han...par uker etter kastrering. Noe irriterende.

 

Var greit med en dag ute. Men blir joikke bedre av det, men man får jo litt pause. Skjønt sleit bra under filmen. Fikk kvalt det, men slitsomt med bilder og tanker som dukker opp.

 

Blir en rose fin å presse? Vet den blir finset å tørke men om man tenkte ha kontaktpapir over i en bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke mangehunder, men Tilla liker jeg.

Skjønner ikke hva folk skalmed hund jeg. Bare styr jo. Da er det bedre med katt, selv om jeg likerdem enda mindre:) Men de har som regel vett til å holde seg unna. Og Molle sine katter er ok da:)

 

Tror en rose blir litt tjukk? Kan eventuelt ta av kronbladene og presse dem? Vet ikke jeg altså,men tror det blir litt vanskelig å presse den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å lur du mtg:) Skal lage minnebok til twinsa mine serru. Og ja rosa er litt tykk. Lukter så godt. Rart å tenke på at den har vært inntil babyne mine.

Da presser jeg noen blader og tørker resten. M var nede å kjøpte den på ahus. Hadde visst sliti bra da stakkars.

 

Molle sine katter holder seg ikke unna mtg..hehe. Når du sier det så husker jeg i begynnelsden. Du gikk jo som strek langs veggen forbi dem:)

 

Ja hund er mye styr. Jeg skal ikke ha hund. Voks opp med masse hund og kan se gleden og alt med det, men jeg orker ikke hund. Vaffal ikke nå. Og skulle den ligget alene hele dagen og pissatrengt få en rask runde fordi mor måtte lage midaag og kjøre til treninger også ha selskap et par timer i døgnet? Nei stakkars bikkje. Jeg er av den oppfatning at skal man ha bikkje så får man ha tid til den og. To i full 8-16 (som med kjøring bvlir 7-17) og uten luftegård og nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...