Gå til innhold

Hakkemella og Ichristin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært ute og luftet Pitten (babyen) og magen. Må jo dra henne med når hun ikke vil komme ut, vet dere... hehe. Og vi bestemte oss for å kjøpe et tebrød, for vi var flinke å gå de 100 meterne til butikken. Gikk treigt pga nedpresset og krampene, men vi kom oss begge veier. Nå kjenner jeg det i bekkenet/hoftene, og jeg fikk en liten kynner som prøvde seg når vi kom opp trappen, men den forsvant fort. Håper det hjalp å gå opp og ned til butikken, og opp og ned til 3 etasje...

Ingen ligg og ring på deg, lchristin? Hehe.. ler når jeg tenker på scenario hvis vannet går i butikken. Sånn brannøvelsegreie.. ligg ned og rull... hehe

Hva med deg enlitenstjerne? hvordan har dagen utartet seg hos deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei vet du,jeg kjøpte meg noe til jeg er så og si meg selv igjen...så meg i speilet og bestemte meg for å gå hjem. fy så jeg ser ut. har sååå sinnsykt masse vann i kroppen,annsiktet ser ikke ut. jeg har lagt på meg 30 kilo...var syltynn fra før,så trengte noen kilo på kropp og ansikt,men nå ser jeg ut som en oppblåsbar ballong,følte det skikkelig ubehagelig å gå der å vralte alene...hmm

tenkte på en ting.. har deres slimpropp gått? min har ikke det..gjorde det m dem to første... men den ene på sykehuset og den andre hjemme rett før

Skrevet

Helledussen, du er skremmende synsk eller noe sånt! Spør alltid det jeg er i ferd med å skrive innlegg om! HEHEHE

Jeg har nettopp postet innlegg om slimproppen kan gå 2 ganger. Mener den gikk 18 desember, men ingenting har jo skjedd. Nå var jeg nettopp på do og da hadde jeg ny slimpropp ute. Det MÅ ha vært slimpropp, for den var lik den forrige, bare mer gul. Hva skjer nå da? Hvor lenge må vi vente nå da, med alt som skjer ellers i kroppen? WÆÆÆ skummelt spennende dette!

Går vel troll i ord med at jeg blir eneste med rier som jubler seg gjennom dem.. slik jeg drømte forleden natt hehe

Skrevet

slimproppen kan visst gå to ganger..da er det jo rett rundt svingen da! så artig,og som du sier skummelt spennende=)

her er alt stille,litt ør i kroppen,men ellers bra. noe skjer,vet bare ikke hva,mend et er vel bare kroppen som forbereder seg,magen har sunket enda lenger ned nå,og det er jo positivt=)

skal prøve å legge meg litt tidlig i dag. har to netter å ta igjen på her.

håper noe skjer hakkamella. mange klemmer=)

Skrevet

Håper du får sove godt i natt, da.

Her har jeg hatt sterke kynnere/svake rier ca 1 gang i timen siden 1800.. håper jo det utvikler seg! Nå har jeg gått siden ca 11 i går formiddag med dette presset og ubehaget, så nå må det bli noe mer.

Snudde meg fra siden og over på rygg istad, og der var jeg plutselig gravid kun på venstre side.. magen stod rett ut og var hard, mens høyre side var liksom helt tom. Morsomt. Ba snuppa fordele seg litt og ikke ligge så i siden hehe

Skrevet

hehe ja dem er litt rare dem magene våres..min er helt tom øverst nå. sprenger litt nedentil og føler meg litt rar...hmmm...er vel en eller annen forandring på gang. men hva? man gir litt opp da..må si det. slimproppen er ikke gått,men den kan jo gå på sykehuset og da... håper jeg..hehe føder vel ikke før 2 uker over jeg da...hehe

Skrevet

Optimisten er våken. Må flire når jeg tenker på i går kveld. Hadde lagt meg, prøvde å sovne. Så plutselig kjente jeg akutt behov for å gå på do! Spratt ut etter beste evne med denne magen, og hadde fått skikkelig diaré. Første gang på 9-10 mnd at jeg har hatt sånn mage! WOOHOO tenkte jeg, har jo hørt jm si at tarmene tømmer seg selv automatisk like før fødsel. Så lykkelig over diaréen gikk jeg tilbake til sengs og håpet det skulle skje igjen- og at mer skulle skje i løpet av natten. Men hvem har vært i koma siden midnatt? Joda, Fru Norge har sovet som en stein! Vurderer faktisk å krype tilbake under dynen en stund til. Forstår snart ingenting.

Hvordan går det med dere nå da? Hvordan var natten?

Skrevet

Her har natten vært lite innholdsrik.. gikk til sengs med et kjempehåp i går.. vekkte sambo og fikk meg litt sex... sovnet stille inn...

Ikke en eneste kynner gitt... må da være en feil dette her.. pleier jo alltid få masse kynnere etter sex.. vanligvis.. men neida ikke nå... =(

Nå er jeg spent lchristin.. var du innom føden i natt???

Skrevet

haha....her stoppet det etter en dusj tur..så jeg har sovet godt...hihi...var visst ikke natten vår i natt nei...hehe litt artig at det hendte alle tre da.!!

hakkamella:det tyder på at det kan starte når som helst da...er jo ikke så ofte det er no forvarsel. plutselig så bare er du i gang.. når jeg har fått mine har jeg ventet og ventet..men har ikke skjønt noe når det først var i gang...

Enlitenstjerne:dumt at det roet seg for deg å som hos oss andre..men jeg trur faktisk at kroppene våres er stille nå,før stormen..jeg kan jo fortsatt gå sånn en stund til.. har vel gått sånn i litt over to uker nå,og hørt om dem som har gått sånn i fem så vi får se..

det er det som er så kjipt når dette er fjerde gang.tredje gang m fødsel da.. så da er maseriene på topp.. og dem er jo ganske kraftige.. så man forstår jo ikke når man er i fødsel. er jo nesten redd for åå føde hjemme fordi jeg ikke tør å dra.. hehemannen min er liiivende redd for det.. det klarer jeg ikke altså sier han..nei det klarer jeg ikke. jo da sier jeg. det hadde du klart så fint. vi hadde vel ikke hatt det store valget om noe hadde skjedd hehe..

Skrevet

en ting.. har dere masse luft i magen? har sinnsykt med luft i magen. og merker det veldig spesielt på kvelden. litt ubehagelig,men ikke smertefult..føler meg bare rar i magen.

Skrevet

La oss si det sånn mht til luft i magen om kvelden; min mann har veldig takt og tone, han vet at mitt størtste problem er å slippe luft eller lage lukt på do pga en tidligere kjærestes vanvittig barnslige oppførsel for mange mange år siden. Når vi legger oss, spør han om jeg vil at vinduet skal være åpent.... hvis ikke, og jeg slipper noe, og han våkner og går på do.... så tar det fryktelig lang tid for ham å komme tilbake fra badet... og jeg ligger der og dør av skam!

Jeg unngår etter beste evne å ligge på venstre side, da det virker som at tarmene mine får gjennomgå mest da. Tar 2 sek så er jeg i trøbbel. På høyre side går det fint.

Skrevet

hehe... har ikke tenkt på side jeg da.. for når jeg våkner på morgenen så høres det jo ut som at jeg skal eksplodere..hihi minsten står bare med stooore øyne og smiler litt flaut...

har hatt mye luft i magen tidligere..men nå er det akkurat som at tarmene fyller seg.. og PANG der ble de tømt...haha haha ikke så greit.

Skrevet

jeg har også ektremt med luft.. spesielt når jeg våkner.. kan jo hende at jeg har det hele natta og.. men det man ikke vet har man ikke godt av.. hahaha.. om morningene smeller det godt ja.. men orker ikke skåne sambo.. for jeg har hatt kolikk to ganger nå... å omtrent grini meg gjennom nettene.. så her får lufta bare sive ut..med brak og smell!!!

Off så grisete vi er... nå skulle mannfolka hør oss!!

Venter i spenning på aktivitet jeg.. verker både foran og bak i ryggen..

men ikke en eneste sammentrekning..

Skrevet

Morsomt å se at vi mister alle hemninger som fødeklare... og det er jo nesten som om vi kjenner hverandre så godt som om vi har vokst opp sammen. For hvem ellers kan man være så grafisk i beskrivelsene med??? HAHAHAHAHA

Skrevet

He,he. I dag morres skulle vi ha en koselig frokost sammen.....Plutselig kom det en kjempe promp,høy, lang og tydelig.Jeg er ikke typen som blir lett satt ut,men den var drøy!!!!

Har ellers akkurat som dere masse nedpress,kynnere og rier....

Skrevet

Ja, sånn kan det gå hehehe.. Man kan ikke holde på noe man ikke har i hånden, ikke sant?

Skrevet

Huff,det er sant,men tror ikke disse mennene skjønner hel hvordan det er. Han mente det var en litt dårlig unnskyldning....he,he

Skrevet

Når har du termin mammen til andreas?

Kan tenkte meg både du og resten av familien ble satt ut.. =) =)

Hahahaha.. men hva skal man gjøre... bedre med et flaut øyblikk og ti en en natt med kolikk sier bare jeg..!!

Skrevet

Ja, og jeg har hatt min del av kolikk tror jeg,diare 4-5 ganger.Andreas er snart 4,men denne skal trolig hete Fredrik. Har termin 28,altså 5 dager til. Andreas kom 12 dager før..føler jeg går 14 dager på overtid nå...

Skrevet

ja.. vi er alle ganske fødeklare her inne hvertfall.. =)

Fredrik var et kjempefint navn.. vi har ikke bestemt navn på vår gutt enda.. må nesten se han før vi bestemmer oss.

Har også litt sånn diare.. er nesten forkjellig hver gang jeg går på do hva som kommer ut omtrent!.. =)

HVordan er formen i dag da? Jeg har masse mens vondt både foran og bak... venter og håper masse på litt kynnere som blir til rier.. =)

Har vaska hus og bakt kake... skal snart ut å gå litt.. hente rimipakka i samme slengen..

Skrevet

godt vi er flere her da med masse luft i magen=)

har akkurat vært i byen...fy, så vondt i ryggen da,ble skikkelig dritt humør for å si det mildt. og skulle hente minste mann...han låste seg fullstendig,og de korta jeg alltid har på hånda så jeg får oss ut av sånne trassige situasjoner trur jeg ble borte m humøret..så da var det å telle til 2000000 og komme seg hjem. er ikke glad i sånne dager nei. kynnere har kommet å gått,men ikke no spes. å henge seg oppi. bare vondt og trøblete å gjøre noe som helst.

men fikk kjøpt krabbeteppe på kid til å ha i lekegrinda..så da skal jeg få mannen til å sette den opp... eller kanskje jeg bør vente? hmmm..

nei dette ble ett skikkelig SYTE innlegg...!!!!!!!!!!!!

foresten så har puppene begynt å sprenge litt...hmmm

Skrevet

Hahaha.. stakkar.. brystspreng.. ahr du fått melk??

Det er ofte det at en mister alle spillekort når en er dårlig og lei.. merker godt det med bonusjenta mi... må da treke pusten dypt og finne en tålmodight jeg ikke har.. og passe meg så godt som mulig så det ikke blir enda verre..! Ikke lett når de slår seg vrang alltid..!

Koselig med lekegrind i stua dersom den ikke er i veien. Du kan jo bruke den fra begynnelsen.. og det er ikke sikkert at det er så lenge til...

Tror puppene mine har vokst i natt.. var usedvanlig store i dag..

men så har jeg ikke giddet å tatt på meg bh.. haha så det kan jo hende at det er fordi jeg ser dem fra et annet perspektiv i dag! =)

Tror om det er mulig at magen min og henger litt nå..kjenner at noe er på gang nedi der.. men om det bare er modning vil jo vise seg...

Skrevet

Merker humøret er litt grrrrr.... om dagen,har hatt andreas hjemme fra barnehagen for å klippe håret og "kose" oss litt før babyen kommer. Ikke bare kos nei....skrek høyt en gang og han ble super lei seg.Får så dårlig samvittighet!!!Ble utrolig sliten,nå har jeg 2 timer for meg selv....deilig.Har hatt masse kynnere,nedpress og vondt i kors ryggen,men tar i mot alt av smerte med glede!!!

Jeg er imponert av hvor mye dere står på,vasker,baker og greier.

Magen min henger ikke,ikke vondt i puppene heller. Dere føder snart dere!!!!

Skrevet

å si ikke det du. som jeg har sagt tidligere i tråden her så er det sjeldent at man vet at fødselen starter på forhånd. det kan hende det plutselig er du som står der med vannavgang..og vi sitter fortsatt igjen her m plagene vi ønsker skal bli ille..hehe

jeg har jo enda en tid igjen og er redd jeg skal sitte igjen..hihi har jo ikke termin før 14,men har hatt enormt med maserier de siste ukene som har blitt ordentlig vonde nå dem siste dagene..så jeg krysser alt jeg har av ben og fingre... og håper så hardt jeg kan. hehe

Skrevet

He,he

Sist fødte jeg 12 dager før uten forvarsel. Rart men vi var hos legen,fikk beskjed om at godet var festet,reiste hjem,shavet meg,spiste middag med rødvin,la oss 1930 og hadde sex, vannet gikk ca kl 2130,og da var alt i gang....

Ikke denne gangen nei.

Har du melk i puppene?

Uansett må jeg nok innom her for å titte etter dere hvis jeg føder før,dere virker så søte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...