Gå til innhold

Hakkemella og Ichristin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei starter en ny tråd jeg da den andre ble så lang.. =)

Har hatt en flott dag i drittværet i dag!!

Var først hos JM kl 12.. Der sjekka hun åpning og strippa meg.

Hadde 2cm!! og var moden og myk.. men litt desentrert.

Kl 2 var jeg hos ei anna JM for modningsakupunktur.. da hun sjekka meg der hadde jeg 3cm!!! Wohoo!!! Har gått rundt i hele dag.. hehe trør og trør.. så håper ting bjunner å bli klart.. =)

Men jeg lærte også at det med modning har ikke så mye å si på når fødsel starter.. Den kan like gjerne starte selv om man er umoden.. Da tar det bare litt lengre tid (flere rier) for å få ting i gang. Så disse cm jeg har nå er egentlig bare kroppen som har gjort litt av jobben før jeg kommer i fødsel.

Hva har dere gjort i dag da? Har dere hatt en like oppløftenes dag som meg?? Har kjøpt meg litt bakevarer nå.. må ha noe godt i frysen til barselbesøk.. Nå skal jeg slappe litt av og så er det i gang med husvask.. =) =) Må smi mens jernet er varmt.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten tenkt masse på dere i dag jenter..!! Og gledet meg til å komme hjem for å fortelle om den flotte modningen min... *stolt* hahaha

Hakkemella.. sjekker JM åpning å sånt hos deg?

Ichristin.. Du må ikke bli syk nå.. du skal jo føde snart jo.. Kansje kroppen din er urolig fordi det nærmer seg.. den har jo gjort dette før da.. ;)

Skrevet

hei på deg enlitenstjerne!!!!!!

nei føler meg ikke sååå syk, men hoster litt. og føler meg litt rar,men det er nok bare at jeg ikke fikk nok søvn i natt!! litt rar i halsen,ekstremt tørst,var kvalm til morran...men er redd jeg må gå sånn alene uten dere om dere skal føde iløpet av dager...men veldig glad på deres vegne..

kjempe spennende at du har tre cm på sååå kort tid da! hmmm misunnelig her!!!!!

Skrevet

Jeg følger deg til fødsel uansett... =) =) Du har jo litt flere dager.. men alikevel så kan du komme før oss.. Kroppen din vet jo hva den skal og har gjort dette før.. så jeg vil si at dine prognoser er like gode som vårs..

Jeg melder meg ikke ut herfra før vi alle tre har født!! Hadde ikke klart det uansett. for er blitt så engasjert i dere begge to..!! Så får vi flytte over til DIB alle sammen.. =)

Skrevet

å så snilt av deg da. ja er blitt ganske engasjert i dere ja, artig det da. skal lage middag,så kommer jeg straks tilbake

Skrevet

hei hei. tok visst tid dette..hehe fikk 1000 av svigermor,så nå har jeg kjøpt meg jakke til etter graviditeten og så sparer jeg resten. fikk gått litt da. åssen går det med dere nå da?

Skrevet

Oj.. det var snilt.. :) Digg med ny jakke.. =) Har akkuratt fått litt risgrøt av sambo.. tenkte jeg skulle begynne på husvasken.. =) er litt treg av meg i dag.. har fått vasket to maskiner da.. =) Har en del kynnere i kveld... men de er ikke litt vonde en gang.. så må nok gå noen dager til..

Skrevet

jeg og har det, men det er ikke alltid magen blir hard men det er like ubehagelige lell så det er sååå vanskelig å vite.

ja ja,det kommer vel kraft tak snart får vi håpe og da sier jeg vel at jeg vil hjem...hehe

Skrevet

lånte hjertene dine jeg...hehe håper det går fint..

Skrevet

Lån i vei.. snart kan vel du og kalle deg fødeklar.. ;)

Ja her sitter vi å ønsker smertene velkommne.. og omtrent lengter etter dem.. men lurer egentlig på hvor høy i hatten jeg er når det endelig står på.. =) og jeg har skikkelig angst for ledninger å slit så kommer til å brånekte for epidural.. blir helt hemma jeg bare jeg får en veneflon i armen.. haha da tør jeg ikke bevege den.. kommer til å ligge stiv som en stokk med epidural i ryggen.. har du hatt det før??

Jeg har operert prolaps for noen år siden.. så har et langt arr akkuratt oppforbi korsryggen der de skal stikke. Men anestesioverlegen har sagt seg villig til å prøve dersom det blir nødvendig.. de anbefaler det veeeldig på meg pga av hjertet mitt, ryggen og et overfall. De ønsker en så kontrolert fødsel som mulig.. men jeg har fått helt angst for epidural..

Holdt nesten på å besvime på benken da jeg fikk akupunktur i dag..Så redd for nåleting er jeg.. =)

Det anbefaler jeg veeldig forresten.. Ser jo at det har modnet meg.. =)

Samt tatt vekk halsbrannen!! =)

Skrevet

oj,overfall?

jeg fikk spinal...da jeg tok ks. er jo ikke nydelig,men syns stikk i fingeren er verre. jeg nektet bedøvelse m andremann,angrer på det den dag i dg. så anbefaler det om det er det beste altså. jeg skal si det,at om dem ser det blir for tungt for meg så får dem gjøre det.

har ikke hørt fra hakkamella og er jo sååå nysgjerrig her...

foresten kynnere i eninga her.... men er nok ikke heldig nå heller,men det er oftere og dem er på dagtid nå,noe dem ikke var før,da var dem bare kvelden.

Skrevet

Ble overfalt og voldtatt for 1,5 år siden. Går utrolig fint med meg.. Har gjort det hele tiden.. men JM sier at fødsel kan virke litt dramatisk for "sånne" da en ikke lenger har kontroll over kroppen. Men jeg tror det går helt fint =)

Sambo og jeg har snakket mye om det.. og vi er godt forberedt.. tror ikke vi støter på noen problem.. hvertfall ikke når vi er så bevisste på det.

Er vel ikke stikket som er ekkelt.. mer at det skal henge an slange der.. kommer til å ligge i stabilt sideleie og ikke tørre å røre en fing.

MEN.. kan jo hende at det er så vondt at jeg gir blanke i hele frykten og lar dem stikke meg..! Ønsker mest mulig en naturlig fødsel da.. innen rimelighetens grenser.. :0) skulle helst ha vært på et fødeloft.. men det får jeg ikke lov til lengre.

Hvorfor angrer du på at du ikke tok smertestillende?

Ja.. Hakkemella hvor er det blitt av deg... Du har vel ikke stukket avgårde før å føde uten å gi oss beskjed..?? Hmmm.. =)

Tror egentlig hun sitter i godstolen med strikketøyet, en god kopp te og oppfører seg seg skikkelig som en fødeklar mamma.. =) Ikke på msn heller..

Skrevet

Hiver meg forresten i køyen jeg nå.. fikk ike støvsugd.. er blitt helt hekta på en teit kabal på pc'en.. =)

Kommer innom med oppdatering i natt dersom disse kynnerene blir vonde...

*håpe* *håpe*

Natta

Skrevet

hei du, nei hun var på tidligere i dag, men ikke i kveld, blir nysgjerrig ja...'

godt å høre at det går fint med deg og at du har et godt og trygt forhold til din mann. jeg har også hørt dette av jm. jeg har hatt en ikke så god barndom,og jm sa at det kunne være grunnen til at jeg låste meg og fikk det så vondt under fødsel nr2.. så det ble en intens fødsel og smertefull. sier ikke dette for å skremme deg. men selv trur jeg det var en intens fødsel som hadde vært det uansett. men det ga meg uansett skrekken og jeg tok ks m tredje mann. det skal jeg ikke gjøre. så denne gangen er jeg vel klar for fødsel uansett hva som skjer.

husker ikke at dem hadde slange i ryggen min...husker virkelig ikke altså. hehe ikke så greit.

du får ha en god natt!!!

Skrevet

ja ja...da sitter jeg her igjen da,med kynnere m ett til to minutts mellom og river litt inni der...men det roer seg vel... litt spennende å da. hmm... kanskje det er min tur,kanskje ikke..men om dette er sånn det skal være får jeg en ikke så behagelig tid framover... for dette gjorde faktisk litt vondt må jeg si...klarte ikke prate eller noe... når det ikke er kynnere klarer jeg ikke bøye meg for det gjør vondt! ja ja, skal legge meg snart nå..har jo ikke sovet no særlig. så skriver jeg her i morgen...natti

Skrevet

phø... roet seg jo selvfølgelig..vondt var det så det er ikke lenge til nå nei..håper bare jeg kan holde meg så jeg får levert minsten i hg. så slipper jeg å tenke på det..

vondten kommer ikke så ofte nå, men er helt støl og øm...sliten i kroppen er jeg. og det er vondt. drar inn for en skjekk i morra om det ikke gir seg. så var det våken natt igjen da

Skrevet

Hei jenter! Joda, jeg satt i sofaen jeg... med hekletøy og brus. Nesten rett gjetning fra enlitenstjerne.. Foruten det så har jeg jo blitt litt sånn som jeg kaller jif-sniffer i det siste. Må vaske og rydde og dulle på. Så jeg stod i dusjkabinettet med sprayflaska og skuresvampen. Tror ikke det har vært så rent der siden det var nytt hehe

Humøret har vært glimrende i dag. Er glad jeg kunne bruke Pinex Forte. Det har hjulpet en god del.

Enlitenstjerne; JM sjekker meg ikke for modning. Hun sier det er ikke nødvendig. Modningen kommer enten den blir sjekket eller ikke, og stripping gjøres ikke uten at man er på overtid. Det er melding jeg får.

Nå sitter jeg her og venter på at dagen skal starte. Skal prøve å komme innom litt oftere hehe. Koste meg for mye i går i sofaen

Skrevet

god morgen...en litt vemodig morgen....om jeg får si

hadde det så vondt i går...har fått sovet litt. men hva skjer lissom... bråstopp gitt ut av det blå...jaja i dag blir det jammen dusjing og som deg hakkamella vasking!!!! så fårjeg håpe det hjelper...

detta var suuuuurt

Skrevet

Næmmen Daka, vennen! Så den andre tråden din at du hadde hatt rier, og tenkte WOHOOO!... så så jeg de hadde gitt seg, og da gjorde det nesten vondt i hjertet for din skyld! Men du er LITT nærmere mål nå. Helt sikkert!

Skrevet

hei hei...ja håper jeg er det. er helt gåen i bekkenent og magen

uff det er litt en¨å .så vi får se...

Skrevet

hakkamella..skjekka ikke jm deg om vannet ditt hadde gått? hmm.. du burde skjekke det iallefall for man skal jo ikke gå mer enn dagen etterpå om det har gått. har tenkt på det flere ganger,men glemt å spørre:)

jeg ringte føden og dem sa at enten er jeg heldig og dette kan gå kjapt eller jeg kan gå sånn ilaaang tid...det er ikke fristende for å si det sånn

Skrevet

God morgen/dag.. =)

Ser ut til at vi har vært våkne i natt alle tre...

Ten om du er i gan lchristin..!!!! Det hadde jo vært fantastisk.. og er jo heller ikke umulig.. =) Mine maserier gikk over i sterke kynnere.. men skikkelig tak.. har akkuratt våkna nå.. ser ut til at jeg bare har mensvondt nå.. fremme og bak i ryggen.. jeg vil ha sammentrekninger også!!!!!!

Nå skal jeg bake.. tørke de siste klærna.. finne noe å vaske på litt.. så er det revy på meg i kveld.. =)

Skrevet

ja i dag er det rydding og vasking!!! håper at vi er igang alle tre snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Måtte bare inn og sjekke om dere er her begge to. Jeg har sovet og sovet og sovet. Og sovner sikkert igjen om jeg legger meg ned. Har hatt voldsomt nedpress og kramper i dag, og kynnerne blir kraftigere, men kommer ikke så veldig ofte. Akkurat nå ligger frøken og hikker så hele jeg hopper.

Ichristin; jm sjekker ikke om jeg lekker, stripper ikke, sjekker ikke åpning. Har vært veldig vanskelig å få sånne ting gjort. Hun sa at det som mest sannsynlig har skjedd er at jeg har hatt sånn tynn utflod. Ingenting i veien med frøkenfin. Da har jeg nok fostervann. Hun beveger seg fritt, hjerterytmen perfekt..

Hvordan går det med den nå da? Og du, Enlitenstjerne? Noen forandring? Tenk, revy i kveld... spennende, da. Jeg skulle vært på byttering, men fikk ikke skyss utover. Så da blir jeg her. Også litt sånn tilfelle noe skjer så er jeg nærmere her enn der til føden. Alt er mulig nå.

Nå skal jeg spise ost-og skinkeomelett med min fine elskling. Snakkes.

Skrevet

tenkte kanskje hun brukte ul jeg,hakkamella. min gjør det. så jeg tar det forgitt at alle har det...hehe

håper det skjer noe nå da!! å dette er jo mer spennende enn en god film! her er det ikke mye som skjer. bare kynnere i ny og ned. eneste jeg merker er at det er mer tak i dem enn før.ikke vonde,langt fra,men dem tar tak så det er nok at dem begynner å gi mer modning..håper jeg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...