lchristin-nydelig tulle Skrevet 23. januar 2009 #51 Skrevet 23. januar 2009 søte du luringen... nei det er det siste ordet jeg kunne valgt for meg selv i disse dager..ville heller kalt meg selv en humørbombe av ei oppblåsbar merr...hihi glad jeg ikke er sånn til vanlig.. kjenner til den ja mamman til andreas. kan bli litt høyere tone her hjemme og minsten har blitt sååå lei seg og jeg føler meg som verdens verste mamma ever! helt utrolig trist. så mannen får ta seg av det tyngste med han.. ellers så har jeg en mann som er livende redd for å skade babyen,så sex det er i drømmeland for meg fortiden...tihiii men vi skal nok få tatt det igjen da.. =) har bare murringer nå og kjenner til den overtids greia du snakker om.. føler det sånn selv om jeg har 22 dager til termin. hmm.. når det blir kynnere og murringer på den måten er det jo ikke rart man venter da..blir jo helt surrete. så til dere som sier at man ikke bør vente før termin for da går det kjappere...hehe..det funker ikke her i gården nei. sånn er det med den saken..=)føler meg bare super forvirra!! håper vi får en vond kveld allihop med ungene våres i armene i morgen eller i natt!!! klem klem
mammaen til 2+1 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #52 Skrevet 23. januar 2009 Syns det er veldig koselig at du har joinet oss i ventingen jeg mamman til andreas.. =) Jo flere jo bedre ..er det ikke det det heter.. spenndene å stå opp hver morning å se om det er noen oppdateringer på tråden her.. =) Kjekt å ha noen å følge med på.. =) Vi burde startet en ny tråd.. " Oss som venter i spenning" eller noe sånt.. så kansje flere joiner oss.. =)
mamma`n til andreas Skrevet 23. januar 2009 #53 Skrevet 23. januar 2009 Tusen takk for det!!!! Det var en god ide!!!
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #54 Skrevet 24. januar 2009 Ok jenter da har jeg drukket et stort glass med melk og smør kokt sammen i ca 5 min... nå er kl 01.25.. og jeg tok meg et lite stykke brownies som premie..men det var ikke så veldig ille.. =) Bare som et lite tips.. det tar litt tid før melken blir kald nok til at den kan drikkes.. så start litt tidligere enn meg hvis dere skal forsøke dette.. =) Så spørs det jo kl 04.30 om riene starter.. hvis dette skal ta ca 3 timer.. =) *venter i spenning* er heldigvis ganske trøtt.. så hopper velfortjent i køys nå.. Natta!
mamma`n til andreas Skrevet 24. januar 2009 #55 Skrevet 24. januar 2009 Hva i alle dager er var det??? Tar i mot sånne oppskrifter! en funker det hører vi sikkert ikke fra deg. Lykke til!!!!!! Natta klem
Hakkamella Skrevet 24. januar 2009 #56 Skrevet 24. januar 2009 Da er du desperat hvis du klarer å få ned melk MED smør i.. GULP OG VRENG! Jeg er totalt utslitt. Har sovet og sovet og sovet, 3 lurer i løpet av gårsdagen, sov hele natten før, bare tisset en gang, sov hele natten i natt, tisset mange ganger, men har en helsikes hodepine og nakkesmerter. I tillegg har jeg så nedpress og mensesmerter at jeg føler jeg har blitt banket helseløs! Og kynnere og flyktige stikk av verking som om noe løsner inni der sånn ca hvert 10 til 30 min. men de går så fort over at jeg knapt rekker å si AU. Nå sitter jeg faktisk her og bare venter på at apoteket skal åpne. Jeg vil ha den hersens lakseroljen i hus og få i gang dette greiene. Hvis jeg ikke har fått en eneste ordentlig rie eller to til kl 9 så går jeg hehehe. Hvor lang tid tar det før man merker virkning av lakseroljen da?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. januar 2009 #57 Skrevet 24. januar 2009 god morgen alle sammen!!!!! sovet urolig i natt her...flydd en del på do og ikke noe annet enn det.. det med smør og melk skal visst hjelpe..margarin og melk kokes i fem min sammen og drikkes..trur ikke det smaker såå ille. hakkamella..trur ikke jeg ville tatt sjansen på laksre olje.forstår du er desperat,men du vet jo aldri hva som skjer når du inntar dette. de fleste får det vondt over lang tid og blir bare slitne..eller detkangå altfor kjapt. dette er jo noe dem før brukte med jordmor tilstede så da trur jeg at jeg heller ville anbefalt melken..det er jo bare naturlige saker. ikke for å skuffe deg,altså. fulgte ei her for ikke så lenge og det tok dager med masse kjempe vondter. før det endelig ble fødsel. ellers ingenting nytt her i gården..bare masse sne og kommer til å bruke dagen på å rydde og være ute i snøværet med minsten.han elsker å bli dratt i akebrett=) så da titter jeg innom for å se åssen ståa er her inne...send meg en sms da om noe er nytt jenter.... klem til alle=)
Hakkamella Skrevet 24. januar 2009 #58 Skrevet 24. januar 2009 Intet nytt fra vestfronten. men er grineferdig. Rettelse. griner fordi jeg er så ferdig. Har hatt motet oppe lenge nå, og følt meg så sterk og klar. I dag... helt ødelagt. Ikke spor av energi å finne noen steder. Skal prøve denne melkegreien.. så desperat er jeg. Må likevel ut og kjøpe da. Tom for smør og margarin. Og da skal jeg ha en vaskebøtte full av snop som trøst. Tror ikke jeg er særlig til selskap i dag, nei...
lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. januar 2009 #59 Skrevet 24. januar 2009 å sånne dager er kjipe. det forstår jeg. men du får nok en bedre dag i morgen eller allerede senere i dag..man blir jo bare så motløs. jeg skal også prøve det m melken men må også kjøpe meg smør og melk.. håper du får en mye bedre dag i dag..masse kose klemmer til deg vennen!!!!! føler du deg litt bedre nå? en til? ok.en KJEEEEEMPEEEE stor kose og trøste klem til deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg er foresten fødeklar i dag!!!!
Hakkamella Skrevet 24. januar 2009 #60 Skrevet 24. januar 2009 Å klemme meg skviser bare ut mer tårer. Hehehe. men det hjalp. Fått kos av mannen og. Han vil at jeg skal dra til sykehuset. men de gjør jo ikke en skitt. Nå har jeg kjøpt både meierismør og margarin og H-melk OG et stort glass kanel. I tillegg klarte jeg å bære ca 1/2 bøtte snop.. så nå skal jeg finne pute, pledd og sånt og rigge meg til med kleenex på sofaen. Tørke tårer, sove, spise snop, se tv. drikke smørmelk (grøss)
mamma`n til andreas Skrevet 24. januar 2009 #61 Skrevet 24. januar 2009 Huff,Tenker på deg. Tenk at du trengte denne søvnen og er mere "fit for fight" Ta det som et godt tegn,det nermer seg!!!Hørtes veldig positiv ut nå merket jeg.......er egentlig litt der som deg,men men. Lurer veldig på om melken.Hvor mye melk og hvor mye smør. Her er ihvertfall tarmen tømt for i dag,har ikke vært så mye på do i hele svangerskapet som jeg er nå.... Er rimelig fødeklar her også! Prøv å gå en tur i sne været Få ut litt gruff... Ikke slutt å skriv i dag a...... Klemmer og varme fødetanker til alle!!!!!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. januar 2009 #62 Skrevet 24. januar 2009 hei på deg. høres rimelig fødeklar du å nå ja...hehe å få tømt seg er jo det beste tegnet vårt...er det ikke det da?...foruten rier da..hehe jeg går med kynnere konstant. merket at magen var så rar..stakk litt og føltes litt støl. hmm.. vet ikke hva det er jeg. er jo fødeklar i dag!!!!
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #63 Skrevet 24. januar 2009 God mornings jenter... Ble ikke fødsel på meg i natt nei.. men så brukte jeg smør og ikke margarin.. så det må gis et nytt forsøk for det legges helt på hylla... For det står ikke noe på modenheten.. råtner jo snart vekk her..!
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #64 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har vist stått opp på feil fot i dag..! haahah.. eller så er jeg bare sprekkeferdig og full av hormoner.. for klarte akkuratt å beskylde min kjære for at han har ødelagt internett... haha og at han bare ordner det slik at et funker for han og ikke for meg.. hahahaha heldigvis fikk jeg tatt meg i nakken og gitt han en suss og et smil og tatt litt selvkritikk før det ble alt for dumt.. Grandis til frokost er ikke å anbefale!! Erk!! Gi meg noen rier NÅ!!
Hakkamella Skrevet 24. januar 2009 #65 Skrevet 24. januar 2009 Nå er melk med smør og kanel inntatt her. Klarte 1 kopp. Skrekk og gru så vemmelig! 3 timer? hmm... Skal bli spennende å se om det har noen som helst virkning. Hvordan går det med dere andre?
Hakkamella Skrevet 24. januar 2009 #66 Skrevet 24. januar 2009 Høres ut som vi har en noenlunde maken dag du og jeg, Enlitenstjerne! Bare at her griner jeg for ingenting. Nå ser vi filmer så jeg kan okkupere hjernen med noe annet enn den elendigheten jeg synes jeg er i. Og min mann passer på oss hele tiden. Skal tilbake til sofaen nå. Måtte bare gi beskjed om at jeg har tatt melk med margarin og kanel. Flinke meg har grøsset meg gjennom det. 1 kopp h-melk, nesten 50 gram margarin og ca 2 ts kanel. Høres det ok ut? Stemmer i med deg, Enlitenstjerne; GI MEG RIER NÅ!!!!! LA MEG GÅ I FØDSEL NÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. januar 2009 #67 Skrevet 24. januar 2009 nå er jeg såååååå sinna. har en familie som bare tenker på seg selv. jeg er ikke den som maser om hjelp,liker at folk kan tilby seg litt,iallefall nå som vi er ganske så venteklare her. når vi ber familien om hjelp er det alltid sååå masse peees. men når dem ber om hjelp så er det alltid så mye det skal innebære. ingen har sagt ja til å passe lillegutt når vi reiser foruten om verdens beste svigermor,som bor v sykehuset..men det er jo en time herfra... og blir så sinnsykt stressa av det. da kunne heller familien min som bor i nærheten stilt opp,men nei da!!!!ååååå blir så eitrende forbanna. sorry men nå trengte jeg å syte meg litt!!! ellers bare sliten jeg å. fått rydda litt,men det syns jo ikke en gang!!!1
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #68 Skrevet 24. januar 2009 skjønner deg godt lchristin.. hva er problemet egenltig?? hvorfor skal det være så vanskelig for familien å stille opp.. det er jo ikke akkuratt som om dere kan ta med dere lillegutt på sykehuset når du føder.. det er jo familie.. med mindre det er sterke grunner til at det ikke går så burde de omtrent meldt seg frivillig syns nå jeg.. ser at vi har en litt trøtt dag hele gjengen!! er skikkelig seig i kroppen i dag.. Hvertfall heldig som har en snill svigermor.. selv om det er langt unna!!
Hakkamella Skrevet 24. januar 2009 #69 Skrevet 24. januar 2009 Det er så man får nesten lyst til å skille seg fra familien når det er sånn oppstandelse å møte hver gang man ber om hjelp. Ty til svigermor,dere. Hun er den dere kan stole på. Dere vet dere ikke kan få mye hjelp fra de andre da... Supre svigermødre fortjener diplomer, for de vokser ikke på trær. Min er dessverre død. Svigerfar er for langt unna, svigerinner er også for langt unna. Heldigvis kan jeg be min familie om hjelp hvis jeg trenger det. Ja, vi har trøttedag alle sammen. Får håpe det er ett av de mange signalene vi leter etter. Har prøvd å trøste meg selv med at dersom ingenting skjer til fredag så kommer jeg til å trygle om å bli strippet. Jeg har måttet ty til pinex forten i dag pga hodet og nakken. Liker det overhode ikke, men... Ellers har jeg lagt på sofaen, sovet, spist og sovet mer. Det mest aktive jeg har gjort var å ta med rene håndklær til badet og la dem sammen mens jeg likevel måtte sitte der og tisse hehehehe.. Man vet man er fødeklar når... man multitasker på do...
Hakkamella Skrevet 24. januar 2009 #70 Skrevet 24. januar 2009 Forresten, noen som har merket noen virkning av melkedrikken? Ingenting her. Bare en liten frøken som har bevegd seg mer. Godt det da iallefall, for hun er så stille for tiden.
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #71 Skrevet 24. januar 2009 Hahahaha mulitasker på do... den likte jeg!!! Fødte ikke i natt... så dersom den ikke har superlang virkningstid så funka det ikke med smør... men lurer litt på om jeg skal driste meg på margarin eller rett og slett ta 3ss med olje.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. januar 2009 #72 Skrevet 24. januar 2009 hehe... har ikke smakt melken ennå men skal ta den når mannen kommer hjem... ingen virkning ennå altså? hmmm...
lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. januar 2009 #73 Skrevet 24. januar 2009 desperate vi??? neeeei!!1
mamma`n til andreas Skrevet 24. januar 2009 #74 Skrevet 24. januar 2009 Føler med dere,jeg har en fantastisk mor som stiller opp uansett,men 1 time fra byen. Jeg må være veldig flink til å huske å si det hele tiden, og takke og bukke. Hun får masse gaver,blomster og vin.Må heller ikke glemme da hun stilteopp for 3-4-5 år siden.......he,he. Drakk melkeblandingen for 1,5 timer siden,var veldig kvalm da. Merker ikke noe mere,men vært veldig rar,uggen,irri med nedpress og små tak i hele dag. Og du? Formen bedre? Rart med humøret på oss i dag....he,he. Må smile litt av det og. Klem klem
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #75 Skrevet 24. januar 2009 Hadde meg en bølge med kvalme i stad... rett før jeg løp på dø å spydde... men orket ikke røre meg.. haha... sliten i kroppen.. Brukte du margarin eller smør? I dag er jeg i så føøkka humør at jeg sitter å nipper på ideen om lakserolje.. har tatt 2ss flere ganger før når jeg har vært tett i systemet.. og det funker kun på å tømme kloakken for å si det sånn... så da var det om jeg skal ta 3ss for å være litt dristig.. =) Tør ikke fler uansett.. Har litt respekt for den olja.. selv om jeg er nysjerrig og... hmmm =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå