lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. januar 2009 #76 Skrevet 24. januar 2009 hei da har jeg tatt den melka så får vi se. hihi mamman til andreas..det tar omtrent 3 timer vel før det starter.. er jo litt spennende å da..men fysj noe så kvalmt å presse i seg selv da gitt...fysjameg..hehe
mamma`n til andreas Skrevet 24. januar 2009 #77 Skrevet 24. januar 2009 Nå er det 3 timer....... Ikke en dritt her,helt ordrett,bare kvalme bølger,som jeg har hatt i hele dag. Sliten og lei. Synes ikke det var så galt å få i seg,men surt når det ikke skjer noe. Brukte melange margarin Tviler på fødsel i dag heller..... Kommer til å bli et monster før det skjer, stakkar de rundt meg nå. Jeg prøver å ta meg sammen, men klarer ikke lenge om gangen.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. januar 2009 #78 Skrevet 24. januar 2009 kjenner meg såååå igjen her..
mamma`n til andreas Skrevet 24. januar 2009 #79 Skrevet 24. januar 2009 He,he..... Leste akkurat det jeg skrev... Desperate ????
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #80 Skrevet 24. januar 2009 Har sendt deg en melding jeg mamma'n til andreas =) Kom og join oss.. =)
Hakkamella Skrevet 24. januar 2009 #81 Skrevet 24. januar 2009 Min lege sa til meg første gang jeg kom som offisielt gravid til ham... jeg sa forresten; her kommer vi... Da svarte han at det er kun gravide og schizofrene som tiltaler seg selv som 'vi'... hvilken kategori hører du til? spurte han.. og lo rått... raringen
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #82 Skrevet 24. januar 2009 om mulig kansje begge deler!!!! hahahahaha hvertfall jeg av og til!!
mamma`n til andreas Skrevet 24. januar 2009 #83 Skrevet 24. januar 2009 Endelig klart å legge inn bilder, men får ikke sett deres.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 25. januar 2009 #84 Skrevet 25. januar 2009 sover dere da jenter!! hmm.. jeg våkna..ingen som løper til føden her??!! jeg sliter fortsatt m luft i mage og ingen unge på vei ut her iallefall.. kjedelig. ja ja.. det snør nå om ikke annet..herreland.. det laver ned her.. lillegutt sa i dag at nå må snøen slutte mamma... og kan ikke si meg mer enig..koselig med snø,men det fins jo lissom grenser. hadde vært gøy med fødsel nå og sitte fast på grunn av snøen hehe.. ja ja..får gå inn å se på bildene til mamman til andreas! kos og klem til alle sammen
mammaen til 2+1 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #85 Skrevet 25. januar 2009 Så koselige bilder du har lagt ut mamma'n til andreas! Jeg fikk besøk av en venninde i det jeg skulle logge meg av.. og så ble jo klokka 2... djees.. er jo nesten helt overtrøtt her.. Kjennes ut som om mensen er på vei enda her gitt.. har ikke noen særlig kynnere å skryte av heller... bli spennde å se hvilken vei dette går.. strammer seg veldig rett ved skambeinet av og til forresten.. men det kjennes ikke ut som det er samtidig med kynner... hmm.. vi får se hva resten av natten bringer... =) da slukkes lyset her... så prates vi i morgen.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 25. januar 2009 #86 Skrevet 25. januar 2009 god morgen jenter!! ja da sitter jeg fortsatt å slipper luft til minstemann sin forferdelse..hehe.. ikke noe tegn på verdens ting. så null kjerringråd på meg..ever!!! skulle kose meg med havregrøt,fikk endelig kjøpt det i går... men det minte meg bare om melken i går. tar alltid melk i grøten m kanel,og jeg tok jo kanel i melken i går,så det var ikke no godt nei. mammantil andreas..får ikke sett bildene dine jeg... hmmm det er på profilen din her inne eller? ellers åssen går det med dere? jeg kommer ikke til å være så masse her inne i dag. kanskje i kveld. så skjer det noe her så sender jeg mld til dere alle sammen!!! noe som ikke skjer...men... lov å håpe. kommer innom her for å holde meg oppdatert.. snakkes i kveld eller no i den duren...klem klem fra luftbomba
Hakkamella Skrevet 25. januar 2009 #87 Skrevet 25. januar 2009 God morgen medhøner! I går kveld rundt midnatt trodde jeg virkelig jeg skulle få æren av å være den første av oss til å sende sms... men neeeeeeeeeeeeida. Først hadde jeg to runder med minuttlange fis. Lo så jeg holdt på å knekke sammen, for de ble liksom aldri ferdige.. heldigvis var jeg alene på badet begge gangene. Så akkurat ved midnatt våknet jeg med sånne magesmerter at jeg måte konse om å puste rolig. Liksom sånn 2 typer smerte der den ene er konstant og den andre kom i bølger. Tenkte JIPPIII, det skjer noe! pes pes.. Så måtte jeg sånn på do.. satt en stund. Og dessverre var alt over. SKUFFELSE!! Enlitenstjerne tar lakserolje og jeg sitter på do.. det må vel kalles å involvere seg i hverandre! Vi ba aftenbønn i går. Og min mann fikk æren. Så sier han '..og vi ber om at vi får det ufødte barnet vårt innen en uke og at hun og moren må være trygge hele veien' DÅNE så skjønn det går an å bli! Han ser jeg er utslitt. Nå har vi spist frokost her. Skiver, juice og pinex forte. Mannen er oppslukt av et program på bbc world news, og jeg tok en liten pause fra pyntesjalet jeg hekler. Nå skal jeg tilbake dit. Måtte bare lese om dere. Skal sjekke bildene til Mammaen til Andreas. Sees senere.
mammaen til 2+1 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #88 Skrevet 25. januar 2009 Jadda.. ikkeno fødsel i natt nei. =) Da kan det egentlig bare være med hele fødselen.. hihihi.. Vis disse murringene og mensenfølelsen er modning.. da er det jo fare for at den stakkars babyen ramler ut av meg sånn pluselig da! Uff.. Er nesten sån at jeg er fristet til å ha med meg en pakke tamponger i tilfelle mensen skulle plutselig dukke opp.. gammel vane vondt å vende.. Hahaha... Vi skal ut å kikke på bilder i dag... Jeg er jo så overfladisk og bryr meg KUN om utseende.. uff ... Godt at Kenneth vet hva han vil ha da.. =) Humøret er bedre i dag jenter.. =) Mitt er hvertfall ett par hakk høyere enn i går.. =)
mammaen til 2+1 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #89 Skrevet 25. januar 2009 Ok... nå bjunne det å bli skikkelig mensen på gang her... e skikkelig skikkelig mye murringer her.. nesten sånn at det kan bli vondt rundt neste sving... har ikke sammentrenkninger.. ikke kynnere en gang. Bare mensen... Æææ.. tenk om det faktisk skjer!!! Sender ikke ut noe massehysteri enda.. oppdaterer om jeg skulle får rier.. nå reiser vi og kikker på bil.. =)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 25. januar 2009 #90 Skrevet 25. januar 2009 hehe... skjønte jeg ingenting. bilder... men det er jo biler..hehe her å faktisk enlitenstjerne.. har murring i rygg og våkna m sammentrekning i sta..ikke vondt bare hardt.. men vondt i korsryggen..litt sånn mensenmurring.. blir artig å høre fra deg!!!!! og dere andre!!!!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 25. januar 2009 #91 Skrevet 25. januar 2009 ja ja.. så kjedelig livet er uten dere da gitt. er helt utslitt i dag. legger meg jo i bedre form enn jeg våkner.hmm har hatt jevnt m kynnere i hele dag,det tærer på kroppen det gitt. dem ligger på 20-17-15-19-11-9-5-4-8..så dem blir tettere. men ikke smertefulle...bare enormt slitsomme!! åssen går det dere nå da?
Hakkamella Skrevet 25. januar 2009 #92 Skrevet 25. januar 2009 Hatt kynnere. Kraftige sådanne. Ingen smerter i magen, samme gamle 'stått i mange timer' følelsen i ryggen. Det er vel det jeg har når jeg har mensemurringer. Fremdeles mye nedpress. Begynner å bli vant nå, så jeg merker ikke så mye til gangsperren og den ihjelslåtte følelsen som jeg hadde i går. Nesten så jeg lurer på om alt er i retur... unge og alt. Kommer sikkert ingen unge her lenger. Det er sikkert bare luft i magen... eller?
mamma`n til andreas Skrevet 25. januar 2009 #93 Skrevet 25. januar 2009 Huff,vi begynner å bli srekkferdige alle mann.....Det ble ikke akkurat noe mindre stuffet av middag.....presser rundt navelen og ned i symfysen...blod årene i lysken og ned får skikkelig juling. Ikke tvil om at det nærmer seg noe her..... Gleder meg til å være aktiv morsom mamma igjen!!!!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 25. januar 2009 #94 Skrevet 25. januar 2009 hei hei her er alt slitsomt. vondt hele tiden nå,er det ikke kynnere,så er det konstante smerter i rygg.. ååå så lei. kjenner det er begynnende rier,men vet jo aldri om dem stopper opp igjen. sånn er det å ha mange barn..hihi.. maserier er kjiiipe greier. til og med mannen begynner å lure.. men noe positivt er det. han syns jeg er litt annerledes i dag..hmm... alt nytt er positivt nå. hakkamella, sånn vondt i ryggen har jeg hatt å i hele dag..nå begynner dem å verke litt mer bare. men som du sier det er noe vi blir vant med..blir bare såå slitne av dem. mamman til andreas..trur du det er i gang snart? lurer på m enlitenstjerne jeg... hun å hadde jo vondt i dag!!! kanskje kjerringrådet funker lell...bare et døgn etterpå...hehe
Hakkamella Skrevet 25. januar 2009 #95 Skrevet 25. januar 2009 Da blir jeg misunnelig... for jeg tok også det kjerringrådet, og det har ikke hjulpet på å få ut den lille rakkeren! Hun skulle jo noe i dag, så kanskje hun er opptatt. Og sliten.
mamma`n til andreas Skrevet 25. januar 2009 #96 Skrevet 25. januar 2009 Hei!!! Så spennende!!!! Det kjennes ut som det er noe på gang,men har tatt feil før.....Ikke sånn at jeg ringer barnevakt eller noe. Regner med dere logger dere på snart :-)
Mini LK Skrevet 25. januar 2009 #97 Skrevet 25. januar 2009 Ser dere snakker en del om luftplager, ikke så rart kanskje med tanke på hva dere har drukket men.. Ananas skal være bra mot dette og kald fra kjøleskapet er det veldig godt også.
mammaen til 2+1 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #98 Skrevet 25. januar 2009 Ser det har vært litt action her i dag!! Ja som dere alle vet nå så har vannet mitt lekket ut!!!! IIIIIiiiiKKKK!!! Helt sprøtt.. Føles ut som om jeg tisser meg ut hver gang jeg beveger på meg... sprø følelse..!! Høres ut som om det blir action på hele gjengen straks.. =) Jippi!
mammaen til 2+1 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #99 Skrevet 26. januar 2009 Rolig på tråden her gitt.. =) Har alle gått i dvale? Nå har jeg redd opp vugga og plassert den ved siden av sengen. Skal ta meg en varm dusj så er jeg klar for lunch.. =) Har ikke begynt med rier enda.. men har ganske vondt i ryggen.. er rene trilleren dette.. Når skal det skje!! haha
Hakkamella Skrevet 26. januar 2009 #100 Skrevet 26. januar 2009 Dette er så uutholdelig spennende! Jeg for min del har gått i dvale. Stod opp kl 6, chattet en stund etter min supersunne frokost (kremt) og sovnet igjen i 08.40 tiden etter å ha tatt en dusj. Sov til 9, så fra 9.30 til 10.20.. og hvis jeg legger hodet til siden eller på puten så sovner jeg vel igjen. No problemas. Lurer på hvor normalt det er å gå sånn rundt som en zombie på slutten. Håper bare at når det kommer til stykket, at jeg har samlet nok energi til å takle arbeidet, at jeg ikke bare har kommet inn i en tralt der jeg ikke har noe overskudd whatsoever. God lunsj, Enlitenstjerne. Hold oss oppdatert fortløpende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå